Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, andyp napisał:

UOKIK woli dawać kary niż przjrzeć sie sprawie MM. PS Dobiero dziś mam CBS Reality HD Pozdro.

 

Może już się przyjrzał i wydał warunki przejęcia czyli sprzedaż sieci tam gdzie konkurencja jest zagrożona. Może teraz MM szuka chętnego i negocjuje z nim cenę (moim zdaniem w grę chodzi niestety tylko jedna firma więc to ona może dyktować warunki cenowe...). Jak to się uda to wróci do Vectry i powie ile kasy oczekuje.

Bez tych rzeczy przejęcia nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest "złączka operatora " ?  Mam w domu rodzielacz sygnału na 3 pokoje. W każdym TV z modułem CAM. Godzinę temu CBS Realty wskoczył na wszystkie telewizory bez żadnych kombinacji. To była ewidentna techniczna wina Multimedii . Trzeba zamknąć sprawę uruchamiania tego kanału. Czekam na paczkę Discovery w HD ! Najwyższa pora !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

mam taki problem:

 

Od poniedziałku jestem abonentem sieci Multimedia Polska. Chciałbym łączyć się z komputerami domowymi z internetu i dlatego wykupiłem usługę publicznego dynamicznego adresu IP. Mimo to router mój otrzymuję adres prywatny typu 192.168.0.x. W biurze obsługi klienta poinformowano mnie, że usługa jest uruchomiona.

 

Moja instalacja wygląda tak: Kabel koncentryk Multimedii -> Modem ARRIS TG2492S -> Skrętka wpięta w złącze LAN 1 -> mój router ASUS RT-N18U.

 

Pomożecie jakoś? Ktoś wie co robię źle? Mieliście taką sytuację?

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

 

Zrzut ekranu z routera (WAN IP 192.168.0.2)

Spoiler

1.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy resetowałeś modem? Poza tym ten IP to nie jest raczej nadany przez Multimedię. Nie nadają adresów prywatnych z takiego zakresu. 

Wygląda tak jakbyś po drodze miał jeszcze jeden router. Przypadkiem ten ARRIS TG2492S nie jest modemem z routerem?

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz modem Arris oraz usługę Mega BSM to ten modem będzie zawsze w trybie routera. W eBOK nic nie zmienisz, tam nie ma żadnej opcji żeby jakikolwiek modem przestawić w tryb bridge.

Jeżeli masz modem Arris bez usługi Mega BSM to on będzie w trybie bridge z automatu.

Posiadanie usługi Mega BSM oraz tryb bridge jest możliwe tylko na modemach Cisco ale bridge jest tylko na 4 porcie (tylko po kablu), trzeba mieć wykupioną gwarancję publicznego IP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Michaelis napisał:

Jeżeli masz modem Arris oraz usługę Mega BSM to ten modem będzie zawsze w trybie routera. W eBOK nic nie zmienisz, tam nie ma żadnej opcji żeby jakikolwiek modem przestawić w tryb bridge.

Jeżeli masz modem Arris bez usługi Mega BSM to on będzie w trybie bridge z automatu.

Posiadanie usługi Mega BSM oraz tryb bridge jest możliwe tylko na modemach Cisco ale bridge jest tylko na 4 porcie (tylko po kablu), trzeba mieć wykupioną gwarancję publicznego IP.

 

Do tych najwyższych prędkości typu 300 i 600 nie dają już chyba modemów Cisco. Czy to oznacza, że tam nie można mieć trybu bridge?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Michaelis napisał:

Jeżeli masz modem Arris oraz usługę Mega BSM to ten modem będzie zawsze w trybie routera. W eBOK nic nie zmienisz, tam nie ma żadnej opcji żeby jakikolwiek modem przestawić w tryb bridge.

Jeżeli masz modem Arris bez usługi Mega BSM to on będzie w trybie bridge z automatu.

Posiadanie usługi Mega BSM oraz tryb bridge jest możliwe tylko na modemach Cisco ale bridge jest tylko na 4 porcie (tylko po kablu), trzeba mieć wykupioną gwarancję publicznego IP.

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Mogę zrezygnować z usługi Mega BSM? W sumie nie zamawiałem jej, sami ją dorzucili do umowy. Uszczęśliwiają ludzi na siłę, a potem same problemy ? Jeśli wyłączą mi Mega BSM, przełączą modem w tryb bridge? Czy muszę mieć wymieniony sprzęt?

 

Ktoś ma jakieś doświadczenia z tym związane? Robią jakieś problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi czasu zeszło jednak odkryłem myk na moim tv co zrobić aby dodał się kanał który przybył w ofercie.

