StanS Opublikowano 7 Lutego Udostępnij Opublikowano 7 Lutego A w HBO MAX jest w ogóle opcja zakończenia subskrypcji opłacanej przez operatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego W dniu 7.02.2024 o 15:25, Wojtasekole napisał(a): Jeśli zrezygnowałem podczas przedłużania umowy z HBO MAX (aplikacja) to operator sam odłączy czy w aplikacji mam zakończyć subskrypcje ? Aplikacja sama się wyloguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RICK SANCHEZ Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Wczoraj przedłużyłem umowę MAXBOX,INTERNET 600 MB+BSM,3 DEKODERY,FILMBOX,CINEMAX,HBO+HBO MAX,CANAL+ PRESTIGE,ELEVEN SPORTS,PAKIET HD wszystko za 124,90 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Widzę, że dalej są bardzo dobre oferty dawane. Tylko szkoda tej klauzuli inflacyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Może ktoś mi podpowie o co chodzi. Mam 2 tv z modułami cam,w jednym wszystko cacy śmiga,a w drugim artefakty dziś cały dzień ale tylko na kilku kanałach TVP2,TVP Info,PS News,Eleven Sport wszystkie kanały,Paramount. Podmiana modułów nic nie zmieniło,restart tv i sieci też nie. Czy jeśli to kwestia mojego tv(pierwszy rok po gwarancji a jak),to możliwe że haczą tylko wybrane kanały a reszta śmiga idealnie? Żeby było śmieszniej do wczoraj było wszystko git u mnie,a wczoraj właśnie w klatce była MM u kogoś coś podłączali/naprawiali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego @levybydg soft najnowszy w telewizorze - jak nie to zaktualizuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego (edytowane) 29 minut temu, Crossi napisał(a): @levybydg soft najnowszy w telewizorze System twierdzi,że wszystko aktualne.A w ręczne wgrywanie softu to ja się nie będę bawił/ Jaka jest szansa że tv 2,5 roku na module działał bez zacinki,a dzień po wizycie techników u sąsiada, nagle zaczął krzaczyć? Edytowane 10 Lutego przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego To co - u somsiada technicy byli, także u Ciebie prawdopodobnie też będą? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Zamień miejscami TV i sprawdź czy krzaczy w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego (edytowane) Siema, mieliście coś takiego, że do pierwszej faktury po przedłużeniu umowy (telefonicznie przez osobę z DUK) doliczona została opłata 5zł z tytułu przedłużenia umowy. Kobita na czacie twierdzi, że to jest zgodne z cennikiem, tyle że ja w aneksie nic takiego nie widzę. Niby 5zł ale nie lubię być robiony w ch... Edytowane 10 Lutego przez yoodash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego W Vectrze ta opłata aktywacyjna jest w tabeli na drugiej stronie umowy/aneksu. Pod tabelą z abonamentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Lutego Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2 godziny temu, yoodash napisał(a): Siema, mieliście coś takiego, że do pierwszej faktury po przedłużeniu umowy (telefonicznie przez osobę z DUK) doliczona została opłata 5zł z tytułu przedłużenia umowy. Kobita na czacie twierdzi, że to jest zgodne z cennikiem, tyle że ja w aneksie nic takiego nie widzę. Niby 5zł ale nie lubię być robiony w ch... Jest taka opłata. Jest ujęta w aneksie przedłużeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego Dzięki, ale powinienem być poinformowany o dodatkowych opłatach przez konsultanta podczas rozmowy. Poza tym ja tego zapisu w aneksie nie widzę Może mnie oświeć, gdzie szukać bo tego maczku nie da się czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego (edytowane) 18 godzin temu, levybydg napisał(a): System twierdzi,że wszystko aktualne.A w ręczne wgrywanie softu to ja się nie będę bawił/ Jaka jest szansa że tv 2,5 roku na module działał bez zacinki,a dzień po wizycie techników u sąsiada, nagle zaczął krzaczyć? Jest szansa, jeśli np. w tych modułach został teraz zaktualizowany firmware. Tylko pytanie, czy Multimedia/Vectra w ogóle aktualizuje sama przez sieć firmware w modułach? To są moduły CI+? Ja kilka lat temu, gdy wziąłem po raz pierwszy moduły zamiast dekodera, to dostałem zwykłe CI bez parowania. Jednak mój Philips z 2011 roku miał z nimi problem - pojawiały się właśnie artefakty. Jako że nie było parowania, to dokupiłem sobie we własnym zakresie jakiś używany moduł Technisat za 30zł, przełożyłem kartę i na nim już wszystko śmigało. PS. W 2019r. zakupiłem nowego Philipsa, testowałem w nim te moduły od Multimedii i w nim już wszystko działało bez problemu. Edytowane 11 Lutego przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 3 godziny temu, yoodash napisał(a): Dzięki, ale powinienem być poinformowany o dodatkowych opłatach przez konsultanta podczas rozmowy. Poza tym ja tego zapisu w aneksie nie widzę Może mnie oświeć, gdzie szukać bo tego maczku nie da się czytać Ja o tej opłacie zostałem poinformowany dlatego ją kojarzę. Pojawiała się na drugiej fakturze po przedłużeniu z tego co pamietam. Przeszukaj w regulaminie sekwencji "Opłata za przedłużenie świadczenia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego (edytowane) No doczytałem, że jest opłata jednorazowa 4.99 zł za przedłużenie świadczenia usługi multimedia internet bądź jej zmianę. Napisane gdzie w gąszczu paragrafów czcionką do odczytu pod lupą, nie wytłuszczone. Do tego żadnego info od osoby z którą przedłużyłem umowę ani w smsie, podsumowującym. Mogliby cokolwiek tam dopisać, byle by wyłudzić kasę. Ewidentnie podpada pod naciąganie. Edytowane 11 Lutego przez yoodash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego (edytowane) 16 godzin temu, yoodash napisał(a): Do tego żadnego info od osoby z którą przedłużyłem umowę ani w smsie, podsumowującym. Mogliby cokolwiek tam dopisać, byle by wyłudzić kasę. Ewidentnie podpada pod naciąganie. Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany. Ciekawe jak u mnie będzie. Też w styczniu przedłużyłem umowę, słowem nie było o takiej opłacie w trakcie umowy. Edytowane 12 Lutego przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego (edytowane) 13 godzin temu, rafmik napisał(a): Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany. W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy. Edytowane 12 Lutego przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 9 godzin temu, strzala napisał(a): Jest szansa, jeśli np. w tych modułach został teraz zaktualizowany firmware. Tylko pytanie, czy Multimedia/Vectra w ogóle aktualizuje sama przez sieć firmware w modułach? To są moduły CI+? Ja kilka lat temu, gdy wziąłem po raz pierwszy moduły zamiast dekodera, to dostałem zwykłe CI bez parowania. Jednak mój Philips z 2011 roku miał z nimi problem - pojawiały się właśnie artefakty. Jako że nie było parowania, to dokupiłem sobie we własnym zakresie jakiś używany moduł Technisat za 30zł, przełożyłem kartę i na nim już wszystko śmigało. PS. W 2019r. zakupiłem nowego Philipsa, testowałem w nim te moduły od Multimedii i w nim już wszystko działało bez problemu. Ja mam niesparowane,mogę je wymieniać i działają w obu,więc chyba są CI bez plusa,ale nie wiem szczerze mówiąc. Już technik umówiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego (edytowane) 20 godzin temu, rafmik napisał(a): Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany. Ciekawe jak u mnie będzie. Też w styczniu przedłużyłem umowę, słowem nie było o takiej opłacie w trakcie umowy. Też nic nie wiem na ten temat. Będzie druga reklamacja . W styczniu przedłużyłem umowę i wziąłem od nich wifi. Umowę podpisałem na 24 miesiące ,wifi wbili na 12. Zero informacji przy rozmowie z konsultantem. Napisałem reklamacje przez formularz. Edytowane 12 Lutego przez Kiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derlysy Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego W dniu 11.02.2024 o 19:13, yoodash napisał(a): W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy. Miałem. Zgłosiłem reklamację. Uznana. Konsultant przez tel nie informował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego W dniu 9.02.2024 o 14:21, RICK SANCHEZ napisał(a): Wczoraj przedłużyłem umowę MAXBOX,INTERNET 600 MB+BSM,3 DEKODERY,FILMBOX,CINEMAX,HBO+HBO MAX,CANAL+ PRESTIGE,ELEVEN SPORTS,PAKIET HD wszystko za 124,90 zł Miałem tą samą cene za ten pakiet. Od sierpnia podnieśli mi do 147 zł zgodnie z tym zapisem inflacyjnym. Umowę mam do końca tego roku. Pewnie czeka mnie jeszcze jedna podwyżka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego W dniu 11.02.2024 o 19:13, yoodash napisał(a): W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy. W dniu 12.02.2024 o 12:46, Grigorios Quedin napisał(a): Też nic nie wiem na ten temat. Będzie druga reklamacja . W styczniu przedłużyłem umowę i wziąłem od nich wifi. Umowę podpisałem na 24 miesiące ,wifi wbili na 12. Zero informacji przy rozmowie z konsultantem. Napisałem reklamacje przez formularz. Dajcie znać jak będziecie mieli odp na reklamację. Ja mam nową ofertę od lutego, ale fvat jeszcze nie mam. 54 minuty temu, piotreksuchy90 napisał(a): Miałem tą samą cene za ten pakiet. Od sierpnia podnieśli mi do 147 zł zgodnie z tym zapisem inflacyjnym. Umowę mam do końca tego roku. Pewnie czeka mnie jeszcze jedna podwyżka Po jakim czasie od podpisania umowy miałeś podwyżkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuchy90 Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Umowę miałem od stycznia 2023. Podwyżkę dostałem od sierpnia 2023 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homeron Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Hej, aktualnie posiadam : pakiet superbox + internet 300mb, wifi = 65,00 zł, bez zapisów waloryzacyjnych (umowa zawierana 2 lata temu). Umowa do końca marca br., na razie bez złożonego wypowiedzenia - czas do końca lutego. Pora zacząć działać w temacie. Oferta przedłużeniowa na maila wpłynęła mi 2 dni temu: + 10,00 zł za zwiększenie limitu do 600mb. Nie interesuje mnie zwiększenie pakietu do Maxa tylko ewentualnie utrzymanie prędkości internetu na obecnym poziomie lub rzeczywiście ewentualne zwiększenie do 600mb. Jakieś sugestie/podpowiedź od Was, jaka cena jest aktualnie realna do osiągnięcia przy przedłużeniu umowy w powyższym zakresie? Co sądzicie o ofercie +10,00 zł za zwiększenie neta? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.