Skocz do zawartości

piotrekj66

Użytkownicy
  • Postów

    894
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Sprzęt

  • Odbiornik
    4K ULTRABOX+ ADB
  • Operator
    Canal+
  • Oferta
    Pakiet Superpremium+ 4K

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekj66

Aktywny

Aktywny (5/11)

59

Reputacja

  1. Ciekawe jak będzie wyglądał dostęp do MAXA jak ktoś ma pakiet canal+ superpremium 4k. Obecnie HBO Max jest tam w cenie pakietu.
  2. Co daje player z reklamami? mam taki od canal+ wczesniej korzystałem z pakietu bez reklam. Widzę że teraz player jest za darmo, jakies kanały itp to po co ten pakiet z reklamami?
  3. Jest szansa na TV Republika w naziemnej ale ogólnodostępnie?
  4. Polecam wykupienie usługi ,,w Pakistanie,, obecnie można opłacać Revolutem. Do aktywacji wystarczy wersja próbna cyberghosta jako sprawdzony VPN (aktywujemy pakiet za 12 euro/m i po aktywacji można go wyłaczyć w ciągu 12 dni-refunduja 100%). Pakiet rodzinny wychodzi 12,85zł/m po przesłaniu zaproszeń do grupy rodzinnej pozostałe osoby nie potrzebują do ich akceptacji VPN.
  5. Po złożeniu wypowiedzenia dziś dostałem ofertę: Wybrane usługi Pakiet Superpremium+ 4K, BBC Player, Cinemax Pack, MISTRZOWSKA PIŁKA, Multi Man Pack do końca stycznia, PLAYER (z reklamami) 6 miesięcy, Najem Dysk, Opłata najem N9 UltraBox+ całość za 114,99/m na 24 miesiące . Oferta ok?
  6. Czy ja wiem, obecnie płaci się za szrot 20zł. Chętnie dołoży bym jeszcze 10zł do czegos dobrego a tak od wymiany ADB na Technicolor mija 3 tydzień i nie moge połączyc dekodera z siecią....wcześniej na ADB problem z pikselozą.
  7. spróbuję dzis tak jeszcze zrobić, ale widzę, że ten problem jest coraz częściej...
  8. Wersją aplikacji v.stb_g2-mycanal-23.03-206-35-gc1d0aa9 Wersją buildu v22.4-rc-335-g4fdc30033b Data pobrania 01.12.2023 20:40:19
  9. u mnie kanaly tv działają więc aktywacja się udała a przy próbie połączenia z netem obojętnie jakim i obojętne czy kabel czy wifi zawiesza się na niebieskiej kosteczce.
  10. Po wifi jest to samo, dekoder odebrałem ponad tydzień temu ale nie miałem wcześniej możliwości go załączyć. N maila odpisali żebym im przywiózł do biura ale mam za daleko więc kazali wysłać jakieś dodatkowe informacje e
  11. Niestety mam to samo, dekoder wymienili mi po reklamacji z adb na technicolor. Odpaliłem dekoder, nie chciał połączyć się z siecią po kablu. Udało się go aktywować ale teraz po załączeniu pojawią się taka niebieska kostka i kteci się bez żadnej reakcji. Czy można coś z tym zrobić? To już są kompletne jaja żeby taka maniane odstaiwali. Dekoder też wydawał się nowy. Jak przywrócić do fabrycznych skoro jest tylko ta kręcąca się kostka? Zauważyłem że jak odepnę kabel od internetu i zresetuje go poprzez odłączenie od zasilania to dekoder działa ale oczywiście w trybie offline
  12. obecnie mam 109zł plus za dekoder 5 zł. Ciekawi mnie czy mogę zjechać na 109zł łącznie. Obecnie przed wypowiedzenie za to samo proponują najmniej 122zł
  13. W jakiej cenie obecnie po złożeniu wypowiedzenia można otrzymać pakiet superpremium 4k z dekoderem ultrabox 4k. Obecnie płacę 114zł/m.
  14. Hej, Obecnie posiadam: Superpremium 4k Mistrzowska Piłka Dekoder z dyskiem Ultrabox+ Za całość płacę 114,99zł/m Obecnie bez wypowiedzenia za to samo proponują 124zł Jak najłatwiej dostarczyć wypowiedzenie (czy można elektronicznie?) umowa do lutego 2024, za jaka kwotę bedzie mozna wyrwac tak ofertę?
  15. piotrekj66

    Apple TV+

    Hej, od kilku dni podczas oglądania drugiego sezonu Inwazji mam częste spadki jakości (obraz momentami wygląda jak SD) w innych aplikacjach streamingowych nie mam tego problemu, internet 1Gb/150Mb, sieć nie jest obciążona, aplikacja na TV Sony. Nigdy wcześniej na Apple TV+ nie miałem takiego problemu. Cy ktoś z Was spotkał się z tym przypadkiem ostatnio?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...