Jump to content

shevchenko1987

Users
  • Content Count

    2203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

341 Rewelacyjna

About shevchenko1987

  • Rank
    Forum to mój dom

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Hobby
    Nowe technologie | gadżety | film | sport | samochody | komputery

Equipment

  • Dish
    90 cm
  • LNB
    IDLB-QUDL42-UNI2L-OPP
  • Multifeed
    Brak
  • Receiver
    4K ULTRABOX+ (USW4001NCP)
  • Pay TV Operator
    Platforma CANAL+
  • Package
    Comfort+ z dodatkami

Recent Profile Visitors

1983 profile views
  1. Wszystko jest przestarzałe, mało intuicyjne i nie przystoi na dzisiejsze standardy interfejsu webowego oraz mobilnego. Poza tym korzystając z przeglądarki często lubi wylogowywać się przy zmianie kanału. Jakość streamingu też pozostawia wiele do życzenia. W przeciwieństwie do Ciebie nie jestem z niej zadowolony.
  2. Co by nie zrobili i tak będzie lepsze od obecnego nc+GO
  3. Oby tylko nie okazało się, że ta usługa wystartuje na święta... Ale wielkanocne
  4. Ta oferta musi się bardzo słabo sprzedawać. W ostatnim tygodniu zauważyłem, że na wszystkich portalach technologicznych trwa mocna nagonka promocyjna. Sprawa jest prosta! Poprawcie jakość, a towar sam się sprzeda bez zachwalania.
  5. Zainstaluj eksplorator plików, podłącz pendrive z aplikacją i gotowe
  6. 30 zł zwrotu niezależnie od wysokości rachunku? Czy dopiero od jakiegoś pułapu kwotowego? --- Edycja: "Wysokość premii nie może przekraczać łącznej wartości jednorazowo płaconych zweryfikowanych opłat." Czyli trzeba zapłacić min. 30 zł żeby otrzymać bonus w tej wysokości. Szczegóły promocji: https://www.najlepszekonto.pl/polecaj-i-zarabiaj-program-polecen-moje-uslugi --- Edycja 2: "Aby otrzymać premię 30 zł należy dodać fakturę lub rachunek na jeden z dwóch sposobów:* wykorzystać połączenie z dostawcą, czyli podać dane logowania do swojego panelu usługodawcy (np. dane logowania do Moje UPC) lub* udostępnić Moje Usługi możliwość połączenia ze swoją skrzynką e-mail na którą przychodzą rachunki/faktury. Moje Usługi automatycznie będzie skanowało skrzynkę w poszukiwaniu wiadomości zawierających opłaty na rzecz wybranego dostawcy." Trochę słabe.
  7. Nie ma sensu o tym dyskutować. Jest to pewnie niedoróbka oprogramowania. Miejmy nadzieję, że w przyszłości poprawią i tyle. Tymczasem niektórzy tutaj pompują się jak Pudzian przed spacerem farmera, bo nie ma HDR. Wszyscy znamy nieporadność operatorów i programistów. Dla nich rzeczy oczywiste często takie nie są, bo mają iloczyn inteligencji zamiast ilorazu. Nic się na to nie poradzi.
  8. Poza tym znawcy nawet nie wiedzą, że prawdziwe HDR zaczyna się od wartości powyżej 1000 nitów. Ilu tutaj ma telewizor z takim ekranem? Ręka do góry! Nie ma nikogo? Dziękuje
  9. A czy ja napisałem gdzieś, że się jaram? Ty to już nie masz o co się czepiać. Poinformowałem, że działa 4K. Tyle i aż tyle. Wiadomo, że oglądanie na wbudowanej apce w telewizor jest lepsze. Aplikacje na dekoderze traktuję jako zwykłą ciekawostkę. Ps. a w ogóle Ci co najwięcej "szczekają" i plują to mają na kwadracie TV i dekoder 4K? Żeby udzielać rad odnośnie 4K, HDR, DV, itd.?
  10. Jest już i u mnie. Wrocilem z pracy. Żadnej interakcji z mojej strony nie musiało być. Odtwarza materiały w 4K. Właśnie oglądam trzeci sezon Narcosa (2160 / 15.25 Mbps).
  11. Kontrola rodzicielska wyłączona, a PIN dalej podawać trzeba przy kanałach XXX. Dalej nie poprawili tego babola. U mnie również zniknęły picony / logotypy. Restart nie pomógł.
  12. U mnie zaktualizował się sam jak byłem w pracy. Netflixa póki co brak.
×
×
  • Create New...