Jump to content

rsw

Users
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Dobra

About rsw

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. Nic nie zobaczy. Pomijając fakt, że akurat Nowy 123 wypowiada się zawsze do bólu merytorycznie, sam niedawno przechodziłem taką sytuację w praktyce. Przedłużyłem umowę uprawniającą, rabaty (50% na drugiej usłudze i ~49 zł - na trzeciej) pozostały bez zmian. Dopiero przedłużenie umów rabatowanych coś by zmieniło. Ergo - zastosuj własną radę i się dokształć, bo tylko wprowadzasz zbędne zamieszanie.
  2. Jakaś logika w tym jest. Jeśli klient za trzy usługi płaci nominalnie 65 zł (a średnio jeszcze mniej, uwzględniając okresy bezpłatne), to zysku raczej na nim nie ma i trzeba delikwenta jakoś zniechęcić
  3. Jeśli w umowie nie ma zapisu, że po okresie podstawowym cena wzrasta, nadal będzie 50 zł. Jeśli jest podana wyższa cena - będzie 50% tej ceny. Wypowiedzenie w tej sytuacji nic nie da - CP wilkiem patrzy na płacących 50% za TV, a co gorsza złotówkę za trzecią umowę, i chętnie by się nas pozbył.
  4. Słuszna decyzja. Gdybyś chciał pozostać na umowie na czas nieokreślony, sprawdź, czy przypadkiem nie masz podwyżki po okresie podstawowym - bo wtedy zachowasz 50%, ale od większej kwoty.
  5. Zacytuję sam siebie: "rabat 50% zmieni się w 25 zł".
  6. 12/3 dostaniesz, ale z ceny nie tylko nie zejdziesz, a będziesz płacił więcej o 25 zł - rabat 50% zmieni się w 25 zł.
  7. Przecież podwyżki obejmą tylko przedłużających - inaczej taki wpieniony abonent rozwiąże w diabły cały SmartDom i po złości pójdzie gdzie indziej, a to by się nie spodobało Grupie CP. Czyli - luz, w najgorszym razie zostawi się umowy na czasie nieokreślonym, co czasem może mieć swoje zalety. Sam we wrześniu dostałem list, że moja taryfa internetowa (35 GB za 49,99, rabatowane do 1,08) wylatuje z oferty, więc w to miejsce dają mi 70 GB + "nielimitowane" LTE, całość zrabatowana do zera. Taryfa weszła już w życie, oczywiście bez przedłużania obecnej umowy.
  8. Tak dużo liter, tak mało treści... Spróbuję budować krótkie zdania z użyciem prostych słów: Tu mało kto naprawdę czeka na możliwość odejścia z CP. Ogromna większość chce na nowo dostać promocyjne warunki i obniżyć sobie średnią opłat. W tym kontekście cała twoja bełkotliwa, pełna błędów wypowiedź, nie ma sensu.
  9. Aaaa, fakt, oczywiście. Dziękuję za korektę.
  10. Umowa 15/3 lub 12/3 - zależy, jaką masz teraz - cena ta sama, minus 10 zł z tytułu SmartDomu.
  11. Może i mało, ale chętnie poszerzam wiedzę. No i co dekoderowi przychodzi z tych informacji? Bo taką dostaje informację z satelity. Wymyśliłeś sobie "odbijanie akceptacji" - gdzie mój sagemcom ma nadajnik satelitarny?
  12. Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy Ekhm, mój dekoder jest tylko odbiornikiem i niczego nie odbija do satelity. Masz jakiś ciekawszy model?
  13. Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM.
  14. Dlaczego ma czekać do 4 miesięcy do końca przy rocznej umowie?
×
×
  • Create New...