Falcio Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Witam. Kończy mi się oferta końcem kwietnia. Mam telefon stacjonarny (rodzice) i internet 300mb. Za to place obecnie 64.88zl Zadzwonili do mnie z ofertą, że oferują internet 600mb + telefon za 80zl lub mogę zostać przy obecnej umowie, ale będę płacił też nowa cenę, czyli 80 zł. Abonentem multimedii jestem od +/- 13 lat. Postraszyć ich, że jeśli np nie dadzą mi zniżek załóżmy przez 6 miesięcy lub rok czasu to zmieniam operatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtasekole Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca (edytowane) Złóż wypowiedzenie do końca marca, bez tego nie ma co liczyć na lepszą ofertę. Później negocjujesz z działem utrzymania klienta. W dniu 8.03.2024 o 00:01, dawidoos napisał(a): Umowy TV i Internetu mam do 30.06. Z Tv zrezygnuję całkiem, chcę zostawić Internet i Netflixa. Kiedy mogę złożyć wypowiedzenie, na 3 miesiące przed końcem umowy? Możesz złożyć wypowiedzenie nawet dzień po przedłużeniu umowy, tylko musisz zaznaczyć, że składasz wypowiedzenie z ostatnim dniem jej obowiązywania. Skoro masz do 30.06 to złóż do 30.05. Minimum miesiąc przed końcem umowy. Edytowane 12 Marca przez Wojtasekole 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca (edytowane) W dniu 7.03.2024 o 17:30, maxio napisał(a): Aktualnie obsługuje Cię już tvk Chopin. Także DUK Multimedia nie zadzwoni. Pytanie czy Chopin ma taką instytucję. Nie byłbym tego taki pewien do końca. W zarządzie Chopin są ludzie z MM. Mimo tego ,że sieć w moim mieście została sprzedana,jako klient nie zostałem o tym powiadomiony,dalej place rachunek na stare konto. Wiadomo ,że to wszystko trwa. Ale myślę że MM dalej będzie miała w tym udział. Czas pokaże. Edytowane 15 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Ja jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Bez jakichkolwiek komunikatów otrzymałem powiększoną o 5 złotych fakturę. Klauzuli w umowie nie mam po uznanej reklamacji. Ktoś też dostał bezpodstawnie podwyższony rachunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca (edytowane) Może spóźniłeś się z płatnością za poprzednią fakturę. Ja mam taki zapis w umowie, że płatność po terminie skutkuje podwyższeniem opłaty za internet przy następnym rachunku. Dokładnie 4,99. Edytowane 16 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Nie spóźniłem się. Jest doliczone równiutko 5 zł. Napisałem reklamację. Czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Pawel, a może ostatnio zmieniałeś usługi, coś dobrałeś? Zwiększyłeś prędkość internetu - mi właśnie za to doliczyli jednorazową opłatę 4,99 zł. Nie było o tym wcześniej mowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Naliczyli opłatę za nieterminową wpłatę. Przelew poszedł 29 a oni zaksięgowali go 1 marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca (edytowane) 10 godzin temu, Pawel napisał(a): Naliczyli opłatę za nieterminową wpłatę. A o której godzinie ten przelew poszedł 29 lutego? Edytowane 16 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Nie pamietam ale raczej z samego rana. Przelewy zlecam zazwyczaj 28 dnia miesiąca. Mam więcej rachunków z płatnościami do końca miesiąca. Co ciekawe np. kartę kredytową normalnie płatną do 30/31 z racji krótszego miesiąca lutego przedłużono do 2 marca. Nie spojrzałem na termin spłaty , bo zawsze robię przelewy 28/29, więc po części moja wina. Rok temu chyba też zapłaciłem za gapiostwo w krótszym lutym. Wysłałem potwierdzenie przelewu ale w odpowiedzi od MM dostałem, że mają 3 dni (sic) na zaksięgowanie. Mamy 21 wiek. Przelewy na telefon gdzie kasa w kilka sekund jest na koncie a oni do 3 dni księgują wpłaty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca (edytowane) 19 godzin temu, Pawel napisał(a): że mają 3 dni (sic) na zaksięgowanie. Mamy 21 wiek. Przelewy na telefon gdzie kasa w kilka sekund jest na koncie a oni do 3 dni księgują wpłaty. Kasa musi u nich wpłynąć na rachunek najpóźniej w dniu płatności. To, że oni to sobie księgują w 3 dni to już ich problem, nie Twój. Jak jesteś pewny, że puściłeś z samego rana (większość banków ma deadline na elixiry do ok 13:30) to musiał dojść w tym samym dniu. Nie ma innej opcji. Edytowane 17 Marca przez rafmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Godzinę temu, rafmik napisał(a): Kasa musi u nich wpłynąć na rachunek najpóźniej w dniu płatności. To, że oni to sobie księgują