Skocz do zawartości

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta


M4ciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu ciągłe problemy z działaniem Strefy Canal+, częściej wyświetla "Wystąpił wewnętrzny błąd serwera. Przepraszamy." niż prawidłowe logowanie. Może w końcu technicy-magicy z PC+ zajmą się usterką i konsule przestaną mydlić oczy że problem nie występuje. Niestety Drodzy Konsultanci Problem Występuje i Nie Są To Odosobnione Przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam. Czy ktoś dostał:

 

 

Drogi Abonencie,

W celu ustawienia nowego hasła kliknij w poniższy link:

https://strefa.pl.canalplus.com/cas/resetPassword2?code=6rrtQoAWEUqQyMDt6gCAFBclQ8VA6RhQcamfG6jYPfkd2FsZGVtYXJzem15dEB3cC5wbA

Przesłany link ważny jest przez 30 minut od momentu dostarczenia tej wiadomości.


Pozdrawiamy,
CANAL+

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dostałem maila. Pewnie reszta też dostanie.

 

Cytat

Drogi Abonencie,

w związku z zaobserwowanymi w ostatnim czasie próbami ataków hakerskich polegającymi na nieuprawnionym dostępie do kont w Strefie CANAL+ i możliwości zmiany wybranej oferty programowej, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i przypominamy o stosowaniu się do poniższych zasad cyberbezpieczeństwa;

.....

 

Coś tak czuję, że za jakiś czas możemy dowiedzieć się o jakimś wycieku haseł i loginów C+.

Edytowane przez Barti
Biała czcionka na białym tle - nie za dobrze to wygląda. ;) Zmieniono kolor czcionki w cytowaniu na czytelny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Muszę powiedzieć, że ostatnia polityka firma jest żenująca.
Canal+ wpadł na genialny pomysł, żeby zablokować dostęp do panelu klienta dla zagranicznych adresów IP (poza UE).
Pan na infolinii ze stoickim spokojem informuje, że przecież zgodnie z regulaminem usługa za granicą nie jest realizowana.
Tyle tylko, że świadczenie usługi, a dostęp do panelu klienta to dwie różne pary kaloszy - gratuluję, od teraz będąc za granicą nie można załatwić nic, bo poza dokonaniem płatności, nawet wysłanie maila do BOK odbywa się przez panel klienta.

Proponuję też zablokować stronę ze sprzedażą dla osób przebywających za granicą.
Nigdy więcej CANAL+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Ozzy666 napisał:

1 maja dobiegła końca jedna z moich umów, moduł wraz z kartą zdałem wczoraj, a wciąż widzę tę umowę w ICA z dopiskiem „rozwiązana”. Tak z ciekawości: długo będzie ona wisiała na moim koncie abonenta?

Do 5lat ma być widoczna. Tak mi w punkcie przekazała babka przy podpisywaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...