Jump to content

sławek72

Users
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutralna

About sławek72

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Bydgoszcz/Gdańsk

Equipment

  • Receiver
    TURBOBOX+
  • Pay TV Operator
    PLATFORMA CANAL+
  • Package
    SUPERPREMIUM+

Recent Profile Visitors

193 profile views
  1. Z tą różnicą że Vectra wystartowała z dekoderem, a u nas o dekoderze cicho, krążą tylko mity.
  2. Miałem ten sam komunikat na deku turbo, w moim przypadku pomógł reset wtyczkowy.
  3. U mnie podobna sytuacja, też zbliża się koniec umowy i przy przedłużeniu chętnie bym wymienił wysłużonego turbacza na ten, który od dawna zapowiadają, jeżeli oczywiście dadzą taką możliwość.
  4. Formatowanie pomogło, co prawda nagrania stracone ale usługa działa, jeszcze go pomęczę zanim zdecyduję się wymienić. @ircios dzięki za podpowiedz.
  5. Może to mój turbacz "po[beep]ada na zdrowiu" ? sprzęt już leciwy z 2009 roku.
  6. Czy też macie problemy z usługą na dekoderach ? ja na turbo od kilku dni mam same problemy, albo nie chce się uruchomić, albo jak już się uruchomi jest nie kompletna, albo w czasie oglądania film się zamrozi i wywala błąd odtwarzania. Dekoder podłączony do światłowodu 100 mega, resety nie pomagają.
  7. U Ciebie może i tak, bo u mnie do poniedziałku, a wtorek tak jak wczoraj pisałem o poniedziałku tylko w godzinach między 0.00-2.00 i 2.00-4.00.
  8. Sprawdziłem, u mnie na turbo jest do niedzieli, a poniedziałek tylko między godzinami 0.00-2.00 i 2.00-4.00.
  9. Pozwolę sobie zauważyć że EPG kiedyś było na kolejne 7 dni lecz od dawna jest na 6 dni do przodu, był nawet o tym temat na niedziałającym już forum platformy nc+.
  10. Wczoraj nie działało dziś już jest również na turbo.
  11. Brak EPG na niedzielę 10.05 i poniedziałek 11.05 dekoder turbo.
×
×
  • Create New...