Jump to content

Balzak311

Users
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Balzak311

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

160 profile views
  1. Dziękuję. Do tego mam 5zl za Evoboxa i 5 zł MR 140 zł trochę drogo. Chyba zostanę przy tym, co mam. Bez PSP i Canal+. Teraz dostanę 12/3 i będę płacił 110 zł.
  2. W jakich pieniądzach można wziąć full z PSP i Canal+? Wypowiedzenie złożone już.
  3. Mam zapytanie. Czy wypowiedzenie można wysłać emailem znaczy skan
  4. Witam serdecznie Za kilka dni będę składał wypowiedzenie umowy mam pakiet najwyższy bez LM w opcji 15/3 do tego 5 zł za evoboxa i 5 zł Z multiroom z dekoderem HD. Chcę przedłużyć w opcji 12/3 z tym że chciałbym pozbyć się czynszu za dekoder evobox i zmienić dekoder multiroom żeby nie biegać z kartami. Czy da rade to ogarnąć i żeby umowa była 12/1
  5. Mnie jest stać na ten konwerter. Tylko tu chodzi o fakt i o to jak mnie potraktowano w salonie Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Sam konwerter. Którego nie mogę kupić. Bo salon mnie odsyła z kwiatem. I nie chce sprzedać w takich pieniądzach Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Dzisiejsza odp CP w sprawie konwertera Albo ja nie kumam albo oni Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Odpisałem im podpierając się paragrafami z warunków umowy.
  9. Odpowiedź na reklamację odnośnie konwertera: Żenada.
  10. Infolinia zapewniała mnie, że to konwerter z 3 wyjściami.
  11. Sprawa dzisiejsza z innego salonu. Chęć sprzedaży bez żadnego problemu za kwotę 69 zł. Bardzo miła i konkretna obsługa. Tylko problem taki, że chciałem konwerter z trzema wyjściami, czyli 1 unicable i 2 zwykle. A był tylko z jednym wyjściem model unicable II, co nie bardzo mi pasuje.
  12. Byłem, nawet trafiłem na samego właściciela. I stwierdził, że on to nic nie musi i mogę sobie dzwonić nawet do samego Solarza-Żaka. Kiedy zacząłem dzwonić na infolinię, zostałem brzydko wyproszony z salonu. Obsługa żenada. Złożyłem skargę na infolinii.
  13. Dziś wybrałem się do punktu CP aby zakupić w promocyjnej cenie konwerter unicable. Cena, która jest w aneksie to 69 zł. I co dziwo mnie wzięło, że odmówiono mi sprzedaży w takiej cenie. Gadki typu, że ich to nie interesuje co itp. Na koniec komentarz, że umowy przedłużam sobie na infolinii i jak śmiem w ogóle do nich po coś przychodzić. Miał ktoś taką sytuację? Co robić? Rozmawiałem z infolinią i jednoznacznie stwierdzili, że muszą mi sprzedać w promocyjnej cenie, bo to jest zapis z umowy.
×
×
  • Create New...