Jump to content

stef63

Users
  • Content Count

    250
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About stef63

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Kobieta

Recent Profile Visitors

150 profile views
  1. Próbowałam i to nic nie daje. Ale już chyba doszłam do tego. Na pilocie trzeba wybrać USTAWIENIA - Ustawienia użytkownika - język napisów - i tu musi być BRAK (a u mnie było polski). Na razie nie trafiam na kanał gdzie są napisy, ale zobaczę jutro czy to to.
  2. A czy to nie jest tak, że aby skorzystać ze Smart Domu, to trzeba mieć pakiety w odpowiedniej wysokości? Ja poza telewizją w CP mam też telefon w Plusie, ale Smart Domu nie mam. Ponieważ skorzystałam z krótkiej umowy i gratisu (15/1) - to smart domu nie ma, tak usłyszałam w jednym punkcie CP. W drugim usłyszałam, że mam za mały abonament na telefon. Płacę za telefon 29 zł (mam rabat 10 zł za fakturę elektroniczną) i do smart domu brakuje mi 1 zł. A w DUK konsultant mi powiedział, że mam sporo za mały abonament na telefon. Co konsultant to inaczej.
  3. Czytam ten wątek od początku, ale zanim przeczytam te wszystkie strony minie sporo czasu, a problem mam teraz i wkurza mnie to, a mianowicie: oglądam jakiś program (różne kanały np. Polsat News (Skandaliści) i są napisy. Jak skasować te napisy? Chcę mieć tylko głos. Wybieram na pilocie Opcje (Język) - NAPISY naciskam ok pisze polski/txt pod spodem wyłączone. A napisy dalej są. Jak wyłączyć te [beep]ne napisy?
  4. Czytam forum więc wiem co mogłabym dostać. Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa. Zadzwoniłam do DUK i konsultant z DUK poradził, abym zrobiła zdjęcie wypowiedzeniu i wysłała e-mailem, ale też mówił o umowie na 24/4. Gdyby nie wymiana dekodera to miałabym teraz umowę 12/3. Mnie zależało żeby odebrać "zabawki" od razu. Nie mogę siedzieć w domu i czekać na kuriera. I dlatego nie przedłużałam tej umowy z DUK. Uważam, że umowa 15/1 nie jest najgorsza, jeszcze mogłam dostać 29/4 + 5 zł czynsz, lub 29 miesięcy, bez gratisów i bez czynszu za dekoder. Wybrałam 15/1 z czynszem 5 zł. Za konwerter i antenę zapłaciłam 109 zł (to jest komplet). Konwerter unicable jest z trzema wejściami. Jest dobry dla tych co mają w domu więcej telewizorów. Ja mam jeden telewizor więc mogłabym mieć konwerter z jednym wejściem unicable. Ale ten z jednym wejściem byłby droższy niż ten z trzema, który jest w komplecie z talerzem (70). Fachowiec, który montował mi antenę na balkonie, mówił, że lepszy jest talerz większy. Taki chcieli mi sprzedać w innym punkcie CP chyba za 108 zł (sam talerz), ale pracownik punktu nie mógł znaleźć konwertera, więc tam nic nie załatwiłam. A tam ceny konwerterów różne, od 69 zł, 85 zł, 160 zł. Ja się nie znam więc wolałam kupić komplet, który sprzedaje CP, żeby nie było później problemów z dekoderem.
