Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już nie jeden zaryzykował i nie narzeka.A jak ma sie własny sprzęcior i trochę wiedzy to już. :lol2: Ale dla mnie pakiet zdecydowanie za duży czym wiecej kanałów tym bardziej nie ma co ogladać.Jeszcze taniej można gdy się jest już abonentem bo podstawa Comfort jest nawet za 22.50zł.Ten Superpremium za 129.99 zł i dekoder za free sobie dobrze wykalkulowali a i abonent się cieszy że niby ma go za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem na partyline : super propozycja pierwszy miesiąc gratis potem 15 zl miesięcznie za dopełnienie do comfort+. Czyli to samo co w moje nc plus. Powiedziałem, że byłbym zainteresowany za 10 zł i konsultant powiedział że taka opcja też jest ale bez miesiąca gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem , wypowiedziałem umowę z powodu UCH z dniem 31.12.2017 . Zdzwoniła do mnie konsultantka 04.01.2018 z informacją gdzie zdać sprzęt ,przekonała mnie żebym został, zawarłem  umowę na pakiet start za 9,99 zł ,14.01. odstąpiłem od umowy na podstawie do 14dni umowy zawartej na odległość . Dziś się mocno zdenerwowałem dostałem odpowiedź 

 

''Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 14 stycznia 2018 roku.

 

Uprzejmie informuję, że zrealizowałam Pana wniosek o odstąpienie od Aneksu do Umowy o świadczenie usług z 4 stycznia 2018 roku. Tym samym wycofałam zaakceptowane wówczas warunki promocyjne i przywróciłam ofertę z 1 listopada 2016 roku.

 

Po wycofaniu oferty na Pana kontrakcie jest nadpłata w wysokości....zł. Powyższa kwota może zostać rozliczona na poczet przyszłych należności lub, na Pana pisemny wniosek, zwrócona. Stosowny formularz można pobrać z serwisu .......(zakładka "Dokumenty do pobrania"). W celu otrzymania zwrotu proszę przesłać wniosek opatrzony odręcznym podpisem jako załącznik do wiadomości e-mail w formacie JPEG, JPG, PNG, PDF, GIF (zakładka "Napisz do nas") lub na adres korespondencyjny:

 

platforma nc+             

02-100 Warszawa                                                                                                                                                                      skr. poczt. 8.

 

Rachunek za luty 2018 roku prognozowany jest na 190 zł.

 

Okres oznaczony obowiązuje do 31 stycznia 2018 roku. Serdecznie zachęcam do zapoznania się ze specjalną propozycją pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47. ''

 

 

Oczywiście dziś złożyłem reklamację telefoniczną ,w jakiej ja jestem sytuacji, dlaczego mi przywrócili umowę która się skończyła 31.12  , jeszcze ta prognoza płatności 190zł ,skoro płaciłem  89zł 

Edytowane przez kuki-74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie mieli prawa jak mieli?

Jeżeli wyraziłeś chęć wznowienia umowy to w tym momencie tj podczas przedłużenia umowy wypowiedzenie zostaje wycofane - jest nieważne. Wznowienie umowy traktowane jest w ten sam sposób jak aneks, nie jak nowa umowa. 

 

Zatem Twój kontrakt ponownie jest aktywny. Teraz zostaje Ci złożyć wypowiedzenie umowy do końca jutrzejszego dnia aby umowa zamknęła się z końcem lutego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to ciągle jest ta sama umowa - ten sam numer abonenta, konta do wpłat. Wznowienie to jest aneks a nie nowa umowa. Tj przy aneksie jest możliwość odstąpienia w ciągu 14 dni ale umowa wtedy wraca na stare warunki oferty. Ba, nawet jeśli to było rozwiązanie z powodu wyłączenia universal, to teraz okres umowy oraz pakiet po odstąpieniu od nowego aneksu będziesz mieć według starej umowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa według regulaminu została rozwiązana dnia z końcem grudnia.I regulamin na który tak notorycznie się powołujecie nie przewiduje żadnych powrotów po tym czasie z tego co wiem.I nie pozostawił bym tak tego bo naciaganie i oszukiwanie operatora abonentów NC+ jest notoryczne.Krótko zwiężle i na temat według którego punktu regulaminu jest porwót do umowy umowy która była już rozwiązana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne oszukiwanie i wprowadzanie w błąd abonentów.A do tego pracownicy NC+ przytakują takim praktykom gdzie łamane są ich regulminy na które notorycznie sie powołują gdy to jest dla nich wygodne.Wiec pytam na podstawie którego punktu regulaminu ten powrót do starej umowy?Ja bym im tego nigdy nie odpuścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za zainteresowanie tematem ,widzę  że każdy ma na ten temat inne zdanie , no ja też zgłupiałem po tym e-mailu .Poinformuje jak reklamacja zostanie rozpatrzona .Na razie kombinuje  jeszcze tak , dziś 31.01.2018 asekuracyjni pójdę jeszcze do salonu NC+ dowiem się dokładnie na jakich warunkach rusza moja przywrócona umowa od 1 lutego i każe powyłączać wszystkie dodatki hbo +go na maxa co będzie można łącznie z rezygnacją z multiroom ,żeby obniżyć kwotę do zapłaty za luty ,co nie oznacza że im odpuszczę . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upieraj się by powołali się na konkretny punkt regulaminu który o tym mówi na powrót do starej oferty.Ja rozumiem że oferta ta klepnięta z stycznia ale nie stara z grudnia która się rozwiązała.I na takie coś jest punkt w regulamninie ale o żadnych powrotach po tym czasie z tego co wiem to nie ma mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się?Umowa jest aneksowana przez telefon.Teraz pytanie czy to co wkleiłeś pada podczas rozmowy?Ewentualnie jest w załącznikach wysłanych abonentowi.Nawet jak to jest zgodne z prawem to i tak bezczelne praktyki Operatora zresztą nie pierwsze i nie ostatnie tu to norma.GTI ty to już odnoście umów i wypowiadania to się lepiej nie wypowiadaj i nie kompromituj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi mniej więcej o to chodziło, ale miałem na myśli jak przedłuzał umowę to wycofał wypowiedzenie (bo też jest na to pytanie przy przedłużeniu czy się zgadza), a cofając przedłużenie umowa wróciła na swoje miejsce juz bez wypowiedzenia.

Edytowane przez GTI MD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież nie można cofnąć czegoś co się dokonało.Przedłużać umowę w trakcie jej trwania a po jej zakończeniu do dwie rożne sprawy.Jeśli NC+ traktuje je tak samo to takie praktyki należy zgłaszać do UOKiK żeby kolejny raz wyprostowano operatora odpowiednimi karami.Umowa się skończyła w dniu 31 grudnia zgodnie z wypowiedzeniem więc nie ma czego wycofywać, bo umowa została rozwiązana zgodnie ze złożoną dyspozycją.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...