robertokot25 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłosiłem to - mają zweryfikowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecumseh74 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 W dniu 1.05.2020 o 08:42, robertokot25 napisał: Zgłosiłem to - mają zweryfikowac Oglądnałem ostanio 3 filmy na Netflixie i wydaje mi się, że problem z napisami został rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Na Netflix, czy w aplikacji w dekoderze od operatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecumseh74 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 27 minut temu, ircios napisał: Na Netflix, czy w aplikacji w dekoderze od operatora? W aplikacji Netflix na dekoderze, bo tylko tam był problem z podpisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 8 godzin temu, tecumseh74 napisał: W aplikacji Netflix na dekoderze, bo tylko tam był problem z podpisami. Też zauważyłem tzn. nie zauważyłem żeby czegoś brakowało także musieli coś poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniatowski Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Czy po przeniesieniu płatności za Netlix do Canal+ będę mogł się logować na swoje konto przez aplikację systemową na moim telewizorze (jak dotychczas) czy tylko przez dekoder Ultabox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Będziesz mógł logować się na każdym urządzeniu, po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Witam. Próbuje odnowić członkostwo w Netflix przez dekoder Ultrabox4k z płatnościa za pomocą Canal + , ale logując się lub dołącz teraz dostaje linka na maila, aby dokończyć aktualizację konta z wyborem planu i metodą płatności. Nigdzie nie ma wyboru płatności za pomocą Canal+. Czy coś się zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 @piotr77satA nie powinieneś najpierw dołączyć opcję "Netflix" do obecnej umowy ? Netflix poza C+ działa inaczej, niż w C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Dla zainteresowanych to można mieć jednak plan UHD przy pakiecie Superpremium 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Mam pytanie, jeśli teraz korzystam z Netflixa w wersji Premium wraz z 3 bliskimi osobami (ja opłacam abo) ale dostałem korzystną ofertę na infolinii Canal+ z Netflixem premium ale w cenie Standardu, czyli 43zł. Jeśli się zdecyduję to co dalej? Mogę przenieść tam obecne konto? Zależy mi na tym, bo każdy z użytkowników ma swoje ulubione listy filmów i seriali. Może mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić jak to zrobić? Zależy mi też na tym, żeby bliscy nie mogli logować się do mojego konta w Canal+, a jedynie do Netflixa (do niego znają hasło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) Zostaje stare konto, podpinasz pod nie płatności via PC+, dotychczasowy plan zmienia się na standard i tyle. Edytowane 14 Lutego 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 1. Jezeli zrezygnujesz z NF w ramach C+ to aby ponownie dołączyć, stwórz nowe konto na nowy e-mail. 2. Wydaje mi się ze każdy kto ma NF w umowie może podnieść go do 4K za 9zl ms. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Za 43 zeta to ja dostaje plan z 4k. Wystarczy co 2 miesiące odnawiać plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 3 godziny temu, bugmenot napisał: Zostaje stare konto, podpinasz pod nie płatności via PC+, dotychczasowy plan zmienia się na standard i tyle. No właśnie promocja polega na tym, że będzie to nadal premium ale za 43 a nie 52 złote. Pytanie co muszę zrobić już po zakupie oferty na infolinii? Gdzie i jak podłączyć to obecne konto pod jedną fakturę z Canal+? 19 minut temu, ircios napisał: Za 43 zeta to ja dostaje plan z 4k. Wystarczy co 2 miesiące odnawiać plan. Co masz na myśli? Jak co 2 miesiące odnawiać plan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 @jupiter Tu masz całe info: https://pl.canalplus.com/pomoc/netflix-jak-korzystac "Skorzystałem już z oferty Platformy CANAL+ z Netflix w pakiecie i miałem wcześniej konto w Netflix. Jak połączyć to konto z abonamentem?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 3 godziny temu, apj napisał: 1. Jezeli zrezygnujesz z NF w ramach C+ to aby ponownie dołączyć, stwórz nowe konto na nowy e-mail. Czyli jak dobrze rozumiem to jak zrezygnuje z Netflix na jakiś czas i potem będę chciał wrócić i znów opłacać go z rachunkiem w CANAL+ to muszę utworzyć w tym celu nowy e-mail i konto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) 50 minut temu, jupiter napisał: ...Co masz na myśli? Jak co 2 miesiące odnawiać plan? Dla mnie Netflix to miesiąc oglądania. Potem już coraz to mniej. Dlatego włączam na miesiąc w promo najwyższy plan. Rezygnuje. Miesiac później czy 2 dostaje najwyższy plan w cenie standard. Dlatego Twierdzę, że nie ma co się wiązać Netflixem umową. No chyba że , 4 korzysta, a 3 się zrzuca, poza właścicielem konta Edytowane 14 Lutego 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 23 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2021 W dniu 14.02.2021 o 23:14, ircios napisał: Dla mnie Netflix to miesiąc oglądania. Potem już coraz to mniej. Dlatego włączam na miesiąc w promo najwyższy plan. Rezygnuje. Miesiac później czy 2 dostaje najwyższy plan w cenie standard. Dlatego Twierdzę, że nie ma co się wiązać Netflixem umową. No chyba że , 4 korzysta, a 3 się zrzuca, poza właścicielem konta Dokładnie, myślę tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Ciągle myśle o wykupieniu netflix z c+ ale patrząc na poziom bezpieczeństwa ICA w C+ trochę się boje ktoś może mi powiedzieć jak wygląda takie połączenie czy można mieć inne hasło do netfixsa i inne do ica w c+? i czy pierwszy miesiąc jest za free? i w ogóle co myślicie o takim połączeniu szczególnie w kontekście plotek o podwyżce za netflixsa i netflix vs hbo go/max dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 A jednak..bo kiedyś chyba testowałeś Netflixa i nie byłeś przekonany Jak podpiszesz umowę długoterminową podwyżka cię ominie. Jak dla mnie Netflix i HBO to podstawa jeśli chodzi o stream. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Nie testowałem a umowę mam na rok do tego może udałoby się jeszcze uzyskać rabat 6 miesięcy 4k za 38zł i pewnie w lutym włączę ale przeraża mnie to (nie)Bezpieczeństwo ica w c+ ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 (edytowane) @_Artek_ To chyba oczywiste, że hasło do Netflixa ustawiasz indywidualnie niż do SC+. Nie wiem skąd takie głupoty się Ciebie trzymają,że hasło musi być to samo. Tak. Pierwszy miesiąc po uruchomieniu jest za free. Nie ma żadnego ICA. Edytowane 23 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Bo ktoś miał na forum jakiś problem z opłatami jeśli chodzi o netflix przez c+ dlatego pytam, a ica nie ma bo jest internetowa strefa abonenta przepraszam za mały błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 I co z tego, że ktoś miał problem Hasła są różne. Chyba, że ktoś ustawi sobie takie samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.