Jump to content

Netflix w ofercie Platformy CANAL+


Recommended Posts

Czy ktoś z Was wie jak ogarnąć przejście z Netflixa, który opłacam swoją kartą na Netflixa z Cyfry? Głownie chodzi mi o to, czy najpierw wyłączyć płatności z karty, a dopiero potem aktywować z linka Canal+, czy to nie ma znaczenia i można dezaktywować kartę później?

Już ogarnięte, taki komunikat dostałem przy przejściu:

Opłata za korzystanie z serwisu Netflix będzie doliczana do Twojego rachunku Platforma CANAL+. Nie będziemy już pobierać opłaty za pomocą Twojej dotychczasowej metody płatności (PayPal).

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

jak założę konto na netflix to żeby "przekierować" płatność nie wybierając pakietu z netfliksem muszę się po prostu zalogować na konto na dekoderze? 

i jeszcze jedno pytanie  jak to jest z tą dopłatą do wersji 4k w stałym zobowiązaniu?

Edited by _Artek_
Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, piotrekj66 napisał:

Jesli zaloguję się na dekoder ale nie chce nic dołączać do rachunku o samo mi się to nie podepnie?

Jestem zalogowany na dekoderze ze swojego konta Netflix. Nic nie podpina jeśli masz Netflixa założonego niezależnie od PC+.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
12 minut temu, lukimann napisał:

Pewnie wszystko musi mieć swoją kolejność...

O jakiej ty kolejności piszesz ???

To już dawno powinno być zrobione po zmianie nazwy. Ile już czasu minęło jak jest PC+??? Operator daje Netflixa na dwóch dekoderach i zostawia je ze stara nazwą??

 

 

 

Edited by kingofsouth
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Netflix już we wszystkich modelach 4K UltraBOX+? Wow, super! Po jakim czasie? Czterech czy pięciu miesiącach od wprowadzenia usługi. A może by tak w końcu dodać aplikację również do wifi Premiumbox+?

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Powiem Wam że zrobiłem sobie mały test otwierałem netflixa na Smart TV (Samsung), dekoder (JADA) , Chromecast ultra 4K. I dla mnie najlepiej zaprezentował się Chromecast, wszystko super zadziałało, płynna obsługa bez żadnych problemów. Więc jeżeli ktoś zastanawia się nad wymianą dekodera ponieważ chce netflixa na tv to nie wiem czy chromecast nie będzie lepsza opcją , tym bardziej że da nam więcej opcji niż dekoder (+ konta z kimś do podziału, lub jeżeli nie ma chętnych to na FB jest pełno grup gdzie ludzie szukają chętnych i koszt to 13-15zł miesięcznie).

Edited by mgaw89
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. 

 

Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie  nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal?

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, tecumseh74 napisał:

Ja mam pytanie do tych, ktorzy korzystaja z Netflixa na dekoderze 4KUltra, ale loguja sie swoim kontem wykupionym w Netflixie - byc moze to ma znaczenie, stad zaznaczam. Ja tak robie, gdyz mam juz wiekowego SMART TV na ktorym aplikacja Netflixa jest dosc toporna w porownaniu z ta na dekoderze. 

 

Mam problem z podpisami, otóż co jakiś czas powiedzmy raz na 3-4 dialogi przez chwile (kilka sekund) zaden podpis sie  nie pojawia, a czasem na ulamek sekundy. Przewiniecie troche filmu do tylu lub do przedu pomaga, ale tylko na chwile. Czy ktos sie z tym spotkal?

u mnie to samo na ADB, konsultant doradzał przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, na pytanie czy to coś pomoże... nie wiedział ..hehe

Link to post
Share on other sites

O braku napisów, w aplikacji wbudowanej w dekoderach, było już parę postów wcześniej. To jest problem tej aplikacji. Korzystam z Netflix przez PS3 oraz aplikację w telefonie i tam nie ma tego problemu. Wszystkie dialogi mają napisy i nic ich nie przycina.

Edited by TomPure
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...