Jump to content

stef63

Users
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About stef63

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Kobieta

Recent Profile Visitors

295 profile views
  1. Z tego co pamiętam to wypowiedzenia można składać do końca stycznia 2020 r. Napisz przez ICOK, to będzie szybko w CP. Ze poziomu swojego ICOK wchodzisz w zakładkę: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - Napisz do nas - Telewizja - Warunki umowy - Okres podstawowy/Wypowiedzenia umowy. I piszesz wypowiedzenie i na koniec robisz wyślij. Ja napisałam tak: "W związku z zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką zawartą - (tu data umowy) Obecną umowę wypowiadam ze skutkiem na koniec obecnego okresu rozliczeniowego, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Kanał CBS Action jest kanałem gwarantowanym w mojej obecnej umowie." Później na forum napisz w wiadomości prywatnej do Nowy 123, podając nr karty dekodera i napisz co chcesz. Nowy 123 odpisze Ci, czy to jest możliwe lub co możesz otrzymać. Nowy 123 to konsultant pracujący w DUK.
  2. Ponieważ usuwają kanał i powinni się bardziej starać aby zatrzymać klienta. Co innego jak się wypowiada umowę 6 miesięcy przed końcem umowy, to wiadomo, że chodzi o zawarcie nowej. A co innego jak można "odpłynąć" z CP od razu i to bez konsekwencji.
  3. Nie każdy śledzi wszystkie wątki na forum. Wiem, że czynszu za dekoder nie można pozbyć się przy normalnym przedłużeniu umowy, ale tutaj jest usuwany kanał i to wypowiedzenie umowy jest inne, więc powinna być taka możliwość. Już wiem, że jej nie ma. ☹️
  4. A czy po wysłaniu wypowiedzenia, z powodu usunięcia kanału CBS Action i zawarciu nowej (z nowymi gratisami) można się pozbyć czynszu za dekoder Evobox PVR - 5 zł.
  5. Na pilocie wybierasz PVR, wchodzisz w to i u dołu (dolna strzałka) pod OK masz m.in. Zaplanowane i usuwasz.
  6. Jest beznadziejne zwłaszcza jak się nagrywa transmisje sportowe na żywo. Jak się transmisja przeciąga (mecz na żywo), to trzeba nagrać kolejną pozycję na EPG (albo z EPG, albo nacisnąć czerwony przycisk). Ja przedtem miałam ESI-88 i tam nagrywanie bezpośrednio czerwonym przyciskiem było lepsze. Bo przez pierwsze kliknięcie nagrywało się pół godziny, drugie naciśnięcie - godzina, itd. A tutaj jak w trakcie transmisji wcześniej nienagrywanej nacisnę czerwony przycisk, to nagra mi się tylko tyle ile nadawca zaplanował w EPG w efekcie czego ileś razy mi się nie nagrało to co chciałam. Bo trzeba zaglądać ciągle na EPG do kiedy tam jest zaplanowany przez nadawcę program. A przy okazji oświeć mnie co znaczą te turkusowe strzałki przy programach jak się wchodzi w EPG. Przy jednych (audycjach, programach ) są, a przy innych nie ma.
  7. Nagrywanie poprzez EPG w Evoboxie moim zdaniem, jest beznadziejne. Ja jak nagrywam przez EPG (bo mi się nie chce programować ręcznie) to bardzo często programuje jeszcze kolejny program, po tym na którym mi zależy, ponieważ właśnie brakuje końca pierwszego nagrania. Ma to miejsce zwłaszcza przy transmisjach sportowych na żywo. Nagrywaj ręcznie i nie powinno być problemu. Robi się to tak: Naciskasz prawy przycisk przy przycisku OK - wybierasz Nagraj według czasu (wchodzisz w to) i ustawiasz jak Ci pasuje. Zawsze dołóż do nagrania trochę minut, bo przez reklamy może nie nagrać się do końca.
  8. Ja mam ustawione 10 minut po zakończeniu nagrania. Z tym, że mnie nie przeszkadza, że nagra mi więcej. Ważne żeby nagrało mi się to, co chcę. Obejrzę co mam obejrzeć i kasuję nagranie. A nagrywasz z EPG czy ustawiasz nagrywanie ręcznie? Natomiast nie przywracałam ustawień fabrycznych więc migającego obrazu nie mam - na razie.
  9. Wejdź na pilocie w Ustawienia (na dole pilota z lewej strony) i wybierz - Ustawienia użytkownika i tam wybierz Zakończ nagrywanie i ustaw jak długo dekoder ma nagrywać po zaplanowanym nagrywaniu.
  10. OlafS, dzięki za oświecenie. Jak będę negocjować nową umowę z DUK (z powodu usunięcia kanału) to będę o tym pamiętać, aby nie zawrzeć aneksu, tylko nową umowę.
  11. To ja teraz nie rozumiem. Najpierw mi piszecie że czynsz będzie, a teraz że może go nie być. Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, a stara się skraca. A tutaj nie trzeba czekać tych 6 miesięcy do końca umowy, tylko CP usuwa kanał więc od razu można zawrzeć nową. Dlatego chodziło mi o ten konkretny przypadek, kiedy to zawieramy nową umowę, bo CP usunął kanał.
  12. Szkoda. Miałam nadzieję, że przy wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału będzie inaczej. W takim razie zrobiłam błąd biorąc umowę 15/1 i 5 zł czynsz za dekoder. Mogłam wziąć 29/4 i bez czynszu za dekoder. A że umowę zawierałam 3 września tego roku, to prawie minęłyby mi miesiące gratisowe i wysyłałabym wypowiedzenie z powodu usunięcie kanału (bo mam go gwarantowanego w umowie) i miałabym nową umowę.☹️ Ale i tak będzie nowa umowa i nowe gratisy.😜
  13. A ja mam takie oto pytanie: czy wypowiadając umowę z powodu usunięcia kanału i zawierając nową (12/3) jest taka możliwość, aby przy tej nowej umowie został zniesiony czynsz za dekoder Evobox PVR? Przy pakiecie za 60 zł + 5 zł czynsz. Czy ten czynsz już zostaje na zawsze?
  14. Próbowałam i to nic nie daje. Ale już chyba doszłam do tego. Na pilocie trzeba wybrać USTAWIENIA - Ustawienia użytkownika - język napisów - i tu musi być BRAK (a u mnie było polski). Na razie nie trafiam na kanał gdzie są napisy, ale zobaczę jutro czy to to.
  15. A czy to nie jest tak, że aby skorzystać ze Smart Domu, to trzeba mieć pakiety w odpowiedniej wysokości? Ja poza telewizją w CP mam też telefon w Plusie, ale Smart Domu nie mam. Ponieważ skorzystałam z krótkiej umowy i gratisu (15/1) - to smart domu nie ma, tak usłyszałam w jednym punkcie CP. W drugim usłyszałam, że mam za mały abonament na telefon. Płacę za telefon 29 zł (mam rabat 10 zł za fakturę elektroniczną) i do smart domu brakuje mi 1 zł. A w DUK konsultant mi powiedział, że mam sporo za mały abonament na telefon. Co konsultant to inaczej.
×
×
  • Create New...