Jump to content

dzyn

Users
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About dzyn

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Ja zadzwoniłem po godzinie od złożenia wypowiedzenia przez ICOK i nikt na mnie nie krzyczał 😀 Powiedziałem wprost co chcę, konsul też był konkretny. Niczego się nie obawiaj, tylko dzwoń.
  2. Aktualny Przynajmniej wczoraj jeszcze był 😁
  3. Wczoraj po godz. 12 wysłałem wypowiedzenie przez ICOK, zadzwoniłem chwilę później do DUK. Kumaty konsul powiedział, że jak tylko zarejestrują zgłoszenie, to do mnie oddzwoni. Zadzwonił o 15.30, więc wszystko trwało 3,5 godz. Dostałem to co miałem 12/3 - Fam Max HD, Cinemax, Sport, Film, evobox, multiroom za 75zł (poprzednia również 12/3). Prosił, aby w przypadku nieodebrania przeze mnie telefonu nie oddzwaniać na nr DUK, i że on sam będzie dzwonił aż do skutku - wspomniał, że mu na tym zależy, plany itd. Powiedziałem, że rozumiem o co chodzi - on był szczery i ja i każdy z nas jest zadowolony. Cała rozmowa trwała dosłownie 2 minuty. Wspomniał jeszcze że za niedługo będą podwyżki.
  4. Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ? W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. Chodziło mi o to, że gdyby pogadał z konsulem to mógłby jeszcze otrzymać pakiet Eleven za free na 1 miesiąc - tak jak ja.
  6. Ja również płacę 75zł, i otrzymałem to samo co Ty + pakiet Eleven na miesiąc, więc mogłeś utargować więcej
  7. Na koncie ICOK od moich teściów także widnieje powyższa informacja, od kilku dni. Czy mogę prosić kogoś z supportu o usunięcie tego "błędu" ? Czy to prawda, że włączając pakiet Eleven poprzez ICOK jest on aktywowany od najbliższego okresu rozliczeniowego, a nie od dnia aktywacji ?
×
×
  • Create New...