ircios Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 55 minut temu, lecho napisał: Czy na platformie CANAL+ biorąc drugą umowę na abonament i wybierając pakiet START+ jest jakaś zniżka? Przy aneksiwaniu można dostać Comfort za połowę ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 Mając odpowiednio wysoki abonament na pierwszej umowie. Nie ma nic za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2020 To też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lecho Opublikowano 13 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2020 Niestety ostatnio aneksowałem umowę po reklamacji. Mogłem się zapytać czy przy drugiej umowie jest jakaś zniżka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Jak zapłacić wcześniej za TV, zanim wystawią mi rachunek za kolejny miesiąc? Numer konta jest, ale co w tytule wpisać, jak nie mam faktury? Chcę zrobić nadpłatę, żebym miał spokój przez kilka miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Wpisz opłata za abonament i po sprawie. Ja co miesiac robię nadpłatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) A w polu odbiorca i adres odbiorcy? Czy to akurat nie ma żadnego znaczenia, tylko numer konta się liczy? To tak odnośnie tego info: Szanowni Państwo, informujemy, że 15.07.2020 r. spółka ITI Neovision S.A., będąca operatorem Platformy CANAL+, zmieniła nazwę na CANAL+ Polska S.A. Edytowane 16 Września 2020 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Nie ma znaczenia, ale skoro masz info o zmianie nazwy to wypadałoby wpisać nowa nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Od kiedy jestem ich abonentem, mam ustalony przelew w swoim banku, nie zmieniałem nazwy odbiorcy. Pieniądze dochodzą, kanały świecą, nikt do nikogo pretensji nie ma. Jeśli chcesz to zmień nazwę, jeśli nie to afery też nie będzie z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Czy w Platformie CANAL+ nie jest tak, że każdy jej abonent ma indywidualny numer konta do wpłat? Jeśli tak to wówczas tytuł przelewu, a także dane odbiorcy (np. adres) nie mają większego znaczenia przy dokonywaniu przelewu. Pieniądze trafiają na konto, a nie na adres odbiorcy, więc jeśli tylko zostały wysłane na właściwy numer konta to w takiej sytuacji i tak na to konto dotrą i zostaną przez odbiorcę zaksięgowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) Każdy abonament ma swój osobny i jedyny rachunek bankowy u nich. @Barti jest tak jak to kolega opisał i zawsze tak było. Edytowane 16 Września 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Dokładnie ja mam w polu odbiorcy: NC+, w polu tytułem: abonament i korzystam z opcji: ponów przelew. Pole adres odbiorcy mam puste i wszystko jest księgowane prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 20.05.2020 o 13:38, Mikizncplus napisał: Drugą umowę się da, możesz mieć do kilku umów na różne adresy. Natomiast każda kolejna umowa to inny numer abonenta i nr konta do wpłaty także zniżki Ci nie przejdą. Nowa umowa wg nowych ofert z cennika, chyba że dobierasz pakiet Comfort to jest on w fajniej promocji 12m za darmo 12m normalnie płatnej, tylko też aby taki prezent dostać musisz obecną umowę przedłużyć nie wcześniej jak 60 dni, a także musi ona być zawarta na pakiet minimum comfort z wyłączeniem niektórych tanich ofert typu Comfort za 14,99; 19.99 i podobne @Mikizncplusjest to jeszcze aktualne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 @MartinosŻeby taką ofertę na drugą umowę z Comfort+ otrzymać to trzeba tę pierwotną przedłużyć w standardowych lub niemal standardowych stawkach. Nie wiem jak jest teraz, ale jak kiedyś o to pytałem to np. dla pakietu Extra+Canal+ można było dostać taką drugą umowę z Comfort+ jeżeli umowa była przedłużona na stawki: 99,99zł, 94,99zł lub 89,99zł. Przy niższych kwotach (jak chociażby popularne tu 79,99zł) opcja ta już nie była dostępna. Krótko mówiąc - nie opłaca się. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 18 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) Pisałem o tym w wątku dekodera Pace PVR. Nc+ załatwiło mnie "koncertowo". Całkowicie nie mam TV, po wymianie karty w dekoderze 29 sierpnia (przez ich błąd nie wymienili dekodera w punkcie, tylko kartę, a i tak nie działa). Tak więc płacić muszę, a TV nie mam. Konsultant nc+ zapewniał mnie, że jak nie będzie działać to wyślą nowy dekoder kurierem (nie mam punktu nc+ w swoim mieście). Kolejny konsultant stwierdził, że oczywiście nie ma takiej możliwości z wysyłką dekodera. Reklamacja czeka na odpowiedź od 3 września (7 września dopisywałem konkretne informacje, nie wiem czy 30 dni nie liczą od tego dnia). Jak myślicie, wyślą ten dekoder kurierem, tak jak mnie na infolinii zapewniano? W przeciwnym wypadku zażądałem natychmiastowego zerwania umowy z ich winy. No i cisza w temacie. Ja bez TV od nich, a reklamacja sobie czeka. Jak myślicie, jak to się rozwiąże? Edytowane 18 Września 2020 przez amigo007 Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Dekodera jak nie wysłali to nie wyślą. Czekaj na odpowiedź z reklamacji. Według operatora, to twój obowiązek aby do APS się udać w celu wymiany sprzętu. Napisz też reklamację, że konsultant zapewnił Cię, że wyślą, a nie wysłali sprzętu. Podaj datę i godzinę rozmowy. Oni nagrywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Też podejrzewam, że pewnie nic nie wyślą. A w reklamacji właśnie napisałem, kiedy dokładnie konsultant powiedział o wysyłce dekodera. Poza tym z ich winy nie wymienili mi dekodera w punkcie (załączyłem czat z rozmową z konsultantem w przeddzień wyjazdu). Sama niekompetencja i kłamstwa od konsultantów mnie spotkały. Ja na pewno nie mam zamiaru już jeździć po punktach. Dobrze że umowę mam do 31.12. A jak rozwiąże umowę, to mogę im ten badziewny dekoder odesłać pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Nie. 14 dni na zwrot w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 No to znowuż mam trochę inne informację. Także z infolinii. Że można odesłać pocztą, na własną odpowiedzialność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Jeśli kogoś to interesuje, to moja reklamacja "rozwiązana". Dekodera rzeczywiście nie wyślą, bo tego nie robią. Nie ma takiej opcji, przeproszono mnie za wprowadzanie w błąd przez konsultanta. Ugrałem finalnie rabat 100% na 2 miesiące za abonament (zrobiono mi nadpłatę). Czyli został mi tylko 1 miesiąc do zapłaty, przed końcem umowy. I jak będę mógł udać się do punktu, to wymiana na dekoder 4k za 0zł (mam telefon do konsultantki, aby to aktywować). Wymiana ważna do końca listopada. A umowę mam do końca grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Gratuluję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbc09 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Witam, czy mają prawo na bezterminowej podnieść cenę pakietu? Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Tak, mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Sprawdź regulaminy promocji i prognozę płatności w Strefie CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbc09 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Dzięki za odpowiedź. Jak się okazało mama już umowę przedłużyła, do tego tak ją przekręcili, że zabrali "Mistrzowską piłkę" (a miały zostać te same pakiety) do tego podpisała drugą umowę u kuriera 20 lat nie było problemu jak rozmawiali ze mną, a teraz jakiś cwaniak zrobił przekręt na emerytce. Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.