Jump to content

mingo

Users
  • Content Count

    1855
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

135 Rewelacyjna

About mingo

  • Rank
    Przesiaduję 24/7
  • Birthday 11/10/1993

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. 1. Verstappen 2. Hamilton 3. Bottas 4. Albon 5. Perez 6. Norris (ZS) 7. Sainz 8. Vettel 9. Leclerc 10. Stroll Autor najszybszego okrążenia: Verstappen
  2. Od kilku dni mam ten dekoder. Dzisiaj chciałem sobie skorzystać z usługi catch-up i obejrzeć trening F1 z 14, który leciał na Eleven Sports. Niestety, wyświetla się info o braku kanału w abonamencie (błąd E016-0). Normalne kanały Eleven działają bez zarzutu. Ktoś ma/miał podobny problem? Jak to rozwiązać? Pozostaje tylko infolinia?
  3. GP Brazylii: 1. Verstappen 2. Hamilton 3. Vettel 4. Leclerc 5. Bottas 6. Albon 7. Norris 8. Gasly 9. Perez 10. Ricciardo
  4. GP Rosji: 1. Leclerc 2. Vettel 3. Hamilton 4. Verstappen 5. Bottas 6. Albon 7. Sainz 8. Ricciardo 9. Norris 10. Perez
  5. Nie chcę tutaj bronić CP bo jak dla mnie są na tym samym poziomie ale dekodery multiroom nc+ nie dorastają do pięt dekoderom multiroom CP. Użytkowałem trochę czasu wifiboxa (jedyny dekoder multiroom, jaki mogłem dostać) i to była tragedia. Nagrania klatkowały, wieszał się, notoryczne restarty. W CP podłączam dysk do dekodera multiroom, wszystko się nagrywa, działa jak trzeba. Więc wcale ten CP nie jest taki zacofany
  6. GP Belgii: 1. Leclerc 2. Vettel 3. Hamilton 4. Verstappen 5. Bottas 6. Albon 7. Ricciardo 8. Perez 9. Hulkenberg 10. Raikkonen 18. Kubica
  7. Tyle tylko, że przy wygranym kodzie była mowa, że to tylko do czerwca 2019, innymi słowy do końca sezonu 2018/2019. Zapewne zorientowali się, że kod działał na rok od aktywacji i to poprawili.
  8. Czy komuś z Was też wyskakują ankiety kiedy przełączycie na polsatowe kanały (Polsaty, TV4, ATM Rozrywka itd.)? Tzn. wyskakuje okienko, jak kliknę ok to przenosi mnie do ankiety, gdzie za wypełnienie dostanę dostęp do filmu VOD. To okienko jest dość irytujące, bo zajmuje spory kawałek ekranu i pojawia się na każdym "polsatowym" kanale. Wszystkie zgody w ICOK mam poodznaczane.
  9. Nie szkoda mi 13 zł, ale tyle mógłbym płacić jeszcze później, jak będę coś tam oglądał. Bo jak na razie zalogowałem się, zasubksrybowałem i ciągle brakuje czasu, żeby coś obejrzeć. No ale jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie nie ma sensu rezygnować.
  10. Od prawie dwóch miesięcy korzystam z promocyjnego okresu. Czy jak teraz zrezygnuję i wrócę za jakiś czas, to pozostaną mi 4 miesiące okresu promocyjnego* czy też już będą pobierać standardową opłatę? *oczywiście zakładając, że w dalszym ciągu będzie promocja dla nowych subskrybentów
×
×
  • Create New...