enski Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 7 godzin temu, jupiter napisał: Spodziewałem się, że nie będzie cenowej rewolucji. Ktoś na to w ogóle liczył? To było oczywiste, że albo będzie to samo + sztywne ceny samego Netfliksa oraz ewentualnie promocje dla nowych klientów. Nihil novi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Liczył, czy nie liczył na rewolucję cenową, było dużo podnieconych userów na forum, obecnością Netflixa w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Nie ma się co tu podniecać Netflixem w dekoderach.W tych czasach praktycznie każdy tv to ma.Jeszcze trzeba się wiązać z netflixem na całą umowe.Niektórzy się pewnie łudzili że będzie jakaś promocja albo cena będzie niższa ale niestety jest normalnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Cóż szał minoł Trochę łosiów się napaliło i kupiło i można by powiedzieć było mineło. Każdy umie liczyć swoje pieniądze. Nie twierdzę że PC+ jest instytucją charytatywną ale 2/3 kanałów pokazuje 2/5 każdej godziny programowej bloki reklamowe wraz z tzw.autopromocją a więc płacimy nie za kontent tylko za oglądanie reklam. Ja już pisałem 125 zyla to już dużo które płacę a jak bym dobrał tą usługę to minimum 170 zyla plus haracz za dekoder. Sorry nie dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 13:29, odja napisał: A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Twój TV nie ma Netflixa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Telewizor nie ma Netflixa. Trochę staruszek ale działa bardzo dobrze. 4K to on nie jest, ale jak działa, to szkoda go wymieniać. Mam BluRay z Netflix, i tu wszystko działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Nie musi być staruszek, żeby nie miał Netflixa. Wystarczy, że nie ma opcji smart.Takich telewizorów jest od groma na rynku, więc nie rozumiem zdziwienia co niektórych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) A ja nie rozumiem zdziwienia co niektórych, że pytam @odja jaki ma w domu TV. No przecież powinienem wiedzieć bo jakże to. Edytowane 24 Grudnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał. Wykupilem na miesiąc Netflix na próbę i nie zauważyłem takich objawów. Jaki masz model? TECHNICOLOR czy ADB ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 ADB nie ma Netflika na dzisiejszy stan, tylko TECHNIKOLOR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, tracer10 napisał: A ja nie rozumiem zdziwienia co niektórych, że pytam @odja jaki ma w domu TV. No przecież powinienem wiedzieć bo jakże to. Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Netflix to nie jest tuner dvb-t w który wyposażone jest 100% telewizorów. Więc nie potrzeba pytać czy ma tylko można z góry założyć, że może nie mieć bo to nie jest standardowe wyposażenie. Pomijam już kwestię, że to pytanie z cyklu co ma piernik do wiatraka. Gość pisze o problemach z Netflixem w dekoderze a Ty go pytasz czy nie ma Netflixa w telewizorze.Nawet jak by miał to co ?Chce oglądać przez dekoder. Edytowane 23 Grudnia 2019 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
himek72 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, maks27 napisał: ADB nie ma Netflika na dzisiejszy stan, tylko TECHNIKOLOR. No właśnie miałem o to pytać, bo mam dekoder 4k,ale ADB, i brak netflix, myślałem że wszystkie dekodery dostaną aktualizację z Netflixem. Edytowane 24 Grudnia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 ADB też dostanie tylko nie wiadomo kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@EagleEye@ Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Widzę że nawet mając dekoder 4K jest segregacja w imię "ence pence" Tobie Netflix a Tobie środkowy palec za płacenie dzierżawy w podzience Ot cała Platforma Canal+ Wesołych Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Rozmawiałem właśnie z konsultantem kiedy będzie udostępniona aktualizacja na dekodery JADA z netflixem, jego odpowiedź: "Nie ma planów umieszczenia Netflixa na dekoderze z tej serii." Powiedziałem że otrzymałem wcześniej info że planowana jest początkiem roku to dostałem odpowiedź "W rozmowach poprzez chat takiej informacji nie przekazano. Skonsultowałem również sprawę i nikt nie potwierdza, aby takie plany były." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Z konsultantem nie prowadzi się takich dyskusji, z powodu okrojonej wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) Zależy jeszcze na jakiego konsultanta trafisz. Czasami od nas się dowiadują o zmianach... A gdzie w takim razie najlepiej pytać o takie sprawy? Edytowane 24 Grudnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 24 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Wiadomo coś o dostępności dla wifi Premiumbox+? Wysyłali mi już jakieś maile, że dostałem Netflix w prezencie, ale dostępu jak nie było tak wciąż nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Po nowym roku ma być. Też liczę, że coś z tym ruszy. I też liczę, że przygotują możliwosć brania netflixa za free na jakiś okres. Chyba jestem marzycielem. Oferta jaką dali to lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Wszystkim którzy martwią się że nie mają Netflixa w swoim dekoderze lub telewizorze, chciałbym uspokoić, że nikt nie dostał go za darmo. Od wszystkich wymagają sporego podniesienia abonamentu ze zobowiązaniem do końca umowy. Więc opanujcie entuzjazm. A co do Netflixa w telewizorach nie-smart można mieć go tanim kosztem kupując przystawkę Android TV do telewizora, mp. małe pudełeczko typu Xiaomi MiBox lub też Google Cast (dawniej Chromecast) Mały krążek podłączany do gniazda HDMI który pozwoli strumieniować aplikacje HBO GO czy Netflix z telefonu na ekran telewizora. Telefon może być w tym czasie wygaszony a jakość na telewizorze jest taka sama jak w smart tv, można więc normalnie oglądać filmy w HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 W dniu 8.12.2019 o 17:32, Kriss_36 napisał: Pikseloza, brak ostrosci, słaba płynność. Zajrzałem tam na kilka sekund i nie zgłębiałem tematu, bo oglądam bezpośrednio w TV, na pilocie mam przycisk Netflix Z tego co wiem to Netflix na początku ma słabą jakość bo się renderuje po pół minucie działa to o wiele lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 W ogóle zastanawiał się ktoś, po co Netflix w umowie na dwa lata? Przecież idea Netflixa i serwisów VOD to swobodny wykup i możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. A tak dostajemy coś, z czego nie można zrezygnować. I nie jest nawet tańsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Netflix rozważa obniżenie swoich abonamentów dla klientów decydujących się podpisać umowy na dłuższy czas niż miesiąc. Taki jest trend na rynku i oferta w ramach Platformy Canal+ nie jest czymś szczególnym. Jeśli wziąć pod uwagę promocyjny rok za 0 zł, oferta jest tańsza o 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Takie oferty 50% taniej to tylko przy przedłużeniu umowy. Tak normalnie to jeleni szukają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.