Jump to content

torre24

Users
  • Content Count

    1636
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Dobra

1 Follower

About torre24

  • Rank
    Przesiaduję 24/7

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Equipment

  • Receiver
    Ultrabox+ 4K
  • Pay TV Operator
    nc+
  • Package
    Extra, 8C+, Eleven, Polsat Sport Premium

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może być umowa że zwykłym pakietem (w regularnej cenie) ale niewiele przed końcem okresu minimalnego. Wypowiem i przedłużę za 5 PLN albo rozwiążę. Oczywiście jeśli przejdzie cesja. Spróbować można.
  2. Ja chciałem dziś włączyć HBO i MMP na umowie, która kończy się z końcem grudnia. Jest na niej Comfort z dopełnieniem do Extra i C+ za 57,50 zł. Od stycznia 61,50 zł. Jako że tych dodatków nie chcieli mi włączyć ponieważ "do końca umowy jest zbyt mało czasu by skorzystać z takiej promocji" poprosiłem o przełączenie do DUK. I tu dowiedziałem się, że takiego pakietu nie ma (!), potem że nie powinno być, 69,99 zł za to samo to max co wyjątkowo nieuprzejmy konsultant "mógł" zaproponować. Umowa nie jest wypowiedziana. I na przedłużenie szczególnego parcia nie ma.
  3. O te artefakty mi właśnie chodzi. Na Ipli to dramat w apce na Android TV.
  4. Jak to tak naprawdę działa? Tak jak Ipla? Chodzi mi o jakość przede wszystkim Polsatów sportowych. W Ipli da się to oglądać dopóki jest studio, jak już piłka w grze to jakość podła (mam światłowód 100 Mbps, żeby nie było).
  5. Mam T-HD 1000 po umowie, chętnie się go pozbędę jakby ktoś chciał. PW.
  6. "Aktualna lista" to zapalny punkt Twojego wywodu. Na liście mogą się znaleźć w każdej chwili dekodery PC+, które kiedyś sprzedawano i czapa, regulamin nie do ruszenia.
  7. Jakiś miesiąc temu był Rodzinny HD na 12 mies. 1 gratis, aktywacja 99 zł. Propozycja z infolinii sprzedażowej. Czy jest teraz - nie wiem.
  8. Ja mam 36% i nie mam żadnych problemów. Instalacja nie ruszana od kilku lat. Antena 115 cm przysłoniona nieco przez wysokie drzewo.
  9. "To najdłuższy termin na jaki możemy nadać pakiet Darmowy HD". Całe wyjaśnienie na dokładnie tak samo postawione pytanie.
  10. Dzięki Panowie ale sprawa już załatwiona. Napisałem wczoraj reklamację, wysłałem mailem, a dziś zadzwoniłem jeszcze raz dopytać o kilka szczegółów i okazało się, że mam aktywowany pakiet na kolejne dwa lata.
  11. Już wiem co się dzieje. Napisałem to w wątku o pakiecie Darmowym HD.
  12. Właśnie się dowiedziałem, że na moim module nie da się nadać uprawnień do pakietu Darmowy HD, który mam od 3 lat (zadzwoniłem bo karta ponownie zgubiła uprawnienia). Nie da się, ponieważ mi go włączono poprzez "błąd konsultanta" - taką dostałem odpowiedź na partyline!. Jestem na 100% pewien, że miałem go zagwarantowanego w umowie, której niestety znaleźć nie mogę. Dwa pytania: czy mogę wystąpić do CP z prośbą o przesłanie kopii umowy? I po drugie czy wyłączenie pakietu Darmowego bez mojego wniosku jest możliwe? Bardzo proszę, żeby w tej sprawie wypowiedział się przede wszystkim Specjalista Cyfrowy Polsat. W uzupełnieniu dodam, że zadzwoniłem raz jeszcze aby poinformowano mnie o podstawie tego, że nie ma możliwości nadania pakietu Darmowego HD. Rozmowa z konsultantami to dramat - babeczka mi wmawiała, że nie złożyłem jakiegoś wniosku o uruchomienie tego pakietu i go nie mogłem odbierać, a działał tylko ponad 3 lata! Padła też informacja, że Darmowy HD jest wygaszany i najtańszy pakiet to 15 zł (!). Warunków umowy oczywiście "Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku ponownie Panu przesłać" i generalnie nie włączymy Panu tego pakietu BO NIE. Pełen dramat, zero podejścia do klienta. Oczywiście to nie tak, że przyszedł jakiś Janusz i chce darmówkę - chciałem włączyć Rodzinny HD jakiś czas temu i też nie było możliwości podpisania umowy. Grupo Cyfrowy Polsat - żegnaj. Jeszcze tylko wyprowadzę trzy numery telefonu i koniec, tak traktować się nie pozwolę.
  13. Chciałbym zapytać posiadaczy tego modułu (CI+) jak z przechodzeniem uprawnień ostatnimi czasy? U mnie już trzeci miesiąc z rzędu brak uprawnień na początku okresu rozliczeniowego. Jako, że nie mam modułu w ICOK (ciągle specjaliści z CP nie mogą sobie z tym poradzić) muszę dzwonić i wisieć na infolinii. Mam taką teorię spiskową, że chcą mnie mocno zniechęcić do Darmowego HD, a wyższego nie chcą mi dać bo moduł jest moją własnością...
  14. Ja kupiłem "Konwerter SPDIF Optical na Coaxial (RCA) Toslink" za 45 zł, działa bardzo dobrze.
×
×
  • Create New...