Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.02.2024 o 15:25, Wojtasekole napisał(a):

Jeśli zrezygnowałem podczas przedłużania umowy z HBO MAX (aplikacja) to operator sam odłączy czy w aplikacji mam zakończyć subskrypcje ?

Aplikacja sama się wyloguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś mi podpowie o co chodzi.

Mam 2 tv z modułami cam,w jednym wszystko cacy śmiga,a w drugim artefakty dziś cały dzień ale tylko na kilku kanałach TVP2,TVP Info,PS News,Eleven Sport wszystkie kanały,Paramount.

Podmiana modułów nic nie zmieniło,restart tv i sieci też nie. Czy jeśli to kwestia mojego tv(pierwszy rok po gwarancji a jak),to możliwe że haczą tylko wybrane kanały a reszta śmiga idealnie?

Żeby było śmieszniej do wczoraj było wszystko git u mnie,a wczoraj właśnie w klatce była MM u kogoś coś podłączali/naprawiali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Crossi napisał(a):

@levybydg soft najnowszy w telewizorze 

System twierdzi,że wszystko aktualne.A w ręczne wgrywanie softu to ja się nie będę bawił/

 

Jaka jest szansa że tv 2,5 roku na module działał bez zacinki,a dzień po wizycie techników u sąsiada, nagle zaczął krzaczyć? 🫣

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, mieliście coś takiego, że do pierwszej faktury po przedłużeniu umowy (telefonicznie przez osobę z DUK) doliczona została opłata 5zł z tytułu przedłużenia umowy. Kobita na czacie twierdzi, że to jest zgodne z cennikiem, tyle że ja w aneksie nic takiego nie widzę. Niby 5zł ale nie lubię być robiony w ch...

Edytowane przez yoodash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, yoodash napisał(a):

Siema, mieliście coś takiego, że do pierwszej faktury po przedłużeniu umowy (telefonicznie przez osobę z DUK) doliczona została opłata 5zł z tytułu przedłużenia umowy. Kobita na czacie twierdzi, że to jest zgodne z cennikiem, tyle że ja w aneksie nic takiego nie widzę. Niby 5zł ale nie lubię być robiony w ch...

Jest taka opłata. Jest ujęta w aneksie przedłużeniowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, levybydg napisał(a):

System twierdzi,że wszystko aktualne.A w ręczne wgrywanie softu to ja się nie będę bawił/

 

Jaka jest szansa że tv 2,5 roku na module działał bez zacinki,a dzień po wizycie techników u sąsiada, nagle zaczął krzaczyć? 🫣

Jest szansa, jeśli np. w tych modułach został teraz zaktualizowany firmware. Tylko pytanie, czy Multimedia/Vectra w ogóle aktualizuje sama przez sieć firmware w modułach? To są moduły CI+? 

Ja kilka lat temu, gdy wziąłem po raz pierwszy moduły zamiast dekodera, to dostałem zwykłe CI bez parowania. Jednak mój Philips z 2011 roku miał z nimi problem - pojawiały się właśnie artefakty. 

Jako że nie było parowania, to dokupiłem sobie we własnym zakresie jakiś używany moduł Technisat za 30zł, przełożyłem kartę i na nim już wszystko śmigało. 

 

PS. W 2019r. zakupiłem nowego Philipsa, testowałem w nim te moduły od Multimedii i w nim już wszystko działało bez problemu.

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yoodash napisał(a):

Dzięki, ale powinienem być poinformowany o dodatkowych opłatach przez konsultanta podczas rozmowy.
Poza tym ja tego zapisu w aneksie nie widzę :)
Może mnie oświeć, gdzie szukać bo tego maczku nie da się czytać

Ja o tej opłacie zostałem poinformowany dlatego ją kojarzę. Pojawiała się na drugiej fakturze po przedłużeniu z tego co pamietam.

Przeszukaj w regulaminie sekwencji "Opłata za przedłużenie świadczenia".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No doczytałem, że jest opłata jednorazowa 4.99 zł za przedłużenie świadczenia usługi multimedia internet bądź jej zmianę. Napisane gdzie w gąszczu paragrafów czcionką do odczytu pod lupą, nie wytłuszczone. Do tego żadnego info od osoby z którą przedłużyłem umowę ani w smsie, podsumowującym. Mogliby cokolwiek tam dopisać, byle by wyłudzić kasę. Ewidentnie podpada pod naciąganie.

Edytowane przez yoodash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, yoodash napisał(a):

Do tego żadnego info od osoby z którą przedłużyłem umowę ani w smsie, podsumowującym. Mogliby cokolwiek tam dopisać, byle by wyłudzić kasę. Ewidentnie podpada pod naciąganie.