CBS Reality HD dopisał się do listy po włączeniu innego kanału, który jest w tym samym misie, w tym przypadku Polsat Cafe. Dokładnie tak samo LG zachowuje się w przypadku zmiany zawartości już DVB-T do czasu jak mnie włączyłem na kanał z danego muxa nie zrobi aktualizacji jego zawartości. Podejrzewam że właśnie dlatego skasował się CBŚ Action po jego włączeniu, gdy już nie był nadawany, ponieważ był w innym muxie niż CBŚ Reality  który zastąpił go w ofercie jednak z innej częstotliwości.

Jeśli prawidłowo wyciągam wnioski to jeśli będzie kiedyś dodany nowy mux z nowo uruchomionej częstotliwości nie obędzie się bez wyszukiwania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz moduł CAM? Jeśli tak to jaki? Jesteś w stanie sprawdzić, czy te zakłócenia dotyczą kanałów wybiórczo, czy może zależą od muxu, na którym nadaje taki kanał z zakłóceniami? Jeśli jesteś w stanie, to sprawdź też jakość sygnału na jakimś wskaźniku w telewizorze i czy nie pojawiają się błędy (BER).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być bardzo wiele. Może to być wina instalacji TVK w mieszkaniu jak i wina innego urządzenia w pobliżu telewizora jak router WiFi czy jakiś zasilacz impulsowy. Może przy zmianie telewizora zwyczajnie poluzowała się wtyczka. Na początek najprościej sprawdzić wszystkie wtyki/złącza i odszukać w menu telewizora opcje z informacjami o sygnale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam jakiś rozgałęźnik na inne telewizory? Jeśli masz, to spróbuj testowo podpiąć bezpośrednio. 

Ja kiedyś na Philipsie(obecnie siedmioletni) miałem problem z modułem, który dostałem od Multimedii. 

Musiałem kupić własny moduł innej marki i przełożyć kartę, bo na tamtym pierwotnym wyglądało to podobnie jak u Ciebie. 

Oczywiście u mnie problem z modułem dotyczył wszystkich kodowanych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na uwalony wzmacniacz budynkowy lub nod optyczny. Takie zakłócenia w obrazie to błędy BER, których korekcja już nie jest w stanie naprawić, a nie słaby sygnał. Są głównie od wadliwego, uszkodzonego zasilania elementu w sieci HFC. Może się to objawiać na całym paśmie, czyli wszystkie kanały tv łącznie z internetem, a może być tylko dziura częstotliwościowa, czyli ciąć będą niektóre muxy. Zgłoś ten problem na infolinię.

Wygląda na uwalony wzmacniacz budynkowy lub nod optyczny. Takie zakłócenia w obrazie to błędy BER, których korekcja już nie jest w stanie naprawić, a nie słaby sygnał. Są głównie od wadliwego, uszkodzonego zasilania elementu w sieci HFC. Może się to objawiać na całym paśmie, czyli wszystkie kanały tv łącznie z internetem, a może być tylko dziura częstotliwościowa, czyli ciąć będą niektóre muxy. Zgłoś ten problem na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kfm877 napisał:

Wygląda na uwalony wzmacniacz budynkowy lub nod optyczny. Takie zakłócenia w obrazie to błędy BER, których korekcja już nie jest w stanie naprawić, a nie słaby sygnał. Są głównie od wadliwego, uszkodzonego zasilania elementu w sieci HFC. Może się to objawiać na całym paśmie, czyli wszystkie kanały tv łącznie z internetem, a może być tylko dziura częstotliwościowa, czyli ciąć będą niektóre muxy. Zgłoś ten problem na infolinię.

Wygląda na uwalony wzmacniacz budynkowy lub nod optyczny. Takie zakłócenia w obrazie to błędy BER, których korekcja już nie jest w stanie naprawić, a nie słaby sygnał. Są głównie od wadliwego, uszkodzonego zasilania elementu w sieci HFC. Może się to objawiać na całym paśmie, czyli wszystkie kanały tv łącznie z internetem, a może być tylko dziura częstotliwościowa, czyli ciąć będą niektóre muxy. Zgłoś ten problem na infolinię.

 

Tak właśnie było w moim przypadku. Zgłosiłem na infolinii, zrobili test i stwierdzili, że sygnal oslabiony w całym bloku.  Na kolejny dzien przyjechal technik do głównej skrzynki i problem zniknął. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sila i sygnał na poziomie 100.

Za to poziom błędów BER od 40 do 2000.

 

Edyta:

Na wtorek umówiłem sobie wizytę technika do tv.

Na infolinii technik ogarnął internet i teraz działa po podłączeniu sieciówką do kompa.Wifi działa parę minut i traci sieć.

Chyba czas wymienić tp linka na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...