Jump to content

thommy18

Users
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About thommy18

  • Rank
    Amator
  • Birthday 10/14/1984

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Szczecin
  1. Od kiedy się obudziłem w Szczecinie na Pomorzanach totalny brak usług. Nawet nie Tv analogowej. Czy u innych ten sam problem ?
  2. Dziwna sytuacja. Przedłużyłem umowę z dniem 1.03 i wszystkie pakiety miały kosztować 95 PLN. Doliczono za montaż kart w dwóch telewizorach kwotę 49 PLN. Rzekomo należy zapłacić za usługę montażu i aktywację. Z tego co wywnioskowałem z nagranej rozmowy nie było ustalane bym miał płacić za montaż. Przyszedł monter, zamontował wszystko i uruchomił dostęp do wszystkich programów w ofercie. Jak to stwierdził, że to nieoficjalna promocja. Kolejną kwestią jest wystawiona faktura, gdzie już totalnie jest wolna amerykanka. Kwota faktury prawie o 100 PLN przewyższa umówioną kwotę a pakiet Canal+ Prestige zamiast 39,90 według ich wyliczeń kosztuje prawie 80 PLN. Wielokrotnie dzwoniłem w celu wyjaśnienia i raz pofatygowałem się osobiście do biura. Stwierdzili, że nie mogą pomóc, trzeba złożyć reklamacje i odsłuchać rozmowę. W eBOK zaś dopatrzyłem się, że mam dopisane do konta dwa moduły CAM pracujące u mnie od 1.03 i dekoder, który dawniej używałem, a który zdałem pracownikowi w momencie gdy dostarczył mi karty CAM. Czy ktoś miał podobną sytuację ? I czemu tak mało da się załatwić w lokalnym BOK ? Twierdzą, że skoro podpisałem umowę w DUK powinienem tam sprawę wyjaśniać. Teraz jest tak, że lokalny BOK odsyła do DUK, DUK do BOK telefonicznego, a tam do działu reklamacji, z którym telefonicznie nie da się połączyć. Parodia, ponadto nie wydaje mi się aby było konieczne odsłuchanie rozmowy w przypadku bałaganu w systemie i pozostawienia przypisanego staregp dekodera na moim koncie abonenckim. Trzeba uważać na podpisywanie umów zdalnie, z kolei w lokalnym BOK stawki są astronomiczne. Inna ciekawa kwestia jest taka, że umowy zatwierdza się sms-em, po czym w systemie nadal jest bałagan i tak jak w moim przypadku na przykład dopisanie starego dekodera, nowych kart i uczynienie astronomicznej faktury na ponad 180 PLN. Ta firma działa na coraz gorszych zasadach, a ludzie tam pracujący mają totalną olewkę na to, że ktoś dzwoni z problemem. W BOK można usłyszeć "Po co Pan tu przyszedł", a na 3 x 244 "Po co Pan tu dzwoni". Śmieszne i tragiczne zarazem.
  3. Kosmos. Ja za to co mam w podpisie płacę przy rocznej umowie 95 PLN i wydaje mnie się, że to drogo. W przypadku umowy dwuletniej taka cena to jest masakra. Moduły nie są z niczym parowane. Kartę można uruchomić w dekoderze z systemem Conax.
  4. Jeśli chodzi o dekoder IPS 3000 to go używałem ponad 2 lata. Nigdy nie udało mi się go zaktualizować. Używałem różne egzemplarze tego sprzętu i nigdy w warunkach domowych nie udało się go zaktualizować. Jedne dekodery pracowały na oprogramowaniu v. 3.1 rc. 1 inne na 3.2 rc. 6. Mając starszą wersję wczytaną nie udało mi się podnieść wersji poprzez update. Tylko update może dać nową funkcjonalność dekoderowi. Na dzień dziesiejszy tylko nowy dekoder Kaon ma funkcję cofania, nagrywania, oglądania programów wstecz. Wszystkie IPS 3000 mogą (nie muszą) nagrywać programów. Nagrywanie na IPS jest za dodatkową opłatą. Nagrywanie na USB poprzez dekoder jest również za dodatkową opłatą. Nowy dekoder Kaon ? Nie miałem go, może niechby wypowiedział się ktoś kto go miał (na chwilę obecną jest rzadkością) Ja swojej historii używałem dekoder ADB - 5800c (najgorszy z możliwych, wymagał podłączenia modemu zewnętrznego przy starcie i każdym zaniku zasilania). Używałem dekodera też IPS 3000. W nim jest ładne menu i czytelny EPG, z wad można wymienić awaryjność (awarie portu HDMI, przepięcie przez kiepskiej jakości zasilacze). Ponadto brak możliwości aktualizacji nawet po podpięciu do internetu przez rj-45. Nie wiem w jakim celu było łączenie z internetem bo żadna funkcjonalność nowa nie pojawiała się. Już kilka lat jestem abonentem Multimedia i powiem tak, każdy ich dekoder miał jakąś bolączkę. ADB były toporne, IPS choć ładne, były awaryjne z brakiem możliwości aktualizacji. Osobiście raczej optowałbym za modułem CAM. Dekoder nie stoi w domu, nie pobiera prądu. Dzięki systemowi kodowania CONAX obraz jest wyraźnie lepszy aniżeli w przypadku dekodera. Od kilku dni jestem użytkownikiem modułu CAM. Generalnie jestem zadowolony. Jakość obrazu, dźwięku na pewno in plus porównując do dekodera. In minus mało czytelny EPG (zależy od telewizora), bezpłatne nagrywanie na pendrive / dysk usb, ale tylko tego programu, który się ogląda. W mojej opinii najkorzystniej skorzystać z opcji z CAM, mam ją na Multiroom i większych problemów z odbiorem nie ma.
