Jump to content

musiolek

Users
  • Content Count

    804
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralna

About musiolek

  • Rank
    Aktywny
  • Birthday 08/03/1979

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Civitas Kielcensis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. musiolek

    Vectra

    @kfm877 To nie kwestia egzemplarza, ale modelu dekodera bo u mnie każdy egzemplarz tej Motoroli działa(ł) wadliwie i to uniemożliwia(ło) normalne korzystanie z tego konkretnego sprzętu. Z tego właśnie powodu po stronie operatora zawsze zapadała decyzja o "warunkowej" wymianie dekodera na zupełnie inny model natomiast nigdy w zamian nie zaproponowano mi modułu CI+.
  2. musiolek

    Vectra

    Na to mam już swój sprawdzony sposób, powtórzony chyba trzykrotnie (u mnie i moich znajomych). Chociaż nie można wymienić tej Motoroli na żaden inny dekoder to u mnie jest jedna furtka, która na to pozwala. Przynajmniej była i pozwalała jeszcze jakieś 2-3 lata temu gdy z niej skorzystałem po raz ostatni co zakończyło się warunkową zgodą Vectry na inny model dekodera niż "przymusowa" Motorola. Co prawda nie było to przy powrocie z użytkowania modułu CI+, ale w trakcie trwania umowy na pakiet SREBRNY do którego również nie można było dostać innego sprzętu niż ta Motorola. Podpisałem umowę na pakiet SREBRNY, a po kilku tygodniach gdy przez przypadek zorientowałem się jak bardzo niespotykaną sytuację mam ze swoim sprzętem to postanowiłem to wykorzystać. Wobec tego zgłosiłem, że wydany mi dekoder Motorola nie funkcjonuje prawidłowo co doprowadziło do wizyty technika, potwierdzającej zasadność mojego zgłoszenia. Dostałem do wyboru trzy dekodery (wszystkie bez PVR), a wsród nich jakiś jakiś model ADB, który najbardziej mi odpowiadał. Monter powiedział mi wtedy, że jest on wydawany abonentom dopiero od pakietu ZŁOTY, ale ja dostałem go (bez żadnych opłat i dopłat) do pakietu SREBRNY. Gdyby coś się zadziało z tym modułem przed upływem okresu zobowiązania to mam nadzieję, że powyższy sposób nadal działa i przynajmniej ucieknę od tej Motoroli. ps. Problemów w Vectrze ciąg dalszy, a mianowicie dziś oddzwonił umówiony konsultant i po dogadaniu szczegółów okazało się, że nie może wprowadzić jednej ulgi promocyjnej (za zobowiązanie na Eleven SNO). Wszystko z powodu tego, że odstąpiłem od poprzedniego aneksu i system "wariuje". Kierownik nie dał rady pomóc więc musiał napisać do jakiego tam działu o ręczne odblokowanie ceny (ulgi) i ma oddzwonić jutro po południu więc zobaczymy co z tego będzie.
  3. musiolek

