Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak +miesiąca lipca, to może być w styczniu problem:

https://forum.satkurier.pl/topic/12145-promocja-miesiąca-dyskusja/?p=1277871

W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 11 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UglyKid nie wprowadzaj zamieszania. To że NC+ tak sobie napisało to jedno. Ale zgodnie z prawem to tylko wymysł NC+ i nic poza tym. Warunki umowy zawsze obowiązują z dnia jej podpisania lub z aneksu. Nigdy z włączenia jakiegoś dodatkowego kanału/kanałów. W końcu włączając te kanały wyraziłeś zgodę i chęć tylko na nie, a nie na zmianę swojego pakietu. A że NC+ ma bajzel to już ich sprawa. Sam włączyłem plus miesiąca w lipcu, ale go nie zostawiłem. I co, że niby szanowne NC+ zmieniło mi umowę? Nigdy w życiu. Warunki umowy mam z dnia jej przedłużenia i one obowiązują. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zapis jest jasny - korzystasz z opcji dodatkowej, godzisz się na zmianę warunków umowy.

Pamiętając jednak, że przy +miesiąca czerwca wszystkie kanały oznaczone były jako niegwarantowane, to faktycznie może to nie mieć znaczenia. Jednak musisz pamiętać, że to jest nc+ i różne rzeczy już się działy. Zwróciłem tylko uwagę, że najwcześniejsza możliwość wyłączenia HBO z końcem stycznia 2018 może nie być przypadkowa. Kto będzie miał ochotę, będzie walczył. Jednak wyniku bym tak jednoznacznie nie przesądzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UglyKid

Dobra to odpowiedz mi na to pytanie skoro to tak widzisz. Wziąłem plus miesiąca i z niego zrezygnowałem (nie był ze z obowiazaniem okresowym). Ktore warunki umowy zostają? :D. To że NC+ tak miesza to ich bajzel. Ja w regulaminie z czerwca miałem wszystkie kanały niegwarantowane i uśmiałem się z tego. Błąd systemowy i tyle. Ale prawda taka że biorąc plus miesiąca czy włączając jakiś kanał dodatkowy, nawet ze zobowiązaniem na jakiś okres, nie mogą mi prawnie zmienić umowy. Ja umowy takim włączeniem kanalu nie zmieniam, dokupuje tylko jakiś dodatek, i ów dodatek nie może mi zmienić calej umowy. Gdyby tak się dało wiesz co by było z różmi umowami ( nie tylko z TV ale z abonamentami komórkowymi czy innymi podobnymi).A że kombinują to inna inszość. Zapewne liczą że część osób się na to nabierze. Co do HBO to już takie promocje były z okresem 6 miesięcznego zobowiązania. Ale tak jak pisałem nie można tak sobie żonglować umową. Zresztą nawet na infolini tłumaczą że kanał dodatkowy nie zmienia warunków umowy/aneksu.

No i najważniejsze pytanie: czy znowu nie dogadają się z Universal i nie przeniosą zakończenia nadawania na później :D?

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Riddick1500

Odpowiem Ci na przykładzie. Wziąłem +miesiąca czerwca (Multi ManPack) i zgodziłem się na warunki zawarte w regulaminie tegoż (możemy to określić jako aneks). Pomijam fakt, że - tak jak piszesz - był wówczas bajzel i wszystkie kanały zostały ujęte jako niegwarantowane. Po dwóch miesiącach wyłączyłem ten pakiet i tym samym wróciłem (nie bez problemów) do warunków pierwotnych.