  5. Złóż osobiście wypowiedzenie na piśmie w BOK. Mają do tego celu specjalny formularz. Telefonicznie podejrzewam, że nie da się tego zrobić, gdyż aby było wiążące wypowiedzenie trzeba je podpisać własnoręcznie. Jeśli chodzi o kontakt z DUK to teraz jest to tak, że Pani w BOK rejestruje w systemie Twoje wypowiedzenie i dostajesz SMS z prośbą o kontakt w sprawie oferty utrzymaniowej. Co do czasu w jakim jest kontakt z DUK to SMS miałem w dniu złożenia wypowiedzenia, a już 2 dni później atakowali telefonami.
  6. Serio, jesteś pierwszą osobą piszącą tutaj, która dostała jakiegoś specjalnego opiekuna. Na bank coś przeskrobałeś, stwierdzili, że mają do czynienia z cwaniakiem i jesteś teraz traktowany w bardzo wyjątkowy sposób. Nic Ci nie przychodzi do głowy, co mogło spowodować takie ruchy z ich strony? Bzdura. Wielokrotnie już wspominałem, że z firmą tą kontaktuje się tylko w przypadku przedłużenia umowy. Ewentualnie przychodzi serwisant podmienić dekoder w przypadku gdy obecny ulegnie awarii. To tyle. Tak czy siak będzie trzeba podjąć jakąś decyzję o umowie.
  7. Jakieś słabe te oferty proponują. Nie mogę się porozumieć na dobrym poziomie z DUK i pojechałem do BOK w moim mieście i dostałem ofertę za to co w podpisie 147 PLN przy zmianie jednego dekodera na dwie karty CAM (obecna kwota abonamentu to 76 PLN). Myślałem, że załatwię umowę w biurze. Jednak po tańszą ofertę na infolinie. Na infolinii utrzymaniowej mam przypisaną taką "agentkę", że lepiej nie rozstrząsać tego. Pani wygląda na to, że sama nie działa tylko każdą ofertę chce najpierw konsultować z szefostwem po czym stwierdza, że zadzwoni na następny dzień. Kolejnego dnia rozmowa w podobnym stylu. Raczej nie wzbudza to zaufania.
  8. Dzwonią po złożeniu wypowiedzenia. Przed złożeniem nikt nie dzwonił.
  9. Ja nie mam pełnego pakietu. Główny pakiet TV mam SuperBox, czyli raczej taka opcja środkowa niż full. Do tego mam pakiety tematyczne, za które płacę i internet 60 Mbit, na który też ponoć nie da się zniżki wywalczyć. Do tego dopłacam za upload żeby mieć prędkość upload ~ 10 mbit. Nigdzie nie stwierdziłem, że chcę za 50 zł. pakiet. Nie chodzi tak bardzo o kwotę jak o sposób w jaki to prowadzone są negocjacje. Za każdym razem, gdy jest rozmowa z konsultantką nie padają żadne konkrety tylko mowa o tym, że owa Pani musi się skonsultować z przełożonymi. Przez to nie można ustalić nic sensownego bo na koniec rozmowy zawsze jest mowa, że mam czekać na telefon następnego dnia. Według mnie takie negocjacje nie mają sensu.
