Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kończy mi się oferta końcem kwietnia.

Mam telefon stacjonarny (rodzice) i internet 300mb. Za to place obecnie 64.88zl 

Zadzwonili do mnie z ofertą, że oferują internet 600mb + telefon za 80zl lub mogę zostać przy obecnej umowie, ale będę płacił też nowa cenę, czyli 80 zł.

Abonentem multimedii jestem od +/- 13 lat.

Postraszyć ich, że jeśli np nie dadzą mi zniżek załóżmy przez 6 miesięcy lub rok czasu to zmieniam operatora ? 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złóż wypowiedzenie do końca marca, bez tego nie ma co liczyć na lepszą ofertę. Później negocjujesz z działem utrzymania klienta. 

W dniu 8.03.2024 o 00:01, dawidoos napisał(a):

Umowy TV i Internetu mam do 30.06. Z Tv zrezygnuję całkiem, chcę zostawić Internet i Netflixa. Kiedy mogę złożyć wypowiedzenie, na 3 miesiące przed końcem umowy?

Możesz złożyć wypowiedzenie nawet dzień po przedłużeniu umowy, tylko musisz zaznaczyć, że składasz wypowiedzenie z ostatnim dniem jej obowiązywania. Skoro masz do 30.06 to złóż do 30.05. Minimum miesiąc przed końcem umowy.

Edytowane przez Wojtasekole
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2024 o 17:30, maxio napisał(a):
Aktualnie obsługuje Cię już tvk Chopin. Także DUK Multimedia nie zadzwoni. Pytanie czy Chopin ma taką instytucję.

Nie byłbym tego taki pewien do końca.
W zarządzie Chopin są ludzie z MM.
Mimo tego ,że sieć w moim mieście została sprzedana,jako klient nie zostałem o tym powiadomiony,dalej place rachunek na stare konto.
Wiadomo ,że to wszystko trwa.
Ale myślę że MM dalej będzie miała w tym udział.
Czas pokaże.

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spóźniłeś się z płatnością za poprzednią fakturę. Ja mam taki zapis w umowie, że płatność po terminie skutkuje podwyższeniem opłaty za internet przy następnym rachunku. Dokładnie 4,99.
 

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam ale raczej z samego rana. Przelewy zlecam zazwyczaj 28 dnia miesiąca. Mam więcej rachunków z płatnościami do końca miesiąca. Co ciekawe np. kartę kredytową normalnie płatną do 30/31 z racji krótszego miesiąca lutego przedłużono do 2 marca.  Nie spojrzałem na termin spłaty , bo zawsze robię przelewy 28/29, więc po części moja wina. Rok temu chyba też zapłaciłem za gapiostwo w krótszym lutym. Wysłałem potwierdzenie przelewu ale w odpowiedzi od MM dostałem, że mają 3 dni (sic) na zaksięgowanie.  Mamy 21 wiek. Przelewy na telefon gdzie kasa w kilka sekund jest na koncie a oni do 3 dni księgują wpłaty.  :D

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Pawel napisał(a):

że mają 3 dni (sic) na zaksięgowanie.  Mamy 21 wiek. Przelewy na telefon gdzie kasa w kilka sekund jest na koncie a oni do 3 dni księgują wpłaty.  :D

 

Kasa musi u nich wpłynąć na rachunek najpóźniej  w dniu płatności. To, że oni to sobie księgują w 3 dni to już ich problem, nie Twój. 

Jak jesteś pewny, że puściłeś z samego rana (większość banków ma deadline na elixiry do ok 13:30) to musiał dojść w tym samym dniu. Nie ma innej opcji. 

Edytowane przez rafmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafmik napisał(a):

 

Kasa musi u nich wpłynąć na rachunek najpóźniej  w dniu płatności. To, że oni to sobie księgują w 3 dni to już ich problem, nie Twój. 

Tylko że nie jesteś w stanie im tego udowodnić że kasa znalazła się w tym samym dniu na ich koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, opensource napisał(a):

Tylko że nie jesteś w stanie im tego udowodnić że kasa znalazła się w tym samym dniu na ich koncie.