    Vectra

    @kfm877 Dzięki za sugestię, ale chyba wezmę ten moduł CI+ bo menu telewizora jest bardzo przyjazne i czytelne, a do tego moi teściowie nie są jacyś bardzo innowacyjni więc dekoder PVR i tak raczej nie byłby używany do nagrywania. Małe sprostowanie do mojego poprzedniego wpisu: 1) Imię konsultanta w poprzednim poście czyli "Stefan" zostało zmienione i jest przypadkowe. 2) Jestem właśnie po kolejnej rozmowie z tym samym konsultantem co wcześniej (czyli Stefanem). Okazało się, że cena za cały abonament z modułem nie wyniesie 86,79zł tylko 89,89zł, a więc tyle samo co w przypadku abonamentu z dekoderem PVR. 86,79zł/mc byłoby tylko w przypadku powrotu do poprzedniego dekodera czyli tego, który mają mi zwrócić w wyniku odstąpienia od ostatniego aneksu. A jest to właśnie ten stary, poczciwy i obśmiewany ADB 3830CD, którego ja wspominam bardzo dobrze. 3) Przeżyję te 89,89zł/mc, ale teraz mam inną zagadkę, co wybrać? Moduł CI czy dekoder PVR? Konsul Stefan powiedział mi, że jeśli zdecyduję się na dekoder PVR to napisze do lokalnego biura obsługi z zapytaniem czy będą w stanie zagwarantować mi ten HMC-4120. Jeśli odpowiedź będzie negatywna to umowa nie zostanie zawarta. Ja jednak chyba skłaniam się ku opcji z modułem CI. Żal mi tylko jednej sprawy, a mianowicie żeby otrzymać w tej promocji moduł muszę zrezygnować z dekodera PVR bo na niego jest ta promocja, ale jeśli coś będzie się działo z owym modułem i za pół roku czy rok zechcę wrócić do dekodera to ten moduł będę mógł wymienić tylko na dekoder HD (bez PVR). Trochę to niesprawiedliwe, ale obecnie lokalna oferta promocyjna na Platynę z PVR i na Platynę z modułem CI jest tańsza o całe 5zł niż na Platynę z dekoderem HD (bez PVR). Natomiast przy rezygnacji z modułu CI Vectra zawsze przyznaje właśnie dekoder HD (bez PVR) jak sprzęt równoległy. Prawdopodobnie podpiszę aneks: Platynowy Eleven Sport na Ostro moduł CI+ Net 50Mb WiFi modem Ubee EVW32C cena abonamentowa 89,89zł okres zobowiązania 24 miesiące
  4. musiolek

