swojadroga Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 A może to jest związane z problemami, które opisał @Barti? Dlatego może teraz nie chcą dać umowy na 12 miesięcy jednej po drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Coś konsultant wspominał o błędach w systemie, że te umowy pojawiały się jedna po drugiej ale jak jest naprawdę to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Prawdopodobnie był jakiś błąd systemu i można było dostać umowę na 12 miesięcy dwa razy pod rząd, lecz niestety wszystko wróciło już do starych zasad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Jestem świeżo po wstępnej rozmowie o przedłużeniu, i również konsultant zaklinał się, że widzi tylko 15/3, ale za to miał pozostać bezpłatny MR (chyba że czegoś nie widział, bo nie przeszliśmy do finalizacji). Na razie go przetrzymałem, bo rozważam zmianę dekodera, ale - czy dostępne jeszcze są Sagemcomy lub HD7000? Proponowano mi tylko Evoboxa z piątalem czynszu (FMaxHD, Film, Sport, Cinemax). Edytowane 8 Czerwca 2018 przez rsw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Prawdopodobnie był jakiś błąd systemu i można było dostać umowę na 12 miesięcy dwa razy pod rząd, lecz niestety wszystko wróciło już do starych zasad. Wiesz na pewno? Czy tylko zgadujesz? Bo nie za bardzo wiem jak odnieść się do Twojego loginu? Jesteś powiązany z CP? Czy login to tylko "taki" żarcik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jedynym oficjalnym kontem operatora na tym forum jest: https://forum.satkurier.pl/user/36012-specjalista-cyfrowy-polsat/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Też potwierdzam te "zaklinania" konsultantów, iż był to kilkudniowy błąd związany (ponoć) z dostosowaniem systemów IT wg polityki RODO i były możliwe opcje umów 12/3 (po wcześniejszej też 12/3) u niektórych klientów. Jako, że wkrótce miałem zapłacić większy abonament (płaciłem średnią 35 zł) , zmuszony byłem wziąć to co było czyli 15/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Dzisiaj ponownie dzwonił konsultant Tym razem w związku z wypowiedzeniem ojca. Potwierdził "awarię" systemu, która umożliwiała przez kilka dni oferowanie umów 12-miesięcznych po sobie Po "naprawie" systemu wrócił stary cykl naprzemienny: 12/3 na 15/3. Tak więc aneksowałem 3 niezależne umowy - bez wymian dekoderów i zmian pakietów na 15/3. W tym przez miesiąc gratis pakiety: HBO, ELEVEN I ROZRYWKA HD A przez 3 miesiące gratis pakiet VOD. Pozostałe miesiące starych umów zostały anulowane (aneksowane w grudniu 2017). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek960 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Wg. tej strony: http://icyfrowypolsat.pl/oferty-dla-obecnych-abonentow-cyfrowego-polsatu-od-15-maja-2018r/ to nie błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Wierz mi, że jest to błąd. I skończyły się dobre czasy "dwunastej" następujących po sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latonio Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Przepraszam, że nie sprawdziłem, czy o tym już było pisane lecz nie bardzo mam czas szukać. "Podchodzę" już pod przedłużenie umowy (ok. 4 mies), pakiet za 99,90 + 2 x multiroom. Chciałbym wymienić dekoder główny na Evoboxa. Jest taka możliwość? Jeśli tak, to na jakich zasadach? Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Odpowiedź masz w tym wątku. Skoro nie masz czasu, na twoim miejscu nie traciłbym go na przedłużanie umowy. Najpierw warto zająć się rzeczami bardziej pilnymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Rzecz podstawowa.Na początek to trzeba wysłać wypowiedzenie umowy już na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latonio Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Odpowiedź masz w tym wątku. Skoro nie masz czasu, na twoim miejscu nie traciłbym go na przedłużanie umowy. Najpierw warto zająć się rzeczami bardziej pilnymi Dzięki. Właśnie na takiej