Jump to content

prezes22

Users
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutralna

About prezes22

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja mam taką sytuację. Miałem pakiet (już nie pamiętam jaki) na umowie DRH6 i z tej umowy wynikało, że mogę przejść po okresie podstawowym na Darmowy HD i tak zrobiłem. @Burito twierdzisz, że w takiej sytuacji, jak wypowiem ten Darmowy HD to zaproponują Rodzinny HD za 5 zł /mc?
  2. To ja mam inne pytanie - czy mając dekoder własnościowy z pakietem Darmowym HD mogę na niego podpisać umowę 24/4 na Rodzinny HD po 5 zł/mc?
  3. Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy zarówno HBO GO jak i Evoboxa PVR na którym jest problem. Jest podłączony internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)". Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii?
  4. Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy HBO GO na Evoboxie PVR. Jest internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)". Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii?
  5. No to lipa. Wielka lipa. Będę musiał zainwestować w nową czaszę i monoblocka. Dzięki za info.
  6. Czy ktoś wie co dzieje się z tym programem na satelicie HB 13E? Do niedawna był dostępny FTA DVB-S MPEG-2, na platformie CP pod nr 473, teraz jest tam ciemność. Na stronie TV5 również brak informacji o tym sposobie odbioru, jedynie jest informacja odnośnie TV5 Monde FBS, ale to już ani nie jest to samo, ani nie jest nadawane z 13E. Czy to jest koniec francuskiej państwowej telewizji na 13E?
  7. Nie czytałem tego forum jakiś czas, a dzisiaj przedłużyłem umowę na kolejne 12 m-cy (oczywiście po wypowiedzeniu, przez DUK), pakiet Premium w cenie 90 zł/mc z gratisem 12/3. Mam Sagemcom-a i konsultant nawet się nie zająknął o jakiejkolwiek konieczności wymiany tego dekodera. Z innej beczki - mam też na osobnej umowie Samsunga DSB H-370G na bezterminowej już umowie na Rodzinny HD za 4,99. Czy wiadomo coś komuś, aby te dekodery miały być obligatoryjnie wymieniane?
  8. Wrócę do mojego zapytania - czy można mieć Premium (Familijny Max + Film + Sport + Cinemax + HBO) z MR za mniej niż 95 pln? Teraz to mam na umowie 15/3 i chcę przedłuzyć. Ewentualnie ile może to Premium kosztować z dodanymi C+?
  9. Witajcie, Obecnie mam pakiet Premium (Familijny Max HD + Sport + Film + Cinemax + HBO) na Evoboxie PVR i MR na HD5500. Umowa 15/3, do końca 3 m-ce. Płacę 85 zł (zrabatowane w ramach SmartDomu - PlusBank, normalnie byłoby 95 zł). Czy po wysłaniu wypowiedzenia mam szansę utrzymać ten pakiet w tej samej cenie bądź niższej w umowie 15/3 (ewentualnie czy w tej samej cenie mogę wynegocjować jeszcze Canal+)? Czy rabat SmartDomu za PlusBank jeszcze będzie się naliczać? Była informacja ostatnio, że PlusBank wycofuje się ze SmartDomu.
×
×
  • Create New...