Jump to content

stef63

Users
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About stef63

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Kobieta

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. Na pilocie wybierasz PVR, wchodzisz w to i u dołu (dolna strzałka) pod OK masz m.in. Zaplanowane i usuwasz.
  2. Jest beznadziejne zwłaszcza jak się nagrywa transmisje sportowe na żywo. Jak się transmisja przeciąga (mecz na żywo), to trzeba nagrać kolejną pozycję na EPG (albo z EPG, albo nacisnąć czerwony przycisk). Ja przedtem miałam ESI-88 i tam nagrywanie bezpośrednio czerwonym przyciskiem było lepsze. Bo przez pierwsze kliknięcie nagrywało się pół godziny, drugie naciśnięcie - godzina, itd. A tutaj jak w trakcie transmisji wcześniej nienagrywanej nacisnę czerwony przycisk, to nagra mi się tylko tyle ile nadawca zaplanował w EPG w efekcie czego ileś razy mi się nie nagrało to co chciałam. Bo trzeba zaglądać ciągle na EPG do kiedy tam jest zaplanowany przez nadawcę program. A przy okazji oświeć mnie co znaczą te turkusowe strzałki przy programach jak się wchodzi w EPG. Przy jednych (audycjach, programach ) są, a przy innych nie ma.
  3. Nagrywanie poprzez EPG w Evoboxie moim zdaniem, jest beznadziejne. Ja jak nagrywam przez EPG (bo mi się nie chce programować ręcznie) to bardzo często programuje jeszcze kolejny program, po tym na którym mi zależy, ponieważ właśnie brakuje końca pierwszego nagrania. Ma to miejsce zwłaszcza przy transmisjach sportowych na żywo. Nagrywaj ręcznie i nie powinno być problemu. Robi się to tak: Naciskasz prawy przycisk przy przycisku OK - wybierasz Nagraj według czasu (wchodzisz w to) i ustawiasz jak Ci pasuje. Zawsze dołóż do nagrania trochę minut, bo przez reklamy może nie nagrać się do końca.
  4. Ja mam ustawione 10 minut po zakończeniu nagrania. Z tym, że mnie nie przeszkadza, że nagra mi więcej. Ważne żeby nagrało mi się to, co chcę. Obejrzę co mam obejrzeć i kasuję nagranie. A nagrywasz z EPG czy ustawiasz nagrywanie ręcznie? Natomiast nie przywracałam ustawień fabrycznych więc migającego obrazu nie mam - na razie.
  5. Wejdź na pilocie w Ustawienia (na dole pilota z lewej strony) i wybierz - Ustawienia użytkownika i tam wybierz Zakończ nagrywanie i ustaw jak długo dekoder ma nagrywać po zaplanowanym nagrywaniu.
  6. OlafS, dzięki za oświecenie. Jak będę negocjować nową umowę z DUK (z powodu usunięcia kanału) to będę o tym pamiętać, aby nie zawrzeć aneksu, tylko nową umowę.
  7. To ja teraz nie rozumiem. Najpierw mi piszecie że czynsz będzie, a teraz że może go nie być. Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, a stara się skraca. A tutaj nie trzeba czekać tych 6 miesięcy do końca umowy, tylko CP usuwa kanał więc od razu można zawrzeć nową. Dlatego chodziło mi o ten konkretny przypadek, kiedy to zawieramy nową umowę, bo CP usunął kanał.
  8. Szkoda. Miałam nadzieję, że przy wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału będzie inaczej. W takim razie zrobiłam błąd biorąc umowę 15/1 i 5 zł czynsz za dekoder. Mogłam wziąć 29/4 i bez czynszu za dekoder. A że umowę zawierałam 3 września tego roku, to prawie minęłyby mi miesiące gratisowe i wysyłałabym wypowiedzenie z powodu usunięcie kanału (bo mam go gwarantowanego w umowie) i miałabym nową umowę.☹️ Ale i tak będzie nowa umowa i nowe gratisy.😜
  9. A ja mam takie oto pytanie: czy wypowiadając umowę z powodu usunięcia kanału i zawierając nową (12/3) jest taka możliwość, aby przy tej nowej umowie został zniesiony czynsz za dekoder Evobox PVR? Przy pakiecie za 60 zł + 5 zł czynsz. Czy ten czynsz już zostaje na zawsze?
