Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to jeszcze raz! Oferta, którą skopiowałeś i dopytywałeś (MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD (70zł) w ofertach 29/4, 24/4, 15/1) dotyczy pakietów kanałów wraz z wymianą dekodera głównego. I jak widzisz po pierwsze są tam krótsze okresy bezpłatne. Po drugie nie ma tam wariantu 12/3.

Ciebie (prawdopodobnie) interesuje oferta bez wymiany dekodera głównego, więc:

Bez wymiany dekodera głównego i po złożeniu wypowiedzenia będziesz miał do wyboru: 29/6, 24/6, 15/3, 12/3. Aktywacja dekodera MR 29zł.

 

 

Co oznacza, że możesz dostać MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD (70zł) w ofertach 29/6, 24/6, 15/3, 12/3. Interesujący Cię MR będzie Cię kosztował dodatkowo po okresie promocyjnym 5zł, a aktywacja dekodera do usługi MR wyniesie jednorazowo 29zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Epilog
Zgodnie z sugestia na tym forum napisałem maila: o treści: "Interesuje mnie ewentualne przedłużenie umowy CP na dokładnie tych samych warunkach finansowych jak obecnie posiadam, tj. Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Opcja On The Go wraz z czynszem za dekoder Evobox w cenie 54,99zł oczywiście umowa 24/6 czyli 6 miesięcy gratis, ewentualnie 12/3".

Oferta z DUK taka jak poprzednio czyli 60 zł w umowie 24/3. Z pakietami, które mnie nie interesują, a za które musiałbym jednak zapłacić. Dla mnie to zero sensu, tak więc na koniec czerwca zakończę swoja przygodę z CP. Dla zasady, bo nie lubię jak tak traktuje się klienta.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym masz problem? W tym, że oprócz CP mam do wyboru inne opcje, czy fakt, że zmieniając dekoder szukam takiego, który zadziała mi wprost z automatyką mieszkania. A moze z faktem, że nie w pieniądzach lecz w sposobie podejcia do klientów mam uwagi do CP? 

Mnie kiedyś uczyli, ze profesjonalne jest takie oferowanie usług, aby klient był zadowolony. I tego sie trzymam. 

Edytowane przez TomaszL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

A moduł wifi można dobrać za 1 zł w trakcie umowy? Jeżeli umowa jest przedłużona telefonicznie to w punkcie czy przyślą? Czy może tylko nowi klienci mają za 1 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to dziwne.Ja w regulaminie umowy mam też moduł wifi w cenie 1 zł,umowa przedłużona 3 miesiące temu.Gdy dzwoniłem na infolinie CP kilka dni temu,by zapytać gdzie mogę dokupić moduł(czy w punkcie CP )to konsultant powiedział,że niestety nie mogę dokupić modułu za 1 zł w trakcie umowy.Powiedział :może Pan dokupić moduł wifi za 1 zł dopiero tylko wtedy gdy będzie się panu kończyć kolejna umowa .Trzeba przeczekać do końca i dopiero wtedy za 1 zł.Teraz za 69 zł może Pan dokupić .Trzeba było dobrać moduł w trakcie rozmowy przy przedłużeniu umowy.Takie oto słowa usłyszałam od konsultanta.

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Sprawdziłem nową umowę i w paragrafie nr 8 ewidentnie jest napisane "W ramach Oferty, Abonent otrzymuje możliwość zakupu lub udostępnienia Sprzętu w promocyjnej cenie:

p.4 - Moduł Wi-fi Opłata jednorazowa: 1 zł, Maksymalna ilość: 1 Moduł do 1 dekodera, Dostępne dla Abonentów Pakietu Rodzinny HD lub wyższego."

 

Czyli przy przedłużeniu umowy otrzymując taką umowę przysługuje moduł wifi w cenie 1 zł. Do odbioru jest w punkcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo i ja mam w zapisie swojej umowy.Moduł wifi w cenie 1 zł. Ale w trakcie umowy nie mogę zakupić modułu w tej cenie. Jasno mi to oznajmił konsultant na infolini,jak wcześniej to opisałem w temacie.Muszę na dniach osobiście udać się do punktu CP wraz z umową,pokazać sprzedawcy i dopytać jak to w końcu jest.Co innego mam w regulaminie umowy,a co innego słyszę od pracownika na linii telefonicznej.A poniżej mam zapis,,Abonent który nie dokonał zakupy sprzętu wymienionego w ustawie 1 pkt .4,5 powyżej bezpośrednio przy zawarciu umowy w okresie jej obowiązywania może dokonać jego zakupu w autoryzowanym punkcie sprzedaży w terminie kolejnych 18 miesięcy następujących po zawarciu umowy lub do dnia zmiany umowy w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zmiany umowy możliwość zakupu sprzętu w promocyjnej cenie zależy od warunków wybranej oferty".

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam opcje przedłużenia:

 Familijny Max HD + Film HD + Cinemax HD + Sport HD  za 60zł w opcji 24/6. Jest to moja pierwsza batalia z Dukiem CP i zastanawiam mnie opcja 6mcy przed końcem umowy. 

Wysyłam 6mcy wcześniej wypowiedzenie i aktualna umowa się anuluje na rzecz nowej? A nowa (na dzisiejszy dzień) za taką samą ofertę ile mnie wyniesie i w jakim wariancie? Jeżeli było niedawno wyjaśnione na forum to z góry przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jeśli przyjmiesz po uzgodnieniu z konsultantem to pozostałe miesiące się anulują, nowe warunki wejdą od nowego okresu rozliczeniowego, a oferta wyniesie cię tyle, ile ustalisz z konsultantem DUK, tzn. jakie pakiety i usługi wejdą do Twojej umowy.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...