maks27 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Sprawdziłem moduł i na naklejce są loga @smit i conax i z tym modułem w Tv mam zablokowaną opcję nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 11 godzin temu, Kiler napisał: . Tak jak pisałem poprzednio tak napiszę i teraz - złóż wypowiedzenie! Teraz można telefonicznie. A orientujesz się może, czy można złożyć wypowiedzenie umowy (ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego), jeśli do końca umowy zostało 7 miesięcy? umowa kończy mi się z końcem sierpnia 2020, a fajnie by było mieć szybszy net BTW Czy MM w opcjach netu 300 i 600mbit/s daje modemy czy routery? Jeśli routery to czy jest w nich opcja bridge (mam własny router)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aris Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Na jaki numer można złożyć wypowiedzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard48 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Najlepiej w BOK i to pisemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni007 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 11 godzin temu, maks27 napisał: Sprawdziłem moduł i na naklejce są loga @smit i conax i z tym modułem w Tv mam zablokowaną opcję nagrywania. Tuner z E2 i po problemie a nie cudujecie z tunera i w telewizorach. Karty MM nie są parowane i śmigaja jak marzenie w oscamie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 15 godzin temu, rafmik napisał: A orientujesz się może, czy można złożyć wypowiedzenie umowy (ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego), jeśli do końca umowy zostało 7 miesięcy? umowa kończy mi się z końcem sierpnia 2020, a fajnie by było mieć szybszy net BTW Czy MM w opcjach netu 300 i 600mbit/s daje modemy czy routery? Jeśli routery to czy jest w nich opcja bridge (mam własny router)? Multimedia jest ciężka i przyjmuje wypowiedzenia wypowiedzenia dopiero miesiąc przed końcem okresu promocyjnego. Spróbuj zadzwonić na infolinię i powiedz, że zależy Ci na szybszym necie i co są w stanie zaproponować. Może uda się przedłużyć umowę na kolejny okres z nowym netem bez wypowiedzenia w rozsądnej cenie. 11 godzin temu, Aris napisał: Na jaki numer można złożyć wypowiedzenie ? 244 244 244. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hdmi@int.pl Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Witam Mieszkam w okolicach Gdańska, na jaką ofertę moge liczyć od działu utrzymania klienta po złożeniu wypowiedzenia na internet i Tv. Start Box + 150 mb lub start box 300 mb? dzieki z gory za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) @hdmi@int.pl: W granicach 40 złotych. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zmieniałem pakiet internetu z 120 na 300 podczas trwania umowy ponad rok do końca i nie robili żadnych problemów a umowa od nowa na 24 miesiące tylko że z telewizją nie wliczając pakietów dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zmieniałeś przez ogólną infolinie sprzedażową, utrzymanie czy sami dzwonili? I za ile ugadałeś cene? W wyższej cenie niż dla nowych czy równo/taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Godzinę temu, Wezu napisał: Zmieniałem pakiet internetu z 120 na 300 podczas trwania umowy ponad rok do końca i nie robili żadnych problemów a umowa od nowa na 24 miesiące tylko że z telewizją nie wliczając pakietów dodatkowych. A dlaczego mieliby robić jakiekolwiek problemy ? Na pewno trochę zarobią na tym dodatkowo (wyższy abonament) .... no i znowu mają cię na kolejne 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezu Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Godzinę temu, kozaa napisał: Zmieniałeś przez ogólną infolinie sprzedażową, utrzymanie czy sami dzwonili? I za ile ugadałeś cene? W wyższej cenie niż dla nowych czy równo/taniej? Przez infolinie i różnica chyba około 10-15 zł nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 18 godzin temu, Kleofas11 napisał: A dlaczego mieliby robić jakiekolwiek problemy ? Na pewno trochę zarobią na tym dodatkowo (wyższy abonament) .... no i znowu mają cię na kolejne 24 miesiące. A dlatego, że czasem się nie da. U mnie tłumaczyli, że technicznie musieliby wtedy zakończyć moje obecne pakiety i rozpocząć nowe (na 12 lub 24 miesiące), ale gdy wgryźli się w szczegóły, to okazało się, że któryś mój pakiet (nie pytałem nawet który) jest "niezrywalny" w ten sposób. Więc logika mówi, że powinni chcieć zarobić więcej, ale "technologia" im na to nie pozwoliła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 5 godzin temu, Seth napisał: . Więc logika mówi, że powinni chcieć zarobić więcej, ale "technologia" im na to nie pozwoliła. Nie technologia, ale "logika korporacji". I pewnie jakaś tam tabelka w exelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Brak elastyczności w wyborze programów i pakietów w kablówkach jest dla mnie porażający. Czy ja muszę przez rok czy dwa lata oglądać to samo ? Zmiana np. pakietu Cinemax na pakiet Filmy i Seriale dlaczego miała by nie nastąpić w ciągu umowy bez jej przedłużania ? Ważne żeby było to nie częściej niż raz w miesiącu aby właściwie przygotować fakturę.Tabelkę w Excelu można układać jak się chce. Brak dobrej woli ze strony operatora, ot wszystko. Myślę że w przyszłości tak będzie.Telewizja kablowa będzie tracić klientów na rzecz DVB T2 i telewizji internetowej ( vod i inne). Żeby ich zatrzymać będą żonglować pakietami i programami pod dyktando klienta. Inna