Jump to content

lukx95

Users
  • Content Count

    550
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Dobra

1 Follower

About lukx95

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 07/16/1995

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Chrzanów/Kraków

Equipment

  • Receiver
    nBox recorder z E2 OpenPLi | 4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)
  • Pay TV Operator
    Platforma CANAL+

Recent Profile Visitors

1075 profile views
  1. @Raver Tak w Twoim przypadku też ma to miejsce. Jeśli konsultant uzgodnił z Tobą wymianę dekodera, to jak zaakceptujesz ofertę przedłużeniową, to idziesz do punktu i wymienią Ci dekoder na takich warunkach jakie były uzgodnione. Tylko w celu wymiany najlepiej iść do punktu na następny dzień od akceptacji oferty przedłużenia umowy, tak aby system przetworzył i wyświetlił w punkcie uzgodnioną ofertę na wymianę dekodera. Dla pewności możesz na następny dzień przedzwonić do punktu do którego się wybierasz i spytać, czy pojawiła się już oferta na wymianę dekodera na ustalonych warunkach i potem jedziesz do tego punktu i wymieniasz dekoder. Lista punktów pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow
  2. @cavalier Wszystko jest dobrze i konsultant prawdę mówił i zawsze tak było, że przy wymianie dekodera nie ma widocznej tej oferty wymiany w mailu z nową ofertą na przedłużenie umowy. Jak zaakceptujesz ofertę to idziesz do punktu i wymienią Ci dekoder na takich warunkach jakie były uzgodnione. Zawsze po akceptacji oferty możesz przedzwonić do punktu do którego się wybierasz i spytać, czy pojawiła Ci si już oferta na wymianę dekodera na ustalonych warunkach. Lista punktów pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow
  3. @jeneka Wydaje mi się, że będzie tylko dodana jutro zakładka z usługą Netflix w tej aktualizacji i nic poza tym. Natomiast zapewne zmiany większe ze zmianą wizualną softu na nowy zupełnie odświeżony graficznie, a także z nowymi funkcjami i z logiem Platformy CANAL+ będzie pewnie jakoś na początku nowego roku styczeń/luty, gdy wejdzie usługa myCANAL.
  4. lukx95