  10. Próbowałam i to nic nie daje. Ale już chyba doszłam do tego. Na pilocie trzeba wybrać USTAWIENIA - Ustawienia użytkownika - język napisów - i tu musi być BRAK (a u mnie było polski). Na razie nie trafiam na kanał gdzie są napisy, ale zobaczę jutro czy to to.
  11. A czy to nie jest tak, że aby skorzystać ze Smart Domu, to trzeba mieć pakiety w odpowiedniej wysokości? Ja poza telewizją w CP mam też telefon w Plusie, ale Smart Domu nie mam. Ponieważ skorzystałam z krótkiej umowy i gratisu (15/1) - to smart domu nie ma, tak usłyszałam w jednym punkcie CP. W drugim usłyszałam, że mam za mały abonament na telefon. Płacę za telefon 29 zł (mam rabat 10 zł za fakturę elektroniczną) i do smart domu brakuje mi 1 zł. A w DUK konsultant mi powiedział, że mam sporo za mały abonament na telefon. Co konsultant to inaczej.
  12. Czytam ten wątek od początku, ale zanim przeczytam te wszystkie strony minie sporo czasu, a problem mam teraz i wkurza mnie to, a mianowicie: oglądam jakiś program (różne kanały np. Polsat News (Skandaliści) i są napisy. Jak skasować te napisy? Chcę mieć tylko głos. Wybieram na pilocie Opcje (Język) - NAPISY naciskam ok pisze polski/txt pod spodem wyłączone. A napisy dalej są. Jak wyłączyć te [beep]ne napisy?
  13. Czytam forum więc wiem co mogłabym dostać. Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa. Zadzwoniłam do DUK i konsultant z DUK poradził, abym zrobiła zdjęcie wypowiedzeniu i wysłała e-mailem, ale też mówił o umowie na 24/4. Gdyby nie wymiana dekodera to miałabym teraz umowę 12/3. Mnie zależało żeby odebrać "zabawki" od razu. Nie mogę siedzieć w domu i czekać na kuriera. I dlatego nie przedłużałam tej umowy z DUK. Uważam, że umowa 15/1 nie jest najgorsza, jeszcze mogłam dostać 29/4 + 5 zł czynsz, lub 29 miesięcy, bez gratisów i bez czynszu za dekoder. Wybrałam 15/1 z czynszem 5 zł. Za konwerter i antenę zapłaciłam 109 zł (to jest komplet). Konwerter unicable jest z trzema wejściami. Jest dobry dla tych co mają w domu więcej telewizorów. Ja mam jeden telewizor więc mogłabym mieć konwerter z jednym wejściem unicable. Ale ten z jednym wejściem byłby droższy niż ten z trzema, który jest w komplecie z talerzem (70). Fachowiec, który montował mi antenę na balkonie, mówił, że lepszy jest talerz większy. Taki chcieli mi sprzedać w innym punkcie CP chyba za 108 zł (sam talerz), ale pracownik punktu nie mógł znaleźć konwertera, więc tam nic nie załatwiłam. A tam ceny konwerterów różne, od 69 zł, 85 zł, 160 zł. Ja się nie znam więc wolałam kupić komplet, który sprzedaje CP, żeby nie było później problemów z dekoderem.
  14. Wczoraj przedłużyłam umowę na telewizję. Miałam 15/3 i pakiet za 60 zł. Wymieniłam dekoder z ESI-88 na Evoboxa PVR. Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy. Nie wysłałam wypowiedzenia, ponieważ nie chcieli mi przyjąć w salonie firmowym CP/Plus. I w tym samym salonie dostałam bez wypowiedzenia, z wymianą dekodera umowę 15/1 i 60 zł za pakiet (pakiet taki jak miałam) + 5 zł czynsz za dekoder. Razem do zapłaty mam 65 zł. Za aktywację dekodera zapłaciłam jednorazowo 49 zł. Zapłaciłam też za nowy talerz i konwerter. Nasz forumowy Specjalista Cyfrowy Polsat pisał mi, że nie może dać mi krótkiej umowy, więc się nie dogadaliśmy. Być może oferta z DUK byłaby korzystniejsza, tylko dla mnie byłoby problemem żeby odebrać przesyłkę od kuriera (a kupowałam nowy talerz, konwerter no i oczywiście dekoder) i dlatego wolałam przedłużyć umowę stacjonarnie, bo do razu mogłam wszystko odebrać. Na stronie CP pisze, że można przedłużać umowy na 7 miesięcy przed końcem, więc czy warto wysyłać wypowiedzenie?
  15. Od wczoraj jestem posiadaczką Evoboxa PVR (wcześniej miałam Sagema ESI-88) i mam wrażenie, że jakość obrazu jest lepsza. Czy mi się wydaje? Telewizor mam ten sam.
×
×
  • Create New...