Jump to content

maciekmm

Users
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About maciekmm

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie. Mam pewien problem z moim modułem ncam hd (oferta TNK HD). Nie używałem go od ładnych kilku lat. Przed wczoraj postanowiłem doładować swoje konto i włożyć moduł do TV. Kanały zaczęły świecić. Niestety radość nie trwałą długo. Co 15 sekund obraz zostaje zamrożony i pokazuje się informacja " "Proces autoryzacji pomiędzy urządzeniem nadrzędnym a modułem został zakończomy pomyślnie" Tak na wszystkich kanałach z wyjątkiem TVP Info (ktory działa również bez karty). Do menu CAM CI+ mogę wejść tylko gdy karta jest wyjęta. Z informacji które tam znalazłem wynika że ostatni update oprogramowiania odbył się w 2012. Niestety mimo wielu prób wyszukania ostatniej wersji oprogramowania moduł nic nie znalazł. Prób dokonywałem na kanałach TVP1, TP PULS HD, TVN HD, TVN7 HD , nsport HD, AMC... Na pewno między 2012 a 2019 były jakieś updaty. NIe mam zielonego pojęcia dlaczego moduł nie znajduje nowszego softu... Czy możliwe jest że nc+ (canal+) nie nadaje żadnej nowszej wersji dla ncam hd ? Niestety nie mam możliwośći sprawdzenia modułu w innym urządzeniu... Jakieś rady ?
  2. Na TCLu uwiezytelnianie trwa 10-15 sekund po czym obraz wskakuje. Masz wylaczona kontrole rodzicielska ?
  3. Powod zawsze jest. Kasa.
  4. Potwierdzam slyszalne trzaski w sciezce dzwiekowej. Brawo za przejscie na hd i w dodatku FTA. Oby tak zostalo. Teraz tylko poprawcie dzwiek
  5. Tak. Mam DRH2 lub DRH6. Nie pamietam. Wiem ze moge elastycznie przechodzic sobie na pakiet mini HD za 9.9zl . W APSie nie beda mieli wyjscia skoro kanaly nie dzialaja i infolinia zalecila wymiane sprzetu. Modul jest wlasnosciowy na dozywotniej gwarancji sprzetowej.
  6. Dziekuje. Tak tez myslalem ze posiadam jakis stary modul. Pracownicy CP twierdzili jednak twardo ze caly czas maja ten sam model i nic sie nie zmienilo na przestrzeni lat. Podejde to APSu i poprosze o wymiane modulu razem z karta. Jak widac uzytkownicy forum wiedza wiecej od pracownikow CP. W dodatku CP wymysla bajki z rozna zawartoscia tych samych pakietow byle by tylko "rozwiazac" problem...
  7. Jest to jeden z najstarszych modulow. Jak moge poznac czy to CI czy CI+ ? Polsat mial dwa rodzaje modulow ?
  8. Dzis rano rozmawialem z wydaje mi sie ogarnietym konsultantem z dzialu technicznego. Potwierdzil kilka razy ze istnieje tylko jeden pakiet DARMOWY HD. Nie ma zadnych odmian jesli chodzi o zawartosc kanalow. Ponowil uprawnienia/pakiet w jakis inny serwisowy sposob jednak to nie pomoglo... Poinformowal mnie zebym udal sie do punktu serwisowego i wymienil modul. Najwidoczniej nie przetwarza pewnych uprawnien... Dziwne. Chyba jednak bede musial go wymienic. Czy po wymianie sprzetu kanaly swieca od razu czy trzeba czekac ?
  9. Tomku co masz na mysli piszac "nie tak dawno byla podbita rewizja karty" ? Przed chwila rozmawialem z konsultantem z dzialu technicznego. Poinformowal mnie ze mam stara umowe na pakiet Darmowy HD i w zwiazku z tym nie przysluguje mi prawo dostepu do kanalu TVN7 HD... Ponoc uzytkownicy ktorzy maja nowsze umowy na Darmowy HD maja dostep do wspomnianego kanalu... Dziwna sprawa... Konsultant wspominal cos o starej i nowej pakietyzacji... Czy slyszal ktos o czyms takim ?
  10. Ponoć wczoraj to zrobili i nie pomogło...
  11. Z infolinia rozmawialem juz 5 razy...z czego 3 razy z dzialem technicznym...
  12. Powalcze dzis wieczorem jeszcze. Na Polsacie HD trzymalem juz dosc dlugo kilku krotnie. Dziwna sprawa Niestety nie posiadam dekodera z kieszenia cam. Tylko TV. Ale skoro wszystkie kanaly dzialaja i problem jest tylko z TVN7 HD to wydaje mi sie ze cos jest nie tak z przypisanym do mnie pakietem/uprawnieniami. Kanal TVN7 HD podmienil TVN7 SD jakis czas temu. NIe wiem jak nadawane sa uprawnienia ale moze moja karta z pakietem darmowym hd jest w jakiejs starszej bazie danych ktora nie zawiera uprawnien do TVN7 HD ?
  13. Z tego TP odbieram TVN7 HD jednak jak wczesniej wspomnialem mam info "kanal zakodowany (audio)" TVN TTV dzialaja bez problemu
  14. Modul mam wlozony w telewizor Philips 50pus6703/12 . Kiedys mialem podobna sytuacje z TVPULS HD. Dopiero rozmowa z ogarnietym konsultantem z dzialu techicznego pomogla. Jak bede w domu to zeskanuje transponder jeszcze raz. Wieczorem napisze zgloszenie. Obawiam sie tylko ze zostanie ono zamkniete wraz z normalnym nadaniem ponownie uprawnien ktore niestety nie pomaga.
  15. Info jakie sie pojawia to "kanal zakodowany (audio)". Po zeskanowaniu mam dwa kanaly TVN7 HD i TVN7 HD_ . Obydwa nie dzialaja. Uprawniwnia ponowione kilka razy. Dzis rano konsultant z dzialu technicznego nawet "odpial pakiet" od mojego konta i przypisal pakiet ponownie. NIc nie pomoglo. Nadal kanal zakodowany.
×
×
  • Create New...