Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!
Mógłby ktoś wytłumaczyć jak wygląda obecnie sprawa czynszu za Evoboxa? Mam Familijny HD + Eleven + 2 multiroom za 80zł, nie chciałbym dodatkowej opłaty za tuner tym bardziej, że nie widzę takiej opłaty na stronie www przy zamawianiu tego pakietu i czy w związku z tym jest możliwość wynegocjowania innej umowy niż 15/1 przy wymianie dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i moja umowa z CP kończy się .. :) aktualnie posiadam:

 

- Pakiet Familijny Max HD
- Opcja ON THE GO, Pakiet Film HD, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD

 

 

Dekodery Evobox i 5500s płacę 74,99 sprzętu nie chcę wymieniać. Okres rozliczeniowy mam od 30 każdego miesiąca (umowa zawarta w grudniu 2016), więc w tej chwili poczekać do 30.06.2018 i składać wypowiedzenie w CP ? Na jaką ofertę mogę liczyć ? Sport nie potrzebny, OTG by się przydało :) oczywiście zostaje z MR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie 4 strony o tym pisaliśmy @MickelK.

 

@Ozzy666 - Familijny Max HD + HBO HD HBO GO (70zl) -> Familijny HD + HBO HD HBO GO (60zl) w umowach 29/6, 24/6, 15/3, 12/3, do tego pakiet Film HD za 20zl przez pierwszy miesiąc gratis.

 

Premium w umowie 24/3 za 80zl lub Premium w umowach 29/6, 24/6, 15/3, 12/3 za 90zl.

 

@toolcin - czynszu nie ma za Evobox przy abonamencie minimum 70zl za minimalny zestaw pakietów, nie wliczając w to opłaty za czynsz i MR.

Przy niższych pakietach jest 5 lub 10zl.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za głupota w tym CP, jeśli przysługuje przedłużenie już umowy i chce się pozbyć MR to kurna nie można oddać MR i trzeba zakończyć całkowicie umowę oddać sprzęt i ponownie podpisać od nowa umowę w puncie. Jest to nie zrozumiałe dla mnie skoro przysługuje przedłużenie umowy to mam możliwość negocjacji nowych ofert i np nie chce MR to powinno być zaakceptowane i przedstawić ofertę dla dekodera solo bez MR to proste i logicznie bo po co zmuszać do czegoś czego już się nie chce. Po co kończyć umowę całkowicie skoro to można by było załatwić przy przedłużeniu umowy. Chore to i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Nawet jak ktoś ma od początku bez czynszu?? Miałem premium, zjechałem do fam + HBO + 2 x multiroom. Jak będzie u mnie przy przedłużeniu? Czynszu nigdy nie było..

Odpowiedź jest do zupełnie innego pytania.

Nie miałeś czynszu, to przy przedłużeniu nie będzie czynszu. Ta zasada obowiązuje od zawsze.

 

 

Co za głupota w tym CP, jeśli przysługuje przedłużenie już umowy i chce się pozbyć MR to kurna nie można oddać MR i trzeba zakończyć całkowicie umowę oddać sprzęt i ponownie podpisać od nowa umowę w puncie. Jest to nie zrozumiałe dla mnie skoro przysługuje przedłużenie umowy to mam możliwość negocjacji nowych ofert i np nie chce MR to powinno być zaakceptowane i przedstawić ofertę dla dekodera solo bez MR to proste i logicznie bo po co zmuszać do czegoś czego już się nie chce. Po co kończyć umowę całkowicie skoro to można by było załatwić przy przedłużeniu umowy. Chore to i nie tylko.

Wyślij rezygnację z usługi MR z końcem okresu podstawowego umowy. Następnie zdaj dekodery dodatkowe i przedłuż umowę tylko z dekoderem głównym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak to jest bez sensowne czuje się jak byłbym w multimedia podobne zagrania. A wystarczy przy przedłużeniu umowy odhaczyć mr i po problemie ale tu trzeba zrobić biurokracje. Czyli jak umowa kończy się 10.12.18 to trzeba czekać by z głupiego mr zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, umowa kończy się w październiku, była podpisana na 24/6 na Oferta Premium (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO. + multiroom - to wszystko za kwotę 94,99 zł/mc.

