czerstwy Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Już nie jeden zaryzykował i nie narzeka.A jak ma sie własny sprzęcior i trochę wiedzy to już. Ale dla mnie pakiet zdecydowanie za duży czym wiecej kanałów tym bardziej nie ma co ogladać.Jeszcze taniej można gdy się jest już abonentem bo podstawa Comfort jest nawet za 22.50zł.Ten Superpremium za 129.99 zł i dekoder za free sobie dobrze wykalkulowali a i abonent się cieszy że niby ma go za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Obecnie wyświetla mi się w moje ncplus oferta dopełnienie dla Comfort za 15 zl na 12 miesięcy. (Oferta z modułem cam) Czy dopełnienie do comfortu oferuja taniej ? Czy to jest najniższa opłata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Niektórzy dostają za 10 zł. Ponoć jest to uwarunkowane tym kogo się trafi po drugiej stronie słuchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 On ma ofertę w ICA, a nie w słuchawce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Zadzwoniłem na partyline : super propozycja pierwszy miesiąc gratis potem 15 zl miesięcznie za dopełnienie do comfort+. Czyli to samo co w moje nc plus. Powiedziałem, że byłbym zainteresowany za 10 zł i konsultant powiedział że taka opcja też jest ale bez miesiąca gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Miesiąc aktywacji jest zawsze gratis.Konsultant trochę namotał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Witam mam taki problem , wypowiedziałem umowę z powodu UCH z dniem 31.12.2017 . Zdzwoniła do mnie konsultantka 04.01.2018 z informacją gdzie zdać sprzęt ,przekonała mnie żebym został, zawarłem umowę na pakiet start za 9,99 zł ,14.01. odstąpiłem od umowy na podstawie do 14dni umowy zawartej na odległość . Dziś się mocno zdenerwowałem dostałem odpowiedź ''Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 14 stycznia 2018 roku. Uprzejmie informuję, że zrealizowałam Pana wniosek o odstąpienie od Aneksu do Umowy o świadczenie usług z 4 stycznia 2018 roku. Tym samym wycofałam zaakceptowane wówczas warunki promocyjne i przywróciłam ofertę z 1 listopada 2016 roku. Po wycofaniu oferty na Pana kontrakcie jest nadpłata w wysokości....zł. Powyższa kwota może zostać rozliczona na poczet przyszłych należności lub, na Pana pisemny wniosek, zwrócona. Stosowny formularz można pobrać z serwisu .......(zakładka "Dokumenty do pobrania"). W celu otrzymania zwrotu proszę przesłać wniosek opatrzony odręcznym podpisem jako załącznik do wiadomości e-mail w formacie JPEG, JPG, PNG, PDF, GIF (zakładka "Napisz do nas") lub na adres korespondencyjny: platforma nc+ 02-100 Warszawa skr. poczt. 8. Rachunek za luty 2018 roku prognozowany jest na 190 zł. Okres oznaczony obowiązuje do 31 stycznia 2018 roku. Serdecznie zachęcam do zapoznania się ze specjalną propozycją pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. '' Oczywiście dziś złożyłem reklamację telefoniczną ,w jakiej ja jestem sytuacji, dlaczego mi przywrócili umowę która się skończyła 31.12 , jeszcze ta prognoza płatności 190zł ,skoro płaciłem 89zł Edytowane 29 Stycznia 2018 przez kuki-74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Bardzo dobrze zrobiłeś nie mieli prawa przywrócić starej umowy bo ona się zakończyła.Zachowanie operatora jest coraz bardziej bezczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jak nie mieli prawa jak mieli? Jeżeli wyraziłeś chęć wznowienia umowy to w tym momencie tj podczas przedłużenia umowy wypowiedzenie zostaje wycofane - jest nieważne. Wznowienie umowy traktowane jest w ten sam sposób jak aneks, nie jak nowa umowa. Zatem Twój kontrakt ponownie jest aktywny. Teraz zostaje Ci złożyć wypowiedzenie umowy do końca jutrzejszego dnia aby umowa zamknęła się z końcem lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Dodam tylko jeszcze że wypowiedzenie złożyć w salonie NC+ a nie pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Umowa wygasła 31.12.2017. Wiec jak można coś wznowić skoro już tego nie ma. Gdyby telefon był do tego dnia, a nawet w tym ostatnim dniu to jak najbardziej można wypowiedzenie cofnąć. Edytowane 30 Stycznia 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Dokladnie, wypowiedzenie weszlo w zycie i juz. Ta wznowa to odzielna umowa od ktorej mozna odstapic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Nie, to ciągle jest ta sama umowa - ten sam numer abonenta, konta do wpłat. Wznowienie to jest aneks a nie nowa umowa. Tj przy aneksie jest możliwość