Jump to content

Tooomek2323

Users
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Tooomek2323

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Dzięki za podpowiedź. ADB 3831CDX na pewno nie chcę. Dlaczego miałbym brać starszy model? Czy ADB 5830CDX są już niedostępne? Jak dla mnie, był spoko. HMC4120 niby OK, ale tylko z dyskiem Toshiby, jak co niektórzy pisali. Zgłosiłem sprawę przez strefę klienta, zobaczymy co z tego wyjdzie.
  2. Czy wymiana na HMC4120 też wiąże się z jakimiś zmianami w umowie? W ogóle czy to dobry sprzęt? Czy ma podobne funkcjonalności jak ADB? Tj segregacja własnej listy progamów, czy ma Novo, ikony programów itp? Co do umowy...Nie chcę aby się automatycznie przedłużyła jak wymienie. Wolę to zrobić sam, a umowę mam do 30.04.2020. @thommy18 na zimnym jest to samo, dekoder nie jest połączony do neta. Doszedł nowy objaw, np. oglądam jakiś program, chcę przełączyć na inny kanał to aktualnie oglądany obraz znika, na dole pojawia się belka, na który program przełączam. I tak wisi z 5 minut, po czym dopiero przełącza... Generalnie 3 jakieś polecenia pilotem zadziałają, a 4-te zawiesi dekoder na kilka minut. Podpytałem na czacie vectry na jakie dekodery teraz wymieniają uszkodzony sprzęt, podała takie: ADB VEC-1721C, ADB 4730CD, ADB 4730CDX, ADB 3770CFX oraz Arris ZC4110. Który bedzie najlepszy i najbardziej zblizony do adb 5830cdx? i ten arris... wychodziły takie? Czy pomyliła końcówke? 4210 chyba powinno być?
  3. A dają teraz takie? Na stronie widzę jakiś ADB 3831CDX. To chyba niższy model od tego, co mam? 4K mi niepotrzebny raczej, ważne aby miał PVR.
  4. Witam. Mam taki problem. Od jakiegoś czasu co kilka minut przy operowaniu w menu (Vectra Novo ADB 5830CDX) lub przy przełączaniu kanałów następuje zamrożenie menu, obraz leci dalej w tle. Nagrania, które wcześniej działały normalnie, teraz także łapią zawieszenia, tutaj już bez jakiejkolwiek akcji z mojej strony. To samo, gdy cofnę program na żywo (np. o 2 minuty), chwilę odtwarza i zawiecha. Potem rusza i tak w kółko. Jedynie działa normalne oglądanie. Coś mogło z dyskiem się stać? Kabel HDMI? Pilot? Sam nie wiem... Miał ktoś taką sytuację?
  5. dzięki za odp. Tylko czy przedłużając umowę nie okaże się, że przedłuże sobie wszystko o kolejny rok czy dwa. Kiedys tak sie naciąłem mimo iz handlowiec obiecywał ze reszta pozostanie bez zmian. Ale chyba sie wybiore do nich i juz dopilnuje tego.
  6. Hej. Z końcem czerwca kończy mi się umowa na HBO. Chciałbym kontynuowac. Czy musze iśc do nich przedłużać czy to jakoś automatycznie przejdzie? Jesli tak to na jaki okres ktos wie?
×
×
  • Create New...