Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem świeżo po wstępnej rozmowie o przedłużeniu, i również konsultant zaklinał się, że widzi tylko 15/3, ale za to miał pozostać bezpłatny MR (chyba że czegoś nie widział, bo nie przeszliśmy do finalizacji). Na razie go przetrzymałem, bo rozważam zmianę dekodera, ale - czy dostępne jeszcze są Sagemcomy lub HD7000? Proponowano mi tylko Evoboxa z piątalem czynszu (FMaxHD, Film, Sport, Cinemax).

Edytowane przez rsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie był jakiś błąd systemu i można było dostać umowę na 12 miesięcy dwa razy pod rząd, lecz niestety wszystko wróciło już do starych zasad.

Wiesz na pewno? Czy tylko zgadujesz?

Bo nie za bardzo wiem jak odnieść się do Twojego loginu?

Jesteś powiązany z CP?

Czy login to tylko "taki" żarcik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też potwierdzam te "zaklinania" konsultantów, iż był to kilkudniowy błąd związany (ponoć) z dostosowaniem systemów IT wg polityki RODO i były możliwe opcje umów 12/3 (po wcześniejszej też 12/3) u niektórych klientów.

Jako, że wkrótce miałem zapłacić większy abonament (płaciłem średnią 35 zł) , zmuszony byłem wziąć to co było czyli 15/3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ponownie dzwonił konsultant  :wink:

Tym razem w związku z wypowiedzeniem ojca.

Potwierdził "awarię" systemu, która umożliwiała przez kilka dni oferowanie umów 12-miesięcznych po sobie :cry: 

Po "naprawie" systemu wrócił stary cykl naprzemienny: 12/3 na 15/3.

Tak więc aneksowałem 3 niezależne umowy - bez wymian dekoderów i zmian pakietów na 15/3.

W tym przez miesiąc gratis pakiety: HBO, ELEVEN I ROZRYWKA HD :mrgreen:

A przez 3 miesiące gratis pakiet VOD.

Pozostałe miesiące starych umów zostały anulowane (aneksowane w grudniu 2017).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że nie sprawdziłem, czy o tym już było pisane lecz nie bardzo mam czas szukać. "Podchodzę" już pod przedłużenie umowy (ok. 4 mies), pakiet za 99,90 + 2 x  multiroom. Chciałbym wymienić dekoder główny na Evoboxa. Jest taka możliwość? Jeśli tak, to na jakich zasadach? Dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź masz w tym wątku. Skoro nie masz czasu, na twoim miejscu nie traciłbym go na przedłużanie umowy. Najpierw warto zająć się rzeczami bardziej pilnymi ;)

Dzięki. Właśnie na takiej konstruktywnej i wyczerpującej odpowiedzi mi zależało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że co, proszę??? Czyli druga umowa typu 12/3 z rzędu, następująca po takiej samej to jednak był błąd w systemie, a nie nowość w ofertach przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu???

Heh, no to ładne kwiatki... :? Ja właśnie z takiej opcji ostatnio skorzystałem i dostałem drugą z rzędu umowę typu 12/3 i jednocześnie zostałem przy tym "ukarany" zakończeniem dla mnie darmowego Multiroom'u z jednym dekoderem dodatkowym. Od tej pory muszę za Multiroom dopłacać co miesiąc dodatkowo 5 zł. Czyli wychodzi na to, że z tą opłatą za Multiroom zostałem "ujajony" i kolejna umowa, jaką będę mógł dostać, będzie już musiała być na co najmniej 15 miesięcy, a "piątak" za Multiroom nadal mi pozostanie do comiesięcznego płacenia. :/ Bo nie sądzę, że przy umowie typu 15/3 będę miał Multiroom ponownie bez opłat. :roll: Te 5 zł to niby niewiele, ale jednak jakiś niesmak przy tym pozostaje... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Pakiet Familijny Max HD + Katalog treści online - 34,99 zł, do końca umowy 6 miesięcy.
Pierwsza umowa była 24/6, ta jest druga 12/1. Jakie opcje wchodzą w moim przypadku po złożeniu wypowiedzenia?

Chcę pakiet Familijny Max HD bez wymiany dekodera.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj, to jeszcze trochę musisz poczekać. 11 miesięcy to jeszcze zdecydowanie za wcześnie. Oczywiście wypowiedzenie umowy możesz już złożyć. Pamiętać należy tylko, aby było w jego treści było wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Dobre oferty przedłużeniowe pojawiają się na 6 miesięcy przed końcem umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko. Miałem umowę na TV do 2.06. Przeszła na czas nieokreślony. Posiadane pakiety Familijny Max, Film, Cinemax i Sport. Umowa 12/3, opłata 59,99 zł. Co mogę dostać teraz? Interesowałyby mnie Eleveny, a zrezygnowałbym z Cinemax i Film. Dziś dzwoniła konsultantka i zaproponowała mi ten pakiet, co mam obecnie, z Elevenami za 70 zł. Warto? Czy może można jeszcze coś ugrać? Dopytałem o Ligę Mistrzów. Powiedziała, że nieoficjalnie będzie dostępna od abonamentu za min. 60zł bez dopłaty. Może ktoś to potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...