Jump to content
Emil.1603

Netflix w ofercie Platformy CANAL+

Recommended Posts

Ja ofertę Netflixa w Canal+ przyjąłem z dużym dystansem. Spodziewałem się, że nie będzie cenowej rewolucji. Może gdybym miał więcej czasu żeby oglądać wszystkie filmy i seriale, to rozważył bym upgrade oferty ale niestety nie jestem w stanie obejrzeć nawet tego co interesuje mnie w C+ czy HBO, więc na razie temat odpuszczam do końca swojej umowy.

Mam pytanie do tych, którzy przyjęli ofertę uprade'u w ramach trwającej umowy. Jak prognoza płatności wylicza Wam pakiety które po zmianie się dublują. Chodzi mi o sytuację gdy ktoś np. płaci teraz dajmy na to 10zł za Canal+ 4K i 5 zł za Filmboxy. A po upgradzie ma już te kanały w Superpremium 4K czy te dublujące się pakiety wyłączają się z automatu czy po prostu płaci się za nie podwójnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upgrade umowy na inny pakiet powoduje że obowiązują warunki nowej umowy a dotychczas aktywowane uslugi powinny podlegac dezaktywacji chyba ze są elementem nowej umowy. Najczesciej oferty sa konstruowane tak aby braly pod uwage posiadane przez klienta aktywne opcje dodatkowe lub sa rabatowane jesli ktos zawarl umowe terminowa na ich udostepnianie krótszą od koncowego terminu umowy glownej

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, jupiter napisał:

Spodziewałem się, że nie będzie cenowej rewolucji.

Ktoś na to w ogóle liczył?

 

To było oczywiste, że albo będzie to samo + sztywne ceny samego Netfliksa oraz ewentualnie promocje dla nowych klientów. Nihil novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczył, czy nie liczył na rewolucję cenową, było dużo podnieconych userów na forum, obecnością Netflixa w dekoderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma się co tu podniecać Netflixem w dekoderach.W tych czasach praktycznie każdy tv to ma.Jeszcze trzeba się wiązać z netflixem na całą umowe.Niektórzy się pewnie łudzili że będzie jakaś promocja albo cena będzie niższa ale niestety jest normalnie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż szał minoł 🤓 Trochę łosiów się napaliło i kupiło i można by powiedzieć było mineło. 😁

Każdy umie liczyć swoje pieniądze. Nie twierdzę że PC+ jest instytucją charytatywną ale 2/3 kanałów pokazuje 2/5 każdej godziny programowej bloki reklamowe wraz z tzw.autopromocją a więc płacimy nie za kontent tylko za oglądanie reklam. Ja już pisałem 125 zyla to już dużo które płacę a jak bym dobrał tą usługę to minimum 170 zyla plus haracz za dekoder. Sorry nie dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.12.2019 o 13:29, odja napisał:

A ja mam problem z Netflix na dekoderze.

Twój TV nie ma Netflixa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telewizor nie ma Netflixa. Trochę staruszek ale działa bardzo dobrze. 4K to on nie jest, ale jak działa, to szkoda go wymieniać. Mam BluRay z Netflix, i tu wszystko działa OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musi być staruszek, żeby nie miał Netflixa. Wystarczy, że nie ma opcji smart.Takich telewizorów jest od groma na rynku, więc nie rozumiem zdziwienia co niektórych.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nie rozumiem zdziwienia co niektórych, że pytam @odja jaki ma w domu TV. No przecież powinienem wiedzieć bo jakże to.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał.
Wykupilem na miesiąc Netflix na próbę i nie zauważyłem takich objawów. Jaki masz model? TECHNICOLOR czy ADB ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADB  nie ma Netflika na dzisiejszy stan, tylko TECHNIKOLOR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, tracer10 napisał:

A ja nie rozumiem zdziwienia co niektórych, że pytam @odja jaki ma w domu TV. No przecież powinienem wiedzieć bo jakże to.

Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Netflix to nie jest tuner dvb-t w który wyposażone jest 100% telewizorów. Więc nie potrzeba pytać czy ma tylko można z góry założyć, że może nie mieć bo to nie jest standardowe wyposażenie. Pomijam już kwestię, że to pytanie z cyklu co ma piernik do wiatraka. Gość pisze o problemach z Netflixem w dekoderze a Ty go pytasz czy nie ma Netflixa w telewizorze.Nawet jak by miał to co ?Chce oglądać przez dekoder.

Edited by Pawel
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, maks27 napisał:
ADB  nie ma Netflika na dzisiejszy stan, tylko TECHNIKOLOR.


No właśnie miałem o to pytać, bo mam dekoder 4k,ale ADB, i brak netflix, myślałem że wszystkie dekodery dostaną aktualizację z Netflixem.
 

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę że nawet mając dekoder 4K jest segregacja w imię "ence pence" Tobie Netflix a Tobie środkowy palec za płacenie dzierżawy w podzience 😁

 

Ot cała Platforma Canal+

 

Wesołych Świąt 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem właśnie z konsultantem kiedy będzie udostępniona aktualizacja na dekodery JADA z netflixem, jego odpowiedź: "Nie ma planów umieszczenia Netflixa na dekoderze z tej serii." Powiedziałem że otrzymałem wcześniej info że planowana jest początkiem roku to dostałem odpowiedź "W rozmowach poprzez chat takiej informacji nie przekazano. Skonsultowałem również sprawę i nikt nie potwierdza, aby takie plany były."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z konsultantem nie prowadzi się takich dyskusji, z powodu okrojonej wiedzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jeszcze na jakiego konsultanta trafisz. :D Czasami od nas się dowiadują o zmianach...

A gdzie w takim razie najlepiej pytać o takie sprawy?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiadomo coś o dostępności dla wifi Premiumbox+? Wysyłali mi już jakieś maile, że dostałem Netflix w prezencie, ale dostępu jak nie było tak wciąż nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po nowym roku ma być. Też liczę, że coś z tym ruszy. I też liczę, że przygotują możliwosć brania netflixa za free na jakiś okres. Chyba jestem marzycielem. Oferta jaką dali to lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkim którzy martwią się że nie mają Netflixa w swoim dekoderze lub telewizorze, chciałbym uspokoić, że nikt nie dostał go za darmo. Od wszystkich wymagają sporego podniesienia abonamentu ze zobowiązaniem do końca umowy. Więc opanujcie entuzjazm. A co do Netflixa w telewizorach nie-smart można mieć go tanim kosztem kupując przystawkę Android TV do telewizora, mp. małe pudełeczko typu Xiaomi MiBox lub też Google Cast (dawniej Chromecast) Mały krążek podłączany do gniazda HDMI który pozwoli strumieniować aplikacje HBO GO czy Netflix z telefonu na ekran telewizora. Telefon może być w tym czasie wygaszony a jakość na telewizorze jest taka sama jak w smart tv, można więc normalnie oglądać filmy w HD.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.12.2019 o 17:32, Kriss_36 napisał:

 

Pikseloza, brak ostrosci, słaba płynność. Zajrzałem tam na kilka sekund i nie zgłębiałem tematu, bo oglądam bezpośrednio w TV, na pilocie mam przycisk Netflix :)

Z tego co wiem to Netflix na początku ma słabą jakość bo się renderuje po pół minucie działa to o wiele lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ogóle zastanawiał się ktoś, po co Netflix w umowie na dwa lata? Przecież idea Netflixa i serwisów VOD to swobodny wykup i możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. A tak dostajemy coś, z czego nie można zrezygnować. I nie jest nawet tańsze.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...