    Vectra

    Powolutku wracam do żywych (abonentów), ale to co się dzieje w tej Vectrze to wielki skandal oraz obraz nędzy i rozpaczy. Przez ostatnie dwa tygodnie wykonałem w sprawie błędów pracowników Vectry przynajmniej 25 telefonów, ale po kolei... Dotychczasowe warunki umowy moich teściów (na czas nieokreślony): Platyna + Eleven + SNO + dekoder HD (ADB bez PVR) + net 50MB + modem bez WiFi = łączny abonament 106.79zł Przez ostatnie tygodnie bez przerwy wydzwaniali do mnie konsultanci w celu przedłużenia warunków mojej umowy. W końcu, podczas jednej z rozmów (22.03) konsultant przystał na warunki, które na nim wymusiłem, tj.: Platyna + Eleven + SNO + dekoder HD PVR + net 50MB + modem z WiFi = łączny abonament 89,89zł czyli drożej o 3,10zł (za PVR) przy umowie na dwa lata. Konsultant oczywiście nie zgadzał się na darmową wymianę modemu i proponował zwiększenie neta do 150MB (+15zł) z równoczesnym podpisaniem aneksu na WiFi oraz wymianą modemu na dwuzakresowy WiFi (Technicolor). Po dłuższym sporze że nie interesuje mnie zwiększenie prędkości neta bo w moim przypadku to czysty marketing (a raczej mógłbym ją zmniejszyć do jakichś 20-30MB) oraz, że nie potrzebuję modemu dwuzakresowego i proszę tylko o włączenie WiFi i wymianę modemu na jednozakresowy WiFi w zamian za dwuletni okres zobowiązania na pakiet internetowy konsultant poinformował mnie, że ten aneks na WiFi oraz upgrade dekodera na wersję z nagrywarką (za 3.10zł/mc) mogę zrobić również lokalnym biurze Vectry bo promocja na dekoder to oferta lokalna. Wszystkie szczegóły i kwoty podał mi bardzo dokładnie, co do grosza więc zanotowałem je i sprawdziłem zapis naszej rozmowy. Na drugi dzień (sobota) pojechałem z teściem do lokalnego biura w Kielcach i po odczekaniu "kary" w kolejce zagaiłem do babeczki, że interesuje mnie umowa na wynotowanych przeze mnie warunkach. Po przejrzeniu warunków owa pracownica stwierdziła, że nie ma dla nas takiej oferty i zaproponowała to samo 35zł drożej. Wobec tego, że swoim zachowaniem zmusiła mnie do uwiarygodnienia się w jej oczach zaproponowałem odsłuchanie z nią wspólnie fragmentów wcześniejszej rozmowy z konsultantem, która była przedmiotowa. Posłuchaliśmy nagrania, Pani zbladła i zaczęła wertować dokumenty, szukać czegoś w systemie żeby na końcu stwierdzić, że ona na prawdę nie ma takiej oferty u siebie. W związku z tym zaproponowała, że zadzwoni z salonu do działu utrzymania klienta i jeśli to będzie możliwe to tam załatwię w jej obecności takie przedłużenie. Zadzwoniła, pogadała i dała mi słuchawkę gdzie jakaś niezbyt miła Pani przedstawiła się i już z początku powiedziała mi, że zna sprawę i nie mam szans na takie warunki. Następnie postanowiłem podać dane pracownika, który dzień wcześniej gwarantował mi dostępność takiej oferty i gdy tylko wymieniłem jego imię to konsultantka mi przerwała, twierdząc, że ten jest akurat w pracy i w takim razie za chwilę do mnie oddzwoni. Zgodziłem się i w takim razie zakończyłem temat z babeczką z salonu i wyszedłem na zewnątrz żeby porozmawiać przez telefon. Po kilku minutach odebrałem telefon od Pana Stefana, który jak się okazało nie był tym samym Stefanem z którym rozmawiałem dzień wcześniej. Mieli zupełnie inne nazwiska, ale konsultantka, która go na mnie nasłała nie pozwoliła mi podać jego pełnych danych, od razu twierdząc, że "Stefan" jest akurat w pracy. Oczywiście ów Stefan odpowiedział mi od razu (po tym jak się