Skocz do zawartości

Strefa CANAL+ (ex Moje nc+) – Internetowe Centrum Abonenta


M4ciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
9 godzin temu, kingofsouth napisał:

Włączyłem na smartfonie

Na smartfonie wygląda to jako, tako ale na kompie za nic mi się nie widzi (może to kwestia przyzwyczajenia do starego wyglądu i trzeba się przestawić, nie wiem 🤔), mam na myśli wygląd i kolorystykę mówiąc to, bo funkcjonalność jest ok.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marek mam tak samo i info na stronie głównej że przepraszają za utrudnienia ale dopracowują stronę (czyli norma coś niedopracowane/nie sprawdzone, wypuszczają a abonenci to beta testerzy 😉).

Edit.

Konsultantka na czacie mówiła że znają problem i nad nim pracują 🤔

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o funkcjonalność to jest to kroczek w przód, bo przede wszystkim strona jest responsywna. Ale sam wygląd okropny, oceniając na komputerze. Deweloperowi wydaje się, że zrobił coś prostego i funkcjonalnego, jakby w ogóle nie dostrzegając że na stosunkowo prostej stronie zawarł trzypoziomowe menu, ciężkie kolorowe tło i prawie całoekranową stopkę z mapą strony. Przecież zamknięty serwis, do którego trzeba się logować nie będzie się indeksował w wyszukiwarkach, więc nie rozumiem po chol_erę coś tutaj pozycjo_nować mapą strony. Nie jest to również strona produktowa/ofertowa, więc nie trzeba ze strony robić kolorowej ulotki.

 

Spoiler

To są zresztą często błędy początkujących albo niekoniecznie dobrych jakościowo deweloperów czy grafików. Choćby głupia i prosta wizytówka w ich wykonaniu wygląda jakby to była firmowa ulotka. Mimo, że żelazna zasada karze, aby wizytówka była co najmniej z jednej strony biała. A najlepiej z obu stron w odpowiednim papierze. Chodzi o to, żeby można było coś dopisać długopisem i żeby dobrze wyeksponować dane osobowe, telefon, adres itp.

 

No, ale amator będzie chciał się wykazać... żeby było "widać" za co wziął pieniądze i że mocno się napracował. Choć paradoksalnie tak naprawdę więcej pracy jest w tym, aby coś dobrze uprościć.

 

Najbardziej rozsądnym byłoby zintegrowanie całości w ramach jednej strony z unifikowanym wyglądem. Skoro wprowadzono nowy wygląd strefy według starego podziału na "pl.canalplus.com" i "canalplus.com/pl" to znaczy, że zamierzają ten chory i nieczytelny podział pozostawić. Widać jak stetryczała jest struktura samej firmy, która ze względu na sposób zarządzania nie potrafi wykonać wydawałoby się prostej integracji. Ktoś może napisać, że to zgrabny podział na stronę z klasycznymi usługami oraz na usługą strumieniową. A tak naprawdę jest to podział na stronę "to, co zrobili Francuzi, myśmy skopiowali 1:1 i spols_zczyli" oraz na stronę "to, czego nie potrafimy wepchnąć do francuskiej strony, bo mają inne systemy lub zestawy usług".

 

Tak naprawdę jedynym ratunkiem, żeby nad takim chaosem zapanować byłoby zaangażowanie się centrali, która stworzyłaby na nowo cały system dla wszystkich swoich rynków (wraz z przejętym M7 Group) albo dostosowała swój system do potrzeb innych rynków. I może taki jest właśnie plan, dlatego lokalni nie inwestują w nic nowego, tylko reperują, co mają. Ale to byłoby zbyt logiczne. Albo wpadną na to jak już rynek będzie trupem.

 

Tak naprawdę francuska wersja Strefy Klienta jest wystarczająca, gdyby w mądry sposób wzbogacić ją o nasze lokalne funkcjonalności. Nie pakować wszystkiego w wielopoziomowe menu, tylko sprytnie zaszywać w treści jako dział, będący odnośnikiem do podstrony. I nawet domena jest normalna. Moim zdaniem łatwiej zapamiętać i lepiej pasuje klient.canalplus.pl niż jakaś strefa.canalplus.pl.

 

Obrazek nie chce się załadować, więc w formie linka:

https://thumb.canalplus.pro/bran/unsafe/image/08/9/reactivation-droits-ose.39089.png

Edytowane przez WebMat
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież cała baza ott jest w fr, kodery puszczanie w świat itd, inny profil widza w fr a inny w pl,

Polak pomarudzi i tak kupi, fr pomarudzi i pokaże środkowy palec i nie kupi.

Dlatego korpo traktują zachodni rynek poważniej bo nikt im nie kupi bubla, u nas wszystko przejdzie i mamy serwis 2 lub 3 kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,nie wiem czy tylko u mnie ale w obecnej (nowej) Strefie Canal+, brak jest ofert z tzw. opcją wł/wył, a także oferty promocyjnej.

Jest tylko oferta cennikowa z opcją do końca trwania umowy .

Poruszyłem temat ,ponieważ zależy mi na paczce canal+ w opcji wł/wył .

Swego czasu była chyba ta paczka w cenie 40zł wł/wył.

Jak ten temat przedstawia się u Was ?

 

Edytowane przez teson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, teson napisał:

Panowie ,nie wiem czy tylko u mnie ale w obecnej (nowej) Strefie Canal+, brak jest ofert z tzw. opcją wł/wył, a także oferty promocyjnej.

Jest tylko oferta cennikowa z opcją do końca trwania umowy .

Poruszyłem temat ,ponieważ zależy mi na paczce canal+ w opcji wł/wył .

Swego czasu była chyba ta paczka w cenie 40zł wł/wył.

Jak ten temat przedstawia się u Was ?

 

oferty są te same, tylko inaczej poukładane. A ta za 40 to może była dawno dawno temu jak były plusy miesaca, ale to wieki temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...