 

Zaczynają się telefony od konsultantów Polsatu i nie wiem jakie mam możliwości ?

Czy jest możliwość podpisania umowy na krótszy okres, np 12 mc lub 15 i w tym jakieś miesiące za darmo ? Jaki byłby tego abonament ?

I w moim przypadku chyba muszę czekać z wypowiedzeniem na 1ms przed końcem umowy ? Wtedy będą lepsze warunki ?

Napiszcie, jakie są możliwości ? Jak to rozegrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaniosłam wypowiedzenie umowy do punktu Plusa. Nie bardzo chcieli przyjąć, ale przyjęli. Sama zadzwoniłam do DUK i zawarłam nową umowę. Miałam 12/3 za 59.99 zł. Mam teraz nową - 12/3 za 60 zł (Familijny MAX HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD), dekoder ten co miałam + VOD w promocji na 3 miesiące, które po promocji wypowiem.

Najpierw konsultant mówił, że nie mogę mieć drugiej umowy pod rząd 12/3, że to co ludzie piszą na forach to nieprawda, ale ja powiedziałam, że mój kolega taką właśnie dostał. Poszedł posprawdzać i powiedział, że może mi dać drugą pod rząd 12/3. I dał.

Już dostałam umowę na e-maila, więc wszystko się zgadza. Jest 12/3 i gratisy są. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaniosłam wypowiedzenie umowy do punktu Plusa. Nie bardzo chcieli przyjąć, ale przyjęli. Sama zadzwoniłam do DUK i zawarłam nową umowę. Miałam 12/3 za 59.99 zł. Mam teraz nową - 12/3 za 60 zł (Familijny MAX HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD), dekoder ten co miałam + VOD w promocji na 3 miesiące, które po promocji wypowiem.

Najpierw konsultant mówił, że nie mogę mieć drugiej umowy pod rząd 12/3, że to co ludzie piszą na forach to nieprawda, ale ja powiedziałam, że mój kolega taką właśnie dostał. Poszedł posprawdzać i powiedział, że może mi dać drugą pod rząd 12/3. I dał.

Już dostałam umowę na e-maila, więc wszystko się zgadza. Jest 12/3 i gratisy są. :brawo:

Ile miałaś miesięcy do końca? ;)

Dzisiaj do mnie dzwonił DUK po złożeniu wypowiedzenia - ale w "ofercie" miał najkrótszą umowę na 15/3( również po "konsultacji" z kierownikiem). Wcześniejsza była 12/3 aneksowana w grudniu 2017 - czyli jeszcze mam 7 miechów do końca obecnej. Może dlatego 12/3 była jeszcze "zablokowana" :?::roll:

Na chwilę obecną "podziękowałem" za przedłużenie...

Edytowane przez Ceberebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile miałaś miesięcy do końca? ;)

Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy.

 

 

Ceberebek, a dobrze liczysz? Ja starą umowę zawierałam w grudniu 2017 r.

Miałam 3 miesiące gratis, 3 zapłaciłam i jak zostało 6 miesięcy do zapłacenia to wypowiedziałam i zawarłam nową. Ja mam okres rozliczeniowy od 26 każdego miesiąca i nowa umowa zacznie obowiązywać od 26 czerwca, a okres od 26.05-25.06.2018 r. mam opłacony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy.

 

 

Ceberebek, a dobrze liczysz? Ja starą umowę zawierałam w grudniu 2017 r.

Miałam 3 miesiące gratis, 3 zapłaciłam i jak zostało 6 miesięcy do zapłacenia to wypowiedziałam i zawarłam nową. Ja mam okres rozliczeniowy od 26 każdego miesiąca i nowa umowa zacznie obowiązywać od 26 czerwca, a okres od 26.05-25.06.2018 r. mam opłacony.

"Moje" 3 umowy również były przedłużane w grudniu 2017... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...