przedstawił), że zna sprawę i nie mam szans na taką ofertę, a gdy podałem dane konsultanta zaczął coś sprawdzać i powiedział mi, że u nich nie pracuje nikt o takich personaliach i wobec tego nie mam prawa do żadnej reklamacji. Gdy wyjaśniłem mu, że ów Stefan przedstawia się w zarejestrowanej rozmowie jako pracownik VECTRA S.A. oraz, że do reklamacji mam prawo zawsze, a co najwyżej później może okazać się, że jest ona bezzasadna ów konsultant powiedział, że spróbuje coś dla mnie przygotować i wyłączył mikrofon. Po kilku minutach konsultant wrócił do rozmowy i zaproponował mi identyczne warunki jak te podane przez "legendarnego Stefana" czyli 89,89zł za wszytko co chciałem. Jedyną różnicą było to, że ów aneks z przyczyn technicznych musi podzielić na dwie części czyli najpierw internet, a później WiFi, modem i dekoder więc żebym po wyrażeniu telefonicznie zgody na aneks wrócił do salonu i (bez kolejki) powiedział owej sprzedawczyni, żeby weszła na nasze konto abonenckie i wydrukowała nasz aneks i "jak najszybciej zamknęła to zlecenie", co by to nie znaczyło. Tak zrobiłem, przy okazji frustrując tą kobitkę tym, że jednak była dla mnie dostępna wskazana oferta. Po wydrukowaniu aneksu i zamknięciu zlecenia w ciągu kilku minut znów oddzwonił do mnie ten sam konsultant i ustaliłem resztę warunków, ustaliłem termin wizyty montera oraz na mój wniosek dodano, że nowy dekoder jaki otrzymam to Arris HMC-4120. Po tym wszystkim podziękowałem i zakończyliśmy rozmowę. We wtorek (26.03) zjawił się monter z umową i zleceniem instalacji nowego sprzętu (niemiły chłop, na osiedlu nazywamy go "Leonsjo"). Od razu powiedziałem, że chcemy (z teściem) sprawdzić sprzęt i wtedy okazało się, że modem WiFi jest dwuzakresowy (zamiast obiecanego 2,4GHz) i przede wszystkim dekoder PVR ADB 4730 CDXW (zamiast obiecanego Arrisa HMC-4120). Po lekkiej przepychance Leonsjo powiedział, że od ponad dwóch lat już nie instalują już Arrisów lecz od razu wiedziałem, że to nieprawda bo mój brat (na tym samym osiedlu) 5 miesięcy temu dostał Arrisa HMC-4120 podczas zawierania umowy na pakiet Złoty (plus net). Wtedy powiedziałem teściowi, żeby nie podpisywał tej umowy bo co innego było ustalone jeśli chodzi o dekoder, ale wtedy do rozmowy włączył się monter twierdząc, że ten ADB jest o wiele lepszy od tego Arrisa i żeby podpisać bo w razie czego można odstąpić od umowy później. A przede wszystkim na nasze najważniejsze pytanie, czy na tym ADB można ustawić własną listę ulubionych programów odpowiedział, cytuję ..."Panie, wszystko można. I listy i to i tamto...". Wobec tych twierdzeń mój teść "wymiękł" i podpisał aneks. No i płacz zaczął się jeszcze tego samego dnia, gdy okazało się, że po całym dniu układania listy ulubionych ósmy na liście TVN24 ma numer 820, itp. W środę (27.03) zadzwoniłem w tej sprawie na infolinię, przedstawiłem problem i zgłosiłem chęć odstąpienia od umowy. Konsultant przyjął zgłoszenie i powiedział, że cennikowa opłata za wymianę dekodera na życzenie klienta wynosi 149zł, ale zaproponował odsłuchanie rozmowy i w razie stwierdzenia moich racji w sprawie obietnicy konkretnego modelu dekodera bezpłatną wymianę na ten właśnie model. Zgodnie z jego sugestią odstąpienie od umowy będzie przez Vectrę procesowane przez ponad tydzień, a rozmowa zostanie odsłuchana maksymalnie w ciągu 48 godzin więc jeśli potwierdzi się moja wersja to będę mógł wycofać niezatwierdzone odstąpienie od umowy, a