Jump to content
Emil.1603

Netflix w ofercie Platformy CANAL+

Recommended Posts

i z obsługą HDR, co ultraboxy ni hu hu 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Powiem Wam że zrobiłem sobie mały test otwierałem netflixa na Smart TV (Samsung), dekoder (JADA) , Chromecast ultra 4K. I dla mnie najlepiej zaprezentował się Chromecast, wszystko super zadziałało, płynna obsługa bez żadnych problemów. Więc jeżeli ktoś zastanawia się nad wymianą dekodera ponieważ chce netflixa na tv to nie wiem czy chromecast nie będzie lepsza opcją , tym bardziej że da nam więcej opcji niż dekoder (+ konta z kimś do podziału, lub jeżeli nie ma chętnych to na FB jest pełno grup gdzie ludzie szukają chętnych i koszt to 13-15zł miesięcznie).

Edited by mgaw89
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. 

 

Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie  nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkał. Pewnie masz ultraboxa ADB ?W wątku tego dekodera ktoś wspominał o znikających napisach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, tecumseh74 napisał:

Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. 

 

Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie  nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal?

u mnie to samo na ADB, konsultant doradzał przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, na pytanie czy to coś pomoże... nie wiedział ..hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

O braku napisów, w aplikacji wbudowanej w dekoderach, było już parę postów wcześniej. To jest problem tej aplikacji. Korzystam z Netflix przez PS3 oraz aplikację w telefonie i tam nie ma tego problemu. Wszystkie dialogi mają napisy i nic ich nie przycina.

Edited by TomPure

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.05.2020 o 08:42, robertokot25 napisał:

Zgłosiłem to - mają zweryfikowac

 

Oglądnałem ostanio 3 filmy na Netflixie  i wydaje mi się, że problem z napisami został rozwiązany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Netflix, czy w aplikacji w dekoderze od operatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, ircios napisał:

Na Netflix, czy w aplikacji w dekoderze od operatora?

W aplikacji Netflix na dekoderze, bo tylko tam był problem z podpisami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, tecumseh74 napisał:

W aplikacji Netflix na dekoderze, bo tylko tam był problem z podpisami.

Też zauważyłem tzn. nie zauważyłem żeby czegoś brakowało ;) także musieli coś poprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...