Jump to content

odja

Users
  • Content Count

    207
  • Joined

Community Reputation

7 Neutralna

About odja

  • Rank
    Czasami wpadam
  • Birthday 10/14/1969

Informacje o profilu

  • Location
    Łódź
  1. Doszedł link. Dzięki z pomoc. Chyba jakies opóźnienie mieli.
  2. Doszedł link. Dzięki z pomoc. Chyba jakies opóźnienie mieli.
  3. To chyba coś źle zrobiłem. Nic nie otrzymałem. Jakaś [beep]a ze mnie. W którym miejscu w ICA trzeba to kliknąć, żeby sie zarejestrować?
  4. Sorki, głupie pytanie. ale jak to zrobić? Przychodzi jakis link aktywacyjny? Chyba jakiś tępy jestem.
  5. Telewizor nie ma Netflixa. Trochę staruszek ale działa bardzo dobrze. 4K to on nie jest, ale jak działa, to szkoda go wymieniać. Mam BluRay z Netflix, i tu wszystko działa OK.
  6. A ja mam problem z Netflix na dekoderze. Wycina mi napisy, są tak jak by dziury w tłumaczeniu, na innym sprzęcie: odtwarzacz BluRay na tym samym filmie napisy są kompletne. Wygląda to tak jakby procesor w Ultraboxie nie wyrabiał.
  7. Nie prawda. Odpaliłem Netflix nic nie wykupując dodatkowo. Loguje się na swoje stare konto netflixowe i nic dodatkowo w PC+ nie płacę. Nie mam wykupionego żadnego pakiety z Netflix. Straszne bzdury kolega pisze.
  8. Ja nie pomyliłem. Napisałem w messengerze na konto PC+ i po 15 minutach kanał 222 mi się pojawił i Netflix już działa. Musiałem tylko podać numer seryjny mojego dekodera, i żeby był podpięty do internetu. Widocznie była potrzeba zdalnej interwencji techników.
  9. Aktualizacja mi się zainstalowała, tylko brak kanału 222. Nie mam już pomysłu. Dzwoniłem do supportu, to mi tylko uprawnienia odnowili.
  10. No to u mnie brak. Resetowałem, nawet listę na nowo pobrałem co mi rozwaliło listy ulubionych, odłączenie dekoder od internetu jak i od prądu. Guzik pomogło. Ja też mam netflixa już od dawna i chciałem na dekoderze odpalić.
  11. Orientuje się ktoś, czy na każdym dekoderze Technikolor powinien się pojawić kanał 222 z Netflix, czy jest to uzależnione od zamówienia tego do PC+?
  12. Ja to zrobiłem. Oczywiście listy ulubionych się wykasowały a kanał 222 z Netfilx się nie pojawił. Nie masz co próbować. Błąd z wykasowywaniem list ulubionych pozostał, po konfiguracji anteny. Odłączanie od prądu tez nie pomaga. Próbowałem tez opcję z wyjętą kartą i restart. Kanału 222 nie ma. Niesamowita niedoróba.
×
×
  • Create New...