Jump to content

Sierek

Users
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutralna

About Sierek

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

266 profile views
  1. Brakuje mi w tym dekoderze możliwości wyłączenia skalowania.
  2. Nie wiem jak u innych producentów, ale w OLED LG65B7 flaga HDR powoduje przełączenie trybu obrazu. Każdy z tych trybów ma oddzielne ustawienia. Można sobie tak ustawić TV by w trybie HDR było prawidłowo (większy kontrast, szersza paleta barw) jak też zapewne można ustawić tak, by obraz był "za mgłą". Większość użytkowników zapomina też, że ustawienia mogą obowiązywać tylko na konkretnym źródle i trzeba je powtórzyć na każdym interesującym wejściu sygnału. Pewnie w innych TV jest podobnie. Nigdy nie miałem problemów z jakością Canal+ 4K (za wyjątkiem sporadycznych problemów technic
  3. Netflix rozważa obniżenie swoich abonamentów dla klientów decydujących się podpisać umowy na dłuższy czas niż miesiąc. Taki jest trend na rynku i oferta w ramach Platformy Canal+ nie jest czymś szczególnym. Jeśli wziąć pod uwagę promocyjny rok za 0 zł, oferta jest tańsza o 50%.
  4. Na Ultraboxie 4K Technicolor też tak działa.
  5. Ja ostatnio wynegocjowałem ten pakiet za 119,99, formalnie bez opłat za dekoder 4K (czyli z ukrytą opłatą za dekoder 10 zł). Wypowiedzenie było złożone. Startowali z ofertą telefoniczną 139,99 bez opłaty za dekoder, w SC+ miałem ofertę 129,99 zł i 30 zł za dekoder (sic!). Wszystkie oferty bez opłaty za aktywację.
  6. Czy amplituner i TV mają możliwość uruchomienia ARC HDMI? Wtedy najlepiej podpiąć TV do ampltunera przez HDMI, dekoder do ampltunera lub TV też przez HDMI.
  7. Tak, tylko technika HDR w fotografii, poza nazwą, ma niewiele wspólnego z HDR w technice obróbki obrazu TV.
  8. Mam Technicolor praktycznie od początku oferowania Ultrabox 4K przez C+. Infolinia pewnie tak informuje by przykryć problem, że nowszy nie ma Netflix.
  9. ...i zapewne to, co za tą cenę ta aplikacja daje 😏
  10. To jest dla mnie oczywiste. Siedzę w branży od kilkudziesięciu lat. Być może niedokładnie się wyraziłem. Mam na myśli obecną ofertę na rynku. Większość użytkowników nie zobaczy różnicy między HD a 4K (zwłaszcza, że pokutuje oglądanie z dalszej odległości). Dopiero HDR robi różnicę.
  11. Trochę urządzeń 4K poznałem, kilka mam, ale pierwszy raz spotkałem się z urządzeniem posiadającym 4K bez HDR. To jest przecież najbardziej cenna wartość dodana 4K. Wierzę, że to jest chwilowa niedoróka. Zwłaszcza, że dekoder obsługuje przecież HLG.
  12. Masz rację, ale nie ma sensu w takim wypadku decydować się na pakiet Premium. Wystarczy HD.
  13. Wystarczy zwykły HDR i, jak pisałem, już na menu to widać bardzo wyraźnie. Jaki masz TV?
  14. Przecież różnicę widać już na Menu Netflixsa. Na dowolnym materiale z HDR lub Dolby Vision to już jest przepaść.
  15. IMHO dekoder Ultrabox 4K nadaje się do odbioru Netflix wyłącznie dla osób, które nie mają innej możliwości i na TV bez HDMI. Do telewizora z HDMI można podpiąć już przystawkę za nieduże pieniądze (np. Chromecast lub MIO) i obraz będzie lepszy. Edit: Tylko kto bierze Ultrabox do TV bez HDMI???
×
×
  • Create New...