Jump to content

lukx95

Users
  • Content Count

    696
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

101 Rewelacyjna

1 Follower

About lukx95

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 07/16/1995

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Chrzanów/Kraków

Equipment

  • Pay TV Operator
    Platforma CANAL+

Recent Profile Visitors

2151 profile views
  1. Tak jak @radzion19 wyżej napisał jutrzejsza aktualizacja dotyczy tylko dekoderów 4K UltraBox+ z serii JADA produkcji ADB. Seria ITCA produkcji Technicolor musi widocznie chwilę jeszcze poczekać. Także lepiej przejść pisać o tej aktualizacji w wątku dekodera, którego to dotyczy, czyli: 4K UltraBox+ (ADB NCP-3670SF). @Pawel Doczytaj początek komunikatu i w pierwszej linijce jest napisane, że aktualizacja jest dla serii JADA.
  2. Z tego co wyczytałem, to Platforma CANAL+ jasno określa się w sprawie stosowania zabezpieczenia ECP w instrukcji obsługi nowego modułu, a także na stronie sklepu CANAL+ podczas wybierania sprzętu do nowej umowy, że zabezpieczenie ECP będzie stosowane przy wybranych treściach 4K.
  3. @zebek6 Oferty na wymianę sprzętu, które Ci się teraz wyświetlają w Strefie CANAL+ są ofertami standardowymi i nimi się nie kieruj. Dlatego jeśli otrzymałeś do oferty na przedłużenie umowy ofertę wymiany dekodera na 4K UltraBox+ z dyskiem za 0 zł aktywacja i 5 zł miesięcznie, to tak będzie i ta uzgodniona oferta na wymianę sprzętu będzie widoczna tylko i wyłącznie w systemie w salonie dla pracownika punktu. Także tak jak we wcześniejszym poście wspomniałem udaj się do salonu celem wymiany sprzętu.
  4. @zebek6 Jeśli przedłużałeś umowę i dostałeś do tego ofertę wymiany dekodera głównego na inny, to jak zaakceptujesz ofertę przedłużenia umowy poprzez link w mailu, to uzgodniona oferta na wymianę dekodera będzie widoczna wtedy jedynie dla pracownika salonu w systemie. Nigdy oferty na wymianę sprzętu nie są ujęte w tabelce z ofertą na przedłużenie umowy. Także jak masz już aktywowaną nową ofertę na przedłużenie umowy, to udaj się np. jutro w celu wymiany do salonu CANAL+.
  5. @Robo99 i @szmatt Dostaniecie te moduły CAM postaram się wam pomóc. @szmatt Zajrzyj na priv bo Ci tam odpisałem i odpisz mi.
  6. Wszystko oczywiście zależy od pracownika salonu. @Robo99 Napisałem na priv do Ciebie, także odpisz i postaram się pomóc.
  7. @_Artek_ Prace nad rebrandingiem softu dekoderów jeszcze trwają z tego co na Facebooku czytałem jak ktoś pytał ich ostatnio w tym miesiącu w komentarzu pod jednym z postów. Nie chcą nic zdradzić szczegółów i proszą jeszcze o chwilę cierpliwości i żeby dać się zaskoczyć tą aktualizacją dekoderów. Także czekamy wszyscy i zobaczymy czym nas zaskoczą w tej nadchodzącej aktualizacji softu dekoderów.
  8. @Silok Te zapisy odnośnie zwrotu dekodera bez karty nie dotyczą osób z Multiroomem łączonym z dawnej Platformy n. Nie ma możliwości mieć modułów CAM przy tzw. nowym Multiroomie.
  9. @Rlox Promocja o nazwie "Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów" dotyczy najmu dekodera Pace PVR z dawnej Cyfry+. Dekodery Pace PVR kryją się po prostu pod tą nazwą ultraBox+ i może to wprowadzać w błąd, ale trzeba zauważyć, że nie ma na początku dopisku 4K.
  10. @meckbar Zwrot dekoderów wcale nie został zablokowany w systemie, tylko w Twoim przypadku jest blokada, ponieważ masz wydany już moduł CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający, a dekoder Sagemcom masz jako główny. System nie przepuszcza w Twoim przypadku przyjęcia zwrotu dekodera Sagemcom, ponieważ masz wydany już sprzęt uzupełniający i nie można ściągnąć dekodera głównego zostawiając na umowie tylko sprzęt uzupełniający. Kolejność zdejmowania sprzętu z umowy jest taka, że najpierw ściąga się dekoder uzupełniający, a następnie dekoder główny. Tak samo z wydawaniem sprzętu najpierw wydaje się sprz
  11. @AnetaKz W salonie tego nie załatwisz, bo salon nie ma możliwości przeparowania karty i to może zrobić jedynie dział techniczny jeśli dostanie odpowiednie zgłoszenie. Może spróbuj napisać do nich na czacie w Strefie CANAL+? Napisz im, że karta Cayman Ci działa w dekoderze Sagemcom, a nie w module i po tym wnioskujesz, że jest źle sparowana w systemie i prosisz, aby zostało to poprawione i żeby karta została przeparowana do modułu CAM CI+ ECP.
  12. @AnetaKz Karta Cayman, która ma być do modułu CAM CI+ ECP działa Pani jak rozumiem w dekoderze Sagemcom? Natomiast moduł CAM CI+ ECP działa Pani bez problemu z Cameleonem w tym nowym telewizorze Sony? Jeśli tak, to oznacza, że telewizor bez problemu bardzo dobrze współpracuje z modułem jeśli w tym tv Sony odbiera moduł na Cameleonie, a natomiast karta Cayman jest błędnie sparowana do dekodera Sagemcom, bo nie powinna działać ta karta w Sagemcomie. Trzeba w tym przypadku dzwonić na infolinię i powiedzieć by zgłosili do odpowiedniego działu o przeparowanie Pani tej karty Cayman do modułu CAM CI+
  13. @alidert Dekoder Pace PVR z zestawu telewizji na kartę nie będzie działał z kartą Cameleon, ponieważ ma trochę inny soft tylko pod kartę Cayman sparowaną z nim.
  14. @alidert Dekodera WiFi Box+(Sagemcom DSIW74) nie polecam, bo jest to słaby dekoder i jak weźmiesz tego WiFi Boxa+, to mogą za jakiś czas wprowadzić przy dwóch dekoderach na umowie funkcję kontroli odległości sprzętu zgodnie z komunikatem "POLITYKA ZABEZPIECZENIA TREŚCI". Także jeśli masz gołą kartę Cameleon do Multiroomu post Cyfra+, to masz możliwość pobrania modułu CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający w tym dawnym Multiroomie. Oczywiście do modułu CAM CI+ ECP karta Cameleon zostanie wymieniona na Cayman. Moduł CAM CI+ ECP będzie działał w odbiorniku z tunerem DVB-S2 i gniazdem na moduły CAM
×
×
  • Create New...