Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy zarówno HBO GO jak i Evoboxa PVR na którym jest problem.

Jest podłączony internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)".

Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czytnik napisał:

Od wczoraj ja mam komunikat :Serwer HBO GO jest nie dostępny , sprawdź czy dekoder jest podłączony do sieci internet.

Jest podłączony dekoder do internetu.

Mam taki sam komunikat, zauważyłem w dniu dzisiejszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj włączyłem HBO w ICOK (dzień po nowym okresie rozliczeniowym)  i wyskoczyło mi, że "Oczekuje na aktywację z dniem 26.07.2020"

Kiedy włączą mi ten pakiet, bym mógł oglądać? I kiedy mam wyłączyć tę usługę, by nie mieć kosztów (25, czy 26 lipca), by mi nie zaksięgowali do kosztu abonamentu? 

Pytam, bo chcę mieć prawie 2 miesiące za free. Wolę dostać, bym później źle nie zrobił.

Wolę dopytać, a nie dostać.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Ja również niedawno włączyłem sobie dodatkowo pakiet HBO HD za pomocą ICOK i miałem tam nawet informację, że będzie on aktywny w ciągu 2 godzin od potwierdzenia zmiany na koncie abonenckim.

 

HBO-CP.png

 

I faktycznie, w tym czasie pakiet HBO uaktywnił mi się. Było to dokładnie 10 czerwca br. Dopiero za lipiec zapłacę za ten pakiet dodatkowo 25 zł i potem mogę zgłosić wyłączenie, aby od sierpnia już nie płacić. Czy wyłączę w lipcu to się jeszcze okaże. ;) Jak widać na załączonym wyżej screenie, ja okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie mam od dnia 3-go każdego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy to oznacza, że obecnie w ogólności można cyklicznie włączać i wyłączać HBO co 2 miesiące efektywnie płacąc nieco ponad połowę standardowej stawki czy to tak nie działa? Kiedyś używałem podobnego sposobu postępowania w N/C+ ale w CP ileś tam lat do tyłu nie było to możliwe (chyba że źle pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy coś się zmieniło w kwestii dostępności paczki HBO HD w Cyfrowym Polsacie?

W zeszłą sobotę chciałem sobie ponownie włączyć paczkę HBO HD za pomocą ICOK. Poprzednio miałem ją aktywną do 3 sierpnia br., bo wcześniej tą samą drogą zgłosiłem jej wyłączenie.

Gdy w sobotę zalogowałem się na moje konto w ICOK i przeszedłem do usług, aby włączyć sobie paczkę HBO HD to gdy wyświetliła mi się lista moich aktywnych i nieaktywnych pakietów to aż zdębiałem!!! Na liście tej nie ma paczki HBO HD :!:

Obecnie wygląda to u mnie dokładnie tak:

 

ICOK-CP-01.png

 

Jak widać na powyższym moim screenie, w sekcji "Zobowiązania na czas nieokreślony" brak jest obecnie u mnie pozycji "HBO HD HBO GO", która do tej pory zawsze tam widniała!

Z ciekawości sprawdziłem też, jak to wygląda w ICOK u mojego ojca, ale tam również jest tak samo! Mój tato ma na swojej umowie dokładnie te same pakiety, co ja.

Zaraz po tym, gdy to wszystko zobaczyłem, zadzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu, bo myślałem, że tą właśnie drogą aktywuję sobie paczkę HBO HD. Ale nic z tego! Pani konsultant, z którą rozmawiałem, również nie potrafiła mi tej paczki włączyć, mówiąc, że nie widzi u mnie takiej możliwości. Coś tam jeszcze dwa razy posprawdzała, chwilowo zawieszając naszą rozmowę, ale po powrocie stwierdziła, że nie da rady włączyć mi paczki HBO HD i że też wydaje się jej to dziwne i że pewne jest to na skutek jakiegoś błędu w systemie. :wacko: Stanęło na tym, że pani konsultant zrobiła zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie ode mnie i zaznaczyła tam też, że zależy mi na tym, aby najpóźniej od 3 września br. (okres rozliczeniowy w Cyfrowym Polsacie mam właśnie od dnia 3-go każdego miesiąca) paczka HBO HD była u mnie aktywna. Pani konsultant powiedziała mi też, abym obserwował w ICOK, abym sprawdził np. w poniedziałek, czy opcja HBO HD HBO GO pojawiła się już u mnie do wyboru. Sprawdzałem wczoraj, czyli w poniedziałek, sprawdziłem również przed chwilą i nadal to samo, jak na załączonym przeze mnie wyżej moim screenie. Nadal mam brak możliwości włączenia paczki HBO HD. :shock: Do tej pory taką możliwość cały czas miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Pakiety mam takie, jakie widać w mojej sygnaturce na forum, a także na powyższym moim screenie z ICOK.

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy możesz odnieść się do tej sytuacji i coś podziałać, aby mi pomóc? Zależy mi bardzo na tym, aby paczkę HBO HD włączyć od 3 września, a dzisiaj mamy już 1 września! :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad logiką tego, że u niektórych dalej jest opcja HBO w ICOK-u. Może ta opcja znikła u osób, które miały już aktywny HBO na obecnej umowie ? Ja np miałem przy przedłużaniu HBO gratis na miesiąc i okres darmowy skończył się ledwie 1,5 tygodnia temu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...