Jump to content

lecho

Users
  • Content Count

    412
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutralna

About lecho

  • Rank
    Rozpisany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety ostatnio aneksowałem umowę po reklamacji. Mogłem się zapytać czy przy drugiej umowie jest jakaś zniżka.
  2. Czy na platformie CANAL+ biorąc drugą umowę na abonament i wybierając pakiet START+ jest jakaś zniżka?
  3. Jak pojadę do salonu to zrobię to zgodnie z twoją instrukcją. Mam nadzieję, że to wszystko przejdzie. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
  4. Dziękuję bardzo za pomoc. Zadzwoniłem do innego salonu i już do gołej karty mam możliwość wymiany na Moduł CAM. Jeszcze jakbym mógł oddać reklamacyjnie PACE PVR i wymienić kartę na Moduł CAM.
  5. Dzisiaj chciałem w salonie CANAL + oddać reklamacyjnie PACE PVR i później wymienić dwie gołe karty Cameleon na Moduł CAM. Oczywiście nie ma takiej możliwości. Nawet nie mogę gołej karty Cameleon na Moduł CAM. W tej opcji można reklamacyjnie, ale właściciel salonu powiedział, że kary płacą jak jest tak wymieniany.
  6. Nie do końca tak jest. Mam Pace PVR i goła karta cameleon. Wymiana tylko na ich dekoder główny i dodatkowy
  7. Jak ktoś ma do końca umowy powiedzmy rok czasu to co może zrobić, jak zostaną Cameleony wyłączone. Będzie musiał ich dekoder wybrać, bo jakie ma inne wyjście płacąc abonament. Niektórzy piszą takie herezje, że aż żal słuchać.
  8. Dobrze napisałeś to jest sedno sprawy. Lekceważenie i cynizm konsultantów Platformy CANAL+ jest dla mnie nie do przyjęcia. To jest moja ostatnia umowa.
  9. Mam dwa dekodery Linux Gigablue 4K UHD i VU+ Solo SE i na nich oglądam. PACE PVR leży nieużywany. Tylko do kiedy karty cameleon będą działały. Najlepiej jakby była możliwość wymiany na 2 moduły CAM.
  10. Ja mam dwie karty cameleon i dekoder PACE PVR. Nie chcą mi wymienić gołej karty na moduł CAM.
  11. Najgorsze jest w tym wszystkim, że my żadnej informacji nie dostajemy. Przepraszam nieliczni dostają taką wiadomość. W regulaminie jest jasno napisane mają nam zapewnić odpowiednią kartę i sprzęt do oglądania. To co 1 lipca nam zgaśnie możliwość odbioru płacąc abonament.
  12. Najlepiej czekać do końca, zobaczymy jak będzie z wymianą. W umowie mam Pace + Sagemcom na własność, którego de facto już nie mam. W tym momencie mam 2 dekodery linux i chciałbym, żeby tak zostało.
  13. Platforma CANAL+ nie może zakładać czy abonent ma odpowiedni sprzęt, ale wiedzieć to na pewno. Każdy klient powinien wcześniej zostać poinformowany o takich sprawach, a nie 1 lipca kanały zgasną.
  14. Tak w icok mam ofertę wymiany na ich sprzęt. Ultrabox 4K 5 zł lub Ultrabox 4K 10 zł z dyskiem + aktywacja 99 zł. Ta propozycja to jest jakiś żart dla osób, które płacą za dekoder całe 0 zł, czyli całe nic. Od samego początku chciałem pozostać i korzystać na swoim sprzęcie. To nie jest tak, że jestem całkowicie zielony. Całkiem dobrze sobie radzę z tunerem z systemem operacyjnym Linux. Potrafię wgrać to co mi potrzeba oscam, lista itd. Ale np. Jeśli chodzi o kwestie techniczne modułu z ECP to kompletnie nie wiem nic. Myślałem, że jak już kupię ten moduł to będzie działał cały czas na moim Gigablue. Tylko chciałem to mieć dla kanału 4K. Jesteśmy po to, żeby sobie pomagać. Ładnie tutaj wszystko zostało wytłumaczone i wiem co mam zrobić. Własny sprzęt to jest wolność i bezproblemowe działanie. Uźytkowanie sprzętu operatora to jest cały czas jakiś problem. Zobaczymy co platforma zrobi, chociaż jak kolega napisał jest kompletnie nie przygotowana do takiej wymiany.
×
×
  • Create New...