w 3 dni to już ich problem, nie Twój. Tylko że nie jesteś w stanie im tego udowodnić że kasa znalazła się w tym samym dniu na ich koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 8 minut temu, opensource napisał(a): Tylko że nie jesteś w stanie im tego udowodnić że kasa znalazła się w tym samym dniu na ich koncie. Reklamacja w banku. Dostaniesz raport z sesji elixir dotyczący Twojego przelewu. Tylko pewnie taki raport jest płatny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Na potwierdzeniu przelewu nie ma godziny. Przelewy wykonuje z mBanku. Ostatnia sesja wychodząca jest o 13.25 a ja przelewy wykonuję popołudniami, więc nawet gdybym się pomylił i wysłał przelew po południu 29, czekałyby w kolejce do nadania 1 marca a na potwierdzeniu datę księgowania mam 29 lutego. Sprawdziłem z ciekawości przelewy historyczne i żaden nie jest księgowany tego samego dnia co wysłany u mnie z Banku. Zawsze jest przynajmniej dzień później. Najlepsze, że doliczyli jak wspominałem 5 zł a powinni 4,99 i gdybym był upierdliwy upomniałbym się o ten grosz ale dałem spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grobel Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca (edytowane) Mi doliczyli 10zł miesiąc po przedłużeniu umowy. Za co? Jeszcze nie wiem, ponieważ fakturę w eboku widzę zazwyczaj bliżej końca miesiąca. Czekam z niecierpliwością żeby ich znów pognębić. Na ostatnią reklamację (w innej sprawie) dostałem tylko zwrotkę że sprawa przekazana i....od dwóch miesięcy zero odpowiedzi, chociaż problem naprawili po trzech dniach Edytowane 18 Marca przez Grobel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca (edytowane) Zazwyczaj tak jest ,że po przedłużeniu faktura jest większa. Mi teraz policzyli 7zl +VAT za internet. Kłócić się nie będę. Co do płatności ,to ja dość długo miałem terminy w.... Płaciłem po 10-tym . Naliczali mi odsetki w kwocie 0.50-1 zł. Edytowane 18 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Falcio Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca W dniu 12.03.2024 o 13:30, Falcio napisał(a): Witam. Kończy mi się oferta końcem kwietnia. Mam telefon stacjonarny (rodzice) i internet 300mb. Za to place obecnie 64.88zl Zadzwonili do mnie z ofertą, że oferują internet 600mb + telefon za 80zl lub mogę zostać przy obecnej umowie, ale będę płacił też nowa cenę, czyli 80 zł. Abonentem multimedii jestem od +/- 13 lat. Postraszyć ich, że jeśli np nie dadzą mi zniżek załóżmy przez 6 miesięcy lub rok czasu to zmieniam operatora ? Dobra, złożyłem wypowiedzenie w piątek, dziś (poniedziałek) do mnie dzwonili z ofertą. Czyli: internet 600mb + telefon stacjonarny plan no limit za 60zl. Czyli jednak bede placil jeszcze mniej niz dotychczas. W dniu 12.03.2024 o 13:30, Falcio napisał(a): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Do pierwszej błyskawicznej podwyżki w trakcie trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Godzinę temu, Falcio napisał(a): Dobra, złożyłem wypowiedzenie w piątek, dziś (poniedziałek) do mnie dzwonili z ofertą. Czyli: internet 600mb + telefon stacjonarny plan no limit za 60zl. Czyli jednak bede placil jeszcze mniej niz dotychczas. Ja bym jeszcze ponegocjował. Na pewno się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Dzisiaj rano przelew i już widać w ebok że wpłata zaksięgowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Może masz konto w tym samym Banku. Płacę za telefon w nju który ma konto w mBanku i przelewy są księgowane też tego samego dnia. Przed chwilą zleciłem przelew. Realizacja jest zaplanowana na jutro. Zobaczymy jak z księgowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korfu Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Dobry Wieczór Mam pytanie Canal+ Prestige żeby dobrać do MaxBoxa w Multimedii można ugrać w dobrej promocyjnej cenie? Mniej niż 50 zł miesięcznie, jest tutaj jakiś konsultant Multimedii żeby mógł pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) 8 godzin temu, Korfu napisał(a): Dobry Wieczór Mam pytanie Canal+ Prestige żeby dobrać do MaxBoxa w Multimedii można ugrać w dobrej promocyjnej cenie? Mam go obecnie z 43zł i to już po podwyżce. Wcześniej za 39 Edytowane 19 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) A przy wykupionym C+prestige jest dostęp do C+online? Bo spore zmiany nastąpiły w harmonogramie transmisji sportowych w C+ Edytowane 19 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.