Jump to content

yoodash

Users
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About yoodash

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

108 profile views
  1. W Gdyni brak sygnału TV, internet jest. Ktoś coś wie?
  2. Też to zauważem w EPG. Jak miałem moduł ci to wyglądało to o niebo lepiej. A jeśli chodzi o dance dance to obraz był zgrany z dźwiękiem na żywo
  3. Miałem tak jak dziecku nagrałem dance dance na tvp2 HD. Wczoraj nagrałem grę o tron i było ok. Może niektóre programy w full HD mają wysoki bitrate i dlatego coś takiego się dzieje
  4. Czy to normalne, że podczas odtwarzania nagrania z dysku (VERBATIM) na dekoderze kaon kgs 3200 obraz nie nadąża za dźwiękiem. Czy dysk jest do d.... czy coś w ustawieniach trzeba zrobić? Dysk dostałem z multimedii jako gadżet.
  5. Problem w tym że jak był technik i coś kombinował to przez chwilę działało a potem przestało. Przez jakiś czas były też na biało inne kanały, nawet te nie wykupione. Potem podpiął drugi dekoder to uszkodził sobie wyjście HDMI a że ten dekoder zatwierdzili mu w systemie to w danym dniu już nie można go zmienić i zostałem z telewizją w 480p na euro kablu. Istny cyrk Jak miałem moduł to nie miałem catchupa w mmgo. Rzekomo nie dało się tego włączyć. Teraz mam dekoder i catchup aktywny i zdaje się że w mmgo też to działa
  6. Cześć. Mam pytanie do użytkowników kaona kgs 3200. Czy wszystkie kanały e EPG macie białe (nawet te niewykupione)? Czy te nieaktywne są wyszarzone? U mnie jest problem z c+. Mam go wykupionego do testów za 0 zł na 2 miesiące a potem mogę kontynuować ale nie muszę. To samo z HBO. HBO nie jest wyszarzone a c+ tak. Nie można przełączać kanałów c+ w opcji góra-dol, tylko przez EPG. Ktoś się bez tym spotkał? Był u mnie technik i nic nie wskórał.
  7. U mnie nadal c+ wyszarzony w EPG. Codziennie dzwoni ktoś z multimediów i pyta czy już działa. Po czym każe wyłączyć dekoder z prądu albo reset do ustawień fabrycznych. I w kółko ta są gadka, że przekazuje sprawę dalej. Poza tym przyszła faktura za marzec a tam kwota wyższa o ponad 40 zł. Narazi nie mogę jej podejrzeć. Jestem ciekaw co znowu odj... W aneksie kwota miała być nie zmieniona. Zmieniłem tylko moduł na dekoder. Myślicie że ten "bonus" to za wym ianę sprzętu? Gostek z duku nic nie mówił o dodatkowych ko s ztach. Znowu przepychanki mnie czekają.
  8. Ile teraz stoi pakiet podobny do max boxa w multimedii z netem 150?
  9. Zadzwoniłem na pomoc techniczną. O dziwo rozmawiałem z miłym panem. Coś pogmeral u siebie. Ja zresetowalem kaona i ... HBO przestało być szare, ale c+ został. Ciekawe rzeczy he. Ma się ktoś jutro skontaktować ze mną. Sugestia jest że jak podłączali te pakiety to coś nie tak odłączyli, bo sygnał niby jest w porządku. Albo wina kaona. Może ktoś z forumowiczów przerabiał taki przypadek?
  10. A hipotetycznie jak by technik przyszedł po 2 tygodniach od telefonicznego klepnięcia umowy to już nie mam od czego się odwoływać? Albo np. pakiety miały być od 1.04 a umowa na telefon powiedzmy 13.03 a nie włączyli by ich to już po herbacie. Tutaj bez prawnika ani rusz
  11. Hehe właśnie włączyli HBO chyba po tym telefonie bo nie wydaje mi się to przypadkiem. Tylko wkurza to że jadąc po kanałach przeskakuje z 39 na 61. Te programy w środku trzeba ręcznie wrzucać albo przez EPG, które jest wyszarzone. Dekoder kaon kgs3200. Ktoś też tak ma czy dzwonić do skutku?
  12. Przyszedłem do domu i HBO nadal nie ma, a c+ jest ale wyszarzony i nie da się normalnie przełączać góra-dol. Wykonałem telefon do duk a tam standardowa śpiewka że musi się z panem skontaktować konsultant który odpowiada za umowę. Istny cyrk. Ktoś wie jak wypowiedzieć warunki umowy, czy renegocjować?
  13. Jak mam to zrobić, telefonicznie? No i właśnie czy czas pozwala? Aneks jest na dzień 19.03, technik był 26.03 a te pakiety mieli włączyć od 1.04. po mojej interwencji wysłali 2.04 warunki umowy na te dwa pakiety czyli defacto już po czasie. Więc jak tu termin liczyć na ewentualne odstąpienie?
  14. Witam. Pisałem ostatnio że nie dostałem c+ i HBO w ramach testów przy przedłużeniu umowy przez duk. Rzeczywiście nie zauważyłem że w warunkach tych pakietów nie było. Zadzwoniłem do duk, powiedziałem co i jak, i tego samego dnia oddzwonił konsultant i wysłał mi warunki umowy na te 2 pakiety. Myślałem że to koniec problemów ale minęły dwa dni a programów nie było. Zadzwoniłem wczoraj do duku i kazali czekać i obiecali że jeszcze tego samego dnia będą. Wczoraj wieczorem pojawił się c+ ale jest problem bo na EPG pakiet jest wyszarzony i dekoder nie widzi tych kanałów przy przełączaniu programów góra-doł, jedynie wciskając konkretny nr kanału. Czy też tak macie, czy reklamować to? Poza tym HBO nadal nie ma. Co robić? Czy mam podstawy do wycofania umowy, renegocjacji warunków? Szczerze nie chce mi się już z nimi gadać, bo są bardzo toporni w działaniach. Doradzcie coś panowie i sorry za ten długi wywód.
  15. Otrzymałem. Moje niedopatrzenie najwidoczniej. Kilkadziesiąt stron tego było, większość kopiuj wklej ogólnikowo. A skoro jest nagranie to chyba powód do reklamacji też. Ile jest czasu na ewentualne odstąpienie od umowy? Dwa tygodnie od otrzymania maila czy od wizyty technika?
×
×
  • Create New...