Zwracam tylko uwagę, że HBO z +miesiąca lipca będzie można wyłączyć najwcześniej na koniec stycznia 2018. Do tego czasu, według mnie, obowiązują warunki z tej promocji - nie zmieniają przecież wszystkich wcześniejszych zapisów umowy, a są tylko jej uzupełnieniem, ale tak, jak zostało to zaznaczone, w przypadku kolizji mają pierwszeństwo przed warunkami umowy. Wykaz kanałów jest integralną częścią tego regulaminu i został poprawiony błąd z miesiąca wcześniejszego, a co za tym idzie należy przyjąć, że jest on obowiązujący w okresie korzystania z tej promocji. Czy jest to zgodne z prawem powszechnym, zasadami współżycia społecznego itp. nie mnie oceniać. W lutym będzie za późno na rezygnację z powodu usunięcia Universal Channel (pod warunkiem, że nastąpi to 1-ego stycznia 2018). Biorąc pod uwagę dotychczasowe działania nc+ mam prawo podejrzewać, że okres zobowiązania został celowo ustalony w ten sposób, żeby zapobiec odpływowi abonentów z tytułu wyłączenia Universal Ch. Oczywiście nie mam na to żadnych dowodów, więc rozważania są czysto hipotetyczne. Tak jak i aktualne rozważanie tematu wyłączenia Universal Ch. też jest czysto teoretyczne, bo skoro już raz termin udało się przesunąć, to nie wiadomo co wykombinują do końca roku. A wiadomo, że będą kombinować tak, żeby krzywda im się nie stała. Dlatego uważam, że sprawa ewentualnego rozwiązywania umów nie będzie wcale taka prosta i jednoznaczna. Ale do tego chyba już można się przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeceniasz magię promocji +miesiąca.Po drugie HBO na pół roku zawarte w tej promocji to nie była jakaś super okazja żeby skorzystały z niej tysiące abonentów.

Włączenie opcji dodatkowej nie może zmieniać podstawowych warunków umowy. Akceptujesz warunki świadczenia opcji dodatkowej, a nie aneks do umowy. Lista kanałów na końcu opcji dodatkowej ma charakter czysto informacyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UglyKid tak jak napisał Paweł wzięcie jakiegoś dodatkowego kanału/paczki kanałów w czasie trwania umowy, czy to w promocji czy też bez, nie może Ci zmienić umowy podstawowej. Tak jak to już pisałem - wiesz co by było gdyby np. operator komórkowy mógł Ci zmienić umowę w taki sposób po np. wzięciu dodatkowej paczki GB ;).

A swoją drogą przy wyłączeniu pakietu MM Pack, jakie miałeś problemy? Przecież NC+ przy wyłączeniu plusów miesiąca czy zabawie włącz/wyłącz, nie stwarza żadnych problemów. Więc i Ty ich mieć nie mogłeś.
Powtarzam raz jeszcze warunki umowy są takie jak podpisane w chwili jej zawarcia/aneksu. Przy dobraniu jakiegokolwiek kanału dodatkowego, czy to w promocji, czy też bez, warunki umowy podstawowej się nie zmieniają(bo i nie mogą zgodnie z prawem). Jedynie dostajesz dodatkowy regulamin który tyczy się tylko tego kanału/kanałów. Tyle i tylko tyle.

@DejwidBDG kiedy podpisałeś umowę? W regulaminie swojej umowy, którą masz w PDF w ICA poszukaj jakie kanały wchodzą w skład twojej oferty. Przy Universal patrz czy nie masz (1) lub gwiazdki. Jeśli jej nie ma, to znaczy że jest gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam uwagę na dwa punkty Warunków Promocji:

10. Kwestie nieuregulowane: w kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami Promocji zastosowanie będą miały postanowienia: Regulaminu, Umowy, Cennika, Szczegółowych Warunków udostępniania Kolekcji nc+go TV HBO GO z dnia 11 maja 2015 r., Szczegółowych Warunków świadczenia Opcji dodatkowej HBO z dnia 22 grudnia 2014 r.
11. W przypadku kolizji między postanowieniami zawartymi w dokumentach wymienionych w ust. 10 powyżej, a postanowieniami niniejszych Warunków Promocji, pierwszeństwo będą miały postanowienia niniejszych Warunków Promocji.

