Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na poprzedniej stronie masz rozpisane możliwości:

 

 

 

Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 80zł -> Familijny MAX HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 60zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów.

 

Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + pakiet VOD za 80zł -> Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 70zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów.

 
Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 50zł w umowie 24/3. Do tego dobierasz na czas nieokreślony Pakiet Eleven Sports HD za 15zł z pierwszym miesiącem gratis.

 

 

Od niedługiego czasu można mieć 12-miesięczne umowy następujące po sobie.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź.

 

Czyli mój pakiet jest za 50zł w umowie 24/3. A ile kosztuje w umowie 12/3? Pozostanie tak jak jest 59,99?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

 

Rozumiem to, jednak interesujący mnie pakiet, czyli obecny który posiadam, to wariant nr 3 z Twojej listy. I napisałeś przy nim, że kosztuje 50 zł w umowie 24/3. Mnie interesuje jak najkrótsza umowa, czyli najlepiej 12/3.

 

Wariant nr 1 i 2 zawiera pakiet Eleven Sports którym nie jestem zainteresowany. Czy w takim razie jest możliwość uzyskania umowy bez pakietu Eleven Sports i jaka jest wtedy cena?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długości umów wyglądają w przypadku przedłużania umowy, która w chwili obecnej jest rabatowa jako druga, tj. -50%. Wiem, że rabat zmniejszy się do 25 zł, ale zastanawiam się nad zejściem na niższy pakiet. Tylko czy w ramach umów rabatowanych Smart Domem też są dostępne obecnie 24/6 i 12/3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak mam opłatę za multiroom w wys. 5zł za dodatkowy dekoder czyli HD3000 :) W sumie mam 2 dekodery - Evobox i HD3000. Zostało mi dokładnie 6 m-cy starej umowy, które zostały anulowane i weszła w życie nowa umowa 12/3 :)

W starej umowie zapłaciłem jedynie 3 abonamenty i "podpisałem" kolejną umowę.

 

Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy?

Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. :cool: Obecnie też taką właśnie mam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

Przepraszam, moje gapowe. To co masz, jest za 60zl w standardowych promocjach.

Bez Sport HD cena nie będzie niższa. Będzie nawet wyższa jeśli zostawisz sobie Film HD i Cinemax HD.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po dzisiejszej wieczornej rozmowie z DUK w sprawie przedłużenia umowy.

Otrzymałem drugą z rzędu umowę na 12 miesięcy. Dotychczasową również mam na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące miałem gratis. 5 miesięcy dotychczasowej umowy zostało mi anulowane. Nowa umowa w moim przypadku w chodzi w życie od 3 czerwca br.

W tej nowej umowie, której wzór otrzymałem już mailem, widzę jednak pewne nieścisłości względem ustaleń z konsultantem. Otóż, w aneksie tym nie widzę wzmianki o 3 bezpłatnych miesiącach. Według tego, co otrzymałem, wszystkie 12 miesięcy mam mieć płatne! Nie wiem, ja to przynajmniej tak rozumiem.

Warunki umowy, jakie dzisiaj otrzymałem na maila, przedstawiają się następująco:

 

cp_umowa_1.png?dl=1

cp_umowa_2.png?dl=1

 

 

 

Czy ktoś, kto się bardzo dobrze na tym zna, może na to spojrzeć i mi odpowiedzieć, co i jak z tym aneksem?

Zamierzam jutro zadzwonić do DUK Cyfrowego Polsatu i wyjaśnić tę sytuację. Bo widzę, że nie dostałem 3 miesięcy gratis, a miały być! :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy?

Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. :cool: Obecnie też taką właśnie mam. :)

 

Od zawsze płacę za MR. Małe sprostowanie - za MR płacę 10zł, a 5zł za korzystanie z Evoboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a co potem?

Czyli to wczorajsze przedłużenie umowy zostanie mi anulowane i z powrotem będzie trwała ta poprzednia umowa, na dotychczasowych warunkach?