provider wymieni mi w ramach uznania reklamacji dekoder na ten o który prosiłem. Uznałem, że to rozsądne rozwiązanie, ale jak pokazało życie niestety nie w Vectrze. Przy obsłudze tych dwóch zgłoszeń pracownicy popełnili wiele błędów i skutek był taki, że najpierw przetworzono odstąpienie od umowy (aneksu), a dopiero dzień później zamknięto moje zgłoszenie dotyczące odsłuchania rozmowy. W komentarzu zamykającym to drugie zgłoszenie, obsługująca je Pani napisała "...Z przebiegu treści przedmiotowej rozmowy wyraźnie wynika, że abonentowi zaproponowano konkretny model urządzenia dekodującego sygnał telewizyjny i roszczenie reklamacyjne powinno zostać uznane za zasadne jednakże klient z własnej woli już wcześniej odstąpił od skutków przedmiotowej umowy i w związku z tym na obecnym etapie nie ma możliwości wymiany urządzenia na model Arris HMC-4120...". Wobec tego zaproponowano żeby ponownie zawrzeć aneks na tych samych warunkach i z góry poinformować o tej sprawie z dekoderem, reklamacją, itd. Jednak nie było mi dane od razu zawrzeć tego aneksu ponieważ w tak zwanym międzyczasie okazało się, że osoba rozpatrująca odstąpienie od umowy wyłączyła mi WiFi i cofnęła okresy zobowiązania na pakiet Platynowy oraz na Internet Domowy, ale już nie pomyślała o tym, że należy również zdjąć taki okres zobowiązania z pakietów Eleven Sports oraz Sport Na Ostro gdzie pozostawiono cyrograf do 31.03.2021 roku. Wobec tego wspomniane wcześniej warunki aneksu były dla nas niedostępne. Nie miałem wyjścia zadzwoniłem i Pani konsultant przyjęła kolejne zgłoszenie w którym opisałem błąd i wyraźnie poprosiłem aby w trybie natychmiastowym anulować wszystkie zmiany w zakresie wycofanego aneksu do umowy i nie robić nic więcej. Dzwoniąc na drugi dzień w sprawie tej reklamacji uzyskałem informację, że zgłoszenie (o zdjęcie okresu zobowiązania na Eleven i SNO) jeszcze nie zostało zamknięte ponieważ przyjmująca je babeczka skierowała je do jakiegoś tam działu z prośbą o odsłuchanie rozmowy... Tylko jakiej rozmowy??? Nikt nie umiał mi tego wyjaśnić!!! Po kolejnej awanturze miła Pani konsultant zaproponowała, że wyedytuje to zgłoszenie, wycofa prośbę o odsłuchanie rozmowy i przekieruje reklamację do innego działu, który szybciej zakończy sprawę zdejmując wszystkie pozostałe okresy zobowiązania. Tak też się stało i w końcu wczoraj ostatnia reklamacja została zamknięta, no może nie ostatnia bo jeszcze w toku jest zgłoszenie o kolejną korektę zawyżonej faktury, która została już skorygowana, ale w sposób niewystarczający. Został mi jeszcze sprzęt, dekoder PVR oraz dwuzakresowy modem WiFi bez żadnego aktywnego zakresu. Powinien zostać wymieniony jednak konsultanci nie bardzo wiedzą jak bo niektórzy kazali mi odwieźć go samodzielnie w ciągu 14 dni i strasząc karą umowną, a kolejni pracownicy kazali czekać aż przyjdzie monter i przywróci sprzęt do stanu poprzedniego. Kończąc bo mnie zaraz zawał trafi napiszę tylko, że zmieniłem zdanie i jeśli da radę to umowę przedłużę na trochę innych zasadach, a mianowicie: Zamiast dekodera PVR wezmę moduł CI i w ten sposób pozbędę się tych żałosnych dekoderów od Vectry obniżając równocześnie abonament do kwoty 86,79zł/mc za Platynę + Eleven + SNO + Moduł CI Plus oraz Internet 50mb + dwuzakresowy modem WiFi. Tylko jak znam życie to z moim szczęściem do Vectry znowu wyznaczą mi na powtórny montaż tego nieszczęsnego Leonsja od którego wszystko się zaczęło.
  5. musiolek

