Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, frankie1905 napisał:

Pani Anito, postanowiłem zrobić porównanie. Przesyłam linki do porównania usługi IPLA i Canal+ OTT.

 

https://streamable.com/4yve5c - OTT Canal+

 

https://streamable.com/jtvhuc - IPLA

 

Różnica jest widoczna. Apel do CANAL+ - weźcie się do roboty.

Eleven 1 i PSP zawsze wyglądały dobrze na Ipli. Być może C+ bierze sygnał z satelity, a wtedy nie pomoże żadne bitrate w usłudze internetowej. Po prostu nie zrobisz żylety z rozmydlonego źródła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Anita Kaźmierska napisał:

Bez obrazy, ale nie widzę różnicy pomiędzy tymi produkcjami, choć nie przeczę, że jest jakaś różnica w rzeczywistości :P Ja po porostu na Ipli nie testowałam, nie porównywałam jej z aplikacją CANAL+, to się nie wypowiadam.

Spoko. Sugeruję spojrzeć na ruchu piłki - choć wideo nagrywane komórką nie odda tego, co widzi oko. :)  Jednak jak się Pani na spokojnie dobrze przyjrzy - różnicę w ruchu piłki dostrzeże Pani. Doświadczeni forumowicze wiedzą o co kaman. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, bugmenot napisał:

Koryguje to co piszesz, żeby nie wprowadzało w błąd. I tak sobie ostatnio dałem na wstrzymanie jak twierdziłeś, że 4K w Netflixie ma 25 Mbps, pewnie też helpdesk Ci powiedział :D.

Dalej nie odniosłeś się do meritum.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że kanały na żywo w player+ są w 1080p.

Ja na moją wersję 720p mam maila od konsultanta, całe 2 tematy o Player i Player+ gdzie ludzie pisali o jakości oraz to widziałem na własne oczy w moim TV ( pakiet Eleven w Player+)

Co do przepustowości Netflixa w 4K rzędu 25mbps mailem na myśli okres przed pandemią i ograniczeniem jakości. Na Adroid TV Sony w aplikacji Netflix jest możliwość wyświetlenia informacji o rozdzielczości i Bitrate.

Wybacz ale wyczuwam w twoich odpowiedziach wyraźną wrogość. Ja do Twojej osoby nic nie mam, wręcz podzielam Twoje zdanie jakie wyrażasz np. w temacie odnośnie praw Canal+ i HBO do filmów i seriali oraz w temacie Netflixowym. Tam gdzie większość uznaje wyższość SAT nad platformami streamingowymi oraz Netflix jest uznawany za tylko słabej jakości content. Skąd ta wrogość??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Bushiken napisał:

Dalej nie odniosłeś się do meritum.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że kanały na żywo w player+ są w 1080p.

Ja na moją wersję 720p mam maila od konsultanta, całe 2 tematy o Player i Player+ gdzie ludzie pisali o jakości oraz to widziałem na własne oczy w moim TV ( pakiet Eleven w Player+)

Na takiej, że po prostu tak są nadawane.

 

Tu masz inne źródło:

"Telewizja na żywo oraz materiały w takiej jakości mogą więc być wyświetlane, ale wszystko zależne będzie od możliwości Waszego łącza. Muszę nadmienić, że domyślnie streamowanie rozpoczyna się od najniższej wartości – to istotne w przypadku telewizji, by jak najszybciej można było cokolwiek zobaczyć na ekranie. Ostrzenie do 720p czy 1080p trwa zazwyczaj około 10-20 sekund, później jakość materiału utrzymuje się – ani razu nie zanotowałem nagłego pogorszenia streamu."

https://antyweb.pl/playerbox-dekoder-vod-telewizja-bez-zobowiazan/

 

" W artykule BOX obsługuje maksymalnie 1080p przy 60 kl/s  praktyka na dzień dzisiejszy 1080p 25 kl/s"

https://antyweb.pl/testujemy-player-box-ta-mala-kostka-calkowicie-zmienia-sposob-ogladania-telewizji/

 

 

Teraz, Bushiken napisał:

Co do przepustowości Netflixa w 4K rzędu 25mbps mailem na myśli okres przed pandemią i ograniczeniem jakości. Na Adroid TV Sony w aplikacji Netflix jest możliwość wyświetlenia informacji o rozdzielczości i Bitrate.

Netflix przed pandemią miał niecałe 16 Mbps w 4K i zawsze tak było. 25 Mbps to wymagana prędkość łącza "z zapasem" żeby coś się w tle jeszcze zbuforowało.

 

Teraz, Bushiken napisał:

Wybacz ale wyczuwam w twoich odpowiedziach wyraźną wrogość. Ja do Twojej osoby nic nie mam, wręcz podzielam Twoje zdanie jakie wyrażasz np. w temacie odnośnie praw Canal+ i HBO do filmów i seriali oraz w temacie Netflixowym. Tam gdzie większość uznaje wyższość SAT nad platformami streamingowymi oraz Netflix jest uznawany za tylko słabej jakości content. Skąd ta wrogość??

To nie żadna wrogość, po prostu czasami piszesz głupoty ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bugmenot napisał:

To nie żadna wrogość, po prostu czasami piszesz głupoty ;). 

 

W taki razie wszystko wyjaśnione. Trafiło się, że zawsze Ty mnie poprawiałeś a u mnie włączył się tryb "nie daj się jako nowy w towarzystwie ustawiać do pionu starym wyjadaczom" :)

Pozdrawiam.