konstruktywnej i wyczerpującej odpowiedzi mi zależało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Że co, proszę??? Czyli druga umowa typu 12/3 z rzędu, następująca po takiej samej to jednak był błąd w systemie, a nie nowość w ofertach przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu??? Heh, no to ładne kwiatki... Ja właśnie z takiej opcji ostatnio skorzystałem i dostałem drugą z rzędu umowę typu 12/3 i jednocześnie zostałem przy tym "ukarany" zakończeniem dla mnie darmowego Multiroom'u z jednym dekoderem dodatkowym. Od tej pory muszę za Multiroom dopłacać co miesiąc dodatkowo 5 zł. Czyli wychodzi na to, że z tą opłatą za Multiroom zostałem "ujajony" i kolejna umowa, jaką będę mógł dostać, będzie już musiała być na co najmniej 15 miesięcy, a "piątak" za Multiroom nadal mi pozostanie do comiesięcznego płacenia. Bo nie sądzę, że przy umowie typu 15/3 będę miał Multiroom ponownie bez opłat. Te 5 zł to niby niewiele, ale jednak jakiś niesmak przy tym pozostaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 -> Barti no niestety, ale przy kolejnym przedłużeniu nie dostaniesz multiroo'u za 0zl. Jeżeli wcześniej miałeś za Ozl a w obecnym aneksie masz go za 5zl to niestety ale ten "piatak" będzie się za Tobą ciągnął przy dalszej kontynuacji współpracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Tego się właśnie obawiałem. A gdybym ostatnio, zamiast drugiej z rzędu mowy 12-miesięcznej, wziął umowę 15-miesięczną to Multiroom nadal miałbym bez opłat, czy też jest to już definitywny koniec darmowego Multiroom'u w Cyfrowym Polsacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Miałbyś bez opłaty. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Rozumiem. Czyli możnaby rzec, że z tym Multiroom'em zostałem przez Cyfrowy Polsat zrobiony "w jajo". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek298 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Posiadam Pakiet Familijny Max HD + Katalog treści online - 34,99 zł, do końca umowy 6 miesięcy. Pierwsza umowa była 24/6, ta jest druga 12/1. Jakie opcje wchodzą w moim przypadku po złożeniu wypowiedzenia? Chcę pakiet Familijny Max HD bez wymiany dekodera. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Panowie ja też mam pytanie. Do końca umowy zostało mi jeszcze 11 miesięcy. Czy teraz można już "zmienić ofertę na lepszą"? Opłaca się to w ogóle? Czy lepiej poczekać do tych magicznych 6 miesięcy? Umowę mam na aż 26 albo 28 miesięcy. Już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Ojj, to jeszcze trochę musisz poczekać. 11 miesięcy to jeszcze zdecydowanie za wcześnie. Oczywiście wypowiedzenie umowy możesz już złożyć. Pamiętać należy tylko, aby było w jego treści było wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Dobre oferty przedłużeniowe pojawiają się na 6 miesięcy przed końcem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) OK. Dzięki za info. Więc jeszcze poczekam. Znajdę gdzieś może wzór takiego wypowiedzenia? Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prometeusz79 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Witam, mam pytanko. Miałem umowę na TV do 2.06. Przeszła na czas nieokreślony. Posiadane pakiety Familijny Max, Film, Cinemax i Sport. Umowa 12/3, opłata 59,99 zł. Co mogę dostać teraz? Interesowałyby mnie Eleveny, a zrezygnowałbym z Cinemax i Film. Dziś dzwoniła konsultantka i zaproponowała mi ten pakiet, co mam obecnie, z Elevenami za 70 zł. Warto? Czy może można jeszcze coś ugrać? Dopytałem o Ligę Mistrzów. Powiedziała, że nieoficjalnie będzie dostępna od abonamentu za min. 60zł bez dopłaty. Może ktoś to potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MickelK Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Dzisiaj przedłużyłem umowę:Familijny MAXSport HD Film HD Cinemax HD ON THE GOHBO (na 1 miesiac) VOD (na 3 miesiace) umowa 12/3 80 zł (z multiroom i czynsz za evoboxa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.