Barti Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Najlepiej porównaj ofertę dla nowego klienta z ofertą, która zostanie ci przedstawiona jako propozycja na cesję umowy i wtedy zobaczysz. Bardzo możliwe, że korzystniej będzie rozwiązać tę umowę po zmarłej osobie na podstawie aktu zgonu i zawrzeć zupełnie nową, już na siebie. Tak było np. kilka lat temu, jak zmarł mój dziadek, który miał na siebie umowę z dawną Cyfrą+. Wówczas umowa ta wygasła na podstawie aktu zgonu, a moja babcia wzięła nową umowę na siebie, gdzie otrzymała o wiele lepsze warunki, niż były w umowie, którą miał mój dziadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek007 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Ale bez cesji nie jestem w stanie dowiedzieć się, jaką ofertę dla mnie mają przygotowaną. Nie dzwonią do mnie, a prawdopodobnie na numer, który jest wyłączony. Czy spróbować może zadzwonić na numer, który pokazuje się w komunikacie co jakiś czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Spróbuj zadzwonić. Jak się nie uda albo nie będą chcieli przedstawić ci żadnej oferty to trudno. Wtedy pomyśl o zawarciu zupełnie nowej umowy, już na siebie. Dokonując cesji obecnej umowy po zmarłej osobie na siebie, przyjmujesz wszystkie je warunki i najprawdopodobniej nie otrzymasz wtedy kompletnie żadnej oferty przedłużeniowej. Chyba, że ta umowa wkrótce się w ogóle kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olek007 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Kończy się 30.04 jak wspomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Aaa, OK. Nie doczytałem. Cóż, w takiej sytuacji możesz zrobić cesję tej umowy na siebie i potem "wysłuchać" propozycji jej przedłużenia. Jeśli nie będziesz zadowolony z propozycji przedłużeniowej to wtedy im podziękuj i tyle. Aha, i dobrze by było też przy dokonywaniu cesji tej umowy na ciebie, złożyć od razu w APS-ie wypowiedzenie tej umowy. Bo tylko po złożeniu wypowiedzenia można liczyć na dobre warunki przedłużeniowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Czy w trakcie umowy jest możliwość oddania dekodera operatora, za który płaci się dzierżawę i zostać z samą kartą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Pytałem o to, ale ja nie mam opłat za sprzęt. W moim przypadku mogę zdać dekoder i zostawić kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micholr Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Witam.Umowa kończy się 30 kwietnia.W ICA widnieje kwota 88 zł kary za zerwanie umowy do końca marca.Pytanie : czy to 88 zł to całość kary ,czy dochodzi jeszcze abonament za miesiąc kwiecień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Umowę masz do końca kwietnia, jak twierdzisz więc w jaki sposób miałyś dostać karę + opłatę miesięczną? Aby zerwać umowę musisz zachować miesiąc wyprzedzenia, więc składając teraz zakończy się ona ostatniego kwietnia, zgodnie z czasem oznaczonym więc kara CIę nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Dzisiaj nc+ wystawiło mi pierwszy rachunek po aneksowaniu umowy,powinno być około 120zł a jest ponad 150zł,czy jest to powód do złożenia reklamacji i domagania się jakiejś rekompensaty.W sumie to nie wiem z jakiego powodu doliczyli mi te 30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Czaruś jeśli masz z czego zadzwonić to dzwoń na infolinię Tutaj nie ma wróżek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 @dariop28,nie pomogłeś mi za bardzo tym postem,wiem że mogę zadzwonić na infolinie ale najpierw wolałem zasięgnąć języka na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Możesz złożyć też tak miałem kiedyś.Mi błędnie naliczyli opłatę za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 @czerstwy,ale można coś wyciągnąć w ramach rekompensaty,czy dać sobie spokój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Chyba zależy jak pociągniesz temat bo jak by nie było początek umowy i jest niesmak że się nie zgadza.Myślę że jesteś w stanie coś tam wywalczyć ja osobiście nie ciągnąłem tematu przeprosili i szybko skorygowali rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 @dariop28,nie pomogłeś mi za bardzo tym postem,wiem że mogę zadzwonić na infolinie ale najpierw wolałem zasięgnąć języka na forum.Błagam ,zasięgnij języka u ludzi posiadajacych dostęp do danych czyli albo zadzwoń albo poczekaj na fakturę-rachunek na dekoderze i