rzecz to układ pakietów pod operatora a nie klienta. Ja na przykład wykupiłem pakiet HD tylko dla jednego programu: Ale kino HD. Trochę to dziwne że ten sam program w posiadanym przeze mnie Superboxie (też bez sensu ułożonym) jest w SD. A szanuję swój wzrok i na 55 calach nie będę oglądał pixelozy w SD. Długo by pisać o tym.Czekam na programy HD w DVB T2 (nawet płatne) i spadam z kablówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Przecież możesz zrezygnować w dowolnym momencie z pakietów tylko z karą umowną. Nie ma możliwości brania tych pakietów, o których piszesz poza promocją na czas nieokreślony(o wiele drożej)? Wtedy byś mógł rezygnować i zmieniać co miesiąc. Masz ceny promocyjne za lojalkę, a chciałbyś mieć wolność jak przy Netflix. Zresztą Netflix też już wprowadza tańsze oferty długoterminowe na niektórych rynkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw6 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 10.01.2020 o 10:55, Kiler napisał: Multimedia jest ciężka i przyjmuje wypowiedzenia wypowiedzenia dopiero miesiąc przed końcem okresu promocyjnego. Spróbuj zadzwonić na infolinię i powiedz, że zależy Ci na szybszym necie i co są w stanie zaproponować. Może uda się przedłużyć umowę na kolejny okres z nowym netem bez wypowiedzenia w rozsądnej cenie. 244 244 244. Pod ten numer nie warto dzwonić -droższe oferty, niż obowiązująca. Jak koledzy pisali, wypowiedzenie na piśmie i oczekiwanie na telefon z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Ten Mut@nt HD530C z Amazona to po uwzględnieniu VAT PL i kosztu przesyłki wychodzi 400zł ale i tak jest to niezła opcja, oczywiście dla tych co ogarniają takie rzeczy jak Enigma2 i OSCAM. Można nagrywać/oglądać 3 kanały na raz. Oczywiście, o ile karta nie jest parowana z modułem CAM, ale czy ktoś się z tym spotkał w MMP, żeby parowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) W MM, zdaje się, część modułów mają po innych, mniejszych kablówkach, które przejęli - reszta dekoderów to bezkartowy Latens/Arris Titanium. Nastawieni są na sprzedaż, więc zamiast ładować $$, używają to, co zostało po przejętych sieciach. W Stream Communications był Conax. Obstawiam, że moduły są odziedziczone po nich. Jak ich wchłonie Vectra to skończy się bajlando. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Odnosząc się do powyższych postów, to fajnie by było gdyby wszyscy operatorzy szli w kierunku oferowania możliwości tzw. a la carte tzn. płacę i mam tylko te kanały które chcę a nie jakieś pakiety. Póki co to jednak tylko marzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) 8 godzin temu, klosz007 napisał: Ten Mut@nt HD530C z Amazona to po uwzględnieniu VAT PL i kosztu przesyłki wychodzi 400zł ale i tak jest to niezła opcja, oczywiście dla tych co ogarniają takie rzeczy jak Enigma2 i OSCAM. Można nagrywać/oglądać 3 kanały na raz. Oczywiście, o ile karta nie jest parowana z modułem CAM, ale czy ktoś się z tym spotkał w MMP, żeby parowali? Co do dekoderów na linux - E2 z czytnikiem do kablówki To na znanym portalu aukcyjnym w Polsce można kupić Opticum Odin 2 Hybrid - pojedyncza głowica DVB-C/T2 z wejściem na kartę - 189 zł. Możliwoś nagrywania na dysk podłączony na usb. Przetestowałem na kanałach FTA w UPC - działa bez problemów z OpenATV. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lad Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 11 godzin temu, moimzdaniem napisał: Odnosząc się do powyższych postów, to fajnie by było gdyby wszyscy operatorzy szli w kierunku oferowania możliwości tzw. a la carte tzn. płacę i mam tylko te kanały które chcę a nie jakieś pakiety. Póki co to jednak tylko marzenie. Tylko, że niestety często to są kwestie licencyjne i nadawcy którzy oferują tylko pakiety programowe, a nie widzimisię operatorów kablowych/satelitarnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 23 godziny temu, sw6 napisał: Pod ten numer nie warto dzwonić -droższe oferty, niż obowiązująca. Jak koledzy pisali, wypowiedzenie na piśmie i oczekiwanie na telefon z DUK. Można składać wypowiedzenia telefonicznie pod tym właśnie numerem. Sam tak zrobiłem rok temu. Już nie trzeba tylko i wyłącznie pisemnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @moimzdaniem - @lad W czeskim Skylink taka oferta istnieje. Masz pakiet Flexi 10 który zawiera w cenie: 1) pakiet podstawowy Digital około 61 kanałów w tym 33 kanały HD oraz 2) możliwość dobrania sobie 10 kanałów z pakietu pełnego Kombi. Cena za pakiet Flexi 10 to 299 koron ( ok 50 zł ) miesięcznie. Można zapłacić za miesiąc - dwa - trzy itp itd aż do 12 miesięcy. Nie płacisz nie oglądasz albo wykupujesz mniejszy pakiet Digital albo Smart. Płatność kartą płatniczą w ciągu kilkunastu minut działa co ma działać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleofas11 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 2 godziny temu, Kiler napisał: Można składać wypowiedzenia telefonicznie pod tym właśnie numerem. Sam tak zrobiłem rok temu. Już nie trzeba tylko i wyłącznie pisemnie. Wypowiedzenie umowy można oczywiście składać telefonicznie, ale jeśli ktoś mieszka w miarę blisko stacjonarnego BOK .... to lepiej tam pójść, zrobić to osobiście i potem mieć na to papier z pieczątkami i podpisami. Papier to zawsze papier. Bo każdy operator tylko czeka aż się komuś noga powinie i klient nie będzie w stanie udowodnić, że zrobił to co należy w odpowiednim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.