DejwidBDG Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Mam do was pytanko. Włączałem pakiet +miesiąca i tam nie mam już Universal gwarantowany. Czy liczy się główna umowa, gdzie go mam, czy teraz co mam zaktualizowane? Jeśli bym chciał zerwać umowę z powodu tego kanału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 @DejwidBDG Liczy się to co jest w głównej umowie lub w aneksie do umowy jeśli się przedłużało umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jak +miesiąca lipca, to może być w styczniu problem: https://forum.satkurier.pl/topic/12145-promocja-miesiąca-dyskusja/?p=1277871 W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 11 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 @UglyKid nie wprowadzaj zamieszania. To że NC+ tak sobie napisało to jedno. Ale zgodnie z prawem to tylko wymysł NC+ i nic poza tym. Warunki umowy zawsze obowiązują z dnia jej podpisania lub z aneksu. Nigdy z włączenia jakiegoś dodatkowego kanału/kanałów. W końcu włączając te kanały wyraziłeś zgodę i chęć tylko na nie, a nie na zmianę swojego pakietu. A że NC+ ma bajzel to już ich sprawa. Sam włączyłem plus miesiąca w lipcu, ale go nie zostawiłem. I co, że niby szanowne NC+ zmieniło mi umowę? Nigdy w życiu. Warunki umowy mam z dnia jej przedłużenia i one obowiązują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Dla mnie zapis jest jasny - korzystasz z opcji dodatkowej, godzisz się na zmianę warunków umowy. Pamiętając jednak, że przy +miesiąca czerwca wszystkie kanały oznaczone były jako niegwarantowane, to faktycznie może to nie mieć znaczenia. Jednak musisz pamiętać, że to jest nc+ i różne rzeczy już się działy. Zwróciłem tylko uwagę, że najwcześniejsza możliwość wyłączenia HBO z końcem stycznia 2018 może nie być przypadkowa. Kto będzie miał ochotę, będzie walczył. Jednak wyniku bym tak jednoznacznie nie przesądzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRIO84 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zapewne jest to ujęte w regulaminie na kolejnych stronach. Jaki pakiet brałeś? Pakiet Extra+ CANAL+(6) LIVE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 (edytowane) @UglyKid Dobra to odpowiedz mi na to pytanie skoro to tak widzisz. Wziąłem plus miesiąca i z niego zrezygnowałem (nie był ze z obowiazaniem okresowym). Ktore warunki umowy zostają? . To że NC+ tak miesza to ich bajzel. Ja w regulaminie z czerwca miałem wszystkie kanały niegwarantowane i uśmiałem się z tego. Błąd systemowy i tyle. Ale prawda taka że biorąc plus miesiąca czy włączając jakiś kanał dodatkowy, nawet ze zobowiązaniem na jakiś okres, nie mogą mi prawnie zmienić umowy. Ja umowy takim włączeniem kanalu nie zmieniam, dokupuje tylko jakiś dodatek, i ów dodatek nie może mi zmienić calej umowy. Gdyby tak się dało wiesz co by było z różmi umowami ( nie tylko z TV ale z abonamentami komórkowymi czy innymi podobnymi).A że kombinują to inna inszość. Zapewne liczą że część osób się na to nabierze. Co do HBO to już takie promocje były z okresem 6 miesięcznego zobowiązania. Ale tak jak pisałem nie można tak sobie żonglować umową. Zresztą nawet na infolini tłumaczą że kanał dodatkowy nie zmienia warunków umowy/aneksu. No i najważniejsze pytanie: czy znowu nie dogadają się z Universal i nie przeniosą zakończenia nadawania na później ? Edytowane 19 Sierpnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 @Riddick1500 Odpowiem Ci na przykładzie. Wziąłem +miesiąca czerwca (Multi ManPack) i zgodziłem się na warunki zawarte w regulaminie tegoż (możemy to określić jako aneks). Pomijam fakt, że - tak jak piszesz - był wówczas bajzel i wszystkie kanały zostały ujęte jako niegwarantowane. Po dwóch miesiącach wyłączyłem ten pakiet i tym samym wróciłem (nie bez problemów) do warunków pierwotnych. Zwracam tylko uwagę, że HBO z +miesiąca lipca będzie można wyłączyć najwcześniej na koniec stycznia 2018. Do tego czasu, według mnie, obowiązują warunki z tej promocji - nie zmieniają przecież wszystkich wcześniejszych zapisów umowy, a są tylko jej uzupełnieniem, ale tak, jak zostało to zaznaczone, w przypadku kolizji mają pierwszeństwo przed warunkami umowy. Wykaz kanałów jest integralną częścią tego regulaminu i został poprawiony błąd z miesiąca wcześniejszego, a co za tym idzie należy przyjąć, że jest on obowiązujący w okresie korzystania z tej promocji. Czy