sławek72 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Od dłuższego czasu ciągłe problemy z działaniem Strefy Canal+, częściej wyświetla "Wystąpił wewnętrzny błąd serwera. Przepraszamy." niż prawidłowe logowanie. Może w końcu technicy-magicy z PC+ zajmą się usterką i konsule przestaną mydlić oczy że problem nie występuje. Niestety Drodzy Konsultanci Problem Występuje i Nie Są To Odosobnione Przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Platforma Premium a internetowego centrum abonenta ogarnąć nie może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Nie płaczcie i tak rzadko tam się zagląda a w porównaniu do konkurencji jest dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 A co złego jest w ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterRondel Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 Nie można sobie ustawić zdjęcia profilowego, wyszukać znajomych.. parę rzeczy by się znalazło do usprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 22 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2021 @MisterRondel O i tu się mylisz zdjęcie profilowe możesz sobie ustawić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2021 U mnie od dziś umowa na czas nieokreślony a pojawiły sie opcje dodatkowe promocyjne z zobowiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TolekBanan Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Dziś mi wskoczyła propozycja VIVID, wczoraj jeszcze nie było. Ktoś już to zamawiał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Witam. Czy ktoś dostał: Drogi Abonencie, W celu ustawienia nowego hasła kliknij w poniższy link: https://strefa.pl.canalplus.com/cas/resetPassword2?code=6rrtQoAWEUqQyMDt6gCAFBclQ8VA6RhQcamfG6jYPfkd2FsZGVtYXJzem15dEB3cC5wbA Przesłany link ważny jest przez 30 minut od momentu dostarczenia tej wiadomości. Pozdrawiamy, CANAL+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Nie dostałem. Ale z reguły nie klikam w takie linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 18 godzin temu, BIZON58 napisał: Witam. Czy ktoś dostał Przypuszczam że każdy kto kliknął "zapomniałem hasło" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Dostałem dużo takich maili, ostatnio że dwa tygodnie temu ale nic z tym nie robiłem, usuwałem. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek73 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Też dostałem, ale nie skorzystałem. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) Właśnie dostałem maila. Pewnie reszta też dostanie. Cytat Drogi Abonencie, w związku z zaobserwowanymi w ostatnim czasie próbami ataków hakerskich polegającymi na nieuprawnionym dostępie do kont w Strefie CANAL+ i możliwości zmiany wybranej oferty programowej, zalecamy zachowanie szczególnej ostrożności i przypominamy o stosowaniu się do poniższych zasad cyberbezpieczeństwa; ..... Coś tak czuję, że za jakiś czas możemy dowiedzieć się o jakimś wycieku haseł i loginów C+. Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Barti Biała czcionka na białym tle - nie za dobrze to wygląda. ;) Zmieniono kolor czcionki w cytowaniu na czytelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Też to dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iThom Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Muszę powiedzieć, że ostatnia polityka firma jest żenująca. Canal+ wpadł na genialny pomysł, żeby zablokować dostęp do panelu klienta dla zagranicznych adresów IP (poza UE). Pan na infolinii ze stoickim spokojem informuje, że przecież zgodnie z regulaminem usługa za granicą nie jest realizowana. Tyle tylko, że świadczenie usługi, a dostęp do panelu klienta to dwie różne pary kaloszy - gratuluję, od teraz będąc za granicą nie można załatwić nic, bo poza dokonaniem płatności, nawet wysłanie maila do BOK odbywa się przez panel klienta. Proponuję też zablokować stronę ze sprzedażą dla osób przebywających za granicą. Nigdy więcej CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Bzdura, będąc w Ameryce mogę logować się do panelu klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 (edytowane) Pakiet "Nowy Start+" za 19.99 prognoza płatności na ostatni miesiąc okresu oznaczonego to 198,99. Nic niema z dodatkowych opcji włączonego. Miał ktoś taką sytuację ? Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Nie bierz tego na poważnie. U mnie przez jakiś czas pokazywało ostatnią płatność ponad 600 zł (przy Optimum z C+ i jakiejś opcji dodatkowej wł/wył). Teraz już pokazuje dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2021 (edytowane) Sprawdzone szczegóły oferty i sam goły pakiet, a już myślałem że coś dodatkowego włączone, po ostatnich wyciekach haseł było skojarzenie że ktoś mi aktywował VIP+ Max lub coś podobnego. Edytowane 27 Kwietnia 2021 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) DEL Edytowane 2 Maja 2021 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 1 maja dobiegła końca jedna z moich umów, moduł wraz z kartą zdałem wczoraj, a wciąż widzę tę umowę w ICA z dopiskiem „rozwiązana”. Tak z ciekawości: długo będzie ona wisiała na moim koncie abonenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 @Ozzy666 ja mam widoczną cały czas umowę, która została rozwiązana w 2017 roku bodajże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Dokładnie. Też mam umowę rozwiązaną z 2017r. i nową, podpisaną w 2019. Jak się loguję do Strefy to mam obie (starą i nową). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 17 godzin temu, Ozzy666 napisał: 1 maja dobiegła końca jedna z moich umów, moduł wraz z kartą zdałem wczoraj, a wciąż widzę tę umowę w ICA z dopiskiem „rozwiązana”. Tak z ciekawości: długo będzie ona wisiała na moim koncie abonenta? Do 5lat ma być widoczna. Tak mi w punkcie przekazała babka przy podpisywaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.