Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, maniek357 napisał:

Zastanawiam się nad logiką tego, że u niektórych dalej jest opcja HBO w ICOK-u. Może ta opcja znikła u osób, które miały już aktywny HBO na obecnej umowie ? Ja np miałem przy przedłużaniu HBO gratis na miesiąc i okres darmowy skończył się ledwie 1,5 tygodnia temu ...

 

Też tak sobie o tym wówczas pomyślałem, że może to dlatego, ale okazuje się, że wcześniejsza aktywacja paczki HBO HD na swoim koncie abonenckim nie ma żadnego związku z tajemniczym zniknięciem z jej ICOK.

Jak już wcześniej wspomniałem, sprawdziłem też wtedy w ICOK na koncie mojego ojca, jak to z tym HBO wygląda i u niego jest dokładnie tak samo, jak u mnie. Mój tato nigdy nie aktywował sobie paczki HBO HD.

 

Dzisiaj jest już ostatni dzień mojego bieżącego okresu rozliczeniowego w Cyfrowym Polsacie. Jutro "wkracza" nowy. A ja, tymczasem, nadal nie mam w ICOK dostępnej opcji "HBO HD HBO GO" (tak dokładnie nazywa się ona w ICOK) do wyboru, aby móc ją sobie aktywować. :wacko:

Przypominam też, o czym też poprzednio wspomniałem, że za pomocą infolinii też nie da rady paczki HBO HD aktywować. :shock: Nie rozumiem, co to się z tym porobiło, tym bardziej, że jak czytam tutaj kolejne posty, u niektórych osób opcja ta nadal widnieje w ICOK do wyboru, a u innych, w tym i u mnie, niestety nie. :roll:

Ze strony Cyfrowego Polsatu, pomimo mojego telefonicznego zgłoszenia reklamacyjnego w tej sprawie, cały czas jest cisza. @Specjalista Cyfrowy Polsat też w tej sprawie, póki co, milczy... :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Familijny MAX HD + Film + Sport + Cinemax + Eleven

HBO GO jest w opcjach. Wcześniej aktywowany jako gratis przy przedłużeniu umowy oraz dwa razy po promocji. Ostatni raz aktywowany przed 22. dniem maja. 

 

Przy okazji proszę o informację, czy przypadkiem nie zmieniła się kwota za pakiet z 30 zł na 25 zł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, sgoodman napisał:

Familijny MAX HD + Film + Sport + Cinemax + Eleven

HBO GO jest w opcjach. Wcześniej aktywowany jako gratis przy przedłużeniu umowy oraz dwa razy po promocji. Ostatni raz aktywowany przed 22. dniem maja. 

 

Przy okazji proszę o informację, czy przypadkiem nie zmieniła się kwota za pakiet z 30 zł na 25 zł? 

 

Mi się zmieniła cena HBO z 25 zł na 30 zł aktualnie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też znikła opcja włączenia hbo, odpowiedz z icok "w Pana ofercie nie ma możliwości aktywowania pakietu hbo" co ciekawe sprawdzalem na 4 innych umowach u znajomych i wyglada to tak, że Ci co są na okresie promocyjnym nie mają możliwości włączenia hbo a 2 osoby u ktorych darmowy okres się skończył taką opcję mają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Konfidell napisał:

Co to znaczy promocyjny? PRZECIEZ brak możliwością aktywowania hbo zmienia treść umowy

Może chcą by ludzie przeszli na wyżej niż rodzinny

 

Ja mam Rodzinny HD + paczka Cinemax HD  i mam możliwość włączenia HBO + HBO GO za 30 zł.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio włączałem paczkę HBO HD będąc jeszcze w okresie promocyjnym, czyli w darmowych miesiącach. Za jeden okres rozliczeniowy za tę paczkę oczywiście zapłaciłem - kwota wynosiła 25 zł.

Dzisiaj wszedł mi już nowy okres rozliczeniowy i z dniem dzisiejszym zakończył się już u mnie okres darmowych miesięcy. Przy obecnej, dwuletniej umowie miałem ich sześć.

Na dzień dzisiejszy nadal nie mam możliwości włączenia paczki HBO HD za pomocą ICOK. Za pomocą infolinii zapewne też nie.

Co jest tutaj, do licha, z tym grane :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ja się zmieniłem, ale to całe hbo o kant...

Dobrze że wcześniej miałem pełen pakiet i zagrozilem zerwaniem wszedłem na rodzinny i mam nadal pols sport Premium hbo i eleven na tel/tabl te pakiety pewnie będą latać aż miała by się skończyć ta poprzednia umowa.juz chyba 8 miesiąc chula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mija tydzień, jak zgłosiłem na infolinii brak możliwości włączenia paczki HBO HD na mojej umowie, pomimo iż do tej pory zawsze taką możliwość miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Od samego początku posiadam też te same pakiety, co w sygnaturce forum. Nigdy ich nie zmieniałem.