jest to zgodne z prawem powszechnym, zasadami współżycia społecznego itp. nie mnie oceniać. W lutym będzie za późno na rezygnację z powodu usunięcia Universal Channel (pod warunkiem, że nastąpi to 1-ego stycznia 2018). Biorąc pod uwagę dotychczasowe działania nc+ mam prawo podejrzewać, że okres zobowiązania został celowo ustalony w ten sposób, żeby zapobiec odpływowi abonentów z tytułu wyłączenia Universal Ch. Oczywiście nie mam na to żadnych dowodów, więc rozważania są czysto hipotetyczne. Tak jak i aktualne rozważanie tematu wyłączenia Universal Ch. też jest czysto teoretyczne, bo skoro już raz termin udało się przesunąć, to nie wiadomo co wykombinują do końca roku. A wiadomo, że będą kombinować tak, żeby krzywda im się nie stała. Dlatego uważam, że sprawa ewentualnego rozwiązywania umów nie będzie wcale taka prosta i jednoznaczna. Ale do tego chyba już można się przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Przeceniasz magię promocji +miesiąca.Po drugie HBO na pół roku zawarte w tej promocji to nie była jakaś super okazja żeby skorzystały z niej tysiące abonentów. Włączenie opcji dodatkowej nie może zmieniać podstawowych warunków umowy. Akceptujesz warunki świadczenia opcji dodatkowej, a nie aneks do umowy. Lista kanałów na końcu opcji dodatkowej ma charakter czysto informacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Jak mogę zobaczyć na ICA, czy mam Universal gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 @UglyKid tak jak napisał Paweł wzięcie jakiegoś dodatkowego kanału/paczki kanałów w czasie trwania umowy, czy to w promocji czy też bez, nie może Ci zmienić umowy podstawowej. Tak jak to już pisałem - wiesz co by było gdyby np. operator komórkowy mógł Ci zmienić umowę w taki sposób po np. wzięciu dodatkowej paczki GB .A swoją drogą przy wyłączeniu pakietu MM Pack, jakie miałeś problemy? Przecież NC+ przy wyłączeniu plusów miesiąca czy zabawie włącz/wyłącz, nie stwarza żadnych problemów. Więc i Ty ich mieć nie mogłeś.Powtarzam raz jeszcze warunki umowy są takie jak podpisane w chwili jej zawarcia/aneksu. Przy dobraniu jakiegokolwiek kanału dodatkowego, czy to w promocji, czy też bez, warunki umowy podstawowej się nie zmieniają(bo i nie mogą zgodnie z prawem). Jedynie dostajesz dodatkowy regulamin który tyczy się tylko tego kanału/kanałów. Tyle i tylko tyle.@DejwidBDG kiedy podpisałeś umowę? W regulaminie swojej umowy, którą masz w PDF w ICA poszukaj jakie kanały wchodzą w skład twojej oferty. Przy Universal patrz czy nie masz (1) lub gwiazdki. Jeśli jej nie ma, to znaczy że jest gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zwracam uwagę na dwa punkty Warunków Promocji: 10. Kwestie nieuregulowane: w kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Promocji zastosowanie będą miały postanowienia: Regulaminu, Umowy, Cennika, Szczegółowych Warunków udostępniania Kolekcji nc+go TV HBO GO z dnia 11 maja 2015 r., Szczegółowych Warunków świadczenia Opcji dodatkowej HBO z dnia 22 grudnia 2014 r.11. W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 10 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji. Włączając promocję/opcje dodatkowe przez ICA należy potwierdzić zapoznanie się i akceptację regulaminu. W tym regulaminie jest wyszczególnione co jest zmieniane. A lista kanałów jest jego integralną częścią. Nie wiem jak to wygląda przy aktywacji telefonicznej, czy są odczytywane wszystkie warunki, czy jest przesyłany regulamin do akceptacji na e-mail. Jak ktoś korzystał z tego sposobu, to mógłby się wypowiedzieć, czy pada informacja o kanałach niegwarantowanych. @Riddick1500 rozumiem, że taka interpretacja może Cię nie przekonywać. Z samym wyłączeniem MMP nie było żadnych problemów. Pojawiły się one, kiedy wyłączono również Man Pack, gwarantowany umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) @UglyKid tłumaczę Ci że te w-y-p-o-c-i-ny z tego regulaminu to bujda dla naiwnych. Nawet na infolini mowią że się tym umowy nie zmieni. Biorąc jakiś kanał/kanały dodatkowo masz regulamin tylko do nich. To że coś sobie tam NC+ naskrobało dodatkowo to ich sprawa. Ja wiem jakie jest prawo i wiem że zgodnie z prawem (nie chodzi o w-y-p-o-c-i-ny NC+), spokojnie z nimi wygram przed każdym sądem. Nie mogą mi zmienić umowy gdy dobieram jakiś kanał dodatkowo. I oni wiedzą o tym doskonalne. Zresztą najlepszy