Skocz do zawartości

Netflix w ofercie platformy CANAL+


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż szał minoł ? Trochę łosiów się napaliło i kupiło i można by powiedzieć było mineło. ?

Każdy umie liczyć swoje pieniądze. Nie twierdzę że PC+ jest instytucją charytatywną ale 2/3 kanałów pokazuje 2/5 każdej godziny programowej bloki reklamowe wraz z tzw.autopromocją a więc płacimy nie za kontent tylko za oglądanie reklam. Ja już pisałem 125 zyla to już dużo które płacę a jak bym dobrał tą usługę to minimum 170 zyla plus haracz za dekoder. Sorry nie dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał.
Wykupilem na miesiąc Netflix na próbę i nie zauważyłem takich objawów. Jaki masz model? TECHNICOLOR czy ADB ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tracer10 napisał:

A ja nie rozumiem zdziwienia co niektórych, że pytam @odja jaki ma w domu TV. No przecież powinienem wiedzieć bo jakże to.

Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Netflix to nie jest tuner dvb-t w który wyposażone jest 100% telewizorów. Więc nie potrzeba pytać czy ma tylko można z góry założyć, że może nie mieć bo to nie jest standardowe wyposażenie. Pomijam już kwestię, że to pytanie z cyklu co ma piernik do wiatraka. Gość pisze o problemach z Netflixem w dekoderze a Ty go pytasz czy nie ma Netflixa w telewizorze.Nawet jak by miał to co ?Chce oglądać przez dekoder.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, maks27 napisał:
ADB  nie ma Netflika na dzisiejszy stan, tylko TECHNIKOLOR.


No właśnie miałem o to pytać, bo mam dekoder 4k,ale ADB, i brak netflix, myślałem że wszystkie dekodery dostaną aktualizację z Netflixem.
 

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem właśnie z konsultantem kiedy będzie udostępniona aktualizacja na dekodery JADA z netflixem, jego odpowiedź: "Nie ma planów umieszczenia Netflixa na dekoderze z tej serii." Powiedziałem że otrzymałem wcześniej info że planowana jest początkiem roku to dostałem odpowiedź "W rozmowach poprzez chat takiej informacji nie przekazano. Skonsultowałem również sprawę i nikt nie potwierdza, aby takie plany były."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jeszcze na jakiego konsultanta trafisz. :D Czasami od nas się dowiadują o zmianach...

A gdzie w takim razie najlepiej pytać o takie sprawy?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim którzy martwią się że nie mają Netflixa w swoim dekoderze lub telewizorze, chciałbym uspokoić, że nikt nie dostał go za darmo. Od wszystkich wymagają sporego podniesienia abonamentu ze zobowiązaniem do końca umowy. Więc opanujcie entuzjazm. A co do Netflixa w telewizorach nie-smart można mieć go tanim kosztem kupując przystawkę Android TV do telewizora, mp. małe pudełeczko typu Xiaomi MiBox lub też Google Cast (dawniej Chromecast) Mały krążek podłączany do gniazda HDMI który pozwoli strumieniować aplikacje HBO GO czy Netflix z telefonu na ekran telewizora. Telefon może być w tym czasie wygaszony a jakość na telewizorze jest taka sama jak w smart tv, można więc normalnie oglądać filmy w HD.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2019 o 17:32, Kriss_36 napisał:

 

Pikseloza, brak ostrosci, słaba płynność. Zajrzałem tam na kilka sekund i nie zgłębiałem tematu, bo oglądam bezpośrednio w TV, na pilocie mam przycisk Netflix :)

Z tego co wiem to Netflix na początku ma słabą jakość bo się renderuje po pół minucie działa to o wiele lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Netflix rozważa obniżenie swoich abonamentów dla klientów decydujących się podpisać umowy na dłuższy czas niż miesiąc. Taki jest trend na rynku i oferta w ramach Platformy Canal+ nie jest czymś szczególnym. 

Jeśli wziąć pod uwagę promocyjny rok za 0 zł, oferta jest tańsza o 50%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...