    nc+ – opcje dodatkowe

    Wie ktoś może jak zostanie rozliczona opłata za opcję Mistrzowska Piłka jeśli dziś ją włączę, a za kilka(naście) dni odstąpię od umowy w tym zakresie? Jaka jest dokładnie polityka NC+ jeśli o rozliczanie opłat abonamentowych w przypadku gdy abonent korzysta z danej opcji, a następnie się z tego wycofuje w ramach czternastodniowego prawa do odstąpienia od takiej opcji?
  6. musiolek

    Vectra

    Wczoraj monter wymienił mi stary dekoder ADB bez dysku na tego całego VEC-4730CDX i przyznam szczerze, że większej lipy niż ten cały Graphyn to jeszcze u nich nie widziałem. Nie da się na nim normalnie funkcjonować z tą szybkością działania i tą jego pseudo listą ulubionych programów. W domu szok i konsternacja bo wszyscy co najmniej od 15 lat przyzwyczaili się do własnej listy programów, a teraz choć np. program TVP1 HD jest na pierwszej pozycji własnej listy ulubionych programów to i tak można go wywołać ręcznie tylko poprzez wybranie sentencji 111 (Polsat HD - 116, itd.). To są jakieś kpiny z abonentów, a największą z nich jest to, że w sobotę, podczas aneksowania umowy konsultant powiedział mi, że monter wymieni mi dekoder na model Arris 4120. Tymczasem koleś zamiast tego przyniósł mi takie dziadostwo, że głowa mała. Dziś zadzwonię na infolinię i spróbuję wymusić wymianę tego dekodera na jakiś model z normalnym softem bo jeśli to się nie uda to muszę odstąpić od tej umowy (aneksu). Wie ktoś czy w takim przypadku mogę jakoś wymusić na nich wymianę tego dekodera na jakiś normalnie działający sprzęt z dyskiem? Ewentualnie jak to zrobić i co najlepiej wybrać w zamian?
  7. Multiroom (2x Cameleon) i dekodery (2x wifiBOX) są po dawnej Cyfrze+ (patrz: dopisek "C+" przy multiroomie w moim poprzednim wpisie). Były one wydane bezpłatnie kilka lat temu (w trakcie trwania umowy i bez obowiazku jej przedłużania) w zamian za wyrażenie przeze mnie zgody na zmianę warunków umowy z powodu wyłączenia przez providera programów w nadawanych w technologii SD i od tamtej pory cały czas są darmowe. Oba dekodery leżą nierozpakowane, a karty od lat siedzą w moim własnym sprzęcie. ps. Jak będę w domu to wrzucę na forum potwierdzenie wyżej wymienionych warunków, przesłane elektronicznie przez NC+.
  8. Witam wszystkich. Stare warunki umowy (do marca 2019): Extra+ / CANAL+ (6x) / Filmbox Pack / Multiroom Standard C+ i dwa dekodery za 69,99zł miesięcznie. Po kilku nieudanych próbach, wczoraj w końcu udało mi się przedłużyć umowę o dwa lata na następujących warunkach: Nowy Comfort+ za 22,50zł CANAL+ (8x) za 25zł HBO z HBO GO za 20zł Multiroom Standard C+ i dwa dekodery - 0zł Łączna kwota abonamentu: 67,50zł Wszystkie pakiety i opcje dodatkowe posiadają okres zobowiązania na 24 miesiące. Przez pierwszy miesiąc otrzymałem darmowe dopełnienie do pakietu Extra+. To dokładnie takie warunki jakie chciałem osiągnąć i wobec tego nie pytałem już o inne akcje promocyjne. Mam nadzieję, że w maju uda mi się włączyć na stałe dopełnienie do pakietu Extra+ za 10zł miesięcznie. ps. Wielkie podziękowania dla @ircios za pomoc i instrukcje w temacie przedłużenia mojej umowy.
  9. musiolek

