Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Kiler napisał:

.

 

Tak jak pisałem poprzednio tak napiszę i teraz - złóż wypowiedzenie! :) Teraz można telefonicznie.

 


A orientujesz się może, czy można złożyć wypowiedzenie umowy (ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego), jeśli do końca umowy zostało 7 miesięcy? umowa kończy mi się z końcem sierpnia 2020, a fajnie by było mieć szybszy net ;)

 

 

BTW

Czy MM w opcjach netu 300 i 600mbit/s daje modemy czy routery? Jeśli routery to czy jest w nich opcja bridge (mam własny router)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, maks27 napisał:

Sprawdziłem moduł i na naklejce są loga @smit i conax i z tym modułem w Tv mam zablokowaną opcję nagrywania.

Tuner z E2 i po problemie a nie cudujecie z tunera i w telewizorach. Karty MM nie są parowane i śmigaja jak marzenie w oscamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, rafmik napisał:

 


A orientujesz się może, czy można złożyć wypowiedzenie umowy (ze skutkiem na koniec okresu promocyjnego), jeśli do końca umowy zostało 7 miesięcy? umowa kończy mi się z końcem sierpnia 2020, a fajnie by było mieć szybszy net ;)

 

 

BTW

Czy MM w opcjach netu 300 i 600mbit/s daje modemy czy routery? Jeśli routery to czy jest w nich opcja bridge (mam własny router)?

Multimedia jest ciężka i przyjmuje wypowiedzenia wypowiedzenia dopiero miesiąc przed końcem okresu promocyjnego. Spróbuj zadzwonić na infolinię i powiedz, że zależy Ci na szybszym necie i co są w stanie zaproponować. Może uda się przedłużyć umowę na kolejny okres z nowym netem bez wypowiedzenia w rozsądnej cenie.

 

 

11 godzin temu, Aris napisał:

Na jaki numer można złożyć wypowiedzenie ?

 

244 244 244.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wezu napisał:

Zmieniałem pakiet internetu z 120 na 300 podczas trwania umowy ponad rok do końca i nie robili żadnych problemów a umowa od nowa na 24 miesiące tylko że z telewizją nie wliczając pakietów dodatkowych. 

A dlaczego mieliby robić jakiekolwiek problemy ? Na pewno trochę zarobią na tym dodatkowo (wyższy abonament) .... no i znowu mają cię na kolejne 24 miesiące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kozaa napisał:

Zmieniałeś przez ogólną infolinie sprzedażową, utrzymanie czy sami dzwonili?

I za ile ugadałeś cene? W wyższej cenie niż dla nowych czy równo/taniej?

 

Przez infolinie i różnica chyba około 10-15 zł nie pamiętam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Kleofas11 napisał:

A dlaczego mieliby robić jakiekolwiek problemy ? Na pewno trochę zarobią na tym dodatkowo (wyższy abonament) .... no i znowu mają cię na kolejne 24 miesiące. 

A dlatego, że czasem się nie da.

U mnie tłumaczyli, że technicznie musieliby wtedy zakończyć moje obecne pakiety i rozpocząć nowe (na 12 lub 24 miesiące), ale gdy wgryźli się w szczegóły, to okazało się, że któryś mój pakiet (nie pytałem nawet który) jest "niezrywalny" w ten sposób. Więc logika mówi, że powinni chcieć zarobić więcej, ale "technologia" im na to nie pozwoliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak elastyczności w wyborze programów i pakietów w kablówkach jest dla mnie porażający. Czy ja muszę przez rok czy dwa lata oglądać to samo ? Zmiana np. pakietu Cinemax na pakiet Filmy i Seriale dlaczego miała by nie nastąpić w ciągu umowy bez jej przedłużania ? Ważne żeby było to nie częściej niż raz w miesiącu aby właściwie przygotować fakturę.Tabelkę w Excelu można układać jak się chce. Brak dobrej woli ze strony operatora, ot wszystko. Myślę że w przyszłości tak będzie.Telewizja kablowa będzie tracić klientów na rzecz DVB T2 i telewizji internetowej ( vod i inne). Żeby ich zatrzymać będą żonglować pakietami i programami pod dyktando klienta. Inna rzecz to układ pakietów pod operatora a nie klienta. Ja na przykład wykupiłem pakiet HD tylko dla jednego programu: Ale kino HD. Trochę to dziwne że ten sam program w posiadanym przeze mnie Superboxie (też bez sensu ułożonym) jest w SD. A szanuję swój wzrok i na 55 calach nie będę oglądał pixelozy w SD. Długo by pisać o tym.Czekam na programy HD w DVB T2 (nawet płatne) i spadam z kablówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież możesz zrezygnować w dowolnym momencie z pakietów tylko z karą umowną. Nie ma możliwości brania tych pakietów, o których piszesz poza promocją na czas nieokreślony(o wiele drożej)? 