 

 

Reklamacja w banku. Dostaniesz raport z sesji elixir dotyczący Twojego przelewu.

Tylko pewnie taki raport jest płatny...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na potwierdzeniu przelewu nie ma godziny. Przelewy wykonuje z mBanku. Ostatnia sesja wychodząca jest o 13.25 a ja przelewy wykonuję popołudniami, więc nawet gdybym się pomylił i wysłał przelew po południu 29, czekałyby w kolejce do nadania 1 marca a na potwierdzeniu datę księgowania mam 29 lutego.

Sprawdziłem z ciekawości przelewy historyczne i żaden nie jest księgowany tego samego dnia co wysłany u mnie z Banku. Zawsze jest przynajmniej dzień później.

Najlepsze, że doliczyli jak wspominałem 5 zł a powinni 4,99 i gdybym był upierdliwy upomniałbym się o ten grosz ale dałem spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi doliczyli 10zł miesiąc po przedłużeniu umowy. Za co? Jeszcze nie wiem, ponieważ fakturę w eboku widzę zazwyczaj bliżej końca miesiąca. Czekam z niecierpliwością żeby ich znów pognębić. Na ostatnią reklamację (w innej sprawie) dostałem tylko zwrotkę że sprawa przekazana i....od dwóch miesięcy zero odpowiedzi, chociaż problem naprawili po trzech dniach ;)

Edytowane przez Grobel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj tak jest ,że po przedłużeniu faktura jest większa.
Mi teraz policzyli 7zl +VAT za internet.
Kłócić się nie będę.

Co do płatności ,to ja dość długo miałem terminy w.... Płaciłem po 10-tym .
Naliczali mi odsetki w kwocie 0.50-1 zł.

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2024 o 13:30, Falcio napisał(a):

Witam.

Kończy mi się oferta końcem kwietnia.

Mam telefon stacjonarny (rodzice) i internet 300mb. Za to place obecnie 64.88zl 

Zadzwonili do mnie z ofertą, że oferują internet 600mb + telefon za 80zl lub mogę zostać przy obecnej umowie, ale będę płacił też nowa cenę, czyli 80 zł.

Abonentem multimedii jestem od +/- 13 lat.

Postraszyć ich, że jeśli np nie dadzą mi zniżek załóżmy przez 6 miesięcy lub rok czasu to zmieniam operatora ? 

 

Dobra, złożyłem wypowiedzenie w piątek, dziś (poniedziałek) do mnie dzwonili z ofertą.

Czyli:

internet 600mb + telefon stacjonarny plan no limit za 60zl.

Czyli jednak bede placil jeszcze mniej niz dotychczas.

 

W dniu 12.03.2024 o 13:30, Falcio napisał(a):

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Falcio napisał(a):

 

Dobra, złożyłem wypowiedzenie w piątek, dziś (poniedziałek) do mnie dzwonili z ofertą.

Czyli:

internet 600mb + telefon stacjonarny plan no limit za 60zl.

Czyli jednak bede placil jeszcze mniej niz dotychczas.

 

 

 

 

Ja bym jeszcze ponegocjował. Na pewno się da. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz konto w tym samym Banku. Płacę za telefon w nju który ma konto w mBanku i przelewy są księgowane też tego samego dnia. Przed chwilą zleciłem przelew. Realizacja jest zaplanowana na jutro. Zobaczymy jak z księgowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry Wieczór

 Mam pytanie Canal+ Prestige żeby dobrać do MaxBoxa w Multimedii można ugrać w dobrej promocyjnej cenie? Mniej niż 50 zł miesięcznie, jest tutaj jakiś konsultant Multimedii żeby mógł pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Korfu napisał(a):

Dobry Wieczór

 Mam pytanie Canal+ Prestige żeby dobrać do MaxBoxa w Multimedii można ugrać w dobrej promocyjnej cenie? 

Mam go obecnie z 43zł i to już po podwyżce. Wcześniej za 39

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...