    TVP Polonia

    Osobny był przetarg na modernizację przejścia na HD. https://tvp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3577/modernizacja-technologiczna-tvp-polonia-do-standardu-hd-wraz-z-regionalizacja-tvp-wilno
  5. @czerstwy Tak pamiętam tą ofertę na pakiet Extra+ za 59,99 zł z opcją kanałów FilmBox Pack i Cinemax z free na całą umowę i też w sumie była to fajna oferta.
  6. Ciekawa i fajna bardzo według mnie jest oferta świąteczna jak dla nowego Abonenta na pakiet Extra+ w cenie 49,99 zł/m, bo do tej pory z tego co pamiętam zawsze było tylko 59,99 zł/m nawet za czasów nc+. Do tego można dobrać do zamówienia w gratisie kolekcję Nat Geo Play i FOX Play i co ciekawe dekoder 4K UltraBox+ jest w bezpłatnym najmie przy tym pakiecie i nawet kolekcja Disney Movies On Demand jest możliwa według regulaminu promocji do dodania do zamówienia za 5 zł/m.
  7. @Flaga Kolekcję Paramount Play mogłeś jeszcze dostać. @mikor4 Jeśli zostałeś poinformowany podczas przedłużenia umowy, że wymiana tylko dekodera głównego, a dodatkowe zostają bez zmian to tak zapewne jest i wymień w takim razie tylko dekoder główny.
  8. @mikor4 Tak to normalne, że nie masz w ofercie na mailu ujętej wymiany dekodera. Jest ona w systemie na Twoim koncie i będzie widoczna w punkcie po zaakceptowaniu przez Ciebie tej oferty i jak zaakceptujesz to idziesz do punktu i wymieniasz dekoder na 4K UltraBox+ na takich warunkach jakie były ustalone. @Flaga Masz w tej swojej nowej ofercie przedłużeniowej bezpłatny dostęp do kolekcji internetowych Nat Geo Play, FOX Play i Paramount Play?
  9. @kingofsouth Tylko napisałem kwestię dekoderów jak to wygląda, ale na innych ekranach i w aplikacji poza dekoderem też będzie dostęp, tak jak w przypadku HBO GO.
  10. Usługa NETFLIX dostępna będzie jak na razie tylko na dekoderach 4K UltraBox+ z serii ITCA produkcji Technicolor. Natomiast jeśli Abonent ma dekoder 4K UltraBox+ z serii JADA produkcji ADB, to może go bezpłatnie w punkcie CANAL+ wymienić na dekoder z serii ITCA.
  11. Usługa NETFLIX dostępna będzie jak na razie tylko na dekoderach 4K UltraBox+ z serii ITCA produkcji Technicolor. Natomiast jeśli Abonent ma dekoder 4K UltraBox+ z serii JADA produkcji ADB, to może go bezpłatnie w punkcie CANAL+ wymienić na dekoder z serii ITCA.
  12. @support458 Trzeba walczyć o swoje prawa i jak ktoś ma jedną lub dwie gołe karty Cameleon na umowie, to wystarczyłoby by dali moduły CAM CI+. Poza tym powinniśmy się domagać Abonenci z Multiroomem po Cyfrze+ wyodrębnienia tej usługi w Regulaminie świadczenia usług. W Cyfrze+ jakoś można było mieć dwa moduły CAM CI+. Poza tym wciśniecie dekoderów Abonentom w trakcie trwania umowy jest zmuszeniem Abonenta do wzięcia odpowiedzialności za te dekodery, czyli jest to zmiana warunków umowy.
  13. @charlie112 Jak sam zauważyłeś w piśmie wysyłanym do Abonentów jest wyraźnie napisane o konieczności wymiany karty i dobrania dekodera. Odpowiadając na Twoje pytanie, to tak dzwoniłem i pytałem i oferują tylko wymianę bezpłatną na dedykowany dekoder ze sparowaną kartą Cayman i nawet na nowy ich moduł CAM CI+ nie chcą się zgodzić. Co do listy dekoderów twierdzą, że jedyna istniejąca lista dekoderów to ta ze strony właśnie z tego komunikatu Polityki Zabezpieczenia Treści.
  14. ABONENCI PLATFORMY CANAL+ POŁĄCZMY SIŁY! WESPRZYJMY PROTEST PRZECIW WPROWADZANYM ZMIANOM W SPOSÓB NIEUCZCIWY PRZEZ ZARZĄD PLATFORMY CANAL+ WOBEC NAS ABONENTÓW! https://www.facebook.com/ProtestAbonentowCANALplus Żądajmy wprowadzenia możliwości wymiany na moduł CAM CI+, także przy Multiroomie post Cyfra+! Obecnie dokonywane zmiany poprzez wciśnięcie na siłę Abonentowi dekodera/dekoderów w najem do umowy "UWAGA" są zmianą warunków umowy! Operator odcina nam odbiór na naszych prywatnych dekoderach i zmusza nas Abonentów do obowiązkowej wymiany na dedykowane dekodery, a co za tym idzie wzięcia odpowiedzialności za ten nowo wydany Sprzęt do umowy, o czym Platforma CANAL+ już o tym nie informuje. W przypadku, gdyby coś się złego wydarzyło i dekoder uległ by awarii z winy Abonenta, to wtedy Abonent zostaje obciążony karą za uszkodzony sprzęt, ponieważ na Abonencie spoczywa wtedy odpowiedzialność za cały sprzęt wydany do umowy. Kary nie są małe za dekoder, bo wynoszą w zależności od wydanego dekodera od 500 zł do 1100 zł za uszkodzony dekoder z winy Abonenta i wymiany na nowy sprawny.
  15. @g0nz0s Przepraszam Cię, ale wytłumacz mi jaki to kompromis dla Abonentów z kartami Cameleon, jak nie chcą mi ani nikomu z Cameleonami wymienić karty Cameleon na moduł CAM CI+ i wciskają słabego WiFi Boxa+? Poza tym przydałby się moduł CAM CI+ dwustrumieniowy. Nawet nie wprowadzili możliwości tworzenia na swoich dedykowanych dekoderach listy ulubionych kanałów z własną numeracją, tak jak to jest wszędzie standardem nawet w Cyfrowym Polsacie i nie dodali też możliwości dodawania samodzielnie kanałów FTA do listy kanałów. Także o jakich kompromisach mi tu piszesz?
×
×
  • Create New...