Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej porównaj ofertę dla nowego klienta z ofertą, która zostanie ci przedstawiona jako propozycja na cesję umowy i wtedy zobaczysz.

Bardzo możliwe, że korzystniej będzie rozwiązać tę umowę po zmarłej osobie na podstawie aktu zgonu i zawrzeć zupełnie nową, już na siebie.

Tak było np. kilka lat temu, jak zmarł mój dziadek, który miał na siebie umowę z dawną Cyfrą+. Wówczas umowa ta wygasła na podstawie aktu zgonu, a moja babcia wzięła nową umowę na siebie, gdzie otrzymała o wiele lepsze warunki, niż były w umowie, którą miał mój dziadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zadzwonić. Jak się nie uda albo nie będą chcieli przedstawić ci żadnej oferty to trudno. Wtedy pomyśl o zawarciu zupełnie nowej umowy, już na siebie. Dokonując cesji obecnej umowy po zmarłej osobie na siebie, przyjmujesz wszystkie je warunki i najprawdopodobniej nie otrzymasz wtedy kompletnie żadnej oferty przedłużeniowej. Chyba, że ta umowa wkrótce się w ogóle kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa, OK. Nie doczytałem. :oops:

Cóż, w takiej sytuacji możesz zrobić cesję tej umowy na siebie i potem "wysłuchać" propozycji jej przedłużenia. ;)

Jeśli nie będziesz zadowolony z propozycji przedłużeniowej to wtedy im podziękuj i tyle. ;)

Aha, i dobrze by było też przy dokonywaniu cesji tej umowy na ciebie, złożyć od razu w APS-ie wypowiedzenie tej umowy.

Bo tylko po złożeniu wypowiedzenia można liczyć na dobre warunki przedłużeniowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dariop28,nie pomogłeś mi za bardzo tym postem,wiem że mogę zadzwonić na infolinie ale najpierw wolałem zasięgnąć języka na forum.

Błagam ,zasięgnij języka u ludzi posiadajacych dostęp do danych czyli albo zadzwoń albo poczekaj na fakturę-rachunek na dekoderze i sam sobie wyjaśnisz

Nie jesteś pewien a chcesz reklamować i rekompensatę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up,po co piszesz bzdurne posty które nic nie wnoszą do tematu.Nie widzę powodu żeby czekać na rachunek na dekoderze bo mam już wystawiony rachunek w ICA i nie pisz że nie jestem pewien bo właśnie jestem pewny że mnie chcą kiwnąć. Po za tym,tak jak napisałem wcześniej chciałem zaczerpnąć wiedzy z forum,przecież od tego jest, no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakiej wiedzy ?Sprawdz chłopie rachunek ,Tak od tego jest forum ale nie od spekulowania i domysłów

Piszesz w pierwszym poście ,,.W sumie to nie wiem z jakiego powodu doliczyli mi te 30zł"

Widzisz w ICA to możesz dopytać w ICA na czacie ,bo widzisz kwotę ale nie detale zgadza się ???

Jeśli tam się nie dowiesz to dzwonisz i tam ,,zasięgasz języka " .

Zaczynasz od pupy strony

Ja tu wchodziłem przeważnie co 2 lata tuż przed przedłużeniem umowy,i czytając dowiadywałem się a ty pytasz od razu i co gorsze chcesz by ktoś zgadł czy twój rachunek rzeczywiście się nie zgadza sam go nie widząc

Może miałeś jakieś usługi albo zaległości ..wyrównanie różnicy zawartości pakietów ?

O ile się nie zgadza to jest oczywiste ze możesz i powinieneś reklamować ....albo im podaruj

To bardzo proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Umowa kończyła mi się 30.03.2017. Pod koniec stycznie wysłałem wypowiedzenie listem poleconym (27.02 wpłynęło).

Wypowiedzenie nie zostało uznane ponieważ zostało wydrukowane a nie napisane odręcznie (z własnoręcznym podpisem).

 

Pismo, które nadano do mnie 07.03:

 

"uprzejmie informujemy, że nie możemy uwzględnić przesłanego przez Państwa wypowiedzenia

Umowy, ponieważ nie spełnia ono wymogów formalnych. W związku z powyższym, Umowa jest

kontynuowana.

 

Prawidłowo sporządzone wypowiedzenie powinno mieć formę pisemną, z własnoręcznym

i czytelnym podpisem Abonenta.

Należy ją przesłać listem poleconym bądź dostarczyć osobiście do siedziby nc+ lub jednego

z Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie ncplus.pl"

 

Czy mogę od tej decyzji złożyć reklamacje\odwołąnie? Rzeczywiście nie mogli uznać mojego wypowiedzenia nie napisanego w całości odręcznie (gdzie w regulaminie jest o tym wspomniane)? Jaki jest teraz okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony?

Edytowane przez senac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak na razie nie ma żadnych potwierdzonych informacji.Myślę że nic to nie da jak ktoś ma samą kartę dadzą sprzęt sparowany i tyle.W umowie jest mowa że operator ma zapewnić sprzęt do odbioru z tego co pamiętam.Nie ma nic na temat że jak ktoś posiada Camela to zostanie do końca umowy.U mnie się zgodzili na zdanie dekodera i zostawienie samej kart.Ale dodali że nic mi to nie da by jak będzie wymiana to i tak wymienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, to mam jeszcze jedno pytanie. Posiadam pakiet comfort 6c+ za 59.99 umowa do końca listopada. Myślę o dekoderze Wifi Premium Box+ i dwóch dodatkowych do multiroom. Da się do załatwić przed końcem umowy, żeby później negocjować z tym sprzętem? I za ile idzie wynegocjować taki multiroom?     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...