odstąpienia w ciągu 14 dni ale umowa wtedy wraca na stare warunki oferty. Ba, nawet jeśli to było rozwiązanie z powodu wyłączenia universal, to teraz okres umowy oraz pakiet po odstąpieniu od nowego aneksu będziesz mieć według starej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Umowa według regulaminu została rozwiązana dnia z końcem grudnia.I regulamin na który tak notorycznie się powołujecie nie przewiduje żadnych powrotów po tym czasie z tego co wiem.I nie pozostawił bym tak tego bo naciaganie i oszukiwanie operatora abonentów NC+ jest notoryczne.Krótko zwiężle i na temat według którego punktu regulaminu jest porwót do umowy umowy która była już rozwiązana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Przecież umowa wygasła z końcem roku.Niech sobie NC+ nazywa to wznowieniem czy powrotem ale formalnie stara umowa wygasła w momencie uzgadniania nowej w dniu 4 stycznia.Jeśłi z tej nowej zrezygnował to wraca do punktu wyjścia czyli 4 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Kolejne oszukiwanie i wprowadzanie w błąd abonentów.A do tego pracownicy NC+ przytakują takim praktykom gdzie łamane są ich regulminy na które notorycznie sie powołują gdy to jest dla nich wygodne.Wiec pytam na podstawie którego punktu regulaminu ten powrót do starej umowy?Ja bym im tego nigdy nie odpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziękuje za zainteresowanie tematem ,widzę że każdy ma na ten temat inne zdanie , no ja też zgłupiałem po tym e-mailu .Poinformuje jak reklamacja zostanie rozpatrzona .Na razie kombinuje jeszcze tak , dziś 31.01.2018 asekuracyjni pójdę jeszcze do salonu NC+ dowiem się dokładnie na jakich warunkach rusza moja przywrócona umowa od 1 lutego i każe powyłączać wszystkie dodatki hbo +go na maxa co będzie można łącznie z rezygnacją z multiroom ,żeby obniżyć kwotę do zapłaty za luty ,co nie oznacza że im odpuszczę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Upieraj się by powołali się na konkretny punkt regulaminu który o tym mówi na powrót do starej oferty.Ja rozumiem że oferta ta klepnięta z stycznia ale nie stara z grudnia która się rozwiązała.I na takie coś jest punkt w regulamninie ale o żadnych powrotach po tym czasie z tego co wiem to nie ma mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Przedłużając umowę zgodziłeś się na wycofanie wypowiedzenia. Tyle w temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Wycofac to mozna do momentu wejscia w zycie, a to sie stalo 1 styczna. Od tej pory nie mozna nic wycofac. Mysl co piszesz, wala w balona bo tak to maja rozwiazne technicznie, ale nie jest to zgodne z prawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) To jest cytat z regulaminu pod którym podpisuje się abonent w momencie wznowienia umowy wyrażając zgodę u konsultanta przez infolinię lub w punkcie. Mam nadzieję że to rozwieje Wasze wątpliwości. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez Mikizncplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Podpisuje się?Umowa jest aneksowana przez telefon.Teraz pytanie czy to co wkleiłeś pada podczas rozmowy?Ewentualnie jest w załącznikach wysłanych abonentowi.Nawet jak to jest zgodne z prawem to i tak bezczelne praktyki Operatora zresztą nie pierwsze i nie ostatnie tu to norma.GTI ty to już odnoście umów i wypowiadania to się lepiej nie wypowiadaj i nie kompromituj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Mi mniej więcej o to chodziło, ale miałem na myśli jak przedłuzał umowę to wycofał wypowiedzenie (bo też jest na to pytanie przy przedłużeniu czy się zgadza), a cofając przedłużenie umowa wróciła na swoje miejsce juz bez wypowiedzenia. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Ale przecież nie można cofnąć czegoś co się dokonało.Przedłużać umowę w trakcie jej trwania a po jej zakończeniu do dwie rożne sprawy.Jeśli NC+ traktuje je tak samo to takie praktyki należy zgłaszać do UOKiK żeby kolejny raz wyprostowano operatora odpowiednimi karami.Umowa się skończyła w dniu 31 grudnia zgodnie z wypowiedzeniem więc nie ma czego wycofywać, bo umowa została rozwiązana zgodnie ze złożoną dyspozycją. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Jak pisałem wcześniej ja bym tego szybko tak nie odpuścił.Bankowo zawiadomił bym UOKIK jak in Rzecznika Praw i Konsumenta by wię wypowiedzieli co do tej kwesti.Dla mnie to jest bezczelne co oni wyprawiają i jak traktują abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.