sam sobie wyjaśnisz Nie jesteś pewien a chcesz reklamować i rekompensatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 up,po co piszesz bzdurne posty które nic nie wnoszą do tematu.Nie widzę powodu żeby czekać na rachunek na dekoderze bo mam już wystawiony rachunek w ICA i nie pisz że nie jestem pewien bo właśnie jestem pewny że mnie chcą kiwnąć. Po za tym,tak jak napisałem wcześniej chciałem zaczerpnąć wiedzy z forum,przecież od tego jest, no nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Jakiej wiedzy ?Sprawdz chłopie rachunek ,Tak od tego jest forum ale nie od spekulowania i domysłów Piszesz w pierwszym poście ,,.W sumie to nie wiem z jakiego powodu doliczyli mi te 30zł" Widzisz w ICA to możesz dopytać w ICA na czacie ,bo widzisz kwotę ale nie detale zgadza się ??? Jeśli tam się nie dowiesz to dzwonisz i tam ,,zasięgasz języka " . Zaczynasz od pupy strony Ja tu wchodziłem przeważnie co 2 lata tuż przed przedłużeniem umowy,i czytając dowiadywałem się a ty pytasz od razu i co gorsze chcesz by ktoś zgadł czy twój rachunek rzeczywiście się nie zgadza sam go nie widząc Może miałeś jakieś usługi albo zaległości ..wyrównanie różnicy zawartości pakietów ? O ile się nie zgadza to jest oczywiste ze możesz i powinieneś reklamować ....albo im podaruj To bardzo proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Dokładnie, popatrz na rachunek ewentualne nieścisłości wyjaśnij z BOK i wtedy jak dalej będziesz miął problem to pisz, ale konkretnie co Ci się nie zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Nie wiem, czy w dobrym temacie, ale tutaj można przeczytać stanowisko nc+ w sprawie projektu ustawy abonamentowej: http://polskieplatformy.pl/2017/03/13/stanowisko-nc-w-sprawie-projektu-ustawy-abonamentowej/ Edytowane 13 Marca 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senac Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Witam Umowa kończyła mi się 30.03.2017. Pod koniec stycznie wysłałem wypowiedzenie listem poleconym (27.02 wpłynęło). Wypowiedzenie nie zostało uznane ponieważ zostało wydrukowane a nie napisane odręcznie (z własnoręcznym podpisem). Pismo, które nadano do mnie 07.03: "uprzejmie informujemy, że nie możemy uwzględnić przesłanego przez Państwa wypowiedzenia Umowy, ponieważ nie spełnia ono wymogów formalnych. W związku z powyższym, Umowa jest kontynuowana. Prawidłowo sporządzone wypowiedzenie powinno mieć formę pisemną, z własnoręcznym i czytelnym podpisem Abonenta. Należy ją przesłać listem poleconym bądź dostarczyć osobiście do siedziby nc+ lub jednego z Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie ncplus.pl" Czy mogę od tej decyzji złożyć reklamacje\odwołąnie? Rzeczywiście nie mogli uznać mojego wypowiedzenia nie napisanego w całości odręcznie (gdzie w regulaminie jest o tym wspomniane)? Jaki jest teraz okres wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony? Edytowane 14 Marca 2017 przez senac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Nie ma tu nic napisane, że ma być napisane odręcznie, może być drukowane tylko trzeba podpisać! Pewnie go nie podpisałeś własnoręcznie więc nie uznali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek12390 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witam, przeglądam forum co jakiś czas i widzę dużo się mówi o wymianie kart Cameleon. Chciałbym się dowiedzieć ile w tym prawdy i jeśli tak, czy dotyczy ona też abonentów co mają umowę na samą kartę? Dodam że ja tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Jak na razie nie ma żadnych potwierdzonych informacji.Myślę że nic to nie da jak ktoś ma samą kartę dadzą sprzęt sparowany i tyle.W umowie jest mowa że operator ma zapewnić sprzęt do odbioru z tego co pamiętam.Nie ma nic na temat że jak ktoś posiada Camela to zostanie do końca umowy.U mnie się zgodzili na zdanie dekodera i zostawienie samej kart.Ale dodali że nic mi to nie da by jak będzie wymiana to i tak wymienią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek12390 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Ok, to mam jeszcze jedno pytanie. Posiadam pakiet comfort 6c+ za 59.99 umowa do końca listopada. Myślę o dekoderze Wifi Premium Box+ i dwóch dodatkowych do multiroom. Da się do załatwić przed końcem umowy, żeby później negocjować z tym sprzętem? I za ile idzie wynegocjować taki multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.