 

Pozostając w temacie aby nie robić offtopa.

Jedyna nadzieja, to że chociaż Canal+ 4K będzie miał te 50 fps.

Edytowane przez Bushiken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Bushiken napisał:

 

Co do przepustowości Netflixa w 4K rzędu 25mbps mailem na myśli okres przed pandemią i ograniczeniem jakości. Na Adroid TV Sony w aplikacji Netflix jest możliwość wyświetlenia informacji o rozdzielczości i Bitrate.

 

Netflix nigdy nie miał więcej niż 15,4Mbps... treści z Apple TV+ na Apple TV osiągały przed pandemią 30Mbps.. ale Netflix nie ma szans :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bushiken

Kiedyś jak linki nie były żenione DRM'em to w sieci latały streamy z playera do Elevena, były faktycznie 1080p nieco ponad 6mbit. Jak jest teraz to musiałby ktoś sprawdzić z wykupionym abo jakie profile są w ściągniętej playliście. Ja również dostałem zwrotke z playera o 720p@25

W te reklamy z marczak czy pajonk webu to bym nie wierzył.

 

Co do usługi:

- Zbyt mało kątętu w zasobach. Dostawcy kątętu chyba się boją udostępniania treści w VOD.

- Z playera zniknęła kolekcja FOX'a, a pojawiła się w Mycanal więc za 25zł (12,50zł) można sobie obejrzeć całymi sezonami np. 24 czy X-Files.

- Widać, że Discovery idzie w romans z Polsatem. TVN24 musi być oferowany każdemu chętnemu, to był warunek przy sprzedaży TVN.

- Brakuje w kolekcjach C+ np. 13 posterunku (jest na playerze?!?) - pewnie będą uzupełniać.

 

Kanałów linearnych mi nie brakuje. Po to kupuje usługe w internecie aby oglądać konkretne treści, a nie sztywną ramówkę z reklamą preparatów na suchość pochwy i śmierdzące stopy.

Tresći z polsatów macie na ipli, tvp na tvp vod, tvn na player. I już 30 czy 40 kanałów mniej do pstrykania :D

 

 

Edytowane przez kozaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kingofsouth napisał:

@all999, chcesz  ogladac sport w sieci to pozostaje Ipla z PSP oraz Eleven 1.

Tam masz pewność jakości :)

Takie są fakty. 

 

Mi na razie zależy na Eleven Sports 1, a ten wygląda w tej chwili najlepiej w werski 4K na Play Box (lepiej niż w Ipla). Będzie liga mistrzów, to się pomyśli o  PSP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kozaa napisał:

@Bushiken

Kiedyś jak linki nie były żenione DRM'em to w sieci latały streamy z playera do Elevena, były faktycznie 1080p nieco ponad 6mbit.

 

Dalej jest taki profil jakościowy w Playerze i identycznie to samo z tymi samymi przepustowościami i rozdzielczościami jest w usłudze C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
36 minut temu, PIOOLE napisał:

Piszą że za kilka tygodni ma być dekoder canal+ Box ciekawe co to u nich oznacza kilka tygodni? 

Pewnie znaczy tyle, co przeprowadzany od września rebranding. Końca nie widać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Bushiken napisał:

Dalej nie odniosłeś się do meritum.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że kanały na żywo w player+ są w 1080p.

Ja na moją wersję 720p mam maila od konsultanta, całe 2 tematy o Player i Player+ gdzie ludzie pisali o jakości oraz to widziałem na własne oczy w moim TV ( pakiet Eleven w Player+)

Co do przepustowości Netflixa w 4K rzędu 25mbps mailem na myśli okres przed pandemią i ograniczeniem jakości. Na Adroid TV Sony w aplikacji Netflix jest możliwość wyświetlenia informacji o rozdzielczości i Bitrate.

Wybacz ale wyczuwam w twoich odpowiedziach wyraźną wrogość. Ja do Twojej osoby nic nie mam, wręcz podzielam Twoje zdanie jakie wyrażasz np. w temacie odnośnie praw Canal+ i HBO do filmów i seriali oraz w temacie Netflixowym. Tam gdzie większość uznaje wyższość SAT nad platformami streamingowymi oraz Netflix jest uznawany za tylko słabej jakości content. Skąd ta wrogość??

Mam Sony xg95 w którym miejscu mogę sprawdzić rozdzielczość i bitrate netflixa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, piotrekj66 napisał:

Mam Sony xg95 w którym miejscu mogę sprawdzić rozdzielczość i bitrate netflixa?

 

 Jak już masz wybrane nagranie, w trakcie odtwarzania i na pauzie wciśnij klawisz odpowiadający za informację. Ja mam XF9005 w XG jest już nowszy pilot w moim pod numerem 7 jest klawisz ze znaczkiem dużego i oraz zielonego znaku zapytania. Z tego co zauważyłem na zdjęciach nowego pilota tak samo pod 7 jest ten klawisz.

 

@Bugmenot

 

W tej samej minucie :P

Edytowane przez Bushiken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 Jak już masz wybrane nagranie, w trakcie odtwarzania i na pauzie wciśnij klawisz odpowiadający za informację. Ja mam XF9005 w XG jest już nowszy pilot w moim pod numerem 7 jest klawisz ze znaczkiem dużego i oraz zielonego znaku zapytania. Z tego co zauważyłem na zdjęciach nowego pilota tak samo pod 7 jest ten klawisz.
 
@Bugmenot
 
W tej samej minucie

Krótko mówiąc klawisz i+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...