    Promocja +miesiąca - dyskusja

    Zapewne masz rację bo każdy ma inne podejście, a więc i prawo do swoich racji w tym zakresie choć sezon F1 również nie trwa przez cały rok kalendarzowy. Przykładowo, najbliższy sezon F1 będzie trwał od połowy marca do końca listopada 2019 roku. Niezależnie od czasu trwania poszczególnych rozgrywek to i tak wszystko sprowadza się do tego, że "akcja" włącz/wyłącz to: 1) jedno logowanie do ICA i kliknięcie zlecenia aktywacji opcji ELEVEN SPORTS ; 2) drugie logowanie do ICA i w celu przesłania szablonu (kopiuj/wklej) jednozdaniowej wiadomości zlecającej dezaktywację opcji ELEVEN SPORTS ; Każda z tych czynności (logowanie) zajmuje mniej niż minutę, a wykonujesz je jeden raz w okresie dwóch miesięcy czasu. W zamian za ten "wysiłek" otrzymujesz brak okresu zobowiązania dla tej usługi oraz niższą cenę. Moim zdaniem warto...
  10. Przejrzałem ponad 20 stron wstecz i chyba nigdzie nie zauważyłem informacji o tym promocyjnym miesiącu dopełnienia do pakietu Ekstra+. Teraz rozumiem dlaczego informacja o dopełnieniu do wyższego pakietu widnieje w specyfikacji zamówienia przy przedłużaniu umowy. Dzięki za info... ps. Jeśli możesz to doprecyzuj mi jeszcze: 1) Po tym darmowym miesiącu dopełnienia provider sam wyłączy pakiet Ekstra? 2) Dopełnienie do pakietu Ekstra+ za 10zł mogę próbować uzyskać dopiero po jego fizycznym odłączeniu czyli po upływie tego darmowego miesiąca? Wcześniej nie da rady? 3) Promocja na paczkę CANAL+ za 25zł na 6m działa w ten sam sposób jak opisana przez Ciebie promocja na opcję HBO+HBO HD? Mogę ją włączyć kiedy chcę i nie muszę decydować się na nią od razu podczas przedłużania umowy? A może jednak muszę określić się od razu bo później nie będzie szans na uzyskanie ceny 25zł za tą paczkę C+?
  11. Jesteś pewny tego, że na pewno nie można załatwić takiego dopełnienia do pakietu Extra od razu, czyli w trakcie negocjacji w sprawie przedłużenia umowy? Pytam dlatego bo widzę, że niektórzy forumowicze wrzucają "tabele" z warunkami przedłużenia swoich umów i jest tam już informacja o dopełnieniu do pakietu Extra+. I dobrze rozumiem, że paczkę C+ za 25zł mogę uruchomić zarówno podczas negocjacji przedłużenia wychodzi jak i po wejściu w życie nowych warunków umowy? I jeszcze jedno: A jak wygląda przy tej ofercie sprawa włączenia opcji HBO+HBO GO? Za jaką cenę można dołożyć ta paczkę? Z góry dziękuję za pomoc...
  12. A paczkę 8xC+ za 25zł oraz to dopełnienie do pakietu Extra+ po 10zł mam ustalać z konsultantem już podczas negocjacji przedłużenia mojej umowy czy jednak mam włączyć to dopiero później, jak już zostanie aktywowana umowa na nowych warunkach?
  13. Mam do Ciebie pytanie w tej sprawie odnośnie mojej umowy: Jeśli obecnie mam pakiet Extra+ i 6x CANAL+ (oraz jakieś nieistotne filmboxy) i wypowiedzianą umowę do końca marca br. to czy mogę przy przedłużaniu umowy zejść od kwietnia na pakiet Comfort+ i paczkę 8x CANAL+, a dopiero później włączyć to dopełnienie do pakietu Extra+? Pozwolą zejść na Comfort+ i dadzą propozycję (lub zgodzą się) na to dopełnienie? Jest taka możliwość czy może to dopełnienie z Comfort do Extra nie jest dostępne dla klientów, którzy mieli wcześniej Extra i obniżyli go do pakietu Comfort+? Trochę to zagmatwane, ale mam nadzieję, że zrozumiałeś o co mi chodzi...
  14. musiolek

    Promocja +miesiąca - dyskusja

    A ja odwrotnie, bo ile czasu trwa zalogowanie do ICA i włączenie opcji lub wklejenie krótkiego szablonu wiadomości z treścią dotyczącą wyłączenia opcji dodatkowej? Tutaj nie złotówka oszczędności jest ważna lecz to, że biorąc roczne zobowiązanie będziesz płacił za Eleveny także w czerwcu i lipcu kiedy wszystkie ligi mają przerwę. Przed obecnym sezonem żadnych transmisji w zasadzie nie było prawie do połowy sierpnia więc za co tu płacić? Dlatego zawsze wybieram "mechanizm" włącz/wyłącz, bo daje większą niezależność jednak w moim przypadku "opcja włącz" występuje z mniejszą częstotliwością niż co drugi miesiąc. No, ale tutejsze forum to nie jest miejsce do rozwijania dyskusji w tym temacie.
×