Jump to content

UglyKid

Users
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About UglyKid

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. U mnie kanały zaświeciły po tygodniu. Jaki jest cel takiego zabiegu? Nie mam pojęcia. Warto jednak zachować potwierdzenie zamówienia, bo w umowie pakiet ten nie jest wyszczególniony 😕
  2. Ja dostałem. Wyglądało tak (przepraszam za jakość) Pismo jest z marca ubiegłego roku. Wymiana, teoretycznie do końca maja 2017 r. A Philips działał do połowy października roku bieżącego. Niby wystarczająco dużo czasu, a i tak nie zdążyłem ;) Teraz będę już musiał, ale pretensje mogę mieć tylko do siebie. I nie będę się zaklinał, że nie zostałem poinformowany. Moja decyzja, mój wybór, moje konsekwencje.
  3. Sagem jest własnościowy, Philips w dzierżawie. Czyli tylko wymiana? Może wreszcie nadszedł najwyższy czas, żeby się tym zająć. I tak długo pociągnął.
  4. Karta śmiga w DSI87 i w wyciągniętym teraz z szafy WifiBoxie. Ale nie jest niemożliwe, że to właśnie kartę unieruchomili w tym sprzęcie. Była akcja wymiany, ale w domu był płacz, że nagrania, że przyzwyczajenie itp., więc sprawę olałem. Z drugiej strony, przy przedłużaniu umowy, półtora roku temu, też nikt nie nalegał, że sprzęt musi zostać wymieniony, więc głowy sobie tym nie zawracałem. Jak coś się jeszcze da zrobić, to chętnie zrobię, a jak tylko wymiana, to wymienię. Bez żalu.
  5. Stary, poczciwy PHILIPS przywitał mnie w sobotę komunikatem: "Karta uszkodzona lub włożona nieprawidłowo". Na drugim deku ta karta (Cameleon) działa bezproblemowo, a karta z drugiego dekodera nie działa w PHILIPSie - taki sam komunikat. Czy to oznacza, że ostatecznie wyzionął ducha, czy jest jeszcze jakaś szansa na wskrzeszenie go?
×
×
  • Create New...