Wtedy byś mógł rezygnować i zmieniać co miesiąc. Masz ceny promocyjne za lojalkę, a chciałbyś mieć wolność jak przy Netflix. Zresztą Netflix też już wprowadza tańsze oferty długoterminowe na niektórych rynkach. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2020 o 10:55, Kiler napisał:

Multimedia jest ciężka i przyjmuje wypowiedzenia wypowiedzenia dopiero miesiąc przed końcem okresu promocyjnego. Spróbuj zadzwonić na infolinię i powiedz, że zależy Ci na szybszym necie i co są w stanie zaproponować. Może uda się przedłużyć umowę na kolejny okres z nowym netem bez wypowiedzenia w rozsądnej cenie.

 

 

 

244 244 244.

 

Pod ten numer nie warto dzwonić -droższe oferty, niż obowiązująca.

Jak koledzy pisali, wypowiedzenie na piśmie i oczekiwanie na telefon z DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Mut@nt HD530C z Amazona to po uwzględnieniu VAT PL i kosztu przesyłki wychodzi 400zł ale i tak jest to niezła opcja, oczywiście dla tych co ogarniają takie rzeczy jak Enigma2 i OSCAM. Można nagrywać/oglądać 3 kanały na raz. Oczywiście, o ile karta nie jest parowana z modułem CAM, ale czy ktoś się z tym spotkał w MMP, żeby parowali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MM, zdaje się, część modułów mają po innych, mniejszych kablówkach, które przejęli - reszta dekoderów to bezkartowy Latens/Arris Titanium.

Nastawieni są na sprzedaż, więc zamiast ładować $$, używają to, co zostało po przejętych sieciach.

W Stream Communications był Conax. Obstawiam, że moduły są odziedziczone po nich. :)

Jak ich wchłonie Vectra to skończy się bajlando.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, klosz007 napisał:

Ten Mut@nt HD530C z Amazona to po uwzględnieniu VAT PL i kosztu przesyłki wychodzi 400zł ale i tak jest to niezła opcja, oczywiście dla tych co ogarniają takie rzeczy jak Enigma2 i OSCAM. Można nagrywać/oglądać 3 kanały na raz. Oczywiście, o ile karta nie jest parowana z modułem CAM, ale czy ktoś się z tym spotkał w MMP, żeby parowali?

 

Co do dekoderów na linux - E2 z czytnikiem do kablówki

To na znanym portalu aukcyjnym w Polsce można kupić Opticum Odin 2 Hybrid - pojedyncza głowica DVB-C/T2 z wejściem na kartę - 189 zł.

Możliwoś nagrywania na dysk podłączony na usb.

Przetestowałem na kanałach FTA w UPC - działa bez problemów z OpenATV.

 

a414e65aba6073df737776526a6c4ec4.jpg

 

 

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, moimzdaniem napisał:

Odnosząc się do powyższych postów, to fajnie by było gdyby wszyscy operatorzy szli w kierunku oferowania możliwości tzw. a la carte tzn. płacę i mam tylko te kanały które chcę a nie jakieś pakiety. Póki co to jednak tylko marzenie.

Tylko, że niestety często to są kwestie licencyjne i nadawcy którzy oferują tylko pakiety programowe, a nie widzimisię operatorów kablowych/satelitarnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, sw6 napisał:

 

Pod ten numer nie warto dzwonić -droższe oferty, niż obowiązująca.

Jak koledzy pisali, wypowiedzenie na piśmie i oczekiwanie na telefon z DUK.

Można składać wypowiedzenia telefonicznie pod tym właśnie numerem. Sam tak zrobiłem rok temu. Już nie trzeba tylko i wyłącznie pisemnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moimzdaniem - @lad

 

W czeskim Skylink taka oferta istnieje.

Masz pakiet Flexi 10 który zawiera w cenie:

1) pakiet podstawowy Digital około 61 kanałów w tym 33 kanały HD 

oraz

2) możliwość dobrania sobie 10 kanałów z pakietu pełnego Kombi.

 

Cena za pakiet Flexi 10 to 299 koron ( ok 50 zł ) miesięcznie.

 

Można zapłacić za miesiąc - dwa - trzy itp itd aż do 12 miesięcy.

 

Nie płacisz nie oglądasz albo wykupujesz mniejszy pakiet Digital albo Smart.

 

Płatność kartą płatniczą w ciągu kilkunastu minut działa co ma działać.

 

4578dfb02f00fd74.png

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiler napisał:

Można składać wypowiedzenia telefonicznie pod tym właśnie numerem. Sam tak zrobiłem rok temu. Już nie trzeba tylko i wyłącznie pisemnie. 

Wypowiedzenie umowy można oczywiście składać telefonicznie, ale jeśli ktoś mieszka w miarę blisko stacjonarnego BOK .... to lepiej tam pójść, zrobić to osobiście i potem mieć na to papier z pieczątkami i podpisami. Papier to zawsze papier. Bo każdy operator tylko czeka aż się komuś noga powinie i klient nie będzie w stanie udowodnić, że zrobił to co należy w odpowiednim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...