Sebo Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 3 godziny temu, maniek357 napisał: Zastanawiam się nad logiką tego, że u niektórych dalej jest opcja HBO w ICOK-u. Może ta opcja znikła u osób, które miały już aktywny HBO na obecnej umowie ? Ja np miałem przy przedłużaniu HBO gratis na miesiąc i okres darmowy skończył się ledwie 1,5 tygodnia temu ... Też tak sobie o tym wówczas pomyślałem, że może to dlatego, ale okazuje się, że wcześniejsza aktywacja paczki HBO HD na swoim koncie abonenckim nie ma żadnego związku z tajemniczym zniknięciem z jej ICOK. Jak już wcześniej wspomniałem, sprawdziłem też wtedy w ICOK na koncie mojego ojca, jak to z tym HBO wygląda i u niego jest dokładnie tak samo, jak u mnie. Mój tato nigdy nie aktywował sobie paczki HBO HD. Dzisiaj jest już ostatni dzień mojego bieżącego okresu rozliczeniowego w Cyfrowym Polsacie. Jutro "wkracza" nowy. A ja, tymczasem, nadal nie mam w ICOK dostępnej opcji "HBO HD HBO GO" (tak dokładnie nazywa się ona w ICOK) do wyboru, aby móc ją sobie aktywować. Przypominam też, o czym też poprzednio wspomniałem, że za pomocą infolinii też nie da rady paczki HBO HD aktywować. Nie rozumiem, co to się z tym porobiło, tym bardziej, że jak czytam tutaj kolejne posty, u niektórych osób opcja ta nadal widnieje w ICOK do wyboru, a u innych, w tym i u mnie, niestety nie. Ze strony Cyfrowego Polsatu, pomimo mojego telefonicznego zgłoszenia reklamacyjnego w tej sprawie, cały czas jest cisza. @Specjalista Cyfrowy Polsat też w tej sprawie, póki co, milczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Ja przedłużyłem umowę w sierpniu na Rodzinny HD w umowie 24/3. Tez pomyślałem w pierwszej chwili,że ze względu na darmowe miesiące brak tej opcji. Tylko wtedy nie byłoby tez innych opcji a mam możliwość włączenia Cinemaxów czy innych pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgoodman Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Familijny MAX HD + Film + Sport + Cinemax + Eleven HBO GO jest w opcjach. Wcześniej aktywowany jako gratis przy przedłużeniu umowy oraz dwa razy po promocji. Ostatni raz aktywowany przed 22. dniem maja. Przy okazji proszę o informację, czy przypadkiem nie zmieniła się kwota za pakiet z 30 zł na 25 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Ja też nigdy nie aktywowałem pakietu HBO, a posiadam pakiet Rodzinny HD ta opcja jest dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 41 minut temu, sgoodman napisał: Familijny MAX HD + Film + Sport + Cinemax + Eleven HBO GO jest w opcjach. Wcześniej aktywowany jako gratis przy przedłużeniu umowy oraz dwa razy po promocji. Ostatni raz aktywowany przed 22. dniem maja. Przy okazji proszę o informację, czy przypadkiem nie zmieniła się kwota za pakiet z 30 zł na 25 zł? Mi się zmieniła cena HBO z 25 zł na 30 zł aktualnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sgoodman Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 2 godziny temu, tweed77 napisał: Mi się zmieniła cena HBO z 25 zł na 30 zł aktualnie. Dlatego własnie pytam, ponieważ na icok mam 30 zł, a kojarzyłem że kiedyś ktoś pisał, że cena została zmniejszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Jedna z najwiekszych firm w Europie a systemy informatyczne jak z 2010 r. U mnie nie ma opcji Eleven do włączenia (mam ją aktywną) ale jakiś rok temu zniknęła z listy pakietów dodatkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Pakiet Familijny HD w promocyjnej cenie u mnie i mogę HBO aktywować poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 U mnie też znikła opcja włączenia hbo, odpowiedz z icok "w Pana ofercie nie ma możliwości aktywowania pakietu hbo" co ciekawe sprawdzalem na 4 innych umowach u znajomych i wyglada to tak, że Ci co są na okresie promocyjnym nie mają możliwości włączenia hbo a 2 osoby u ktorych darmowy okres się skończył taką opcję mają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Co to znaczy promocyjny? PRZECIEZ brak możliwością aktywowania hbo zmienia treść umowy Może chcą by ludzie przeszli na wyżej niż rodzinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapcio7 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Okres darmowy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 (edytowane) 9 minut temu, Konfidell napisał: Co to znaczy promocyjny? PRZECIEZ brak możliwością aktywowania hbo zmienia treść umowy Może chcą by ludzie przeszli na wyżej niż rodzinny Ja mam Rodzinny HD + paczka Cinemax HD i mam możliwość włączenia HBO + HBO GO za 30 zł. Edytowane 3 Września 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Ja ostatnio włączałem paczkę HBO HD będąc jeszcze w okresie promocyjnym, czyli w darmowych miesiącach. Za jeden okres rozliczeniowy za tę paczkę oczywiście zapłaciłem - kwota wynosiła 25 zł. Dzisiaj wszedł mi już nowy okres rozliczeniowy i z dniem dzisiejszym zakończył się już u mnie okres darmowych miesięcy. Przy obecnej, dwuletniej umowie miałem ich sześć. Na dzień dzisiejszy nadal nie mam możliwości włączenia paczki HBO HD za pomocą ICOK. Za pomocą infolinii zapewne też nie. Co jest tutaj, do licha, z tym grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Może ja się zmieniłem, ale to całe hbo o kant... Dobrze że wcześniej miałem