przykład jest taki, że ów problem nie występuje gdy wezmę jakiś kanał czy to bez promocji, czy to w promocji ale nie jest on plusem miesiąca. Co do Man P. i Multi Man P. to ktoś tu pisał że udało mu się zamienić M.P. na M.M.P. po zlożeniu reklamacji i to wszystko w cenie 5zł. Wiec nie jest źle. Ale napewjo po złożonej reklamacji M.P. przywrócą. Cały urok NC+, bez reklamacji ani rusz. PS. Żeby nie można było napisać słowa w-y-p-o-c-i-ny normalnie bo odrazu jest "beep" - HEHE Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 @Riddick1500 Na potwierdzenie Twojej interpretacji, cytuję odpowiedź otrzymaną z nc+: "Lista kanałów gwarantowanych oraz niegwarantowanych jest ważna z dnia przedłużenia umowy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariola.nc Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) Dobry wieczór, Jedno zapytanie - końcem września kończy mi się umowa z nc. Niestety, przez moje zaniedbanie, nie wysłałam w obowiązującym terminie 30 dni rezygnacji na świadczenie usług. Zadzwonił do mnie konsultant nc i poinformował mnie, iż jeśli nie przedłużę umowy następny rachunek przyjdzie mi do zapłaty w kwocie 180 zł - podczas gdy teraz płacę 69,90. Czy jest możliwym, że aż taka jest różnica? Niestety umowa zawarta 2 lata temu gdzieś mi się straciła bym mogła to sprawdzić. Edytowane 10 Września 2017 przez Mariola.nc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Jest możliwe, masz pewnie jakiś pakiet z Canal+, więc bez promocji ta kwota wydaje się bardzo realna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariola.nc Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Jest możliwe, masz pewnie jakiś pakiet z Canal+, więc bez promocji ta kwota wydaje się bardzo realna.Pakiet mam bez żadnych dodatkowych programów, są tam jakieś sportowe canal +, teraz ten pakiet w promocji kosztuje bodajze 80-90 zł.Ale by aź taka różnica była? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UglyKid Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 @Mariola.nc Zaloguj się do ICA i tam sprawdź prognozę płatności po przejściu umowy na czas nieoznaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Wyłącz Canal+ i może zejdż na niższy pakiet, masz jakieś inne opcje to też wyłącz. Złóż wypowiedzenie o rozwiązanie umowy z końcem pażdziernika i negocjuj. Edytowane 11 Września 2017 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariola.nc Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 @Mariola.nc Zaloguj się do ICA i tam sprawdź prognozę płatności po przejściu umowy na czas nieoznaczony. Wlasnie sprawdziłam w prognozie i na październik cena jaka widnieje to 76,90 to ja już nie wiem co ten konsultant opowiadał. Wyłącz Canal+ i może zejdż na niższy pakiet, masz jakieś inne opcje to też wyłącz. Złóż wypowiedzenie o rozwiązanie umowy z końcem pażdziernika i negocjuj. Wypowiedzenie złożyłam, a bynajmniej dzisiaj przesłałam poleconym. Żadnych dodatkowych płatnych opcji nie mam, wszystko w pakiecie. A negocjowałam już z nimi przeprowadzając z 15 rozmów telefonicznych i twierdzą, że żadnej tańszej opcji mi nie mogą zaproponować, gdy pozostanę przy swoim pakiecie i dokładając eleven (bo na tym programie zależało mężowi) - to by mnie miało kosztować 82 zł. miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Podejdz do Apsu i zapytaj o cene w okresie oznaczonym ale niech sprawdza w systemie a nie z głowy. Takie ceny obowiązywały ale od nie dawna obowiązują inne ceny w nieoznaczonym wiec ta cena 76,90 bardziej realna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambiwalentny Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Witam. Jeśli zamówię ofertę nc + poprzez internet, umowa jak zostanie zawarta? Kurier przyjeżdża z umową do podpisania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Tak. Na stronie nc+ powinno być wszystko opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Chyba że przechodzisz z MIX na Abonament, wtedy bez podpisywania i kuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) Zauważyłem dziś taki zapis w zakładce moje płatności - "Informujemy, że od 02.01.2018 r. do kwoty przelewu będzie doliczana opłata za obsługę e-płatności w wysokości 0,75 zł." Od dawna to jest tam umieszczone? Pytam z czystej ciekawości. Edytowane 4 Października 2017 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.