Jump to content
pitter

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy

Recommended Posts

11 godzin temu, Pawel napisał:

Ja nie korzystałem z opcji HBO a przy próbie włączenia dolicza mi 30 zł do prognozy płatności od miesiąca włączenia. Czyli trzeba dostać maila z tą promocją ?


Zgadza się. Została wysłana kampania SMS dla Klientów Cyfrowego Polsatu, którzy posiadają telefony w sieci Plus, informującą o promocji na pakiet HBO GO. 

 

7 godzin temu, Globus903 napisał:

Witam, jak włączyć i wyłączyć (przed jakim okresem żeby nie naliczyło) ten darmowy miesiąc HBO?  Można przez internetowe centrum abonenta? 


Witam. Możesz aktywować ten pakiet już teraz. Należy go wyłączyć przed końcem trwania okresu rozliczeniowego, wówczas dodatkowa opłata nie będzie naliczona. Tak, dokonasz tego poprzez ICOK.

 

59 minut temu, Maciejm napisał:

Witam, mam HBO go w pakiecie. Chciałem oglądnąć sezon 9 The Walking Dead. Nie mam opcji odtwórz, jest tylko dodaj/usuń z ulubionych. Pozostałe sezony/inne filmy, seriale oglądam normalnie. Oglądam przez dekoder.


Witam. Proszę, napisz mi, jaki model dekodera posiadasz.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat
doprecyzowanie informacji

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, markar napisał:

Też miałem włączony latem i znów to zrobiłem. Przepisy swoje, życie swoje!

 

@markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ?

Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ?

Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, maks27 napisał:

Mam telefon w Plusie i takiego sms-a nie dostałem,  czyli do końca nie zgadza się o czym napisał @Specjalista Cyfrowy Polsat


Z promocji, o której wspomniałem, mogą skorzystać Klienci posiadający abonament w sieci Plus. Szczegóły na stronie http://www.plus.pl/hbogo

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, TOMI2 napisał:

 

@markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ?

Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ?

Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić.

Otrzymałem emaila z informacją. Zadzwoniłem na infolinię ogólną. Konsultant zweryfikował moje dane i poinformował, że jestem uprawniony do włączenia dla mnie tej promocji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Została wysłana kampania SMS dla Klientów Cyfrowego Polsatu, którzy posiadają telefony w sieci Plus, 

Ta "kampania" trwa od dawna i można ugrać 3 miesiące HBO GO za free

 

Więcej info tutaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, Mam problem z aktywowaniem urzadzenia przez strone HBO/active - (pare dni temu nie było problemu), loguję się danymi operatora czyli Cyfrowy polsat ( login i haslo sa ok bo mogę wejsc na moje konto i sprawdzić, że HBO dalej "aktywne") po zalogowaniu odpala się na 2 sekeundy moje HBO i wyświętla komunikat " "customer response success, but anoymous instead of logged in" i automatycznie zostaje wylogowana. Co to może być? Tak już od 2 dni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam problem już nawet nie wiem jak długo, z jedną rzeczą na Evobox w Polsacie. Kiedy wchodzę na dekoderze do HBO GO, zakładki "Moje HBO" i "Historia" są puste. Zarówno na komputerze jak i komórce, mam tam pozycje (co ciekawe w historii widzę też to co oglądane było na evobox). Robiłem już reset do ustawień fabrycznych, bez zmian. Co z tym można zrobić, bo to już jest irytujące, a sytuacja trwa już miesiącami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ten problem pojawił się kilka miesięcy temu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, _Kaczy napisał:

To, że nie ma historii w HBO

Lepszą ;) historią jest to że HBO go i CP go teraz w ogóle nie działają,trzeba przyznać że informatycy piszą nową historię softu Evobox PVR

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Adamo25 napisał:

Co jest grane?

Przy pisaniu nowych softów  do Evoboksa programiści CP przechodzą samych siebie😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beta testy/testerzy oprogramowania i "kontrola jakości"? dają czadu. Chyba każda wersja softu jest udostępniona "na gorąco" bez żadnych wcześniejszych testów, bo jak taki cyrk inaczej wyjaśnić? 🤣 To jest już nie śmieszne,  tylko żałosne.. 👎

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 
No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Maniu napisał:
W dniu 23.11.2019 o 14:09, _Kaczy napisał:
To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 

No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się

Nie, nie zgłaszałem. Staram się z tym żyć 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze dziesięć takich softów i Evoboxy przejdą w stan... wegetatywny. :rofl:

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W aplikacji HBO GO limit ulubionych filmów ogranicza się tylko do 50 pozycji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie braku historii oglądania i moich pozycji, otrzymałem odpowiedź od Polsatu, może się komuś przydać. Generalnie problem znają, ale czy i kiedy rozwiążą, nie wiedzą...

"Uprzejmie informujemy, że problem z działaniem zakładki " Moje HBO" na dekoderze Evobox PVR jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niemniej w dalszym ciągu nieokreślany pozostaje termin wyeliminowania usterki."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...