Jump to content

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


Recommended Posts

@Konfidell Jeśli aktywujesz pakiet HBO w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK) po raz pierwszy to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp i opłata zostanie naliczona dopiero od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego. W przypadku gdy kiedyś już miałeś włączony wcześniej wymieniony pakiet i chcesz go ponownie aktywować, to dodanie nastąpi dopiero wraz z początkiem nowego cyklu i nie będzie okresu promocyjnego.

Link to post
Share on other sites
58 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp

Taaaak??? A pamiętasz, co w tej kwestii odpisywałeś mi w grudniu ubiegłego roku??? Czy przypomnieć? 

Link to post
Share on other sites

Tak dla ścisłości. 

Pakiet HBO można uruchomić jednorazowo przy każdej ze swoich umów. Przykład:miałem umowę na 24 miesiące i włączyłem sobie w trakcie trwania umowy pakiet HBO. Następnie umowę aneksowałem i w kolejnej ponownie uruchomiłem sobie w/w pakiet na okres 30 dni. To dla tych co by nie wiedzieli. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.11.2019 o 20:33, markar napisał:

Dziś otrzymałem newsletter od CP: "Zbliża się Wataha! Przypomnij sobie poprzednie odcinki!". W ramach promocji uruchomiłem pakiet HBO na 30 dni. Trzeba pamiętać o wyłączeniu przed końcem upływu 30 dni jeśli nie chcę się płacić 30 zł.

 

Nowa odsłona" promocji". Zadzwoń i przedłuż umowę z pakietem HBO. Także chyba udało Ci się uruchomić HBO promocyjnie  w ostatniej chwili.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie można się zalogować z poziomu aplikacji na Androida do HBO GO. Problem występuje tylko z logowaniem z cyfrowego Polsatu, inni operatorzy nie mają tego problemu. Ratunkiem jest zainstalowanie starszej wersji aplikacji o numerze 5.2.0 i nie aktualizowanie jej do najnowszej wersji. Proszę o zgłoszenie tego faktu do odpowiednich osób. Proszę o nie odsyłanie mnie z tym problemem do HBO. Nie jestem ich abonentem, tylko cyfrowego Polsatu i za jego pomocą korzystam z ich oferty.

 

Edited by PINOL
Link to post
Share on other sites

Wlaczylem hbo z poziomu icok od razu po aneksowaniu. Chciałem też od razu wyłączyć to by po miesiącu wolnym od opłat nie płacić więcej.jest ale napisane że mogę to zrobić za miesiąc czyli jak skończy się promocja.czy to oznacza że będę musiał kupić już za ten 2 miesiąc?

Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jaki komunikat pojawia się podczas próby logowania? Jeżeli masz taką możliwość podeślij screena (pamiętaj o zakryciu danych do logowania). Dodatkowo napisz mi, jaki telefon posiadasz oraz którą wersję Androida.

Wybieram logowanie za pomocą operatora. Wpisuje dane i dalej na zaloguj. W tym momencie następuje zawieszenie się aplikacji. Po ponownym uruchomieniu znowu ekran logowania i zawieszenie. Zainstalowanie wersji niższej, 5.2.0 problem rozwiązuje, do czasu jej ponownej aktualizacji. Sprawdzałem logowanie z użyciem danych Vectry, dziala bezproblemowo. W komentarzach na google Play inni użytkownicy także piszą o problemach z logowaniem. 

Sprawdzalem u siebie na Redmi 5 Plus z androidem 8.1 oraz Redmi 6A i Honor 5X z androidem 9

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy ktoś ma problemy z  uruchamianiem  HBO GO czy problem tylko u mnie

multiroom  Evobox Lite wyskakuje błąd  2B 0606 i nic nie da się uruchomić

dekoder Evobox PVR wyświetla błąd 37 12 3    ale  po zignorowaniu błędu  i wyborze jakiegoś filmu odtwarza go

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie, nie tylko w CP można zakupić HBO GO. Można tą usługę zakupić także u innych operatorów sat, kablowych i u operatorów sieci komórkowych, a także na stronie internetowej HBO Polska. 

Link to post
Share on other sites

@ARTIPAPK

Nie zrozumiałeś treści powyższego postu autorstwa @iknow.

Jemu chodzi o to, czy w Cyfrowym Polsacie można wykupić samą tylko usługę HBO Go, bez telewizyjnej paczki HBO HD.

Więc ja Ci, @iknow, odpowiadam: Niestety, w Cyfrowym Polsacie usługa HBO Go dostępna jest tylko i wyłącznie jako jeden pakiet, wraz z telewizyjną paczką HBO HD. Całość standardowo kosztuje 30 zł miesięcznie.

Ja osobiście wolałbym, aby było odwrotnie, tzn, aby można było taniej wykupić samą tylko paczkę HBO HD, bez HBO Go. To ostatnie jest mi akurat całkowicie zbędne. Dla porównania, Platforma CANAL+ oferuje możliwość zakupu samej tylko paczki HBO HD, bez HBO Go i wówczas opłata miesięczna jest nieco niższa, niż razem z usługą HBO Go. Cyfrowy Polsat niestety nie oferuje takiej możliwości. :(

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...