 

 

Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany.

 

Ciekawe jak u mnie będzie. Też w styczniu przedłużyłem umowę, słowem nie było o takiej opłacie w trakcie umowy.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

13 godzin temu, rafmik napisał(a):

 

Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany.

W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, strzala napisał(a):

Jest szansa, jeśli np. w tych modułach został teraz zaktualizowany firmware. Tylko pytanie, czy Multimedia/Vectra w ogóle aktualizuje sama przez sieć firmware w modułach? To są moduły CI+? 

Ja kilka lat temu, gdy wziąłem po raz pierwszy moduły zamiast dekodera, to dostałem zwykłe CI bez parowania. Jednak mój Philips z 2011 roku miał z nimi problem - pojawiały się właśnie artefakty. 

Jako że nie było parowania, to dokupiłem sobie we własnym zakresie jakiś używany moduł Technisat za 30zł, przełożyłem kartę i na nim już wszystko śmigało. 

 

PS. W 2019r. zakupiłem nowego Philipsa, testowałem w nim te moduły od Multimedii i w nim już wszystko działało bez problemu.

Ja mam niesparowane,mogę je wymieniać i działają w obu,więc chyba są CI bez plusa,ale nie wiem szczerze mówiąc.

Już technik umówiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, rafmik napisał(a):
Reklamuj, napisz, że nie byłeś o tym poinformowany.
 
Ciekawe jak u mnie będzie. Też w styczniu przedłużyłem umowę, słowem nie było o takiej opłacie w trakcie umowy.

Też nic nie wiem na ten temat.
Będzie druga reklamacja .
W styczniu przedłużyłem umowę i wziąłem od nich wifi. Umowę podpisałem na 24 miesiące ,wifi wbili na 12. Zero informacji przy rozmowie z konsultantem.
Napisałem reklamacje przez formularz.
 

Edytowane przez Kiler
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2024 o 19:13, yoodash napisał(a):

 

W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy.

Miałem. Zgłosiłem reklamację. Uznana. Konsultant przez tel nie informował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2024 o 14:21, RICK SANCHEZ napisał(a):

Wczoraj przedłużyłem umowę MAXBOX,INTERNET 600 MB+BSM,3 DEKODERY,FILMBOX,CINEMAX,HBO+HBO MAX,CANAL+ PRESTIGE,ELEVEN SPORTS,PAKIET HD

wszystko za 124,90 zł

Miałem tą samą cene za ten pakiet. Od sierpnia podnieśli mi do 147 zł zgodnie z tym zapisem inflacyjnym. Umowę mam do końca tego roku. Pewnie czeka mnie jeszcze jedna podwyżka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2024 o 19:13, yoodash napisał(a):

 

W [beep] te 5 cebulionów, chodzi o zasady. Zgłosiłem to przez formularz na EBOKU, zobaczymy.

 

W dniu 12.02.2024 o 12:46, Grigorios Quedin napisał(a):

Też nic nie wiem na ten temat.
Będzie druga reklamacja .
W styczniu przedłużyłem umowę i wziąłem od nich wifi. Umowę podpisałem na 24 miesiące ,wifi wbili na 12. Zero informacji przy rozmowie z konsultantem.
Napisałem reklamacje przez formularz.
 

 

 

Dajcie znać jak będziecie mieli odp na reklamację. 

Ja mam nową ofertę od lutego, ale fvat jeszcze nie mam. 

 

54 minuty temu, piotreksuchy90 napisał(a):

Miałem tą samą cene za ten pakiet. Od sierpnia podnieśli mi do 147 zł zgodnie z tym zapisem inflacyjnym. Umowę mam do końca tego roku. Pewnie czeka mnie jeszcze jedna podwyżka 

 

Po jakim czasie od podpisania umowy miałeś podwyżkę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, aktualnie posiadam : pakiet superbox + internet 300mb, wifi = 65,00 zł, bez zapisów waloryzacyjnych (umowa zawierana 2 lata temu). Umowa do końca marca br., na razie bez złożonego wypowiedzenia - czas do końca lutego. Pora zacząć działać w temacie. Oferta przedłużeniowa na maila wpłynęła mi 2 dni temu: + 10,00 zł za zwiększenie limitu do 600mb. 

Nie interesuje mnie zwiększenie pakietu do Maxa tylko ewentualnie utrzymanie prędkości internetu na obecnym poziomie lub rzeczywiście ewentualne zwiększenie do 600mb. 

Jakieś sugestie/podpowiedź od Was, jaka cena jest aktualnie realna do osiągnięcia przy przedłużeniu umowy w powyższym zakresie? 

Co sądzicie o ofercie +10,00 zł za zwiększenie neta?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...