Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecny temat o HBO poleciał do kosza, wystarczy tego Hyde Parku.

Widząc problemy i niejasności we wprowadzaniu pakietu, temat o HBO jest potrzebny. Proszę jednak umieszczać tutaj wartościowe posty, które mogą w jakiś sposób pomóc innym abonentom.

 

Wszelkie biadolenie i narzekanie, jaki to ja jestem poszkodowany przez CP = automatyczna kasacja postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem w poprzednim temacie nalezy się uzbroić w cierpliwość i poczekać na porozumienie. Biadolenie nie ma sensu, bo to CP ustala reguły i postanowił,że pakiet programów HBO będzie dostępny po podpisaniu umowy. I nic nie pomoże! Żadne biadolenia i narzekania tego nie zmienią. Zamiast tego trzeba się zwrócić do CP aby akcja wysyłki porozumień przebiagła sprawnie i beż opóźnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jaki jest sens wyrzucania starego tematu żeby zakładać kolejny o tym samym - ale spoko - przynajmniej nazwa dla tematu lepsza.

 

A propos pakietu HBO - nie wierzcie temu co mówią na infolinii, mówiąc o HBO na umowę mają z pewnością na myśli pakiet Super Film, HBO musi być dostępny tak jak Cinemax, czyli że musi być możliwość jego dokupowania co miesiąc bez umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W związku z pogłoskami o podpisywanie umów na pakiet kanałów HBo pytam się co z osobami posiadającymi dekodery lub moduły CI z opcją prepaid?

Przecież tam nikt nikogo nie może na siłę zmuszać do podpisywania umowy, chyba że w tej opcji prepaid kanały HBO miałyby być niedostępne tak jak zresztą Polsat Sport HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrln a kiedy dostanę papierek do podpisania?? Jutro?? za tydzień?? czy może w połowie roku?? Skąd będą wiedzieli komu wysłać?? Wysyłać będą do 2 mln abonentów?? Logistycznie totalnie nie przygotowali się do wprowadzenia kanałów HBO!! Do lutego nie wyrobią sie za skarby...

Propozycję muszą wysłać do 2 mln abo (skoro sie taka ilością chwalą). To odliczając dni robocze daje im około 20 dni czyli dziennie powinni wysłać ok 100 tys. umów później je przyjąć i dokonać zmian u siebie w bazie danych.

Za przeproszeniem prędzej sie posrają niż obsłużą wszystkich abonentów do lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja od jutra wysylac a ponoc juz od 20 grudnia wysylaja ztego co wiem jutro moga juz hbo wlaczyc tylko komu eh te centrum obslugi facet twierdzi ze juz jutro komus wlacza .Po raz pierwszy zemna przygrali w kulki wczesniej niemialem tego problemu nawet rmfilm wlaczyli mi przed podpisaniem umowy bo oplacilem i pan konsultant powiedzial ze mi wlaczy i po godzince juz mialem a teraz mimo oplacenia musze jeszcze umowe podpisac .A co bedzie jesli wlacza HBO nam 2 stycznia ???? NIe bedziemy narzekac?? Hmm szkoda ze tak robi Cp no ale coz fajnie jest lekcewazyc 2mln osob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to że złodzieje (piraci) mogą HBO oglądać bez przeszkód a uczciwy człowiek może sie smakiem obejść. Co gorsza jest nawet pozbawiony możliwości zapłacenia za to!! Kto w CP odpowiada z takie coś?? Przecież to sprzeczne z wszelkimi zasadami prowadzenia biznesu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...