Mam ciekawsze dane: „Z danych GfK wynika, że w 2022 roku najpopularniejsze były telewizory, które pozwalają na oglądanie treści w jakości 4K. Takie urządzenia nabyło 71 proc. kupujących (spadek o 6,5 proc.). 19,9 proc. konsumentów wybrało sprzęty HD Ready (wzrost o 26 proc.), 9 proc. Full HD (spadek o 5 proc.), a jedynie 0,18 proc. 8K (spadek o 12 proc.). 55-calowe telewizory wybrało 24 proc. konsumentów (spadek o 2,6 pp.), 40-43-calowe 22 proc. (wzrost o 2,4 pp.), 32-calowe 20 proc. (wzrost o 3,7 pp.), 65-calowe 14 proc. (spadek o 1,6 pp.). https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizor-8k-4k-full-hd-hd-ready-liczba-cali-gfk-sprzedaz-telewizorow-dvb-t2-hevc-zmiana-standardu-naziemnej-telewizji-cyfrowej W tym tempie w 2023 telewizory 4K będą już na pierwszym miejscu. A w kontekście Viaplay, nadal mówimy raczej o HD Ready,