Pani konsultant zrobiła wówczas zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie, podając mi jednocześnie jego numer i na tym się skończyło. Sama też stwierdziła, że to chyba jest jakiś błąd. :roll:

W temacie tym cały czas jest cisza. Na dzień dzisiejszy ja nadal nie mam możliwości włączenia paczki HBO HD. Brak też jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Cyfrowego Polsatu w tej sprawie.

@Specjalista Cyfrowy Polsat również w tej kwestii cały czas milczy. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadam informacji na temat tego, że pakiet został wycofany. Jeśli występują utrudnienia, bardzo proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Postaram się wyjaśnić sprawę.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.09.2020 o 15:05, Barti napisał:

Dzisiaj mija tydzień, jak zgłosiłem na infolinii brak możliwości włączenia paczki HBO HD na mojej umowie, pomimo iż do tej pory zawsze taką możliwość miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu

Ooo, to dobrze, że ja nie włączałem (a miałem zamiar). Znowu bym się denerwował. U mnie trwało to kilka tygodni ostatnio. Włączyłem w listopadzie a włączyli ledwo co zdążając przed Bożym Narodzeniem :)

 

Dodam, że na infolinię naprawdę nie ma po co dzwonić, szkoda czasu. Zgłaszajcie wszystko przez ICOK. Infolinia Cyfrowego Polsatu to dno i muł. A jak na ICOK nie będą odpisywać (potrafią), to zabierzcie sprzęt do punktu sprzedaży. Tam na miejscu zostawcie im sprzęt, poproście o włączenie i generalnie zrobienie tak, żeby działało i idźcie na zakupy mówiąc, że niebawem wrócicie po sprzęt. Przetestowane - działa :) Gdyby nie zadziałało, na miejscu napiszcie reklamację (nawet odręcznie) w dwóch(!) egzemplarzach i złóżcie ją, zachowując podpitą kopię dla siebie.  Inaczej z tą firmą naprawdę się nie da.

 

Ostatnio sprzedawcy z mojego APS mieli autentycznie pod pachami pot przeze mnie. Ale rozwiązali problem, którego nie można było rozwiązać przez długie miesiące.

Edytowane przez jaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest konkretna odpowiedź czyli to czego się domyślaliśmy, skoro  tylko część osób straciła możliwość aktywacji musiał pojawić się błąd i czekamy na usunięcie.

Sprawdziłem na 6 różnych umowach i tylko na 2 nie było błędu.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Odpisałem Ci w wiadomości prywatnej.

 

15 godzin temu, Nowy 123 napisał:

Od jutra będzie możliwość uruchamiania HBO i HBO GO przez ICOK oraz BOK. Aktualnie jest jakiś błąd, który na to nie pozwala. 

 

Wreszcie powróciła możliwość włączenia paczki HBO za pomocą ICOK :!:

Oto screeny z mojego konta w ICOK zrobione przed chwilą:

 

ICOK-CP-02.png

 

I drugi screen:

ICOK-CP-03.png

 

Jak widać na powyższym screenie, kwota abonamentu za paczkę HBO nadal wynosi 25 zł. Tak przynajmniej pokazuje ICOK u mnie. ;)

Co ciekawe, dotychczasowa nazwa paczki HBO została w ICOK przemianowana na "HBO + HBO GO". :)

Jeszcze ciekawsze jest to, że pomimo powrotu paczki HBO na listę dostępnych do wyboru usług w ICOK, dotychczasowa lista zamiast wydłużyć się o tę jedną pozycję, skróciła się jeszcze o jedną, z uwzględnieniem już na niej paczki HBO. :roll: Z tego, co widzę to po teraz "wyleciały" z niej dwie kolejne pozycje: "Polsat Sport Premium" oraz "Premium ONLINE". :roll: To ostatnie to nawet nie wiem, co to jest. Pierwsze słyszę o takiej usłudze w Cyfrowym Polsacie. :roll: Czyżby wycofanie tych usług przez Cyfrowy Polsat, czy też kolejny błąd, jak z paczką HBO? :roll:

No, ale wracając już do samego HBO to ja na chwilę obecną w ICOK jeszcze nie "przyklepałem" zlecenia aktywacji też paczki na moim koncie abonenckim. Zrobię to jutro (a właściwie to już dzisiaj ;)) za dnia i liczę na to, że wszystko zadziała poprawnie, tzn. uzyskam dostęp do kanałów HBO. :D Mam nadzieję, że ta pozycja na liście usług w ICOK do tego czasu nie zniknie u mnie ponownie... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...