  10. Kończy się moja umowa z MM. Już trwają negocjacje dostałem ofertę na 95 PLN za to co w podpisie. Nie wydaje się to jakoś szczególnie korzystna propozycja. Patrząc na to jakie oferty mają inni np. 85 PLN pełna oferta sportowa albo 91 PLN z HBO oferta od Pani, która do mnie dzwoniła wypada blado. Wypowiedzenie złożyłem jakoś w zeszłym tygodniu więc jeszcze czas na negocjowanie jest. Pytania do Was jakie mam (wiem, że są tu ludzie z dużym stażem współpracy z MM i z małym, a także pracownicy). 1) Pani konsultant jaką mi przypisano w kwestii utrzymania klienta jest delikatnie mówiąc niedoinformowana (żeby nie powiedzieć niekompetentna). Trzykrotnie rozmawiałem w sprawie przedłużenia umowy za każdym razem na moje warianty jakie bym chciał słyszę, że trzeba to skonsultować z przełożonym. Nie można też dojść do ładu w kwestii max prędkości internetu w mojej lokalizacji. Najlepszym więc rozwiązaniem byłoby albo zmienić konsultanta obsługującego albo podpisać z inną osobą. Z inną osobą nie bardzo mogę podpisać gdyż ta jedna osoba jest niejako przypisana do mnie. Każda rozmowa z innym konsultantem kończy się tym, że zostaję przekierowany na rozmowę z tym samym niedoinformowanym konsultantem. Czy rzeczywiście nie da się zmienić osoby obsługującej ? 2. Czy rzeczywiście nie można podpisać umowy z innym przedstawicielem ? Np. dział sprzedaży nie chce nic zaproponować przekierowując rozmowę do DUK. 3. Kwestia opłaty za dekoder - płacę 10 zł. za dzierżawę sprzętu, w przypadku karty Cam też rzekomo bym płacił dzierżawę - Pani oczywiście stwierdziła, że musi się porozumieć z przełożoną... Tak więc to są w sumie żadne negocjacje... Czy w przypadku korzystania z karty Cam płaci się dzierżawę ? 4. Czy cena 95 PLN za to co mam w podpisie jest adekwatna do warunków rynkowych i intratna na dzień dzisiejszy, bo jakoś nie wydaje mi się by tak było. Firma MM ze swojej strony internetowej usunęła ceny promocji, zostają tylko ceny cennikowe, a te nie obowiązują w przypadku ofert "promocyjnych". 5. Kwestia prędkości upload internetu - dostałem od tej samej pani informację, że upload nie może zwiększyć się do więcej niż ~ 10 mbit/s. Czy może ktoś z Was sprawdzić jaki ma upload w przypadku opcji 120 mbit i czy dopłacacie coś za podwojony upload ? Ponoć w wyższych prędkościach netu nie można już dopłacać za większy upload ? Wszystkie te informacje mam od pewnej niedoinformowanej Pani, więc jeśli możecie odpowiedzieć na moje pytania będę wdzięczny.
  11. Od lat słyszę, że Multimedie ktoś kupi, przejmie etc. Jakoś tyle lat nie doszło do tego i zapewne nie dojdzie i teraz. Nie wiem skąd biorą się takie problemy z fuzją. Gdy Cyfra + przejmowała N też wykupiła dużą liczbę klientów. Chyba nie to jest problemem, że UOKiK staje na drodze transakcji, a właśnie cena. Choć Multimedia ma dużo odbiorców w małych miastach, dużych wsiach, ale infrastruktura jest zróżnicowana i często przestażała. Jest to niekorzystne dla nowego nabywcy, ponieważ wymaga dużych inwestycji, które dałyby ujednolicenie sieci. Jeśli chodzi o plajte firmy Multimedia Polska to moim zdaniem i taka ewentualność istnieje. Swego czasu do zarządu firmy weszli obcokrajowcy i kapitał firmy przeniesiono bodaj do Grecji. Następnie zaciągnięty był kredyt na bajońską sumę. W tym samym czasie Multimedia oferowała pakiety dla odbiorcy końcowego po kosztach własnych lub poniżej nich. To musiało odbić się negatywnie na kondycji firmy. Zysk był niewielki a infrastruktura wysilona do tego stopnia, że wymagała częstego serwisowania. To generowało kolejne koszty. Dziś kondycja firmy jest taka, że najkorzystniej ją sprzedać lub splajtować. By Multimedia miała co oferować odbiorcy musi mieć kontrakty z nadawcami stacji telewizyjnych, a kontrakty trzeba mieć z czego finansować. Skoro firma nie będzie miała dochodów to środków finansowych wreszcie zbraknie, a kolejny kredyt nie będzie możliwy przy słabym bilansie.
  12. Właśnie jest taki problem. Od około tygodnia w mojej lokalizacji (Szczecin) również rozliczne problemy z dostępem do internetu. Jak nie modem się wyloguje i nie chce zalogować do sieci to znów ping wynosi ~ 500 ms. Wtedy znaczna część pingów wypada. Dzisiejszej nocy około godz. 1:00 przepustowość netu około 3 mbit/s przy opłaconej opcji 60 mbit/s. Na FB problemu nie widzą, każą restartować modem, winią router, każą mierzyć prędkość tylko na modemie... Jutro będę musiał dzwonić w sprawie usterki.
×
×
  • Create New...