pełen pakiet i zagrozilem zerwaniem wszedłem na rodzinny i mam nadal pols sport Premium hbo i eleven na tel/tabl te pakiety pewnie będą latać aż miała by się skończyć ta poprzednia umowa.juz chyba 8 miesiąc chula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Dzisiaj mija tydzień, jak zgłosiłem na infolinii brak możliwości włączenia paczki HBO HD na mojej umowie, pomimo iż do tej pory zawsze taką możliwość miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu. Od samego początku posiadam też te same pakiety, co w sygnaturce forum. Nigdy ich nie zmieniałem. Pani konsultant zrobiła wówczas zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie, podając mi jednocześnie jego numer i na tym się skończyło. Sama też stwierdziła, że to chyba jest jakiś błąd. W temacie tym cały czas jest cisza. Na dzień dzisiejszy ja nadal nie mam możliwości włączenia paczki HBO HD. Brak też jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Cyfrowego Polsatu w tej sprawie. @Specjalista Cyfrowy Polsat również w tej kwestii cały czas milczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) Odpisałem Ci w wiadomości prywatnej. Edytowane 7 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat to będzie można uruchamiać HBO ? Przydałoby się jasne stanowisko, a nie odpowiedź w wiadomości prywatnej, więcej jest osób zainteresowanych co z tą opcją 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) Nie posiadam informacji na temat tego, że pakiet został wycofany. Jeśli występują utrudnienia, bardzo proszę o kontakt w wiadomości prywatnej. Postaram się wyjaśnić sprawę. Edytowane 7 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) W dniu 5.09.2020 o 15:05, Barti napisał: Dzisiaj mija tydzień, jak zgłosiłem na infolinii brak możliwości włączenia paczki HBO HD na mojej umowie, pomimo iż do tej pory zawsze taką możliwość miałem, odkąd jestem abonentem Cyfrowego Polsatu Ooo, to dobrze, że ja nie włączałem (a miałem zamiar). Znowu bym się denerwował. U mnie trwało to kilka tygodni ostatnio. Włączyłem w listopadzie a włączyli ledwo co zdążając przed Bożym Narodzeniem Dodam, że na infolinię naprawdę nie ma po co dzwonić, szkoda czasu. Zgłaszajcie wszystko przez ICOK. Infolinia Cyfrowego Polsatu to dno i muł. A jak na ICOK nie będą odpisywać (potrafią), to zabierzcie sprzęt do punktu sprzedaży. Tam na miejscu zostawcie im sprzęt, poproście o włączenie i generalnie zrobienie tak, żeby działało i idźcie na zakupy mówiąc, że niebawem wrócicie po sprzęt. Przetestowane - działa Gdyby nie zadziałało, na miejscu napiszcie reklamację (nawet odręcznie) w dwóch(!) egzemplarzach i złóżcie ją, zachowując podpitą kopię dla siebie. Inaczej z tą firmą naprawdę się nie da. Ostatnio sprzedawcy z mojego APS mieli autentycznie pod pachami pot przeze mnie. Ale rozwiązali problem, którego nie można było rozwiązać przez długie miesiące. Edytowane 7 Września 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Od jutra będzie możliwość uruchamiania HBO i HBO GO przez ICOK oraz BOK. Aktualnie jest jakiś błąd, który na to nie pozwala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) I to jest konkretna odpowiedź czyli to czego się domyślaliśmy, skoro tylko część osób straciła możliwość aktywacji musiał pojawić się błąd i czekamy na usunięcie. Sprawdziłem na 6 różnych umowach i tylko na 2 nie było błędu. Edytowane 7 Września 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Czy ta podwyżka do 30zl to też błąd? Może chcą, by ludzie przeszli na wyżej, niż Rodzinny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 17 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Odpisałem Ci w wiadomości prywatnej. 15 godzin temu, Nowy 123 napisał: Od jutra będzie możliwość uruchamiania HBO i HBO GO przez ICOK oraz BOK. Aktualnie jest jakiś błąd, który na to nie pozwala. Wreszcie powróciła możliwość włączenia paczki HBO za pomocą ICOK Oto screeny z mojego konta w ICOK zrobione przed chwilą: I drugi screen: Jak widać na powyższym screenie, kwota abonamentu za paczkę HBO nadal wynosi 25 zł. Tak przynajmniej pokazuje ICOK u mnie. Co ciekawe, dotychczasowa nazwa paczki HBO została w ICOK przemianowana na "HBO + HBO GO". Jeszcze ciekawsze jest to, że pomimo powrotu paczki HBO na listę dostępnych do wyboru usług w ICOK, dotychczasowa lista zamiast wydłużyć się o tę jedną pozycję, skróciła się jeszcze o jedną, z uwzględnieniem już na niej paczki HBO. Z tego, co widzę to po teraz "wyleciały" z niej dwie kolejne pozycje: "Polsat Sport Premium" oraz "Premium ONLINE". To ostatnie to nawet nie wiem, co to jest. Pierwsze słyszę o takiej usłudze w Cyfrowym Polsacie. Czyżby wycofanie tych usług przez Cyfrowy Polsat, czy też kolejny błąd, jak z paczką HBO? No, ale wracając już do samego HBO to ja na chwilę obecną w ICOK jeszcze nie "przyklepałem" zlecenia aktywacji też paczki na moim koncie abonenckim. Zrobię to jutro (a właściwie to już dzisiaj ) za dnia i liczę na to, że wszystko zadziała poprawnie, tzn. uzyskam dostęp do kanałów HBO. Mam nadzieję, że ta pozycja na liście usług w ICOK do tego czasu nie zniknie u mnie ponownie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Potwierdzam brak Polsat sport premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.