Jump to content
pitter

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy

Recommended Posts

@Specjalista Cyfrowy Polsat udaje ,że to nie problem i nie ma problemu ??  minął miesiąc odkad  HBO GO nie dziala na smartfonach i tabletach android 9 ... jakies decyzje , tlumaczenie ze moge sobie ogladac to na smart tv lub w dekoderze nie jest tlumaczeniem , aplikacja z zasady ma dzialac na urzadzeniach MOBILNYCH ! 

 

 

Edited by patryszq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Posiadam  familijny max , sport,film , cinemax , eleven i polsat sport premium ,multiroom i evoboxa

Płacę za to wszystko 90 zł . Chciałbym jeszcze dołączyć HBO bo nie ma co oglądać w tv w długie jesienne wieczory.Przx ICOK wołają sobie 30 zł . Nie da się żeby było taniej ? Jakby było za 20 zł mógłbym wziąść do końca obecnej umowy czyli maj 2021.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vsat

To kup bezpośrednio na www.hbogo.pl :) za 19,99/mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jakiej jakość idą programy na aplikacji HBO GO z dekoderów CP? Sama aplikacja jest przestarzała mocno, bo HBO już dawno wydało nowe wersje. Na przykład w moim TV do niedawna dostępna była tylko apka HBO GO taka sama jak w dekoderach CP, jednak jakiś czas temu pojawiła się porządna nowa wersja. Wydaje mi się że z aplikacji w dekoderach CP idzie max 720p? Dobrze myślę? Polsat planuje wymianę tej aplikacji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy Cyfrowy Polsat ma zamiar w końcu zaktualizować HBO go na dekoderach?

Jakość i działanie tej apki na dekoderze pozostawia sporo do życzenia. 

Juz któryś raz nie pokazują się na dekoderze niektóre odcinki serialu, gdy na innych urzadzeniach są dostępne normalnie. Np. brak 3 i 4 odcinka Brytanii, reszta jest. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież oni twierdzą, że działanie i jakość tej aplikacji jest bardzo dobra i że skargi do nadawcy, to po co ja zmieniać? 

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś otrzymałem newsletter od CP: "Zbliża się Wataha! Przypomnij sobie poprzednie odcinki!". W ramach promocji uruchomiłem pakiet HBO na 30 dni. Trzeba pamiętać o wyłączeniu przed końcem upływu 30 dni jeśli nie chcę się płacić 30 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.11.2019 o 08:44, Krzysiek11:) napisał:

Przecież oni twierdzą, że działanie i jakość tej aplikacji jest bardzo dobra i że skargi do nadawcy, to po co ja zmieniać? 

Mijają lata i dalej jakość HBO GO na dekoderach Polsatu to amatorka, nawet dźwięk jest kiepski , rozdzielczość nie wiem czy jest nawet HD przy tej aplikacji, może max HD ready 720, na wszystkich inny dekoderach np. NC+ jakość jest o wiele lepsza. Po za tym często jak mam HBO GO od Polsatu i chce zalogować się na TV LG 4k to nie działa , muszę wtedy zalogować się na dekoderze Polsatu i uruchomić jakiś film, później wchodzę na aplikację telewizora i może zacznie działać z łaski, na telefonach czasami też nie dziala. Daje logowanie HBO GO z NC+ i jakoś nigdy nie mam tego problemu, wiem bo mam obie platformy, wersja Polsatu to jakiś żart. 

Edited by pietrek1
Edycja
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, pietrek1 napisał:

dalej jakość HBO GO na dekoderach Polsatu to amatorka

A gdzie amatorką nie jest? HBO GO pod względem jakości obrazu i aplikacji to najgorsze VOD jakie widziałem a testowałem większość.

Mając OLED'a 4K, czasem aż odechciewa się tam cokolwiek oglądać...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, markar napisał:

Dziś otrzymałem newsletter od CP: "Zbliża się Wataha! Przypomnij sobie poprzednie odcinki!". W ramach promocji uruchomiłem pakiet HBO na 30 dni. Trzeba pamiętać o wyłączeniu przed końcem upływu 30 dni jeśli nie chcę się płacić 30 zł.

 

Trochę więcej informacji by się przydało, czy to mogą włączyć wszyscy, czy tylko wybrani ?

Wchodząc w usługi, gdzie HBO można włączyć, po zaznaczeniu wskakuje z automatu 30 zł, czy to należy zlekceważyć ?? Mimo informacji o 30 zł, tej opłaty nie będzie w 1 miesiącu uruchomienia ?

Jeśli tak jest, to wiadomo do kiedy można włączyć ten pakiet za 0 zł ?

Mógłby ktoś to rozwinąć ? 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Promocja uprawnia Abonenta do bezpłatnego korzystania z usługi HBO HD HBO GO przez okres jednego miesiąca. Po okresie promocyjnym, Pakiet jest płatny, jeśli nie zostanie wyłączony przez Abonenta. Promocja jest jednorazowa i nie dotyczy Abonentów, którzy korzystają lub korzystali z pakietu HBO HD HBO GO w przeszłości. Aplikacja HBO GO dostępna na dekoderach EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX LITE PVR, HD 7000, HD 6000, HD 5500s, HD 5000, HD 3000, MINI HD 2000. Opłata za transmisję danych zgodna z taryfą Państwa operatora usługi Internet.
Wypisanie z listy subskrybentów możliwe jest po zalogowaniu do indywidualnego profilu w serwisie ICOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Miałem już kiedyś promocyjnie ten pakiet kilka lat temu  i chciałbym uruchomić go na mikołajki i święta. A okres rozliczeniowy to czwarty dzień miesiąca. Kiedy najlepiej go uruchomić przez ICOK czy najbezpieczniej już teraz to zlecić? Bo nie wiem czy dotyczy mnie jakiś darmowy okres a chyba nie.

Edited by On0818

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli w tym przypadku można już np dzisiaj zlecić włączenie pakietu aby był aktywny od nowego okresu rozliczeniowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli teraz @markar wszystko zostało już dopowiedziane. Bardzo ważną kwestią w tej promocji jest to, że tylko 1 raz można uruchomić za darmo pakiet HBO.

To kluczowy niuans, bo wielu z tego forum pewnie już miało włączony ten pakiet, ja również. Dlatego ta promocja nie jest już dla wszystkich.

Dzięki za szybkie wyjaśnienie sprawy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem włączony latem i znów to zrobiłem. Przepisy swoje, życie swoje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywowałem ten pakiet i co ciekawe już działa a byłem pewny że nie będzie darmowego okresu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie oczekuje na aktywację wraz z rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeśli wcześniej korzystałeś już z usługi, to bezpłatny okres Cię nie obowiązuje.

 

Ja nie korzystałem z opcji HBO a przy próbie włączenia dolicza mi 30 zł do prognozy płatności od miesiąca włączenia. Czyli trzeba dostać maila z tą promocją ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jak włączyć i wyłączyć (przed jakim okresem żeby nie naliczyło) ten darmowy miesiąc HBO?  Można przez internetowe centrum abonenta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam HBO go w pakiecie. Chciałem oglądnąć sezon 9 The Walking Dead. Nie mam opcji odtwórz, jest tylko dodaj/usuń z ulubionych. Pozostałe sezony/inne filmy, seriale oglądam normalnie. Oglądam przez dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...