A co z jej wypowiedzeniem? Na skutek wczorajszego telefonicznego przedłużenia umowy, wycofałem moje wypowiedzenie dotychczasowej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakąś godzinę po napisaniu mojego powyższego postu zadzwoniłem do DUK i szczęście w nieszczęściu, że trafiłem akurat na tego samego konsultanta, z którym wczoraj przedłużyłem umowę. :) Przestawiłem więc mu całą sytuację, więc konsultant ten jeszcze raz wszystko sprawdził w systemie i potwierdził, że wszystko jest OK, że na moim kontrakcie jest wyraźnie zapisane, że pierwsze 3 miesiące mam gratis i że mam się nie martwić, bo na pewno też będzie. Jednocześnie bardzo się zdziwił, że w aneksie, który dostałem wczoraj mailem, jest zapisane, że wszystkie 12 miesięcy nowej umowy mam płatne. Powiedział, że to niemożliwe, że na pewno tak nie będzie, bo Cyfrowy Polsat w ogóle nie ma takich ofert przedłużeniowych, że przy 12 miesiącach umowy wszystkie miesiące są płatne. Ja go chyba z 10 razy o to jeszcze wypytywałem, bo jakoś niespecjalnie mu wierzyłem, jednak cały czas konsultant ten zapewniał mnie, że te 3 miesiące gratis będę miał. Po rozmowie z tym konsultantem z DUK zadzwoniłem ponownie, ale już na "zwykłą" infolinię i dałem "0" na połączenie z konsultantem. Po chwili zgłosił się inny, miły konsultant, któremu powiedziałem, że wczoraj przedłużyłem umowę i nie mówiąc mu na początku o co chodzi, poprosiłem, aby sprawdził i powiedział mi, jakie są warunki w niej zapisane. Po chwili oczekiwania konsultant odpowiedział mi, że umowa jest na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące promocyjnie są gratis, tj. czerwiec, lipiec i sierpień. Z lekkim niedowierzaniem chyba z kilka razy jeszcze go o pytałem i potwierdził, że na 100% mam te 3 miesiące gratis. W takim razie poprosiłem go też, czy może mi na maila przesłać jakieś potwierdzenie tego, czy coś. No to konsultant zaczął sprawdzać i po chwili powiedział mi, że teraz nie da rady, ale że mogę np. jutro albo pojutrze ponownie zadzwonić na infolinię i wtedy mi takie potwierdzenie wyślą.

 

Hmm, sam nie wiem, co o tym myśleć. :roll: Na pewno, jak nie jutro, nie pojutrze to najdalej w poniedziałek przedzwonię sobie jeszcze raz na tę infolinię, jeszcze raz o to wypytam i poproszę o potwierdzenie na maila. Wciąż mnie to nurtuje, więc będę to jeszcze monitorować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Miałem wczoraj ten sam przypadek z nową umową. Dziś zadzwoniłem do DUK i spytałem konsultanta co widzi w systemie. Wszystko się zgadzało z ustaleniami. Mają błąd w nowych umowach. W paragrafie nr 2 i w tabelce z okresami do opłaty. W paragrafie 2 podana jest ulga, która potwierdza umowę 12/3. Ale fakt jest, że umowa ma błędy na papierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, to warto wiedzieć o takiej sytuacji. Chociaż mi konsultant nic nie mówił o żadnych błędach w systemie. :roll:

Czy może ktoś jeszcze potwierdzić, że ten "cyrk" z umową moją i kolegi powyżej to wynik jakichś błędów w systemie Cyfrowego Polsatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Łatwo zauważyć, że w drugim paragrafie brak p. 1 czyli przyznanych promocji, następnie jest p. 2 mówiący o elastyczności, a poniżej znowu p. 1 i 2 zamiast 3 i 4. Jak można mieć taki bałagan w umowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no, faktycznie. :shock: Nie zwróciłem wcześniej uwagi na numerację tych punktów. No to rzeczywiście coś jest tam pokićkane... :?

Nie wiem, może w takiej sytuacji jest jakaś nadzieja na to, że konsultanci z DUK i ze zwykłej infolinii, z którymi dzisiaj rozmawiałem, nie okłamywali mnie... :roll:

 

Najbardziej to jednak martwi mnie ten zapis na drugiej stronie aneksu, mówiący o tym, że miesiące 1-12 są płatne... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Nie ma się co martwić. Przysłali maila z przeprosinami o pomyłkach w umowie przesłanej na maila, które zostaną poprawione. I potwierdzili pisemnie przyznane ulgi w nowej umowie 12/3. Ktoś u nich spartaczył robotę z wzorami nowych umów.

Edytowane przez marekpolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...