dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 To jest cytat z regulaminu pod którym podpisuje się abonent w momencie wznowienia umowy wyrażając zgodę u konsultanta przez infolinię lub w punkcie. Mam nadzieję że to rozwieje Wasze wątpliwości. Jeżeli jest przeczytane przez konsula i zaakceptowane przez abonenta to OK. @GTI MD do tego co napisał @czerstwy dodałbym DOSZKOL SIĘ! Pracujesz w NC+ a swoimi wypowiedziami pokazujesz, że nic z tego nie rozumiesz. Tu nie ma nic o wycofaniu wypowiedzenia, bo nie ma czego wycofywać! Myśl chłopie i nie wypowiadaj się o tym, czego nie ogarniasz. Współczuje Klientom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Moze się do konca nie zrozumieliscie bo GTI MD tez ma troche racji. Są dwie sytuacje. klient w trakcie umowy przedłuzył umowę i odstępuje od przedluzenia w ciagu 14 dni, wtedy faktycznie wypowiedzenie zostaje anulowane i jest konieczność skladania ponownie. Druga sytuacja jest taka że klient zakonczyl umowe ale pownownie ja wznowil, wtedy zaakceptowal warunek taki jak na screenie - jesli odstepuje od przedluzenia umowa bedzie aktywowana na podstawie starego pakietu z 1m okresem wypowiedzenia... chyba że mamy sytuacje gdzie klient rezygnowal z powodu wylaczenia z kanalu universal. Jezeli wtedy mial np umowe do 30 czerwca, umowe przedwczesnie zakonczyl z powodu wycofania kanalu, a jednak zdecydowal sie na wznowienie a nastepnie odstapienia od wznowienia - w takim wypadku stare wypowiedzenie dotyczace universal nie ma juz mocy prawnej i zostaje z pakietem starym do 30 czerwca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Ja i inni doskonale to rozumiem, to @GTI MD już po raz kolejny mota sie w kwestii wypowiedzeń, myli pojęcia, okresy itd. Po co pisze o jakimś wycofywaniu wypowiedzenia i prowokuje dyskusję skoro tu nie ma mowy o żadnym wycofywaniu tylko wznowieniu. Wkleiłeś screen i już jasne, chociaż jednak głupie... ale jak napisałem jeżeli konsultant przeczytał takaregułkę i było "akceptuję" nie ma co dyskutować. Co innego jak nie czytał... ale nie wiem co oni praktykują, bo nigdy umowy nie wznawiałem. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) To nie jest wątek na mój temat, moderacja powinna wreszcie coś zrobić z takimi zaczepkami. Napisałem jasno i klarowanie klient wycofał wypowiedzenie poprzez przedłużenie od którego odstąpił w związku z powyższym umowa się wznowła bo była już na okresie nieoznaczonym i wróciła na swoje miejsce gdyż wypowiedzenie juz nie istniało - potwierdził to też mikizncplus, nie będę się powtarzał. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Czlowieku, skoncz pisac bo nie rozumiesz co piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Wznowił umowę w styczniu która zakończyła się według regulaminu z końcem grudnia.Więc jak była na okresie nieznaczonym? Edytowane 31 Stycznia 2018 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Czyli jeśli np. dwa lata temu zrezygnowałem z usług nc+ to dzisiaj mogę "wznowić" stary kontrakt zamiast podpisywać nową umowę ? Przecież to jest jakiś cyrk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Nie ma się co kłócić, poczekajmy na info od @kuki-74 jak sprawę rozwiąże dział reklamacji. Gdyby zostali dalej przy swoim, nie odpuściłbym. Niech UOKiK się weźmie za takie bezczelne praktyki. No chyba, że podczas rozmowy wyraźnie akceptuje się kwestię napisaną przez @Mikizncplus... wtedy to trochę inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Czyli jeśli np. dwa lata temu zrezygnowałem z usług nc+ to dzisiaj mogę "wznowić" stary kontrakt zamiast podpisywać nową umowę ? Przecież to jest jakiś cyrk. Wznowić umowę można pod pewnymi warunkami, jednym z nich jest posiadanie na umowie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Doskonale o tym wiem, że zapewne w grę wchodzi tylko 14 dniowy okres.Napisałem tak bo to absurdalna sytuacja.Nawet gdy ta "regułka" czytana jest abonentowi.Pewnie takich sytuacji gdzie ktoś "wznowił umowę i po kilku dniach się rozmyślił jest niewiele ale nie zmienia to faktu, że jest to bardzo nieuczciwa zagrywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Bo nieuczciwe zagrywki jak i okłamywanie czy wprowadzanie w błąd abonentów to specjalność NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Moim zdaniem powinien złożyć reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Bo nieuczciwe zagrywki jak i okłamywanie czy wprowadzanie w błąd abonentów to specjalność NC+. Nie przesadzaj, zagrywki tego typu sa wszedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Tego nikt mi nie czytał ani nie wysłał do akceptacji Standardowy email przyszedł 04.10.2018 z akceptuj / rezygnuj ,oczywiście nie akceptowałem a link rezygnuj nie działał dlatego ,zrobiłem to w punkcie NC+ numer Abonenta:.................1 Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi nc+. Poniżej znajdą Państwo wszelkie szczegóły: Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 9,99 Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies. Wybrane usługi Pakiet Start+, Dopełnienie do Comfort+, MULTIROOM STANDARD Wybrane promocje Start+ 9,99 zł24 m, a po tym okresie 13,99 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów Umowa po okresie oznaczonym przekształca