Jump to content

dominreda

Users
  • Content Count

    152
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About dominreda

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Czy składając telefoniczne wypowiedzenie umowy, mam połączyć się bezpośrednio z działem obsługi klienta?czy moze inny temat rozmowy? Dziękuję
  2. U mnie router 5 ghz rozwiazal problem. Mieszam w bloku. Łącze 120 Mb. Po kablu mam Maxa. Po Wi-Fi ponad 100 Mb oczywiście bliko routera. W pokoju po dwóch grubych ścianach 40 MB po Wi-Fi.
  3. Napisz na koniec w wypowiedzeniu tak: "Umowę rozwiązuję z końcem okresu promocyjnego z zachowaniem okresu wypowiedzenia." zawsze działa 😄
  4. Polecam zdecydowanie https://www.x-kom.pl/p/281411-router-asus-rt-ac1200g-1200mb-s-a-b-g-n-ac-usb-3g-4g.html Mieszkam w bloku. 5G ratuje życie. Wcześniej na 2ghz w innym pokoju bez routera sygnal bardzo słaby, na tyle że nerflix, HBO GO po wifi w TV zacinalo. Nawet po zmianie najsilniejszych kanalow w routerze. Teraz bajka.
×
×
  • Create New...