  5. Wczoraj przedłużyłam umowę na telewizję. Miałam 15/3 i pakiet za 60 zł. Wymieniłam dekoder z ESI-88 na Evoboxa PVR. Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy. Nie wysłałam wypowiedzenia, ponieważ nie chcieli mi przyjąć w salonie firmowym CP/Plus. I w tym samym salonie dostałam bez wypowiedzenia, z wymianą dekodera umowę 15/1 i 60 zł za pakiet (pakiet taki jak miałam) + 5 zł czynsz za dekoder. Razem do zapłaty mam 65 zł. Za aktywację dekodera zapłaciłam jednorazowo 49 zł. Zapłaciłam też za nowy talerz i konwerter. Nasz forumowy Specjalista Cyfrowy Polsat pisał mi, że nie może dać mi krótkiej umowy, więc się nie dogadaliśmy. Być może oferta z DUK byłaby korzystniejsza, tylko dla mnie byłoby problemem żeby odebrać przesyłkę od kuriera (a kupowałam nowy talerz, konwerter no i oczywiście dekoder) i dlatego wolałam przedłużyć umowę stacjonarnie, bo do razu mogłam wszystko odebrać. Na stronie CP pisze, że można przedłużać umowy na 7 miesięcy przed końcem, więc czy warto wysyłać wypowiedzenie?
  6. Od wczoraj jestem posiadaczką Evoboxa PVR (wcześniej miałam Sagema ESI-88) i mam wrażenie, że jakość obrazu jest lepsza. Czy mi się wydaje? Telewizor mam ten sam.
  7. Teraz właśnie tak mam. Mam antenę z logo CP, ale jak już wymieniam dekoder, to chcę wymienić też talerz i konwerter. Teraz mam ES-88 więc konwerter nie pasuje, a jak jest deszcz czy burza to nie mam obrazu, lub zatrzymuje się w jednym miejscu. Obecna instalacja u mnie jest stara, ma 9 lat.
  8. Panowie oświećcie mnie (kobieta jestem) ile kosztuje antena (talerz) i konwerter do dekodera Evobox PVR? Byłam w dwóch punktach CP i w każdym inaczej mówią, a w DUK jeszcze co innego. Talerz taki duży, szary, bez logo Polsatu 109 zł, a konwerter w jednym punkcie 69 zł (ale go nie mają). W innym punkcie ten konwerter kosztuje 85 zł, a w jeszcze innym 160 zł. Ile w końcu kosztuje konwerter, taki który powinien być do dekodera Evobox PVR? Muszę kupić talerz i konwerter przy przedłużeniu umowy (wymieniam dekoder na Evoboxa PVR), i chcę to zrobić stacjonarnie (choć gorsza umowa niż przez DUK), bo mam problem żeby odebrać przesyłkę od kuriera.
  9. Dzięki za odpowiedź. Chyb ma dwa HDMI. Ale potwierdzi mi to jeszcze siostrzeniec.
  10. Panowie, oświećcie mnie (jestem kobietą), czy dekoder Evobox PVR będzie nadawał się do mojego starego telewizora. Mam 9-letnią plazmę Panasonica i nie zamierzam zmieniać telewizora (bo jest dobry), ale chcę jutro wymienić Sagema ESI-88 na Evoboxa PVR.
  11. Napisałam. Mam nadzieję, że doszło. Podałam tam mojego prywatnego e-maila. Jak się odezwiesz to podam swoje dane.
  12. Cyfrowy Polsat, jak do Ciebie wysłać wiadomość prywatną. Kiedyś to wiedziałam, ale zapomniałam. Możesz mi krok po kroku napisać? Chcę do Ciebie wysłać taką wiadomość (w swojej sprawie), ale nie wiem jak.
  13. 3.12.2018 przedłużyłam umowę w punkcie Plusa. Miałam 12/3, dostałam 15/3. Poszłam tam zanieść wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca), ale pani powiedziała, że wypowiedzenie nie jest potrzebne, ponieważ taka oferta jest dla mnie dostępna, więc przedłużyłam w punkcie Plusa. Reszta też bez zmian czyli dekoder, pakiet, cena. Mam pakiet za 60 zł (taki też miałam).
  14. 3 grudnia będę składać wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca umowy). Teraz mam 12/3 i płacę 60 zł. Rozumiem, że dostanę tylko 15/3 i ten sam pakiet za 60 zł. Mam też w Plusie abonament na telefon i płacę 29 zł, i więcej nie chciałabym płacić. Czy jest sens "zrobić" z tego jakiś smartdom? Nie chcę więcej płacić za telewizję niż 60 zł i nie chcę więcej płacić za telefon niż 29 zł miesięcznie. Umowa na telefon kończy mi się za 14 miesięcy. Chętnie będę płacić mniej. Internetu nie chcę z CP, ani żadnej innej ich usługi.
×
×
  • Create New...