się automatycznie, zgodnie z Regulaminem, w umowę na okres nieoznaczony. Szczegóły znajdą Państwo w Warunkach Promocji.W załączeniu przesyłamy komplet dokumentów, opisujących szczegółowo wybraną ofertę/usługę. Prosimy o uważne zapoznanie się z ich treścią.Potwierdzamy, że uruchomienie zamówionej oferty/usługi nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację.Po zaakceptowaniu zamówionych usług będzie przysługiwało prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni. Jeżeli wybrane usługi zostaną uruchomione przed upływem 14 dni, w przypadku odstąpienia od umowy, zostaną naliczone koszty korzystania z usług proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia.W celu aktywacji oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej. W przypadku otrzymania od Państwa rezygnacji z oferty/usługi lub nieuzyskania akceptacji, w terminie uzgodnionym podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, oferta/usługa zostanie anulowana.Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na uruchomienie oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej.Z poważaniem,Zespół nc+ Edytowane 31 Stycznia 2018 przez kuki-74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 No to reklamacja i juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Tak jak pisałem reklamacja złożona ,tylko poco taki cyrk robią robią ,teraz to jaj już do nich na pewno nie wrócę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Po co dałeś tutaj link aktywuj? Ludzie narobią Ci problemu jak klikną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Jakiego problemu? Oferta została już wcześniej aktywowana. Zlecenie oczekuje na realizację. Cieszymy się, że wybrałeś nc+Zespół nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) Nie wiedziałem że to może zadziałać , rezygnuj nie działało . ps Zadzwoniłem do nich ,żeby wyłączyli mi wszystkie dodatki , a pani że się nie da .Pytam dlaczego bo taki jest kontrakt ,skoro przywróciliście mi umowę z grudnia to dlaczego cena nie jest 89zł tylko 190 ,czyli umowa weszła na bezterminową więc mogę wyłączyć dodatki ,na chwile się wyłączyła i powiedziała ze tylko wyłączy mi HBO i HBOGO bo resztę mam w pakiecie ,na odchodne ze będzie teraz 180zł łaskawcy nieźle cenią sobie 6 canalów Edytowane 31 Stycznia 2018 przez kuki-74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Z sygnatury widzę ze miałeś umowę do 10.2018. Podejrzewam że rezygnowałeś z wyłączenia kanału universal. Ciekawi mnie jak się to wyjaśni ale podejrzewam że nie rozwiążą Ci umowy z dniem 31.12/17, tylko karzą czekać do końca okresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Do końca jakiego okresu?Bo skoro do tego 10.2018 to skad się zwięła stawka 190 zł zamiast 89 zł?Ja tu widzę że niby wrócili do starej umowy ale na czas nieokreślony.Dlaczego skoro niby jak tu ktoś twierdzi wypowiedzenie zostało anulowane.To nie jest normalne i ja bym tego tak nie odpuścił wypowiedzenie anulowane wracamy do starej umowy na innych stawkach niż wcześniej?To jest okradanie abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Dokładnie, tu jest coś na bakier z logiką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 @dziobalek7 jeszcze wcale bym się nie zdziwił gdyby mu odłączyli uprawnienia w styczniu i za ten miesiac wołali 190zł.To tylko pokazuje kto tam pracuje połowa to powinna roznosić ulotki na ulicy a rozpatrywać takie sprawy które ich przerastają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2018 Przede wszystkim to umowa nie kończyła się w sposób tradycyjny na koniec okresu minimalnego tylko wcześniej ze względu na wycofanie UCH a takie sytuacje nie zdarzają się często w związku z tym mógł ktoś popełnić błąd. Wywodzicie się tyle postów na ten temat a sprawa jest prosta - składaj reklamacje i czekaj na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki-74 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Oni przechodzą sami siebie , twierdzą że zgoda na umowę z 4 stycznia wycofała wypowiedzenie z powodu UCH .Przecież ta umowa 31.12.2017 się skończyła, to jak mogła cofnąć wypowiedzenie 4 stycznia . .Powołują się na to że '' W trakcie rozmowy odstąpił Pan od złożonej rezygnacji, w związku z tym, świadczenie usług w ramach Pana kontraktu zostało wznowione.'' typowe prawne kruczki tak że uważajcie na nich , Znowu napisałem odwołanie tym razem e-mailem ,bo do konsuli nie mam siły to jak [beep]e głową w ścianę . Nie wiem jak to się skończy , jak napisali mam prawo odstąpić od umowy ale ta przyjemność będzie mnie kosztować za luty i marzec po 180 zł , ''Dodatkowo informuję, w okresie promocyjnym (do 31 stycznia 2018 roku) nie odnotowano dyspozycji zmiany usług, czy też aktywacji kolejnej oferty promocyjnej, w związku z tym, od 1 lutego 2018 roku abonament jest naliczany w kwocie standardowej (bez promocji) 180 zł miesięcznie. W najbliższym możliwym terminie skontaktuje się z Panem Specjalista Sekcji Ofert Reklamacyjnych w celu renegocjacji warunków kontraktu. W przypadku braku kontaktu z Panem lub zgody na zmianę warunków do końca lutego 2018 roku Pana Umowa pozostanie wiążąca na dotychczasowych warunkach (okres nieoznaczony, abonament 180 zł miesięcznie).'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.