Jump to content

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Włączał ktoś ostatnio HBO przez ICOK? Ja próbuję od wczoraj i ciągle mam "Podczas przetwarzania danych wystąpił błąd.". Przy okazji zapytam - była jakaś obniżka? Wydaje mi się, że pakiet HBO jeszcze niedawno kosztował 30 zł, a teraz w ICOK pokazuje mi 25 zł.

Link to post
Share on other sites

Witam,
przepraszam za niedogodności. Proszę, odczekaj kilka godzin i ponownie spróbuj włączyć pakiet, dodatkowo możesz zweryfikować sprawę, korzystając z innej przeglądarki.Jeśli nadal nie będziesz miał możliwości, by samodzielnie dokonać aktywacji, to skorzystaj z zakładki "Napisz do nas" i wyślij wiadomość w tej sprawie. Po napisaniu maila, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi. Obecnie koszt pakietu HBO to 25 zł.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale kiedyś chyba była mowa o możliwości skorzystania bezpłatnie przez jeden miesiąc z opcji dodatkowej w ramach swojego kontraktu. Dobrze kojarzę, czy oś wymyśliłem?

Link to post
Share on other sites

OK.Mój okres rozliczeniowy trwa od 30 do 30.Przed chwilą zasymulowałem aktywację opcji HBO i mam komunikat oczekiwanie na aktywację 30 stycznia i cenę za abonament podwyższoną o 25 zł.Tak to powinno wyglądać ?

Link to post
Share on other sites

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Link to post
Share on other sites

W moim przypadku obietnice były takie same.Włączenie nastąpiło po kilku dniach a gdy był juz ten właściwy okres pobrali opłatę i zablokowali dostęp.Konsultanci twierdzli że to wina mojego sprzętu bo mam moduł w dekoderze na linuxie.Nie polecam kombinacji z oferta bo rozmowy z konsultantami to jak kopanie się z koniem.

Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Nie uruchamiałem wcześniej tego pakietu. Pomijam fakt, ze zaraz po zakupie przez jakiś czes miałem dostęp do pełnej oferty. Ale to chyba się nie liczy.

Jest gdzieś dostępny regulamin tej promocji ?Może przez telefonicznie będzie bezpieczniej włączyć ?Za parę miesięcy będę mógł przedłużyć umowę i dobrze byłoby skorzystać skoro jest taka oferta.

@czerstwy  pisałeś reklamację czy dałeś sobie spokój ?

Link to post
Share on other sites

Tak pisałem.Zwrócili kasę ale z wielka łaska co mi dał do zrozumienia konsultant gdy nie dawałem im spokoju odnośnie wyjaśnienia sprawy.Dał mi do zrozumienia co ja jeszcze chcę skoro oddali kasę.Tylko ja chciałem natychmiastowego odłączenia opcji i zwrócenia kasy.Opcje to była Rozrywka HD zostawili.Oczywiście wina została moja i mojego sprzętu że nagle przestała działać ta opcja.A po dwóch telefonach nagle cudownie uprawienia powróciły i juz mój sprzęt nie był problemem.Kiedyś lata temu też podwyższałem kilka razy pakiet i często kończyło się upominaniem się o swoje.Wyleczyłem się  w CP z dodawania opcji wolę to zdecydowanie robić w PC+.Tam raczej nie ma problemów.Już nawet nie chodzi o te problemy tylko o to jak zostałem potraktowany.Gość co z nim pisałem to jakiś kosmita bo wypisywał takie bzdury że aż litość brała.

Link to post
Share on other sites

 

@Pawel Zgodnie z regulaminem dotyczącym HBO: https://bit.ly/37CTcQv warunki dostępu do usługi są zapisane w Twoim regulaminie promocji. Z poziomu forum nie mam wglądu do konta i nie jestem w stanie wskazać Ci konkretnego punktu. Nie ma różnicy czy aktywacja zostanie zlecona przez infolinię, czy za pomocą ICOK-a. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, zapraszam do wiadomości prywatnych. 

@czerstwyPrzykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Za niedogodności przepraszam i mam nadzieję, że kiedyś zmienisz zdanie i do nas wrócisz.

Link to post
Share on other sites

Czy dobrze rozumiem, że jak dzień po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego uruchomię HBO z poziomu ICOK - to w zasadzie będę miał dostęp do pakietu przez 2 okresy rozliczeniowe w cenie jednego okresu :?:

:-D 

Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Czy aby na pewno? Przy pierwszej aktywacji czekałem do nowego okresu rozliczeniowego na nadanie uprawnień i faktycznie za ten pierwszy miesiąc pakietu nie pobrało żadnej opłaty.

Link to post
Share on other sites

Tylko, że ja nie miałem dostępu, tak jak pisze Specjalista po kilku godzinach, tylko po kilkunastu dniach. Gdyby faktycznie za ten okres czekania na aktywację pobrali opłatę, to zbombardował bym ich telefonami. :)

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, xut2zs napisał:

Witam czy hBO GO dostosowuje rozdzielczość do prędkości internetu bo nie widzę nigdzie opcji wyboru ?

Tak, mogę to potwierdzić na wlasnym przykladzie. Od momentu gdy zaabanowałem lepsza ofertę internetu, na jakość obrazu w hbo:go nie mogę narzekać

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...