Jump to content

dzyn

Users
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About dzyn

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Niedawno przedłużałem umowę, otrzymałem również CP GO i odblokowane wszystkie kanały na dekoderze (HBO, Eleveny, Canal +3,4, PS Premium itd.). Po okresie darmowym kanały na dekoderze są nieaktywne (co jest oczywiste) , natomiast w CP GO mogę je oglądać normalnie (są aktywne). Czy wy też tak macie, czy to może jakiś bug, i lepiej się nie przyznawać, aby nie zablokowali ?
  2. Dokładnie tak. Chciałem 15/1, ale konsul powiedział mi, że wtedy Ekstraklasa nie wchodziła. Wydaje mi się, że to było max. do ugrania.
  3. Wypowiedzenie przez ICOK złożone. Dzisiaj umówiona rozmowa z konsulem z DUK: 24/6, Fam Max HD+ Cinemax HD+ Sport HD+ Film HD+ MR = 75zł miesięcznie (Evobox +HD3000) Do tego gratis na prawie 2 okresy rozliczeniowe: pakiet Ekstraklasa, HBO, Rozrywka, Polsat Sport Premium, Eleven Sports. On the go na cały okres trwania umowy, VOD na 6 miesięcy Chyba więcej nie dało się wycisnąć.
  4. Zgadzam się z przedmówcą, wczoraj rozmawiałem z konsulem z DUK i powiedział, że jest 12/3, 15/1, 24/6. Nie ma już 15/3.
  5. Dzięki, ale to była inna ksywa. Chyba na literę "a"
  6. Czy ktoś pamięta nicka osoby z tego forum, który jest pracownikiem DUK i można dzięki niemu przedłużyć umowę ? Pamiętam, że kiedyś na forum było podane, ale nie potrafię tego znaleźć. Dzięki.
  7. Czy na 6 miesięcy przed końcem umowy można wymienić dekoder z MR (mam HD3000, chciałbym Evobox Lite) ? Czy są wówczas dostępne darmowe miesiące ?
  8. Ja zadzwoniłem po godzinie od złożenia wypowiedzenia przez ICOK i nikt na mnie nie krzyczał 😀 Powiedziałem wprost co chcę, konsul też był konkretny. Niczego się nie obawiaj, tylko dzwoń.
  9. Aktualny Przynajmniej wczoraj jeszcze był 😁
  10. Wczoraj po godz. 12 wysłałem wypowiedzenie przez ICOK, zadzwoniłem chwilę później do DUK. Kumaty konsul powiedział, że jak tylko zarejestrują zgłoszenie, to do mnie oddzwoni. Zadzwonił o 15.30, więc wszystko trwało 3,5 godz. Dostałem to co miałem 12/3 - Fam Max HD, Cinemax, Sport, Film, evobox, multiroom za 75zł (poprzednia również 12/3). Prosił, aby w przypadku nieodebrania przeze mnie telefonu nie oddzwaniać na nr DUK, i że on sam będzie dzwonił aż do skutku - wspomniał, że mu na tym zależy, plany itd. Powiedziałem, że rozumiem o co chodzi - on był szczery i ja i każdy z nas jest zadow
  11. Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ? W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Create New...