Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Pawel napisał:

Ja nie korzystałem z opcji HBO a przy próbie włączenia dolicza mi 30 zł do prognozy płatności od miesiąca włączenia. Czyli trzeba dostać maila z tą promocją ?


Zgadza się. Została wysłana kampania SMS dla Klientów Cyfrowego Polsatu, którzy posiadają telefony w sieci Plus, informującą o promocji na pakiet HBO GO. 

 

7 godzin temu, Globus903 napisał:

Witam, jak włączyć i wyłączyć (przed jakim okresem żeby nie naliczyło) ten darmowy miesiąc HBO?  Można przez internetowe centrum abonenta? 


Witam. Możesz aktywować ten pakiet już teraz. Należy go wyłączyć przed końcem trwania okresu rozliczeniowego, wówczas dodatkowa opłata nie będzie naliczona. Tak, dokonasz tego poprzez ICOK.

 

59 minut temu, Maciejm napisał:

Witam, mam HBO go w pakiecie. Chciałem oglądnąć sezon 9 The Walking Dead. Nie mam opcji odtwórz, jest tylko dodaj/usuń z ulubionych. Pozostałe sezony/inne filmy, seriale oglądam normalnie. Oglądam przez dekoder.


Witam. Proszę, napisz mi, jaki model dekodera posiadasz.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
doprecyzowanie informacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, markar napisał:

Też miałem włączony latem i znów to zrobiłem. Przepisy swoje, życie swoje!

 

@markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ?

Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ?

Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maks27 napisał:

Mam telefon w Plusie i takiego sms-a nie dostałem,  czyli do końca nie zgadza się o czym napisał @Specjalista Cyfrowy Polsat


Z promocji, o której wspomniałem, mogą skorzystać Klienci posiadający abonament w sieci Plus. Szczegóły na stronie http://www.plus.pl/hbogo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, TOMI2 napisał:

 

@markar czyli w ICOK jak włączyłeś, pokazywało Ci, że będziesz miał naliczoną opłatę 30 zł, ale to zignorowałeś, tak ?

Pewnie po 1-2 dniach system przetrawi i pokazuje, że jest jednak gratis, tak to działa ?

Trochę strach to zatwierdzić, bo jest informacja, że cofnąć będzie to można dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, więc gdyby coś nie zaskoczyło to jedno 30 zł będzie trzeba wpłacić.

Otrzymałem emaila z informacją. Zadzwoniłem na infolinię ogólną. Konsultant zweryfikował moje dane i poinformował, że jestem uprawniony do włączenia dla mnie tej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam problem z aktywowaniem urzadzenia przez strone HBO/active - (pare dni temu nie było problemu), loguję się danymi operatora czyli Cyfrowy polsat ( login i haslo sa ok bo mogę wejsc na moje konto i sprawdzić, że HBO dalej "aktywne") po zalogowaniu odpala się na 2 sekeundy moje HBO i wyświętla komunikat " "customer response success, but anoymous instead of logged in" i automatycznie zostaje wylogowana. Co to może być? Tak już od 2 dni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem już nawet nie wiem jak długo, z jedną rzeczą na Evobox w Polsacie. Kiedy wchodzę na dekoderze do HBO GO, zakładki "Moje HBO" i "Historia" są puste. Zarówno na komputerze jak i komórce, mam tam pozycje (co ciekawe w historii widzę też to co oglądane było na evobox). Robiłem już reset do ustawień fabrycznych, bez zmian. Co z tym można zrobić, bo to już jest irytujące, a sytuacja trwa już miesiącami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 
No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Maniu napisał:
W dniu 23.11.2019 o 14:09, _Kaczy napisał:
To, że nie ma historii w HBO go na dekoderze Evobox. 

No proszę, myślałem że mój problem jest jednostkowy. Zgłaszałeś problem? Był jakiś odzew i poprawa? Ja zgłosiłem od razu po wiadomości tu na stronie, ale na razie bez odpowiedzi, tzn. jedna standardowa automatyczna, typu sprawdzimy i ewentualnie skontaktujemy się

Nie, nie zgłaszałem. Staram się z tym żyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie braku historii oglądania i moich pozycji, otrzymałem odpowiedź od Polsatu, może się komuś przydać. Generalnie problem znają, ale czy i kiedy rozwiążą, nie wiedzą...

"Uprzejmie informujemy, że problem z działaniem zakładki " Moje HBO" na dekoderze Evobox PVR jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Niemniej w dalszym ciągu nieokreślany pozostaje termin wyeliminowania usterki."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...