Jump to content

jonus14

Users
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About jonus14

  • Rank
    Amator
  1. Na nowy? Inny PVR? Przecie już tego dekodera PVR 7000 nie produkują... Od kilku lat.
  2. To też się dzieje. Jak ja się wówczas czuje poirytowany na ten dekoder... Masakra. Ni z gruchy znika wszystko.
  3. Pomarzyć by wymienić bez co miesięcznego czynszu na Evobox PVR... W trakcie umowy. Ostatnio chciałem ale przy abo za 70 zł nadal forsują czynsz 5PLN/m_c plus aktywacja.
  4. Cześć wszystkim. Mam pytanie - czy u Was również są problemy z przycinkami obrazu na kanałach z transpondera gdzie są np KINO POLSKA? Dodam że jakość i siła sygnału oscyluje w granicach 60_65..
  5. Ja też, nie dawno przedłużyłem umowę po wysłaniu wypowiedzenia przez ICOK. Na drugi dzień po otrzymaniu informacji , że wypowiedzenie jest skuteczne... tel do DUK i od razu bardzo kumaty konsul, przedłużył umowę ze mną na standardowych warunkach tj. 15 m-c w tym 3 free pakiet za 70 zł /FAM MAX HD, SPORT, FILM, CINEMAX, ELEVEN/ w tym VOD na 3 miechy oraz gratisowo na 1 m-c /ale kilka minut po rozmowie i akceptacji warunków/ zaświeciły na prawie 2 miesiące: HBO, Pakiet ROZRYWKA POLSAT SPORT PREMIUM Więcej nie dało rady .... Wszyscy jesteśmy zadowoleni ... konsul i Ja
  6. Co do wysyłania wypowiedzeń umowy na e-mail - To samo i tak samo skutecznie można teraz też zrobić poprzez ICOK. [emoji3] Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Być może tak jest. Wiemy tylko, że można e-mailowo wysłać wypowiedzenie ale ogólnego regulaminu do tego tematu brak. Chyba, że gdzieś jest.
  8. Historia była taka, że jednego pewnego, pieknego wieczora... zadzwoniłem do BOK aby podpytać o przedłużenie umowy z opcją dobrania multiroomu /nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia gdyż w ICOKu widniało 8 miesięcy do końca umowy/. W czasie rozmowy z konsultantem wyszedł temat wypowiedzenia umowy ... , że np. kiedy trzeba wysłać papier aby dostać lepsze oferty. Gość był kumaty w tych sprawach/temacie bo wiedział o forum SATKURIER, i ze jest garstka osób , która w porę wysyła wypowiedzenia tak aby sporo zaoszczędzić. Przy okazji przekazał własnie informacje o tym iż od grudnia 2018 r. można wysyłać wypowiedzenie e-mailem, więc ja bardzo się ucieszyłem, że już nie muszę się fatygować do punktu CP lub PLUSa albo tracić kasy na list i czekać aż ten dojdzie do Warszawy. Poczekałem tydzień, kiedy wszedłem w ostatnie 6 miesięcy umowy. Wypowiedzenie wysłałem jakoś rano emailem, przed pracą /napisane w WORD bez wydruku a Imię i Nazwisko na pisane pod "z poważaniem"). Na drugi dzień z własnej woli wieczorem zadzwoniłem do DUK z zapytaniem czy są już dla mnie atrakcyjne oferty przedłużeniowe. Konsultant spojrzał do systemu, zobaczył że jest zarejestrowane wypowiedzenie... No i wtedy tradycyjna formułka jaki pakiet?, na jak długo? czy 15 lub 12/3?. Wiadomo opcja nr 2 (pakiet Fam Max HD+FILM+SPORT+Cinemax+Eleven za 70 PLN + 1 msc HBO gratis oraz 3 msc VOD) Po chwili wszystko było już aktywne (HBO) ? A po ok 1,5 h na email otrzymałem nowe warunki i link do potwierdzenia zgody nowej umowy. Wszystko w jeden wieczór.
  9. Ja nie podpisywałem odręcznie, tylko z poważaniem, Imię i nazwisko. I tak też poszło pocztą e-mailową oraz zostało zarejestrowane jako poprawne.
  10. Mogę potwierdzić, że wypowiedzenie można składać e-mailowo /e-mail był już podany gdzieś wyżej/. E-mail wysłałem jednego dnia rano a na drugi dzień wieczorem już byłem po przedłużeniu umowy ;)
×
×
  • Create New...