swojadroga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Na poprzedniej stronie masz rozpisane możliwości: Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 80zł -> Familijny MAX HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 60zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów. Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + pakiet VOD za 80zł -> Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 70zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów. Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 50zł w umowie 24/3. Do tego dobierasz na czas nieokreślony Pakiet Eleven Sports HD za 15zł z pierwszym miesiącem gratis. Od niedługiego czasu można mieć 12-miesięczne umowy następujące po sobie. Edytowane 24 Maja 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ernando Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Dziękuje za odpowiedź. Czyli mój pakiet jest za 50zł w umowie 24/3. A ile kosztuje w umowie 12/3? Pozostanie tak jak jest 59,99? Edytowane 24 Maja 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 MR można dobrać tylko poprzez przedłużenie umowy. Innej drogi nie ma. Czyli stracę stare zniżki Smart DOM 50%, a będę miał nowy SMART DOM, gdzie zniżka jest kwotowa chyba 10, czy 20 zł, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 50% zamieni się na 25 zł rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ernando Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1. Rozumiem to, jednak interesujący mnie pakiet, czyli obecny który posiadam, to wariant nr 3 z Twojej listy. I napisałeś przy nim, że kosztuje 50 zł w umowie 24/3. Mnie interesuje jak najkrótsza umowa, czyli najlepiej 12/3. Wariant nr 1 i 2 zawiera pakiet Eleven Sports którym nie jestem zainteresowany. Czy w takim razie jest możliwość uzyskania umowy bez pakietu Eleven Sports i jaka jest wtedy cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomel91 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Jak długości umów wyglądają w przypadku przedłużania umowy, która w chwili obecnej jest rabatowa jako druga, tj. -50%. Wiem, że rabat zmniejszy się do 25 zł, ale zastanawiam się nad zejściem na niższy pakiet. Tylko czy w ramach umów rabatowanych Smart Domem też są dostępne obecnie 24/6 i 12/3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Jeśli obniżysz abonament, pożegnasz się z rabatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Witam, tak mam opłatę za multiroom w wys. 5zł za dodatkowy dekoder czyli HD3000 W sumie mam 2 dekodery - Evobox i HD3000. Zostało mi dokładnie 6 m-cy starej umowy, które zostały anulowane i weszła w życie nowa umowa 12/3 W starej umowie zapłaciłem jedynie 3 abonamenty i "podpisałem" kolejną umowę. Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy? Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. Obecnie też taką właśnie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.Przepraszam, moje gapowe. To co masz, jest za 60zl w standardowych promocjach.Bez Sport HD cena nie będzie niższa. Będzie nawet wyższa jeśli zostawisz sobie Film HD i Cinemax HD. Edytowane 24 Maja 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Ja już jestem po dzisiejszej wieczornej rozmowie z DUK w sprawie przedłużenia umowy. Otrzymałem drugą z rzędu umowę na 12 miesięcy. Dotychczasową również mam na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące miałem gratis. 5 miesięcy dotychczasowej umowy zostało mi anulowane. Nowa umowa w moim przypadku w chodzi w życie od 3 czerwca br. W tej nowej umowie, której wzór otrzymałem już mailem, widzę jednak pewne nieścisłości względem ustaleń z konsultantem. Otóż, w aneksie tym nie widzę wzmianki o 3 bezpłatnych miesiącach. Według tego, co otrzymałem, wszystkie 12 miesięcy mam mieć płatne! Nie wiem, ja to przynajmniej tak rozumiem. Warunki umowy, jakie dzisiaj otrzymałem na maila, przedstawiają się następująco: Czy ktoś, kto się bardzo dobrze na tym zna, może na to spojrzeć i mi odpowiedzieć, co i jak z tym aneksem? Zamierzam jutro zadzwonić do DUK Cyfrowego Polsatu i wyjaśnić tę sytuację. Bo widzę, że nie dostałem 3 miesięcy gratis, a miały być! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Musisz złożyć reklamację. Faktycznie ten aneks nie przewiduje darmowych miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 OK, rozumiem. Dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy? Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. Obecnie też taką właśnie mam. Od zawsze płacę za MR. Małe sprostowanie - za MR płacę 10zł, a 5zł za korzystanie z Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 @Barti - najszybciej będzie wysłać odstąpienie od umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 No dobra, a co potem? Czyli to wczorajsze przedłużenie umowy zostanie mi anulowane i z powrotem będzie trwała ta poprzednia umowa, na dotychczasowych warunkach? A co z jej wypowiedzeniem? Na skutek wczorajszego telefonicznego przedłużenia umowy, wycofałem moje wypowiedzenie dotychczasowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Trzeba było się kontaktować z konsultantami DUK dostępnymi na naszym forum - wtedy takich jaj by nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 @Barti - w najgorszym wypadku składasz ponownie wypowiedzenie i dzwonisz o DUK po właściwą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Jakąś godzinę po napisaniu mojego powyższego postu zadzwoniłem do DUK i szczęście w nieszczęściu, że trafiłem akurat na tego samego konsultanta, z którym wczoraj przedłużyłem umowę. Przestawiłem więc mu całą sytuację, więc konsultant ten jeszcze raz wszystko sprawdził w systemie i potwierdził, że wszystko jest OK, że na moim kontrakcie jest wyraźnie zapisane, że pierwsze 3 miesiące mam gratis i że mam się nie martwić, bo na pewno też będzie. Jednocześnie bardzo się zdziwił, że w aneksie, który dostałem wczoraj mailem, jest zapisane, że wszystkie 12 miesięcy nowej umowy mam płatne. Powiedział, że to niemożliwe, że na pewno tak nie będzie, bo Cyfrowy Polsat w ogóle nie ma takich ofert przedłużeniowych, że przy 12 miesiącach umowy wszystkie miesiące są płatne. Ja go chyba z 10 razy o to jeszcze wypytywałem, bo jakoś niespecjalnie mu wierzyłem, jednak cały czas konsultant ten zapewniał mnie, że te 3 miesiące gratis będę miał. Po rozmowie z tym konsultantem z DUK zadzwoniłem ponownie, ale już na "zwykłą" infolinię i dałem "0" na połączenie z konsultantem. Po chwili zgłosił się inny, miły konsultant, któremu powiedziałem, że wczoraj przedłużyłem umowę i nie mówiąc mu na początku o co chodzi, poprosiłem, aby sprawdził i powiedział mi, jakie są warunki w niej zapisane. Po chwili oczekiwania konsultant odpowiedział mi, że umowa jest na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące promocyjnie są gratis, tj. czerwiec, lipiec i sierpień. Z lekkim niedowierzaniem chyba z kilka razy jeszcze go o pytałem i potwierdził, że na 100% mam te 3 miesiące gratis. W takim razie poprosiłem go też, czy może mi na maila przesłać jakieś potwierdzenie tego, czy coś. No to konsultant zaczął sprawdzać i po chwili powiedział mi, że teraz nie da rady, ale że mogę np. jutro albo pojutrze ponownie zadzwonić na infolinię i wtedy mi takie potwierdzenie wyślą. Hmm, sam nie wiem, co o tym myśleć. Na pewno, jak nie jutro, nie pojutrze to najdalej w poniedziałek przedzwonię sobie jeszcze raz na tę infolinię, jeszcze raz o to wypytam i poproszę o potwierdzenie na maila. Wciąż mnie to nurtuje, więc będę to jeszcze monitorować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Miałem wczoraj ten sam przypadek z nową umową. Dziś zadzwoniłem do DUK i spytałem konsultanta co widzi w systemie. Wszystko się zgadzało z ustaleniami. Mają błąd w nowych umowach. W paragrafie nr 2 i w tabelce z okresami do opłaty. W paragrafie 2 podana jest ulga, która potwierdza umowę 12/3. Ale fakt jest, że umowa ma błędy na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Ooo, to warto wiedzieć o takiej sytuacji. Chociaż mi konsultant nic nie mówił o żadnych błędach w systemie. Czy może ktoś jeszcze potwierdzić, że ten "cyrk" z umową moją i kolegi powyżej to wynik jakichś błędów w systemie Cyfrowego Polsatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Łatwo zauważyć, że w drugim paragrafie brak p. 1 czyli przyznanych promocji, następnie jest p. 2 mówiący o elastyczności, a poniżej znowu p. 1 i 2 zamiast 3 i 4. Jak można mieć taki bałagan w umowie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 A no, faktycznie. Nie zwróciłem wcześniej uwagi na numerację tych punktów. No to rzeczywiście coś jest tam pokićkane... Nie wiem, może w takiej sytuacji jest jakaś nadzieja na to, że konsultanci z DUK i ze zwykłej infolinii, z którymi dzisiaj rozmawiałem, nie okłamywali mnie... Najbardziej to jednak martwi mnie ten zapis na drugiej stronie aneksu, mówiący o tym, że miesiące 1-12 są płatne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Trzeba było się kontaktować z konsultantami DUK dostępnymi na naszym forum - wtedy takich jaj by nie było... Czyli z kim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 (edytowane) Nie ma się co martwić. Przysłali maila z przeprosinami o pomyłkach w umowie przesłanej na maila, które zostaną poprawione. I potwierdzili pisemnie przyznane ulgi w nowej umowie 12/3. Ktoś u nich spartaczył robotę z wzorami nowych umów. Edytowane 26 Maja 2018 przez marekpolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.