Włączając promocję/opcje dodatkowe przez ICA należy potwierdzić zapoznanie się i akceptację regulaminu. W tym regulaminie jest wyszczególnione co jest zmieniane. A lista kanałów jest jego integralną częścią. Nie wiem jak to wygląda przy aktywacji telefonicznej, czy są odczytywane wszystkie warunki, czy jest przesyłany regulamin do akceptacji na e-mail. Jak ktoś korzystał z tego sposobu, to mógłby się wypowiedzieć, czy pada informacja o kanałach niegwarantowanych.

@Riddick1500 rozumiem, że taka interpretacja może Cię nie przekonywać.

Z samym wyłączeniem MMP nie było żadnych problemów. Pojawiły się one, kiedy wyłączono również Man Pack, gwarantowany umową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UglyKid tłumaczę Ci że te w-y-p-o-c-i-ny z tego regulaminu to bujda dla naiwnych. Nawet na infolini mowią że się tym umowy nie zmieni. Biorąc jakiś kanał/kanały dodatkowo masz regulamin tylko do nich. To że coś sobie tam NC+ naskrobało dodatkowo to ich sprawa. Ja wiem jakie jest prawo i wiem że zgodnie z prawem (nie chodzi o w-y-p-o-c-i-ny NC+), spokojnie z nimi wygram przed każdym sądem. Nie mogą mi zmienić umowy gdy dobieram jakiś kanał dodatkowo. I oni wiedzą o tym doskonalne. Zresztą najlepszy przykład jest taki, że ów problem nie występuje gdy wezmę jakiś kanał czy to bez promocji, czy to w promocji ale nie jest on plusem miesiąca.

 

Co do Man P. i Multi Man P. to ktoś tu pisał że udało mu się zamienić M.P. na M.M.P. po zlożeniu reklamacji i to wszystko w cenie 5zł. Wiec nie jest źle. Ale napewjo po złożonej reklamacji M.P. przywrócą. Cały urok NC+, bez reklamacji ani rusz.

 

PS. Żeby nie można było napisać słowa w-y-p-o-c-i-ny normalnie bo odrazu jest "beep" - HEHE

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dobry wieczór,

Jedno zapytanie - końcem września kończy mi się umowa z nc. Niestety, przez moje zaniedbanie, nie wysłałam w obowiązującym terminie 30 dni rezygnacji na świadczenie usług. Zadzwonił do mnie konsultant nc i poinformował mnie, iż jeśli nie przedłużę umowy następny rachunek przyjdzie mi do zapłaty w kwocie 180 zł - podczas gdy teraz płacę 69,90. Czy jest możliwym, że aż taka jest różnica? Niestety umowa zawarta 2 lata temu gdzieś mi się straciła bym mogła to sprawdzić.

Edytowane przez Mariola.nc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mariola.nc

Zaloguj się do ICA i tam sprawdź prognozę płatności po przejściu umowy na czas nieoznaczony.

Wlasnie sprawdziłam w prognozie i na październik cena jaka widnieje to 76,90 to ja już nie wiem co ten konsultant opowiadał.

Wyłącz Canal+ i może zejdż na niższy pakiet, masz jakieś inne opcje to też wyłącz. Złóż wypowiedzenie o rozwiązanie umowy z końcem pażdziernika i negocjuj.

Wypowiedzenie złożyłam, a bynajmniej dzisiaj przesłałam poleconym. Żadnych dodatkowych płatnych opcji nie mam, wszystko w pakiecie. A negocjowałam już z nimi przeprowadzając z 15 rozmów telefonicznych i twierdzą, że żadnej tańszej opcji mi nie mogą zaproponować, gdy pozostanę przy swoim pakiecie i dokładając eleven (bo na tym programie zależało mężowi) - to by mnie miało kosztować 82 zł. miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zauważyłem dziś taki zapis w zakładce moje płatności - "Informujemy, że od 02.01.2018 r. do kwoty przelewu będzie doliczana opłata za obsługę e-płatności w wysokości 0,75 zł." Od dawna to jest tam umieszczone? Pytam z czystej ciekawości.

Edytowane przez Ozzy666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...